مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته فیزیک در اوکراین

رشته فیزیک در اوکراین

بهترین دانشگاه برای علاقه مندان به تحصیل رشته فیزیک در اوکراین دانشگاه کازارین است که در سطح جهانی رتبه کسب کرده است. این کشور در شرق قاره اروپا قرار دارد. این کشور پس از روسیه دومین کشور بزرگ در اروپا است که از شرق و شمال شرق مرز است. این کشور همچنین از شمال با بلاروس مرز مشترک دارد.

کشورهای دیگری که هم مرز با اوکراین هستند، عبارتند از:

  • لهستان
  • اسلواکی
  • مجارستان
  • رومانی
  • مولداوی

به علاوه، این کشور، دارای یک خط ساحلی در امتداد دریای آزوف و دریای سیاه است. این کشور جمعیتی در حدود 41.5 میلیون نفر دارد و هشتمین کشور پرجمعیت اروپا است. پایتخت و بزرگترین شهر این کشور کیف است. قلمرو این کشور مدرن از 32000 سال قبل از میلاد مسکونی شده است. در طول قرون وسطی، این منطقه مرکز اصلی فرهنگ اسلاوی شرقی بود، و دولت قدرتمند کیوان روس اساس هویت این کشور را تشکیل می داد. پس از چند پاره شدن در قرن سیزدهم، قلمرو مورد مناقشه، حاکمیت و تقسیم توسط قدرت های مختلفی قرار گرفت.

از جمله کشورهای مشترک المنافع عبارتند از:

  • لهستان
  • لیتوانی
  • اتریش
  • مجارستان
  • امپراتوری عثمانی
  • روسیه

جمهوری قزاق در طی قرن های هفدهم و هجدهم ظهور و رونق یافت. اما سرانجام قلمرو آن بین لهستان و امپراتوری روسیه تقسیم شد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه اطلاعات رشته فیزیک در اوکراین را در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

تحصیل در اوکراین

اگر بدنبال گام های بعدی خود برای تحصیل در دانشگاه های انگلیسی در اروپا هستید، این کشور بهترین گزینه است. تحصیل در این کشور، دارای بررسی های برجسته ای است که روند درخواست آسان و قابل درک است. اگر می خواهید پزشکی بخوانید، خواهید دید که در هر مکان بهترین آموزش را می بینید. علاوه بر پزشکی، دوره های دیگری را می توانید در این کشور بگذرانید. برای مثال، رشته فیزیک در اوکراین یکی دیگر از گزینه های عالی برای تحصیل در این کشور است. البته دوره های بسیار مختلفی وجود دارد و این واقعا به آنچه می خواهید یاد بگیرید بستگی دارد.

6 نوع موسسه آموزش عالی در این کشور وجود دارد که هر کدام از آن ها سطح خاصی از اعتبار را دارند. برنامه های تحصیلی در سطح کارشناسی و بالاتر توسط موسساتی با بالاترین سطح اعتبار ارائه می شوند. به طوری که، معروف به دانشگاه ها، آکادمی ها و هنرستان ها هستند. هنرستان ها عمدتا در فرهنگ، هنر و موسیقی فعالیت می کنند. دانشگاه ها موسسات چند رشته ای بوده و میزبان بخش های مختلف تخصصی هستند. هرچند برخی از آن ها موسسات تخصصی «شاخه ای» یا تک رشته ای هستند. آکادمی ها، مانند دانشگاه های تک رشته ای، همچنین بر روی شاخه خاصی از دانش متمرکز می شوند.

مقوله های تحت پوشش موسسات متخصص عبارتند از:

  • فنی (ساخت و ساز و حمل و نقل)
  • پزشکی
  • آموزشی
  • اقتصاد (از جمله امور مالی، اداری و کارآفرینی)
  • فرهنگ (هنر و طراحی)
  • بهداشت و درمان و قانون

شما عزیزان جهت تحصیل در اوکراین می توانید از برنامه های گفته شده یکی را انتخاب کنید. در جدول زیر هزینه تحصیل و زندگی در این کشور را مشاهده می کنید:

پارامترهزینه سالانه به دلار
هزینه تحصیل2500$
هزینه زندگیبین 1500$ تا 2500$

تحصیل رشته فیزیک در اوکراین

تحصیل رشته فیزیک در اوکراین

این کشور، کشوری در اروپای شرقی است که مولداوی در غرب آن و دریای سیاه در جنوب آن قرار دارد. این کشور از زمان استقلال مجدد اوکراین در هنگام فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991، با همسایه شرقی روسیه رابطه ناپایداری داشته است. از همه قابل توجه تر، در سال 2014، منطقه کریمه توسط دولت روسیه ضمیمه شد، که منبع تنش پایدار در منطقه است.

پایتخت و بزرگترین شهر این کشور کیف است که در مرکز این کشور و در رودخانه دنیپر واقع شده است. دانشگاه تاراس شوچنکو در این شهر است که یک مرکز تحقیقاتی مشهور می باشد. در سمت شرق دانشگاه ملی خارکف واقع در شهری به همین نام واقع شده است. این دانشگاه در سال 1804 تاسیس شد. دومین دانشگاه قدیمی این کشور است و زمانی یکی از معتبرترین دانشگاه های امپراتوری روسیه بود.

از نظر فرهنگی این کشور با نمونه هایی از معماری های زیبا، مانند صومعه طلایی در کیف، و به دلیل پخت غذاهای محلی مانند بورچ و مرغ کیو معروف است که گفته می شود به نام این شهر نامگذاری شده است. عروسی ها رویدادهای عظیمی در کشور است و جشن ها می توانند هفته ها ادامه داشته باشند. رشته فیزیک در اوکراین یکی از بهترین برنامه هایی است که در برخی از دانشگاه های اوکراین تدریس می شود. دانشگاه ها عبارتند از:

  • دانشگاه کازارین
  • دانشگاه ملی تاراس شوچنکو
  • دانشگاه ملی آکادمی کیف – موهیلا

تحصیل رشته فیزیک در دانشگاه کازارین اوکراین

این دانشگاه با داشتن دانشکده فیزیک، در طول تقریبا 50 سال حیات خود، بیش از 3000 متخصص در زمینه های مختلف فیزیک فارغ التحصیل کرده است. اکثر فارغ التحصیلان این دانشکده افراد موفقی هستند که به تحقیقات علمی مشغول هستند. این دانشگاه در سطح جهانی در سایت QSWorld رتبه کسب کرده است که در نمودار زیر رتبه آن را بین سال هی 2018 تا 2021 مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه کازارین اوکراین

بیش از 30% دانش آموختگان دارای درجه علمی هستند. 2 نفر از فارغ التحصیلان مناصب عالی دولتی داشتند و در دولت این کشور کار می کردند. گروه فیزیک عمومی یکی از بزرگترین بخش های دانشکده فیزیک است. این دانشگاه در سال 1940 با هدف تدریس دروس فیزیک عمومی در دانشکده های طبیعی از نوع غیر فیزیکی – شیمیایی، بیولوژیکی، جغرافیایی و زیست محیطی تأسیس شد.

اولین مدیر که تا سال 1971، بدون تغییر بود، در طول مدیریت وی در یک بخش، تحقیقات علمی در زمینه مغناطیس، به ویژه در مورد خواص فریت های مکعبی و لایه های نازک مغناطیسی، آغاز و توسعه یافت. در سال 1964 در یک گروه تخصصی «فیزیک پدیده های مغناطیسی» افتتاح شد. پس از آن یک موضوع علمی مربوط به توسعه پایگاه های فیزیکی ایجاد و تحقیقات جامع از مواد مغناطیسی اکسید به شدت شروع به توسعه کرد.

براساس دریافت و تحقیق در مورد خواص مغناطیسی استاتیک و تشدید مواد فریم مغناطیسی 6 ضلعی، دستگاه هایی که در منطقه با فرکانس های بالا و فوق العاده بالا و تکنیک ضبط مغناطیسی با متراکم بالا استفاده می شوند، تولید می شوند. ادامه منطقی تحقیقات قبلی، بررسی وضعیت شیشه چرخشی در محیط های مغناطیسی است. علاقه مندان جهت پذیرش تحصیلی رشته فیزیک در اوکراین یا رشته مدیریت در اوکراین در این دانشگاه می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *