مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته فیزیک در اندونزی

رشته فیزیک در اندونزی

رشته فیزیک در اندونزی برای دانشجویان بومی و بین المللی در دانشگاه های خصوصی این کشور به زبان انگلیسی و دیگر زبان ها ارائه می شود. در سیستم آموزشی، یک برنامه درسی به عنوان مجموعه ای از برنامه ها در مورد اهداف، محتوا و مطالب درسی و به عنوان مجموعه ای از دستورالعمل ها برای اجرای فعالیت های یادگیری برای دستیابی به برخی از نتایج یادگیری مورد نیاز است. نتایج یادگیری بیانگر آن چیزی است که انتظار می رود یک یادگیرنده در پایان دوره خود بداند، بفهمد و یا قادر به نشان دادن آن باشد.

برنامه درسی ملی این کشور طی سال های گذشته برای چندین بار تغییر کرده و تجدید شده است. در حالی که کارشناسی بین المللی به عنوان یک برنامه درسی دقیق عمل می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش برای علاقه مندان به تحصیل در این کشور، رشته فیزیک در اندونزی را معرفی کرده است.

دانشگاه های رشته فیزیک در اندونزی

این کشور، محیطی پر جنب و جوش و چند فرهنگی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. در حال حاضر حدود 6000 دانشجوی بین المللی در این کشور تحصیل می کنند. به طوری که، بیشتر آن ها از مالزی می آیند. بسیاری از برنامه های کارشناسی ارشد، به ویژه آن هایی که در موسسات خصوصی قرار دارند، به زبان انگلیسی یا به زبان های دیگر برای دانشجویانی که به زبان اندونزیایی مسلط نیستند، آموزش داده می شود.

برنامه های MBA که به زبان انگلیسی تدریس می شوند به ویژه محبوب هستند. اگرچه نزدیک به 3000 موسسه آموزش عالی دولتی و خصوصی در این کشور وجود دارد، اما تقریبا 3% آن ها خصوصی هستند. 4 نوع موسسه آموزش عالی وجود دارد که شامل دانشگاه ها، موسسات، آکادمی ها و پلی تکنیک ها است. رشته فیزیک در اندونزی یکی از محبوب ترین رشته ها می باشد.

دانشگاه ها و موسساتی که این برنامه را در این کشور ارائه می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه اندونزی
  • موسسه فناوری سپتامبر نوامبر
  • دانشگاه گادجه مادا

به علاوه، در این کشور یک مجله ای تحت عنوان «تحقیقات آموزش فیزیک اندونزی» وجود دارد. به طوری که، درباره رشته فیزیک در این کشور و آخرین تحقیقاتی که فیزیکدانان انجام داده اند مقاله های بسیاری چاپ می کنند.

رشته فیزیک در موسسه فناوری سپتامبر نوامبر در اندونزی

رشته فیزیک در موسسه فناوری سپتامبر نوامبر در اندونزی

گروه فیزیک در موسسه فناوری سپتامبر نوامبر (ITS)، قوانین اساسی در مورد کنترل جهان و کاربرد آن در فناوری برای بهبود رفاه بشریت را مطالعه می کند. این موسسه یکی از بهترین موسسات برای تحصیل رشته فیزیک در اندونزی است.

از دانشجویان دعوت می شود تا مهارت های زیر را گسترش دهند:

  • ریاضی
  • تحلیلی
  • تجربی
  • آزمایشگاهی

در این موسسه دانشجویان باید، تحقیقات علمی را به صورت مکتوب برقرار کنند. در این بخش، دانشجویان درک کمی و مفهوم دقیق در 5 زمینه اصلی برتری پیدا می کنند که عبارتند از:

  • فیزیک مواد
  • ژئوفیزیک
  • اپتوالکترونیک
  • فیزیک نظری
  • ابزار

در حال حاضر، گروه فیزیک 36 سخنرانی دائمی دارد. به طوری که، 6 نفر از آن ها استاد و 10 نفر آن ها دانشجوی دکترا هستند. در سال 2012، حدود 13 مدرس در گروه فیزیک دارای گواهینامه مربیان وزارت تحقیقات، فناوری و آموزش عالی هستند. اعتقاد بسیاری بر این است که سخنرانان این بخش مشاوران شرکت ها یا سازمان های دولتی و سخنرانان مهمان در دانشگاه های مختلف هستند.

گروه فیزیک علاوه بر ویژگی های عالی تحصیلی و یادگیری، دانشجویانی نیز دارد که خود را وقف علاقمندی های تحقیقاتی می کنند و چندین بار نام ITS را به خود اختصاص داده اند، از جمله آن ها در المپیاد ملی ریاضیات و علوم طبیعی (ON-MIPA) مدال نقره و برنز کسب کرده اند. به طوری که، رقابت تحقیقاتی، هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی بود.

تحصیل دانشگاه اندونزی

دانشگاه اندونزی (UI) قدیمی ترین دانشگاه دولتی این کشور است. بیش از 160 سال تجربه در آموزش دارد. با تعهد به آموزش و تحقیق در توسعه پایدار کشور ضروری و تأثیرگذار است. از زمان تأسیس آن در سال 1950، UI به رشد و شکوفایی خود ادامه داده است. در سال های اخیر، این دانشگاه اصلاحات قابل توجهی را برای تلاش برای آموزش عالی با چشم انداز جهانی، با جذب بیش از 30000 دانشجوی بومی و بین المللی مطابق با مأموریت دانشگاه برای داشتن یک دانشگاه تحقیقاتی در سطح جهانی، آغاز کرد. این دانشگاه، با تقویت جایگاه خود در وهله اول در میان دانشگاه های رایگان اندونزی، رتبه 34 در میان دانشگاه های آسیا و رتبه 201 در میان دانشگاه های جهان در شهرت خود افتخار کرد. به علاوه این دانشگاه در QSWORLD چندین سال پیاپی رتبه کسب کرده است.

در نمودار زیر رتبه دانشگاه اندونزی را بین سال های 2018 تا 2021 مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه اندونزی

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، این دانشگاه رتبه 305 را در QSWORLD در سال اخیر کسب کرده است. برنامه های تحصیلات تکمیلی ارائه شده در این دانشگاه را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

پارامترتوضیحات
تعداد دانشکده ها12
تعداد برنامه کارشناسی57
تعداد برنامه دکترا29

مقطع کارشناسی رشته فیزیک در اندونزی

تحصیل کارشناسی ارشد در اندونزی رشته فیزیک در اندونزی، در تمامی دانشگاه های نام برده شده موجود می باشد. برنامه کارشناسی ارشد این رشته همیشه از هیئت آموزش عالی اعتباربخشی این کشور یک اعتبارنامه دریافت کرده است. این برنامه یکی از اولین برنامه های کارشناسی ارشد فیزیک در این کشور است. برنامه کارشناسی ارشد فیزیک آموزش سطح کارشناسی ارشد را در زمینه فیزیک با بسیاری از گزینه های تخصصی ارائه می دهد. مطالعه کوچکترین و اساسی ترین موارد از جمله مطالعه فیزیک ذرات، اشیاء کلان مانند فیزیک زمین، و موارد بسیار بزرگ مانند کیهان شناسی می باشد. در حال حاضر برنامه کارشناسی ارشد فیزیک در دانشگاه گادجه مادا وجود دارد که دارای 37 استاد واجد شرایط است. به طوری که، فارغ التحصیل دکترا از دانشگاه های معروف می باشند.

با تخصص در زمینه های مختلف فیزیک، در 4 گروه تخصصی گروه بندی شده اند:

4 گروه تخصصی در اندونزی

فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی ارشد فیزیک مدرک کارشناسی ارشد فیزیک را در فیزیک دریافت می کنند. در 5 سال گذشته متوسط ​​تعداد فارغ التحصیلان بالای 50 دانشجو در سال و تعداد دانشجویان فعال در سال حدود 100 دانشجو است. اکثر فارغ التحصیلان در دانشگاهیان به عنوان مدرس در دانشگاه های دولتی و خصوصی شغلی دارند و یا در آموزش متوسطه معلم می شوند. به طور کلی، تحصیل در اندونزی یکی از بهترین راه ها برای افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت کنند می باشد. متقاضیان چنانچه درباره این موضوع به راهنمایی بیشتری نیاز داشته باشند می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و سوالات خود را با وکلا و مشاوران ما در میان بگذارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *