مهاجرت کاری برزیل

اقامت از طریق کار در برزیل

فرآیند اخذ اقامت از طریق کار در برزیل

هدف از نگارش این مقاله بررسی مبحث اقامت از طریق کار در برزیل است که مطابق با قوانین مهاجرت در سال 2024-2023 نگارش شده است. در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در رابطه با موضوع اقامت از طریق کار در برزیل می باشید با مطالعه نمودن مقاله اقامت از طریق کار در برزیل و همچنین مراجعه نمودن به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی در رابطه با موضوع اقامت از طریق کار در برزیل به دست آورید.

فرآیند اخذ اقامت از طریق کار در برزیل

در راستای موفقیت در زمینه دریافت نمودن ویزای کار این کشور, اولین شرط لازم این می باشد که شخص متقاضی اقامت از طریق کار در برزیل موفق به پیدا نمودن یک پیشنهاد شغلی دارای اعتبار در این کشور شود و این بدان معناست که شخص کار فرما ملزم می باشد که در این کشور به صورت قانونی موفق به دریافت نمودن مجوز استخدام شود.

در صورتی که رزومه تحصیلی و همچنین رزومه کاری اشخاص متقاضی , مناسب تشخیص داده شود در این صورت پس از انجام کلیه امور و موارد قانونی در راستای دریافت نمودن ویزای کاری باید سپری شود که اصلی ترین شرط آن داشتن یک پیشنهاد شغلی دارای تناسب می باشد. از لحاظ دیگر مسلط بودن به زبان پرتغالی که زبان رایج این کشور می باشد دارای نقش تعیین کننده ای در راستای احراز نمودن صلاحیت شخص متقاضی کار دارد.

لازم به ذکر می باشد که مسلط بودن به زبان این کشور بسیار موثر تر از زبان انگلیسی می باشد. چرا که زبان انگلیسی یک زبان بین المللی درمیان سایر کشور های دیگر می باشند. ولی مردم این کشور به زبان پرتغالی صحبت می نمایند پس در نتیجه مسلط بودن به این زبان می تواند منجر به شانس کار بیشتر در این کشور را افزایش دهد. پس از موفقیت در زمینه کار در این کشور بعد از سپری نمودن سه الی چهار سال از اقامت موقت خود را به اقامت دائم این کشور تبدیل نمایند و در نهایت شخص می تواند که اقامت این کشور را به دست آورد.

خرید ملک در برزیل

شخص ملزم به در نظر گرفتن این نکته می باشد که باید بر اساس قوانین فعلی موجود در میان این کشور در راستای خرید نمودن ملک در میان این کشور دلیل دریافت نمودن اقامت این کشور نخواهند شد و حتی اقدام به خرید نمودن خانه و سایر موارد دیگر نمی تواند یکی از روش های مهاجرت نمودن به این کشور محسوب شود.

نکته حائز اهمیت در رابطه با موضوع گرفتن حق اقامت دائم این کشور از طریق کار این می باشد که اشخاص متقاضی کاربرای موفقیت در داشتن یک کار با حقوق و دست مزد مناسب در میان این کشور به هر دو مجوز لازم برای اقامت داشتن این کشور چه از نوع موقت و چه از نوع دائم به و ویزای کار این کشور نیاز دارید.

در این صوت کار فرمای این اشخاص ملزم به گذارندن اولین مرحله می باشد که برای موفقیت در گرفتن مجوز کار این کشوربه وزارت کار و استخدام این کشور با اقدام به تحویل دادن قرارداد کار و تعدادی از مدارک دیگر اقدام به درخواست نمودن کنند بعد از اقدام نمودن از مورد پذیرش قرار گرفتن در خواست. در وزارت کار این کشور ملزم می باشد که برای موفقیت در گرفتن ویزای کار این کشور به سفارت خانه و یا سازمان کنسول گری این کشور در کشور خود درخواست نمایند.

فرآیند بررسی اقامت از طریق کار در برزیل

در راستای درخواست نمودن مجوز کاراین این کشور کارفرمای آینده این اشخاص ملزم به ارائه مدارک زیر به وزارت کاراین کشور می باشند.

  • رزومه معتبر
  • گواهی های مرتبط
  • کلیه مدارک لازم تحصیلی
  • ارائه کپی از گذرنامه اشخاص

با این توضیح که ارائه این اسناد بیشتر به نوع ویزای کار این کشور بستگی دارد که مورد درخواست این اشخاص باشد. تمامی اسناد و مدارک موجود در این کشور باید به وسیله مقامات این کشور که دارای تابعیت برزیلی باشند مورد تایید قرار بگیرد و هم چنین قبل از ارسال نمودن این مدارک به زبان پرتغالی مورد ترجمه ودر نهایت تأیید قرار بگیرد. در نهایت کلیه درخواست هایی که مورد پذیرش قرار گرفته است به وزارتخانه امور خارجه این کشور ارسال می شود تا آنها موفق شوند که برای را برای شروع نمودن فرایند ویزای کار این کشور به سفارت خانه یا سازمان کنسول گری این کشور به کشور متبوع این شخص ارسال شود.

بررسی اقامت از طریق کار در برزیل

مدارک لازم جهت اخذ اقامت از طریق کار در برزیل

اشخاص متقاضی اقامت از طریق کار در برزیل ملزم به ارائه مدارک زیر می باشند:

  • ارائه گذرنامه با حداقل اعتبار 6 ماه
  • ارائه 2 عدد عکس
  • تکمیل فرم های مربوطه
  • ارائه گواهی عدم سو سابقه کیفری

انواع ویزای کاری برزیل

نوع ویزای کار این کشور به نوع فعایت و نیاز اشخاص متقاضی کار در این کشور بستگی دارد.انواع ویزای کار این کشور عبارتند از:

ویزای کار موقت: این نوع ویزا مختص کارمندانی می باشد که دارای تابعیت خارجی باشند این نوع ویزا در ابتدا برای مدت زمان 2 سال صادر خواهد شد و پس از 30 روز قبل از انقضاء این نوع ویزا شخص قادر به درخواست نمودن تمدید برای 2 سال دیگر می باشد.

ویزای کار دائم : این نوع ویزا به طور معمول مختص اشخاصی می باشد که دارای تابعیت خارجی باشند و هم چنین واجد شرایط اقامت دائم در میان این کشور می باشند. همچنین 3 رستوران این دانشگاه در بیرون از این دانشگاه واقع شده و اقدام به ارائه خدمات به دانشجویان بیرون از مکان دانشگاه کرده است. البته این رستوران ها ازمنابع داخلی استفاده می نمایند.

اقدام برای کار در برزیل

پس از به پایان رساندن این مقاله با موضوع اقامت از طریق کار در این کشور درصورتی که شما هم برای مطلع شدن از سایر شرایط اقامت از طریق کار در این کشور و سایر موضوعاتی نظیر مانندثبت شرکت در برزیل دارای تمایل می باشید با مطالعه نمودن این مقالات که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *