مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته ارتودنسی در اروگوئه

رشته ارتودنسی در اروگوئه

رشته ارتودنسی در اروگوئه گزینه ای محبوب برای تحصیل در خارج از کشور است. اروگوئه به دلیل جاذبه های جغرافیایی محیطی جذاب برای تحصیل است. محیط امن، آب و هوای معتدل و زیبایی طبیعی این کشور را به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. اگر ایده مطالعه در محیط اسپانیایی زبان، دریافت توجه شخصی و آموزش با کیفیت بالا را دوست دارید، رشته ارتودنسی در اروگوئه برنامه های متنوعی برای ارائه دارد. این کشور بالاترین نرخ باسوادی را در آمریکای لاتین دارد. پایتخت آن مونته ویدئو، خدمات و دانشگاه های اصلی کشور را در خود جای داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

مهاجرت به اروگوئه از طریق تحصیل یکی از راه های مناسب است. اگر قصد اقامت در کمتر از یک سال در اروگوئه را دارید، برای ورود به اروگوئه نیازی به ویزا نیست. بسته به کشور شهروندی، مجوز توریستی ممکن است برای اقامت تا 90 روز با امکان تمدید برای 90 روز دیگر کافی باشد. اما برای اقامت های بیش از یک سال مخصوصا رشته ارتودنسی در اروگوئه که بین 3 تا 4 سال زمان می برد، شما نیاز به ارائه مدارک خاصی هستید.

تاریخچه کشور اروگوئه

اروگوئه در سال 1811 از اسپانیا مستقل شد و تا سال 1825 به برزیل ضمیمه شد. پس از یک فدراسیون 3 ساله با آرژانتین، اروگوئه در سال 1828 یک کشور مستقل شد. اروگوئه دارای آب و هوای معتدل و مرطوب، با تابستان های گرم، زمستان های خنک و دمای متوسط 17 درجه سانتی گراد است. سرانه تولید ناخالص ملی (GNP) اروگوئه بالاترین میزان در آمریکای لاتین است و این کشور طبقه متوسط شهری بزرگی دارد. استاندارد زندگی نسبتاً بالای آن از لحاظ تاریخی بر درآمد حاصل از صادرات محصولات کشاورزی به ویژه پشم و گوشت گاو استوار بوده است.

بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در اروگوئه

ترکیبی از سبک زندگی باکیفیت و آرام، فرهنگ پر جنب و جوش و شهرهای به خوبی توسعه یافته، تحصیل در اروگوئه را جذاب می کند. دانشجویان رشته ارتودنسی در اروگوئه همانند متقاضیان علاقه منده به تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه با دانشگاه های محدودی روبه رو هستند. در ادامه بهترین دانشگاه های این رشته معرفی شده است:

  • دانشگاه اروگوئه: آموزش عمومی در اروگوئه برای شهروندان این کشور از دوران کودکی تا سطح دانشگاه کاملا رایگان است. با این حال، تنها یک دانشگاه دولتی در اروگوئه، در کنار 4 دانشگاه خصوصی که هزینه دریافت می کنند، وجود دارد. یکی از موضوعات پرطرفدار برای تحصیل در این دانشگاه رشته پزشکی و دندانپزشکی است
  • دانشگاه مونته ویدئو: دانشگاه خصوصی مستقر در شهر مونته ویدئو که در میان دانشگاه های برتر اروگوئه قرار دارد. این دانشگاه با ارائه 7 بخش از جمله مدیریت، اقتصاد، حقوق، علوم انسانی، مهندسی و علوم زیست پزشکی، پذیرای دانشجویان بین المللی است و با دانشگاه های سراسر جهان مشارکت دارد.
  • دانشگاه دلا جمهوری (UdelaR)

تنها دانشگاه دولتی اروگوئه، که در سال 1849 تاسیس شد و در حال حاضر در رتبه 801-1000 در جهان و 47 در آمریکای لاتین قرار دارد. این دانشگاه علاوه بر اینکه به طور قابل توجهی قدیمی‌ تر از دانشگاه مونته‌ ویدئو است، ولی بسیار بزرگ‌تر است. بسیاری از ساختمان‌ها و تأسیسات دانشگاه د لا جمهوری از جمله دانشکده حقوق و بخش‌ های دامپزشکی، پزشکی، مهندسی، شیمی و علوم انسانی در مونته ویدئو واقع شده‌ اند. شهریه برای شهروندان اروگوئه رایگان است.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اروگوئه

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اروگوئه

شما یا باید در دانشگاه دولتی این کشور تحصیل کنید تا هزینه ها برای شما اذیت کننده نباشد و یا باید بتوانید بورسیه لازم برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی را به دست آورید. نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که کشور اروگوئه به ندرت به فرد خارجی بورسیه تحصیلی می دهد. همچنین اگر مشغول تحصیل در رشته ارتودنسی در اروگوئه و یا هر رشته دیگری می باشید، اجازه کار ضمن تحصیل نخواهید داشت. هزینه سالیانه تحصیل 2500$ (دلار) و هزینه زندگی 8500$ (دلار) است.

کسب اقامت کاری بعد از فارغ التحصیلی در این کشور سخت نمی باشد. شما به عنوان یک ارتودنتیست کار چالش سختی را پیش روی خود نخواهید داشت. بعد از تحصیل رشته ارتودنسی در اروگوئه شما می توانید به طور میانگین 43700UYU (پزو) در ماه درآمد داشته باشید. اگر شما هم قصد مهاجرت و تحصیل در کشور اروگوئه دارید، همین حالا می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *