مهاجرت تحصیلی هلند

معرفی دانشگاه دلفت هلند

معرفی دانشگاه دلفت هلند

سیستم آموزشی هلند از کیفیت بالایی در جهان برخوردار است. هلند دانشگاه های معتبر بسیاری دارد. معرفی دانشگاه دلفت هلند موضوعی است که به آن خواهیم پرداخت. با ارتباط با مشاورین مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با بهترین دانشگاه های کشور هلند آشنا شده و تحصیل در دانشگاه های معتبر جهان را تجربه نمائید.

این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور هلند است. در سال 1842 توسط پادشاه زمان این کشور تأسیس گردیده است. سالیانه گردشگران زیادی با اخذ ویزای توریستی به این کشور سفر می نمایند. از جاذبه های تاریخی و دانشگاه های این کشور دیدن می ­نمایند. هدف پادشاه ویلیام هلند از تأسیس این دانشگاه آموزش کارمندان سلطنتی بود. این دانشگاه در زمینه تحقیقاتی و علمی به سرعت رشد نمود و پس از مدتی به دانشگاه پلی تکنیک هلند تغییر نام یافت.

تاریخچه و معرفی دانشگاه دلفت هلند

سپس این دانشگاه به عنوان مرکزی برای آموزش های علوم و فناوری شناخته شد. به همین دلیل نام دانشگاه صنعتی دلفت را برای آن برگزیدند. این دانشگاه برنامه های متنوعی را در دوره های مختلف آموزشی به دانشجویان ارائه می­ نماید. بگونه ای که هم اکنون 16 رشته تحصیلی در دوره­ کارشناسی و 35 رشته تحصیلی در دوره­ کارشناسی ارشد به دانشجویان ارائه داده است. تدریس در این دانشگاه به زبان هلندی صورت می­ گیرد. سیستم آموزشی این دانشگاه بگونه ای است که تعادل مناسبی بین دروس تئوری و عملی وجود دارد. دانشجویان پس از اتمام تحصیلات به مهارت های ویژه ای دست می ­یابند. ما در این مقاله به معرفی دانشگاه دلفت هلند خواهیم پرداخت.

از عزیزانی که قصد دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند دعوت می ­نمائیم مطالب را مطالعه فرمایند. یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور هلند دانشگاه دلفت است. این دانشگاه در شهر زیبای دلفت واقع گردیده است. این دانشگاه شامل 8 دانشکده و تعداد فراوانی موسسات پژوهشی می ­باشد. این دانشگاه در رتبه بندی QS رتبه 15 را به خود اختصاص داده است. همانطور که بیان نمودیم این دانشگاه در ابتدا یک مدرسه پلی تکنیک بود. اما بدلیل برنامه های آموزشی بسیار قوی که داشت تبدیل به یک موسسه آموزش عالی تکنولوژی گردید.

دانشکده ها و معرفی دانشگاه دلفت هلند

دانشگاه دلفت دارای 8 دانشکده می ­باشد. هر کدام از این دانشکده ها در زمینه های مختلفی فعالیت می­ نمایند. این دانشکده ها عبارتند از:

  • دانشکده علوم کاربردی
  • دانشکده هوا فضا
  • دانشکده معماری و محیط ساخته
  • دانشکده عمران و علوم زمین
  • دانشکده مهندسی برق
  • دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر
  • دانشکده صنعت مهندسی و طراحی مکانیک
  • دانشکده دریایی و مهندسی موارد
  • در نهایت دانشکده فن آوری و سیاست و مدیرت می­ باشد.

در این بخش توجه شما را به نمودار تعداد دانشجویان خارجی (براساس ملیت) جلب می داریم:

تعداد دانشجویان بین المللی در هلند

برنامه های آموزشی دانشگاه دلفت هلند

این دانشگاه برنامه های متنوعی را به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشگاه در مقطع کارشناسی داری 16 رشته و در مقطع کارشناسی ارشد دارای 35 برنامه می­ باشد. تدریس در اکثر رشته های این دانشگاه به زبان هلندی صورت می­ گیرد. البته برخی از رشته ها از جمله رشته علوم کاربردی زمین و هوا فضا به زبان انگلیسی ارائه می ­گردد. این دانشگاه به عنوان یک مرکز پژوهشی فعالیت می ­نماید. به دانشجویان مهارت های مهندسی به گونه ای آموزش داده می ­شود که برای نیازهای شغلی آنان در آینده و بازارهای کاری هلند آماده می ­گردند. دانشگاه دلفت هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی پذیرش می­ نماید. این دانشگاه در تاریخ خود دارای 3 جایزه بین المللی نوبل می باشد.

جهت تحصیل در این کشور ابتدا مقاله ویزای تحصیلی هلند را مطالعه بفرمائید.

بررسی معرفی دانشگاه دلفت هلند

این دانشگاه در سطح بین المللی فعالیت های ویژه ای می­ نماید. بطوریکه هم اکنون 30% دانشجویان در مقطع کارشناسی و 60% دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه را دانشجویان بین المللی از سراسر جهان تشکیل می­ دهد. در معرفی دانشگاه دلفت هلند باید گفته شود شرایط پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه دلفت هلند با توجه به ملیت آنها با یکدیگر متفاوت است.

بدین معنا که ارزش مدرک دیپلم دانشجویانی که از کشور نیجریه قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند. با دانشجویانی که از آمریکا برای تحصیل به این کشور سفر می ­نمایند متفاوت است. اگر چه اکثر رشته های تحصیلی در این دانشگاه به زبان هلندی تدریس می ­گردد. اما از جمله شرایط پذیرش دانشجویان بین المللی در این دانشگاه برخورداری از مدرک زبان انگلیسی می­ باشد. جهت شرایط اعزام دانشجو به هلند مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

دانشجویان برای ورود به دوره­ کارشناسی باید دارای مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 5.5 و یا مدرک تافل با حداقل نمره 70 را کسب نموده باشند. همچنین دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند می ­باید دارای مدرک زبان آیلتس یا حداقل نمره 6.5 یا مدرک تافل با نمره 90 باشند. مدارک زبان فوق از زمان اخذ آنها تنها به مدت 2 سال معتبر می ­باشد. در صورتیکه بیش از 2 سال ز زمان اخذ آنها گذشته باشد. از نظر این دانشگاه مورد قبول نخواهد بود.

بررسی معرفی دانشگاه دلفت هلند

کار ضمن تحصیل در دانشگاه دلفت

دانشجویان می ­توانند با تحصیل در این دانشگاه همزمان به انجام کار دانشجویی نیز بپردازند. از آنجائیکه این دانشگاه یک دانشگاه فنی مهندسی محسوب می ­شود دانشجویان می ­توانند برای انجام کارهای مهندسی در بازارهای کاری این کشور حضور پیدا نمایند. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های کشور هلند می ­باشد. دانشجویان با تحصیل در این دانشگاه می ­توانند از آن به عنوان پلی برای رسیدن به مدارج عالی علمی استفاده نمایند. مشاهیر دانشگاه صنعتی دلفت کدامند؟ دانشگاه دلفت در تاریخ خود دانشمندان زیادی را پرورش داده است.

دانشجویان می ­توانند با تحصیل در دانشگاه دلفت همزمان به انجام کار دانشجویی در هلند نیز بپردازند. از آنجائیکه این دانشگاه یک دانشگاه فنی مهندسی محسوب می ­شود. دانشجویان می ­توانند برای انجام کارهای مهندسی در بازارهای کاری این کشور حضور پیدا نمایند. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های کشور هلند می ­باشد. دانشجویان با تحصیل در این دانشگاه می ­توانند از آن به عنوان پلی برای رسیدن به مدارج عالی علمی استفاده نمایند. مشاهیر دانشگاه صنعتی دلفت کدامند؟ دانشگاه دلفت در تاریخ خود دانشمندان زیادی را پرورش داده است. از جمله هرمن هرتزبرگ، سیمون واندر، وینی مس واریک وان و دانشمندان زیاد دیگری را شامل می گردد. جهت کار در این کشور ابتدا مقاله ویزای کاری هلند را بررسی بفرمائید.

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل در دانشگاه دلفت هلند

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارند باید تمامی مدارک زیر را به این دانشگاه تحویل نمایند:

  • ارائه مدرک کارشناسی با رشته ای نزدیک به رشته ای که قصد ادامه تحصیل دارند.
  • معدل مدرک کارشناسی بایستی حداقل 15 باشد.
  • ارائه مدرک زبان با احداقل نمره 6.5 و مدرک تافل با حداقل نمره 90
  • ارائه انگیزنامه دانشجو برای تحصیل در دانشگاه دلفت
  • ارائه رزومه نامه ای قوی به زبان انگلیسی
  • ارائه مدارک هویتی دانشجو (کارت ملی، شناسنامه)
  • پرداخت هزینه ای به ارزش 100€ (یورو) جهت درخواست پذیرش در دانشگاه دلفت
  • ارائه مدرک GRE

دانشجویان در زمینه معرفی این دانشگاه ممکن است با سوالاتی از قبیل:

  • آیا امکان اخذ بورسیه تحصیلی هلند در دانشگاه دلفت وجود دارد؟
  • آیا امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه دلفت وجود ندارد؟
  • دانشگاه دلفت دارای چه رتبه ای در میان دانشگاه های جهان است؟

کارشناسان ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه مهاجرت به این کشور می باشند. زیرا پروسه مهاجرت باید با پایین ترین ریسک ممکن صورت بگیرد تا افرادی به آرامش در این راه قدم بردارند. از این رو همواه مشاورین ما در این مسیر راهن یمون واندر، وینی مس واریک وان و دانشمندان زیاد دیگری را شامل می گردد. همچنین در جهت زندگی در این کشور مطالعه مقاله هزینه زندگی در هلند خالی از لطف نخواهد بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *