تحصیل پزشکی در خارج کشور, مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته مهندسی کامپیوتر در لهستان

رشته مهندسی کامپیوتر در لهستان از رشته های پر طرفداری است که این رشته امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان خارجی فراهم می کند. لهستان دارای دانشگاه های معتبر در زمینه های مختلف از جمله مهندسی است. این کشور دارای دانشگاه های فنی و مهندسی معتبر در شهرهای بزرگ خود است. با فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر لهستان و دریافت مدرک مهندسی کامپیوتر در این کشور می توانید وارد بازار کار اتحادیه اروپا و لهستان شوید. لهستان از جمله کشورهای مطرح مایل به شرق اروپاست. همچنین هزینه تحصیل در این کشور نسبت به کشورهای غربی پایین تر است. برای بررسی رشته مهندسی کامپیوتر در لهستان هستید در ادامه همراه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را مطالعه کنید.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در لهستان

با توجه به تغییرات جهانی و استفاده روز افزون از تکنولوژی در جهان، لهستان نیز این تغییرات را به خود دیده و بازار کار آن دچار تحول شده است. بدین ترتیب مهندسین کامپیوتر در لهستان بیش از پیش مورد نیاز هستند و در بازار کار لهستان مورد استفاده قرار می گیرند. جهت تولید مهندسین کامپیوتر در این کشور، برنامه های رشته مهندسی کامپیوتر در سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته در دوره های مختلف ارائه می شود. همچنین می توانید پست های مرتبط در زمینه مهندسی در لهستان را در دانشگاه فناوری پوزنان، دانشگاه فناوری ورشو، دانشگاه صنعتی سیلسیا، دانشگاه ورشو و دانشگاه وروکلاو و بسیاری دیگر مشاهده کنید. با افزایش روزافزون تنوع محصولات و روش های جدید تولید محصولات کامپیوتری، فرصت بزرگی را برای مهندسی کامپیوتر ایجاد کرده است.

در لیست زیر از جمله دانشگاه های لهستان برای تحصیل مهندسی کامپیوتر معرفی شده اند:

  • دانشگاه فنی ورشو
  • دانشگاه علم و تکنولوژی ورکلاو
  • دانشگاه فنی لودز
  • دانشگاه فنی گدانسک
  • موسسه IT ژاپن-لهستان
  • دانشگاه سیلسیا

همچنین در جدول زیر اطلاعات کلی درباره تحصیل این رشته در لهستان آمده است:

آیتمشرح
رشتهمهندسی کامپیوتر
زبان های تحصیلانگلیسی و لهستانی
هزینه تحصیل€3000 الی 5000€ (یورو)
مقطع کارشناسی8 ترم
مقطع کارشناسی ارشد4 ترم

درآمد مهندسین کامپیوتر در لهستان

بازار کار کامپیوتر در لهستان برای مهندسین بسیار متنوع است. از جمله مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و مهندسی معماری و عمران جزو مشاغل جذاب و اکتیو در این کشور است. با داشتن تسلط به زبان لهستانی میزان شانس شما برای یافتن کار در لهستان دوچندان می شوند. میزان حقوق ماهیانه مهندسین کامپیوتر در لهستان به صورت متوسط 6900PLN (زلوتی لهستان) در ماه است که سالانه حدود 828000PLN (زلوتی لهستان) می باشد. همچنین حداقل میزان حقوق مهندسین کامپیوتر در لهستان به میزان 3310PLN (زلوتی لهستان) و حداکثر به میزان 10800PLN (زلوتی لهستان) در ماه است.

میزان درآمد مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در شهرهای لهستان در زیر آمده است:

 

تحصیل مهندسی کامپیوتر در دانشگاه ویستولا لهستان

در دنیایی که فناوری در همه جا رایج است. مهندسین کامپیوتر، برنامه نویسان و مدیران شبکه تضمین می شوند که شغلی به علاوه درآمد بالاتر از حد متوسط ​​پیدا کنند. اگر مهندسی کامپیوتر (در مقطع کارشناسی) را در دانشگاه ویستولا انتخاب کنید. مطمئنا از یک آموزش حرفه ای جامع برخوردار خواهید شد. شما به عنوان یک متخصص در زمینه IT انتخابی خود، از نظر پیشنهادات شغلی، انتخاب عالی را خواهید داشت. برنامه کارشناسی نه تنها برای کسانی که مخصوص مهندسی کامپیوتر مناسب هستند، بلکه برای افرادی که علاقه زیادی به گرافیک رایانه و هوش مصنوعی دارند طراحی شده است. اگر می خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید و در یک زبان خاص تخصص داشته باشید، این برنامه برای شما مناسب است.

برنامه درسی برنامه کارشناسی مهندسی کامپیوتر مطابق انتظار کارفرما طراحی شده است. برنامه مهندسی کامپیوتر در دانشگاه ویستولا به لطف همکاری با شرکت های مشهور و متخصصان در زمینه های مربوطه، تضمین می کند که شما دانش تئوری و مهارت های عملی لازم برای کار در زمینه مورد نظر خود را بدست آورید. برای کسب ویزای دانشجویی لهستان این مقاله را مطالعه کنید.

تحصیل مهندسی کامپیوتر در دانشگاه علوم و صنعت وروکلاو لهستان

برنامه مهندسی الکترونیک و کامپیوتر (ECE) نیازها و خواسته های بازار کار مدرن برای لوازم الکترونیکی مدرن را برآورده می کند. دانشگاه علم و صنعت وروکلاو مرکز علمی و آموزشی پیشرو در لهستان است. موقعیت آن در بین دانشگاه های فنی در اروپا و سایر نقاط جهان هر سال در حال افزایش است. توسعه دانشگاه توسط پتانسیل تحقیق، آموزش در بالاترین سطح، نوآوری و همچنین همکاری با صنعت تأیید می شود. این دانشگاه متخصصانی را تربیت می کند که در بازار کار ارزشمند و مورد توجه هستند.

دانشگاه علم و صنعت وروکلاو وارث اموال ملموس دانشگاه آلمان Königliche Technische Hochschule Breslau و همچنین میراث فکری و علمی پلی تکنیک لویو است. این دانشگاه، به عنوان دانشگاه فناوری وروکلاو، از سال 1945 فعالیت می کند. سازندگان و سازمان دهندگان آن دانشمندانی از لویف و ورشو بودند. از همان ابتدا مرکز مهمی برای آموزش فنی بود. امروزه این دانشگاه یکی از بزرگترین و بهترین دانشگاه های فنی کشور است. دانشگاه در درجه اول ماموریت خود را از طریق بالاترین استانداردها در تحقیقات علمی، بین المللی سازی و همچنین از طریق کیفیت بالای آموزش که با نیازهای بازار کار سازگار است، انجام می دهد. دانشگاه علم و صنعت وروکلاو، به عنوان یک جامعه دانشگاهی، باز و جامع است.

تحصیل مهندسی کامپیوتر در دانشگاه علوم و صنعت وروکلاو لهستان

تحصیل مهندسی داده در دانشگاه فنی گدانسک لهستان

تصمیم گیری مهم همیشه بر اساس جمع آوری و تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از اطلاعات است. مهندسی داده با ترکیب تجربه و تخصص 2 حوزه:

  • فناوری اطلاعات
  • مدیریت

به دستیابی به این هدف کمک می کند. دانشجویان این رشته تحصیلی نحوه برخورد با حجم زیادی از داده ها از منابع مختلف و نحوه تفسیر آنها را خواهند آموخت. همه اینها بر اساس برنامه های کامپیوتری و الگوریتم ها و دانش ریاضیات، آمار و اقتصاد است. با توجه به تعداد قابل توجهی از کلاس های عملی، می توان مطمئن بود که پس از فارغ التحصیلی آنها نه تنها نظریه پرداز، بلکه متخصصان آماده کار در محیط کسب و کار خواهند بود.

دو بخش فناوری اطلاعات شرکت هایی که از تخصص فناوری اطلاعات در اهداف استراتژیک کسب و کار استفاده می شود و بخش های اقتصادی، که در آن می توانید از دانش خود برای شناسایی نیازهای اقتصادی اعضای شرکت در تیم های توسعه به کار بگیرید فرصت های شغلی مختلفی را ایجاد کنند. شرایط اعزام دانشجو به لهستان را می توانید از زبان کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بشنوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *