مهاجرت تحصیلی مالت

اعزام دانشجو به کشور مالتا

اعزام دانشجو به کشور مالتا

اعزام دانشجو به کشور مالتا بر اساس آخرین قوانین 2023 برای بسیاری مورد سوال باشد. این کشور سکوی پرتاب کشورهای انگلیسی زبان است. کشور مالتا در قاره اروپا واقع شده که سازمان آموزش و پرورش فوق العاده این کشور که از تحت نظر بولونیا است قابل مقایسه با سازمان آموزش و پرورش بریتانیا می باشد. این کشور به دلیل داشتن مخارج کم آموزش، داشتن دانشگاه ها و کالج های انگلیسی زبان مقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی می‌باشد. ممکن است برای متقاضیان تحصیل در مالتا سوالات بسیاری وجود داشته باشد. به طور مثال:

  • اعزام دانشجو به مالتا از طریق چه روش هایی ممکن است؟
  • هزینه تحصیل در مالتا به چه صورت است؟
  • آیا دانشجو در حین تحصیل در مالتا حق کار دارد؟

و دیگر سوال هایی که هریک ممکن است پاسخی طولانی داشته باشد. در این گفتار تلاش شده است به تعداد کثیری از ابهامات پاسخ داده شود.مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند پاسخگوی سوالات شما باشند.

اینفوگرافی اعزام دانشجو به مالتا

کشور مالتا

پیش از ورود به بحث اعزام دانشجو به مالتا بهتر است شناخت اولیه ای نسبت به این کشور حاصل شود. شناخت بهتر یک کشور کمک بسیاری جهت انتخاب و مقایسه این گزینه به عنوان گزینه ‌ای مطلوب دارد. پایتخت مالتا، والتا نام دارد. این کشور از چند جزیره کوچک تشکیل شده است. مالتا در بخش جنوبی قاره اروپا و همچنین در بخش میانی مدیترانه قرار گرفته است. اماکن توریستی و گردشگری فوق العاده ای در مالتا وجود دارد که باعث جذب گردشگران بسیاری به این کشور شده است. مانند:

جاذبه های کشور مالتا

این کشور میزبان جمعیتی بالغ بر بیش از 500000 نفر می باشد. جمعیت مالتا یکی از مهمترین دلایل افزایش ظرفیت پذیرش متقاضیان مهاجرت می باشد.

اعزام دانشجو به کشور مالتا و جاذبه های تحصیلی

جاذبه های تحصیلی در مالتا محرک های اساسی برای جذب دانشجیان به این کشور می باشند. متقاضیان می توانند با بررسی جاذبه های مهم، پتانسیل تحصیلی در این کشور را بررسی نمایند. از این رو متقاضیان قادر اند تا به کمک جاذبه های موجود به مزایای مهاجرت تحصیلی به این کشور دست یابند. برخی از جاذبه های تحصیلی مالتا عبارتند از:

  • ویزای شنگن
  • کار پس از تحصیل
  • رفاه اجتماعی
  • سبک زندگی
  • کار حین تحصیل
  • زبان تحصیل

تحصیل در مالتا به پشتوانه مزایای آن صورت می پذیرد. به عبارتی بدون این مزایا متقاضیان علاقه خاصی برای تحصیل نخواهند داشت. از این رو بررسی این مزایا برای متقاضیان حائز اهمیت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه زندگی در مالتا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

در نمودار زیر به بررسی رشد جمعیت مالتا در خصوص تحصیل در این کشور می پردازیم:

رشد جمعیت در کشور مالتا

بررسی کشور مالتا

کشور مالتا به عنوان یکی از کشورهای جزیره ای در اروپا واقع شده است. این کشور دارای موقعیت تجاری مناسبی می باشد. درآمد مالتا از صنعت توریسم را می توان یکی از منابع مهم در این کشور عنوان نمود. از این رو این کشور در تلاش خواهد بود تا آن را حدالامکان گسترش دهد.

در این بخش از مقاله به بررسی کشور مالتا می پردازیم:

پارامترشرح
زبان رسمیانگلیسی و مالتی
واحد پول€ (یورو)
شهرهای مهمزابار و فگورا

دلایل تحصیل و اعزام دانشجو به کشور مالتا

مالتا یکی از ایمن ترین کشورها در جهان است. این کشور گزینه مناسبی جهت تحصیل و اعزام دانشجو به حساب می آید. امکان تحصیل در دوره های زبان انگلیسی مالتا هم وجود دارد. با تحصیل و گرفتن نمره 6 در آزمون تافل می توان هم در دانشگاه های این کشور و هم در دیگر کشورهای اروپایی به تحصیل پرداخت. داشتن مدرک زبان انگلیسی برای تحصیل در این کشور ضروری است.

دلایل تحصیل در مالتا عبارتست از:

  • دانشگاه مالتا یکی از قدیمی ترین و معتبرترین موسسه های آموزشی در سطح جهان است.
  • مالتا مکانی عالی برای دانشجویانی است که مسلط به زبان انگلیسی هستند.
  • آب و هوا و فرهنگ این کشور فوق العاده است.
  • مالتا مکانی عالی برای فعالیت های خارج از منزل است.

مزایای اعزام دانشجو به مالتا و تحصیل در آن

تحصیل در مالتا می تواند به متقاضیان امکان اخذ اقامت دائم و مزایای متعدد دیگر را دهد. متقاضیانی که موفق به اخذ اقامت مالتا از طریق تحصیل می شوند، می توانند از امکان کار در این کشور نیز بهره مند شوند. نا گفته نماند که متقاضیان بایستی سطح تحصیلی مطلوبی را دارا باشند. مزایای تحصیل در مالتا به متقاضیان زیر ساخت هایی را برای کار در این کشور ارائه می نمایند.

برخی از این مزایا تحصیل در مالتا عبارتند از:

  • امکان کار ضمن تحصیل
  • امکان کار پس از تحصیل
  • امکان بهره مندی از رفاه بالا
  • بهره مندی از مزایای دانشجویی

آموزش، تحصیل و اعزام دانشجو به کشور مالتا

آموزش و پرورش کشور مالتا که دارای کیفیت بالایی می باشد. موسسه ها، دانشگاه ها و کالج های بسیاری در مالتا وجود دارند. بخش آموزش به 2 قسمت خصوصی و دولتی تقسیم می شوند. باید بدانید که تنها یک دانشگاه دولتی در مالتا وجود دارد. برای تحصیل در این موسسات باید هجده سال کامل باشید.

طول مقاطع تحصیلی در مالتا در جدول زیر عنوان شده است:

دوره تحصیلیطول دوره
کارشناسی 4 سال
کارشناسی ارشد2 سال
دکتری4 سال
دوره‌ های زیر مجموعه پزشکی5-7 سال

با داشتن نمرات عالی در دانشگاه و کسب معدل قابل قبول و پذیرفته شدن در امتحان ورودی این دانشگاه ها شما اجازه ادامه تحصیل در آن ها را می گیرید. همچنین شما باید زبان انگلیسی را کاملا بدانید. گرفتن ویزای تحصیلی مالتا برای تحصیل و اعزام دانشجو به مالتا ضروری می باشد.

موارد لازم برای ویزای تحصیلی مالتا 2023

برای گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی مالتا به مدارک بسیاری نیاز است. افراد متقاضی بر اساس آخرین قوانین مهاجرتی 2023 بهتر است به تمامی جزئیات دقت کنند. چرا که در اغلب موارد ریجکتی ویزا و ردی پذیرش به دلیل کاستی در مدارک اتفاق می‌ افتد. در لیست زیر تعدادی از این مدارک ذکر شده است:

  • برگه تکمیل شده درخواست
  • رسید پرداخت مخارج درخواست
  • مدارک تمکن مالی
  • ترجمه ریزن مرات و مدارک پیشین تحصیلی
  • حداقل نمره آیلتس 6.50 مدارک ویزای تحصیل و اعزام دانشجو به مالتا
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • پاسپورت معتبر
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی تمکن مالی برای پوشش شهریه تحصیل و هزینه زندگی در مالتا
  • نامه پذیرش از یکی از موسسات عالی مالتا
  • گواهی رزرو خوابگاه یا اجاره مسکن
  • گواهی بیمه درمانی برای دوره اقامت در مالتا

دانشگاه های معتبر برای اعزام دانشجو به کشور مالتا

دانشگاه های معتبر برای اعزام دانشجو به کشور مالتا

دانشگاه مالتا یکی از با کیفیت ترین دانشگاه های دولتی این کشور می باشد. این دانشگاه در سال 1592 ساخته شده است. این دانشگاه تحت نظر طرح بولونیا است. تقریبا 11500 دانشجو شامل بیش از 600 خارجی از 71 کشور جهان، در مقاطع تمام وقت و مقاطع نیمه وقت در این دانشگاه درس می خوانند. این دانشگاه به دلیل داشتن دانشکده های مختلف مقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی می باشد.

دانشگاه های ارزان این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه مالتا
  • دانشگاه آمریکایی مالتا
  • کالج هنر، علم و فناوری مالتا
  • بارتز و دانشکده پزشکی و دندانپزشکی لندن، ویکتوریا
  • دانشگاه میدلسکس، مالتا

دانشکده علوم و فناوری و هنر مالتا در سال 2001 ساخته و ثبت شد. این دانشگاه یک دانشکده آموزش فنی و حرفه ای در مالتا است. این دانشگاه دارای 180 مقطع تمام وقت و 300 مقطع نیمه وقت تا دوره کارشناسی ارشد می باشد. رشته های مرتبط با توریسم در دانشکده توریسم و گردشگری قابل مطالعه اند. باتوجه به صنعت گردشگری مالتا این رشته ها با کیفیت بالایی تدریس می شوند.

اعتبار تعدادی از این دانشگاه ها در جدول زیر بررسی شده است:

نام دانشگاهاعتبار دانشگاه در مالتااعتبار دانشگاه در جهان
دانشگاه مالتا1801
دانشگاه هنر و تکنولوژی مالتا28325
انتستیتو توریسم مالتا314347
انستیتو تحصیلی اروپایی428112

الزامات اعزام دانشجو به کشور مالتا

در مالتا، فرصت های بسیار خوبی برای تحصیل در مقطع تحصیلی انگلستان خواهید یافت. بنابراین اگر تعهدات مراقبتی، شغلی یا خانوادگی دارید که مانع از سفر شما به بریتانیا می شود، همچنان می توانید مدرک رویایی خود را به دست آورید. این دوره‌های آموزش فراملی یا مطابق با استانداردهای دقیق خود بریتانیا طراحی، ارائه و با کیفیت تضمین شده‌اند و هر کدام به مدرک انگلستان منجر می ‌شوند. آنها می توانند در آینده مسیری را به انگلستان ارائه دهند، چه برای ادامه تحصیل و چه برای کار، و مطمئناً از پیوندهای قوی آنها با بریتانیا و تجارت بین المللی بهره مند خواهید شد (فقط یکی از دلایل فارغ التحصیلی از انگلستان مدارک تحصیلی جزو قابل استخدام ترین ها در جهان هستند). همچنین ممکن است متوجه شوید که تحصیل برای مدرک UK TNE در مالتا مقرون به صرفه تر از تحصیل در خود انگلستان است.

چارچوب صلاحیت ‌های مالتا  MQF به درک و بررسی آسان ‌تر و شفاف ‌تر کردن سیستم صلاحیت ‌های مالتی در سطح ملی و بین‌المللی کمک می ‌کند. چارچوب صلاحیت‌ های مالتا نیز ابزار ارجاعی است که به توصیف و مقایسه مدارک ملی و خارجی برای ارتقای کیفیت، شفافیت و تحرک مدارک در همه انواع آموزش کمک می‌کند. عمدتاً به چارچوب صلاحیت های اروپایی EQF  و همچنین سایر چارچوب های صلاحیت های غیر اروپایی ارجاع می شود. علاوه بر این، شما باید مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی مانند آیلتس داشته باشید. بسته به رشته ای که انتخاب می کنید، ممکن است شرایط اضافی دیگری نیز وجود داشته باشد. بنابراین ما همیشه به شما توصیه می کنیم که با دانشگاه بریتانیا که مدرک شما را اعطا می کند و با موسسه شریک مالت که در آن تحصیل خواهید کرد، مشورت کنید.

کار ضمن تحصیل و اعزام دانشجو به کشور مالتا

 دانشجویان خارجی در مالتا می توانند در کنار درس کار کنند. این دانشجویان باید گواهی کار ضمن تحصیل در مالتا را از رئیس کمپانی مورد نظر دریافت کنند. این افراد می توانند 10 الی 20 ساعت در هفته حق کار داشته باشند. البته می توان به ازای این میزان کار به طور هفتگی پانصد یورو درآمد کسب کرد. دانشجویان می توانند این پول را صرف مخارج مختلف زندگی در مالتا نمایند.

کشور مالتا آماده جذب شهروندان خارجی از کشور های مختلف می‌ باشد. این کشور از قدرت اقتصادی بالا و صنعت توریسم پر رونقی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اعزام دانشجو به مالتا می توانید از خدمات مشاوره استفاده نمایید. مشاوران موسسه مهاجرتی سفیران سروش سعادت با تجربه بالا پاسخگوی تمام ابهامات شما در زمینه اعزام دانشجو به مالتا خواهند بود.

سوالات متداول در خصوص تحصیل و اعزام دانشجو به مالتا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در خصوص تحصیل و اعزام دانشجو به مالتا می باشیم:

  • کار ضمن تحصیل در کشور مالتا به چه صورت است؟ دانشجویان بین المللی که در این کشور تحصیل می کنند می توانند در هفته مابین 10 الی 20 ساعت در هفته کار کند اما این دانشجویان باید گواهی کار ضمن تحصیل را داشته باشند.
  • اعتبار دانشگاه های مالتا در رنکینگ QS به چه صورت است؟ دانشگاه مالتا با رتبه 870/ دانشگاه هنر و تکنولوژی مالتا با رتبه بندی 8325/ انتستیتو توریسم مالتا با رتبه 14347/ انستیتو تحصیلی اروپایی با رتبه 28112
  • شرایط عمومی ورود به دانشگاه های مالتا به چه صورت است؟ یکی از شروط لازمه داشتن معدل قابل قبول و نمرات مناسب است .متقاضی باید سطح زبان خوبی داشته باشد و در آزمون ورودی دانشگاه شرکت کند.
  • دلایل تمایز دانشگاه های کشور مالتا از باقی دانشگاه ها چیست؟ با قبولی در این دانشگاه ها می توان در قدیمی ترین و معتبرترین موسسه های آموزشی جهان تحصیل کرد. تحصیل در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی است و همچنین از نظر آب و هوایی و فرهنگ این کشور بسیار فوق العاده است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *