مهاجرت کاری سنت لوسیا

حقوق ماهیانه کار در سنت لوسیا

حقوق ماهیانه کار در سنت لوسیا

سنت لوسیا که زمانی یک اقتصاد کشاورزی تک محصولی بود، به یک اقتصاد مبتنی بر خدمات گردشگری و بانکداری روی آورده است و از همین رو سطح درآمد سرانه و حقوق ماهیانه کار در سنت لوسیا رشد بی شماری را تجربه می کند. گردشگری، بزرگترین صنعت جزیره و منبع اصلی شغل، درآمد و ارز خارجی، 65% از تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد. کشاورزی که زمانی بزرگترین صنعت بود، اکنون کمتر از 3% از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد، اما هنوز 20% از مشاغل را تشکیل می دهد. اکنون برخی از مهاجران با ویزای تحصیلی سنت لوسیا اقدام به مهاجرت می کنند.

صنعت موز اکنون به دلیل رقابت شدید تولیدکنندگان کم هزینه آمریکای لاتین و کاهش ترجیحات تجاری اروپا رو به کاهش است، اما دولت با صادرات 13734 تن در سال 2018 به احیای این صنعت کمک کرده است. محصولات کشاورزی که برای صادرات کشت می شوند موز، انبه هستند. این جزیره به عنوان دارای متنوع ترین و توسعه یافته ترین صنعت تولیدی در شرق کارائیب در نظر گرفته می شود. شما می توانید برای درک کلیات کار در سنت لوسیا و توان پرداخت حقوقی سیستم اقتصادی سنت لوسیا با مشاوران ما موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس و گفتگو باشید.

وضعیت اقتصاد و بازار کار سنت لوسیا

شرایط کار در سنت لوسیا توانسته است بسیاری از مشاغل و سرمایه گذاران خارجی را جذب کند و در حالی که استانداردهای زندگی برای بسیاری بهبود یافته است، تعداد زیادی از مردم به سمت حاشیه فعالیت اقتصادی رانده شده اند، به ویژه در مناطقی که زمانی برای امرار معاش به شدت به صنعت موز وابسته بودند. کشاورزی دومین صنعت بزرگ در سنت لوسیا است. در سال 2023، کشاورزی تنها 2.2% به تولید ناخالص داخلی سنت لوسیا کمک کرد، اما هنوز هم تعداد قابل توجهی از مشاغل حدود 10% از جمعیت شاغل را تشکیل می دهد.

در سرشماری سال 2023، تقریبا 10000 مزرعه کشاورزی مساحتی به وسعت 30204 هکتار را پوشش می دادند که به طور متوسط ​​3.0 هکتار برای هر مزرعه کشاورزی بود. حدود 18% از زمین برای کارهای کشاورزی استفاده می شود. بیشتر مزارع کمتر از 5 هکتار زمین هستند. عمده محصولات کشاورزی که در سنت لوسیا رشد می کنند موز، نارگیل، دانه های کاکائو، انبه، آووکادو، سبزیجات، مرکبات و محصولات ریشه ای مانند سیب زمینی شیرین هستند. بیشتر این محصولات کشاورزی برای مصرف محلی کشت می ‌شوند، اما موز و نارگیل عمدتا برای صادرات و با مقداری سبزیجات کشت می ‌شوند. بهترین راه برای مهاجرت سرمایه گذاری در سنت لوسیا است.

سیاست افزایش حقوق ماهیانه کار دامداری در سنت لوسیا

سنت لوسیا بخش دامداری کوچکی دارد که بر آن مرغ و گوشت خوک غالب است. این جزیره در تولید تخم مرغ خودکفا است و سعی دارد در تولید مرغ و خوک به خودکفایی برسد. وزارت زراعت کشاورزان را به پرورش گوسفند و بز تشویق می کند تا واردات گوشت منجمد جزیره را کاهش دهد و با حمایت از کشاورزان، واردات خطوط خونی دام برای افزایش بهره وری حیوانات و اعطای یارانه برای خوراک دام کمک کرده است. همچنین برای احیای صنایع لبنی و گوشت گاو محلی از طریق معرفی نژادهای گاو کارآمد، آموزش کشاورزان برای مراقبت صحیح از دام و ایجاد بودجه برای ساخت واحدهای لبنی و کشتارگاه ها کمک می شود.

سیاست افزایش حقوق ماهیانه کار دامداری در سنت لوسیا

جزییات حداقل حقوق ماهیانه کار در سنت لوسیا

به زبان ساده، حداقل دستمزد کمترین مبلغی است (یا نرخ پایه ساعتی) که می توانید برای کاری که انجام می دهید پرداخت کنید. برای اکثریت کارگران، حداقل دستمزد توسط جایزه ای تعیین می شود که صنعت یا شغل شما را پوشش می دهد. اما عوامل مختلفی نیز وجود دارد که می تواند میزان درآمد شما را تعیین کند، مانند نوع شغل، سن یا ظرفیت کاری. در خصوص اخذ مجوز کاری در سنت لوسیا بایستی ابتدا ویزای کاری سنت لوسیا را دریافت نمایید. همچنین بالاترین حقوق برای رشته پزشکی در سنت لوسیا مقرر می شود.

حداقل دستمزد شامل پرداخت‌ های اضافی نمی‌ شود که ممکن است مستحق دریافت آن باشید، از جمله پاداش، کمک هزینه، نرخ جریمه یا بارگیری تصادفی که علاوه بر دستمزد شما پرداخت می‌ شود. در سنت لوسیا یک حداقل دستمزد ملی وجود دارد که کمترین میزانی است که شما می توانید به طور قانونی بدون توجه به شغل یا صنعت شما حقوق دریافت کنید. هر چیزی کمتر از حداقل دستمزد ملی غیرقانونی است. تغییرات در حداقل دستمزد بر عهده اتحادیه ها می باشد و اتحادیه ‌ها مدت‌ هاست که از افزایش حداقل دستمزد حمایت می‌ کنند. همین امسال، تلاش ‌های کمپین ها به دنبال تصمیم مهم کمیسیون کار منصفانه برای افزایش حداقل دستمزد به ثمر نشست.

حقوق های جانبی حقوق ماهیانه کار در سنت لوسیا

فردی که پس از تحصیل در سنت لوسیا کار می کند معمولا حدود 34540XCD (پزو) در سال دریافت می کند و این می تواند از کمترین میانگین حقوق در حدود XCD9020 (پزو) متغیر باشد. یک فرد می تواند به طور متوسط بین 9020XCD تا XCD152100 (پزو) در سنت لوسیا کسب کند. این به عنوان محدوده در آمار شناخته می شود. تفاوت بین حداکثر و حداقل مقدار، شاخص خوبی برای تغییر در حقوق است.  بدین ترتیب می تواند توسط کارفرمایان برای تعیین میزان انتظار پرداخت و برای کارکنان برای دانستن میزان درآمد آنها استفاده شود. این مقدار متوسط در توزیع حقوق است. این بدان معناست که تقریبا 50% از جمعیت کمتر از XCD34240 (پزو) درآمد دارند.

در شکل زیر نوع پوشش حقوقی در سنت لوسیا اشاره شده است:

نوع پوشش حقوقی در سنت لوسیا

مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما را از سایر مسائل مورد نیاز همچون مهاجرت به سنت لوسیا آگاه سازند.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *