مهاجرت به آفریقای جنوبی

بهترین شهرهای آفریقای جنوبی

بهترین شهرهای آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کشوری پهناور و وسیع می باشد. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در باب بهترین شهرهای آفریقای جنوبی می باشد. بهترین شهرهای این کشور از جمله کیپ تاون، ژوهانسبورگ، دوربان، پرتوریا و غیره می باشد. شهرهای این کشور از لحاظ اقتصادی، صنعتی، آموزشی و زندگی نسبت به گذشته پیشرفت به سزایی داشته اند.

سوالاتی که در این باب ذهن بسیاری از متقاضیان را به خود مشغول ساخته است به شرح زیر می باشد:

  • بهترین شهرهای این کشور کدام اند ؟
  • کدام یک از شهرهای این کشور از امنیت بیشتری برخوردار هستند؟
  • گران ترین شهر این کشور کدام شهر می باشد؟

بررسی بهترین شهرهای آفریقای جنوبی

در بررسی بهترین شهرهای این کشور، شهر کیپ توان در صدر جدول که فاکتورهای لازم برای زندگی، تحصیل و اشتغال را شامل می باشد. طبق آمار به دست آمده شهر کیپ تاون در رتبه اول را در این کشور به خود اختصاص داده است. این کشور از میان 71 کشور مختلف رتبه 41 از لحاظ کیفیت زندگی را کسب کرده است. شهرهای مختلف این کشور از لحاظ امنیت، کیفیت زندگی، جمعیت، اقلیم و میزان درآمد مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در این بخش رتبه بندی شهرهای مختلف این کشور از جوانب مختلف به شرح زیر می باشد:

درآمدهزینه زندگیامنیترتبهنام شهر
2412415148Port Elizabeth
8443014840Cape town
3412014270Durban
3492013236Pretoria
4472012814Johannesburg

بررسی ارزان ترین شهرهای آفریقای جنوبی

بسیاری از شهرهای این کشور برای زندگی و اشتغال مناسب می باشند. سالیانه حدود 140000 فرصت شغلی در این کشور در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. ژوهانسبورگ یکی از شهرهای پر جمعیت این کشور می باشد، در این کشور میزان درآمد و خرید خانه از سایر شهرهای این کشور در رتبه برتری قرار گرفته است. هر ساله متقاضیان بسیاری برای اشتغال، تحصیل و زندگی این شهر را در نظر می گیرند. این شهر به عنوان پایتخت اقتصادی در نظر گرفته شده است و همین امر موجب جلب توجه بسیاری از متقاضیان شده است.

در این بخش شهرهای مختلف این کشور از حیث میانگین خرید خانه، میانگین درآمد و میانگین اجاره سالیانه در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته اند:

رتبهشهرخرید خانه به ZARR (رند آفریقا)درآمد سالیانه به ZAR (رند آفریقا)اجاره سالیانه به ZAR (رند آفریقا)
1Johannesburg227091542000684000
2Pretoria556550836724872000
3Durban310202238483461200
4Cape Town5755317410781108000
5Sandton4446692365988102000
6Centurion2828690403125744000
7East London1100000369616540000

بررسی ارزان ترین شهرهای آفریقای جنوبی

بررسی شهر دوربان در آفریقای جنوبی

یکی دیگر از بهترین شهرهای این کشور می باشد. از لحاظ اقلیم آب و هوایی این شهر در بیشترین ماه های سال دارای آب و هوای گرم می باشد. جمعیت این شهر حدود 3.1 میلیون جمعیت می باشد. یکی دیگر از شهرهایی است که برای تحصیل و اشتغال مورد توجه بسیاری از متقاضیان بین المللی قرار گرفته است.

تعدادی از دانشگاه های معروف در این شهر به شرح زیر می باشد:

  • Mangosuthu University of Technology
  • Durban University of Technology
  • University of Kwazulu-Natal
  • University of Zululand

کیپ تاون از بهترین شهرهای آفریقای جنوبی

یکی از پایتخت های بزرگ این کشور می باشد که به عنوان شهر مادر شناخته شده است. این شهر یکی از 10 شهر برتر این کشور در سال 2017 میلادی شناخته شده است. جمعیت این شهر به تنهایی حدود 3.5 میلیون نفر می باشد. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، به طور مثال هزینه زندگی در این کشور نسبت به کشور لندن حدود 46% کم تر می باشد. این شهر از حیث تحصیل در رتبه برتری قرار گرفته است و دانشگاه معروف در این شهر University Of Cape Town است. در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معرفی دانشگاه کیپ تاون را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مطالعه فرمایید.

در این بخش شاخص های مهم این شهر شرح داده شده است:

شاخص های مهم کیپ تاون

پرتوریا از بهترین شهرهای آفریقای جنوبی

دومین پایتخت مشهور این کشور می باشد. این شهر در نزدیکی پایتخت دیگر این کشور ژوهانسبورگ است. پیش بینی شده است تا سال 2030 میلادی به بزرگترین شهر این کشور تبدیل می شود. یکی از شهرهای است که برای تحصیل مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است. در این 3 دانشگاه مهم موجود می باشد. یکی از معروف ترین دانشگاه های این شهر دانشگاه پرتوریا است، جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این دانشگاه مقاله معرفی دانشگاه پرتوریا را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما به شما پیشنهاد داده می شود.

سایر دانشگاه های این کشور به شرح زیر خواهد بود:

  • University of Pretoria
  • University of Pretoria faculty of health science
  • University department Art campus

مقایسه امنیت دو شهر برتر آفریقای جنوبی

شاخص امنیت در شهرهای مختلف این کشور متفاوت می‌باشد. امنیت در شهرهای این کشور به ترتیب در شهر کیپ توان بیشتر از شهر ژوهانسبورگ یا دوربان خواهد بود. در میان این 3 شهر، کیپ توان رتبه برترین و تمیز ترین شهر این کشور را به خود اختصاص داده است. درصد فقر در شهر کیپ تاون بیشتر از سایر شهرهای این کشور می باشد. بنابراین در مقایسه با دو شهر دیگر لقب یکی از خطرناک ترین شهرهای این کشور را از آن خود کرده است.

 

در این مقاله اطلاعاتی در باب موضوع بهترین شهرهای این کشور توسط کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گرد آوری شده است. شهرهای این کشور از لحاظ اقتصادی، تحصیلی، زندگی در رتبه برتری قرار دارند. در هر کدام از شهرهای این کشور دانشگاه های بسیاری جهت ورود متقاضیان بین المللی در نظر گرفته شده است. هزینه تحصیل و زندگی در این کشور به نسبت سایر کشورهای اروپایی و غربی پایین تر می باشد. برای روشن سازی بهتر این موضوع می توانید مقاله هزینه زندگی در آفریقای جنوبی را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید. هم چنین امکان ارائه نظرات و سوالات در قسمت دیدگاه مقالات برای شما فراهم شده است. در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما پاسخگوی تمام سوالات شما در اوناع زمینه های مهاجرتی خواهند بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاورین ما در بخش مشاوره تلفنی و حضوری تماس حاصل فرمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *