مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته بازیگری در پرتغال

رشته بازیگری در پرتغال

دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته بازیگری در پرتغال در سال 2023 می توانند مدارس و دانشگاه های بسیار معتبری را در این کشور بیابند. سینمای این کشور با تولد رسانه فیلم در اواخر قرن نوزدهم آغاز به کار کرد. سینما در این کشور در سال 1896 با نمایش فیلم های خارجی معرفی شد و اولین فیلم پرتغالی به نام «خروج از کارکنان کارخانه» بود که در همان سال ساخته شد. اولین سالن سینما در سال 1904 افتتاح شد و اولین فیلم نامه پرتغالی در سال 1907 نوشته شد. اولین فیلم داری صدا، در سال 1931 ساخته شد.

مخاطبان این کشور ابتدا با استفاده از طرح عکاسی، از سایکلوراما، دیوراما و مناظر کلیشه ای و بعدها از طریق فانوس جادویی، با فرافکنی عکس های شفاف از طریق صفحه شیشه ای و سپس رنگ آمیزی آشنا بودند. عکاس آلمانی به نام کارلوس آیزنلهر، در 28 دسامبر 1894، «نمایشگاه شاهنشاهی» خود را در گالری های هتل آوندیدا پالاس افتتاح کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این نگارش به معرفی مدارس و دانشگاه ها جهت تحصیل رشته بازیگری در پرتغال پرداخته است.

بررسی رشته بازیگری در پرتغال

دانشجویان هنرهای نمایشی و رشته بازیگری در پرتغال می توانند در دانشگاه های بسیاری در این کشور تحصیل کنند. تمام دانشگاه ها و موسسات این رشته به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش تأیید شده و توسط بزرگترین بازیگران پرتغالی تأسیس شده اند. این رشته مطمئنا سهم بسزایی در افزایش دانش در مورد فنون بازیگری بین المللی در بین نسل های جوان خواهد داشت. آموزشگاه های حرفه ای بسیاری در این کشور برای بازیگران فیلم، تئاتر ، تلویزیون و محتوای عمومی چندرسانه ای وجود دارد.

نیکولاو برینر بازیگر، تهیه کننده، کارگردان و یکی از محبوب ترین چهره های این کشور در قرن بیستم بود. او قاطعانه صدها بازیگر را از مبتدی تا تقدس دیده تقویت و ارتقاء داد. این کشور با داشتن یک تیم فنی عالی و فضاهای مناسب برای نیازهای مختلف آموزشی، گسترش و تعمیق میراث بنیانگذار خود را از طریق اجرای برنامه های آموزشی و درسی که جدیدترین روندها و بهترین شیوه های آموزش در بازیگری و دیداری های شنیداری را تصویب می کند، پیشنهاد می کند.

تحصیل رشته بازیگری در پرتغال

ساختار و ماژول های آموزش دوره های رشته بازیگری در پرتغال در دانشگاه ها برای آگاهی و آموزش در رسانه های ضبط شده طراحی شده اند. ماژول های مختلف توسط معلمان مختلف به صورت یکپارچه آموزش داده می شود. روش های تدریس مورد استفاده، پیشرفت فردی شرکت کننده را از طریق روش های آگاهی، آموزش و ارزیابی بهینه می کند.

متونی وجود دارند که پیرامون روش ها و تکنیک های کلاس های بازیگری را ایجاد می کند و در کلاس های صدا توسعه می یابد. این ها شامل یک متن کوچک یا متن نمایشی اقتباسی است و برای گروه خاصی از دانشجویان حاضر سازگار است. کلاس های بازیگری دوربین به عنوان «اوج» فرآیند تدریس یکپارچه عمل می کنند. در کنار بقیه درس ها، این کلاس برای آماده سازی نهایی و فیلمبرداری از متن یا متن کوچک استفاده می شود.

مدارس و دانشگاه هایی که رشته بازیگری در این کشور را ارائه می دهند عبارتند از:

  • مدرسه بین المللی بازی (INTERNATIONAL SCHOOL of PLAY)
  • مدرسه تئاتر و فیلم لیسبون
  • آکادمی Nicolau Breyner

تحصیل رشته بازیگری در پرتغال

تحصیل در مدرسه بین المللی بازی پرتغال

یکی از مدارس جهت تحصیل رشته بازیگری در این کشور مدرسه بین المللی بازی می باشد که کارگاه های بسیاری را برگزار می کند. برای مثال، در طول تابستان 2023، در ماه آگوست بین 19 تا 28، مدرسه بین المللی بازی سومین دوره کارگاه 9 روزه تئاتر فشرده خود را با حضور 2 معلم بین المللی که هدف آن ها کاوش، گسترش و اصلاح انگیزه های انسانی برای ایجاد در صحنه است، ارائه خواهد داد. این مدرسه واقع در شهر لیسبون، شهری پر جنب و جوش، زیبا و الهام بخش در کنار سواحل این کشور می باشد.

این کارگاه همه سطوح را پوشش خواهد داد. هنرجویان علاقه مند می توانند در بسیاری از رشته ها شامل رشته بازیگری در پرتغال و خوانندگی در این کارگاه شرکت کنند. کسانی که مایل به کشف بیشتر توانایی های هنری خود در زمینه تئاتر می باشند نیز جذب این کارگاه خواهند شد. این کارگاه دعوت برای بازی، آزادی و تکنیک برای ظهور روی صحنه است.

در جدول زیر اطلاعاتی درباره این مدرسه مشاهده خواهید کرد:

پارامترتوضیحات
هزینه تحصیل در کارگاه هابین 290€ تا 365€ (یورو)
محل مدرسهشهر لیسبون

بازی ها، تمرینات و بداهه پردازی ها هنرجویان را به بازی و اختراع تحریک می کند. در این کارگاه برای کشف فضای شخصیت، ماسک ها را معرفی خواهند کرد. هنرجویان باید از بدن خود برای نمایش و تحول پویایی جهان، استفاده کنند. تکنیک بدون لذت، اشتیاق بی روح است. با این حال، خلاقیت هنری اغلب برای طراحی قاب بازی نیاز به چشم انداز کارگردانی دارد. اینجاست که هنرجو اشتیاق شاعرانه خود را برای گفتن داستان ها و جهان تغذیه خواهد کرد.

تحصیل در مدرسه تئاتر و فیلم لیسبون پرتغال

مدرسه تئاتر و فیلم لیسبون در موسسه پلی تکنیک لیسبون می باشد. این مدرسه عملکرد کنسرواتوار ملی را که در سال 1836 توسط آلمیدا گرت تاسیس شد، و آموزش فیلم را که از همان زمان در همان موسسه تاسیس شد، به ارث برد. هدف اصلی این مدرسه آموزش در زمینه های تئاتر و سینما می باشد. گاهی اوقات هنوز هم با نام قبلی خود «هنرستان ملی» نامیده می شود. این مدرسه یک موسسه عمومی آموزش عالی است که در لیسبون ایجاد شده است. اما اکنون در شهر آمادورا، واقع شده است.

هزینه تحصیل در موسسه پلی تکنیک لیسبون را در نمودار زیر مشاهده می کنید:

موسسه پلی تکنیک لیسبون پرتغال

برای اطلاعات بیشتر می توانید هزینه تحصیل در پرتغال را مطالعه نمایید. این مدرسه، به طور پیوسته خود را به عنوان یک مدرسه مرجع در سطح ملی و بین المللی معرفی کرده است. این سازمان در سازمان های بین المللی مربوطه با مناطق خاص مربوط مانند یک موسسه بین المللی تئاتر (IIT) ادغام شده است. دانشجویان علاقه مند به تحصیل در پرتغال 2023 جهت دریافت ویزا می توانند از طریق مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *