مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته مدیریت در ایرلند

رشته مدیریت در ایرلند

رشته مدیریت در ایرلند در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. تحصیل در مقاطع دانشگاهی ایرلند پرتقاضا است. در واقع در ایرلند سواد و تحصیلات جایگاه ویژه ای دارد. به همین دلیل این کشور برای آموزش های خود بسیار تلاش می کنند تا از الگوهای جهانی پیروی کنند. در این کشور معتقدند که انسان بدون تحصیلات مانند یک گیاه بدون آب است، او می تواند زندگی کند و زنده بماند، اما نمی تواند شکوفا شود. در سناریوی پیشرفته و رقابتی امروز، تحصیلات یک ضرورت است. ایرلندی ها از مهاجران استقبال می کنند. زبان تحصیل در این کشور انگلیسی است و به همین دلیل می توانید از این مزیت بهره مند شوید. البته که به مدرک معتبر زبان انگلیسی اعم از تافل و آیلتس نیازمندید. این نگارش متغلق به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است.

مزایای تحصیل در ایرلند

در واقع رشته مدیریت در اکثر دانشگاه های ایرلند وجود دارد. زیرا این رشته تقاضای بالایی دارد. مقطع کارشناسی مدیریت در این کشور 3 و 4 ساله است. دانشجویان از طریق سخنرانی و مباحثات و آزمون ها در این رشته آموزش داده می شوند. در این مدت دانشجویان در خصوص پایه های مدیریت و حسابداری و مدیریت نیروی انسانی آموزش داده می شوند. همچنین در دوره هایی مانند مدیریت پروژه و ارائه پروژه های گروهی می توانند مهارت های خود را بهبود ببخشند. مدیریت در ایرلند جایگاهی خوبی دارد. دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه های ایرلند از طریق نمرات و سوابق تحصیلی پذیرش می شوند. جدا از تمام خصوصیات آموزشی و تجربه عالی یادگیری، حوزه مدیریت بسیار خوبی در ایرلند وجود دارد.

برخی از مزایای تحصیل رشته مدیریت در ایرلند عبارت است از:

  • کیفیت سیستم آموزشی ایرلند یکی از بهترین کیفیت ها در اروپا است
  • زبان تحصیل انگلیسی است
  • موسسات در رشته های مختلفی که به طور گسترده ای برای تحقیق و آموزش شناخته می شوند، سرآمد هستند
  • مردم ایرلند به دلیل مهمان نوازی و طبیعت دوستانه در بین مردم مشهور هستند
  • ایرلند کشوری مدرن و پویاست
  • فرصت های شغلی برای مدیریت مناسب است
  • دانشجویان امکانات خوبی دارند

تحصیل کارشناسی رشته مدیریت در ایرلند

تحصیل کارشناسی رشته مدیریت در ایرلند

کارشناسی ارشد مدیریت در ایرلند از محبوب ترین گزینه ها در بین دانشجویان برای فارغ التحصیلی از موسسات بین المللی است. پس از اتمام دوره مدیریت، دانشجویان با چالش ها و مسئولیت های مدیر حرفه ای آشنا می شوند. همچنین، آنها به مهارت های اساسی مجهز می شوند که برای مقابله با امکانات متناقض و همکاری تیمی لازم است. کارشناسی ارشد مدیریت در ایرلند به دانشجویان در آموزش مسئولیت هایی مانند مدیر مربی، مدیر پروژه و رهبر کمک می کند. برای موفقیت شما نه تنها باید برنامه آموزش صحیح، بلکه نهادی را برای رشد و شکوفایی در حرفه خود انتخاب کنید. دانشگاه ها همچنین دانشجویان را ترغیب می کنند تا برای کار آمادگی در شرکت های معتبر اقدام کنند. آنها همچنین گزینه های پاره وقت کار را در هر هفته 20 ساعت ارائه می دهند.

چند دوره برتر برای کارشناسی ارشد مدیریت در ایرلند در زیر آورده شده است:

  1. کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
  2. کارشناس ارشد مدیریت بین الملل و تجارت جهانی
  3. کارشناسی ارشد مدیریت تجارت
  4. کارشناسی ارشد مشاوره مدیریت
  5. کارشناسی ارشد در تجارت و کارآفرینی

فرصت های شغلی مدیریت در ایرلند

ایرلند نه تنها فرصت های تحصیلی فراوانی بلکه فرصت های شغلی را نیز ارائه می دهد. با توجه به پیشرفت های فن آوری در ایرلند و دوبلین، اکثر دانشگاه های ایرلند با صنایع عمده ارتباط بسیار خوبی دارند. بنابراین دانشجویان در یافتن شغل با هیچ چالشی روبرو نیستند. از طرف دیگر، دانشجویان بین المللی به دلیل مزایای فوق الذکر علاقه زیادی به سیستم آموزشی ایرلند دارند. مدیریت در ایرلند برای دانشجویان بین المللی ترجیح داده می شود زیرا هزینه تحصیلات نسبتاً کمتر از سایر مقاصد بین المللی است. همچنین، دانشجویان می توانند حداقل 12 ماه پس از اتمام دوره خود، در ایرلند اقامت اخذ کنند. ایرلند در میان کشورهایی است که کمترین نرخ بیکاری را دارند که خبر خوبی برای همه دانشجویان بین المللی است.

در نمودار زیر نرخ بیکاری در ایرلند را مشاهده می کنید:

نرخ بیکاری در ایرلند در ۳ سال اخیرحقوق مشاغل مدیریتی در ایرلند

گزینه های روشنی برای فرصت های شغلی پس از کارشناسی ارشد مدیریت در ایرلند وجود دارد زیرا صنایع و همچنین شرکت هایی وجود دارند که مایل به استخدام افراد با مهارت هستند. فارغ از اینکه در زمینه مدیریت باشد، دانشجویان می توانند در امور مالی نیز کار کنند و درآمد خوبی داشته باشند. شرکت های ایرلندی مطمئناً دانشجویان غیر اتحادیه اروپا را استخدام می کنند اما آنها باید مطمئن شوند که ویزا دارند و شرایط شرکت ها را برآورده می کنند. البته کاندیداهای باتجربه ترجیح داده می شوند. برخی از شرکت ها پس از کارشناسی ارشد مدیریت در ایرلند فرصت های شغلی ارائه می دهند مانند آمازون، بانک آمریکا، بانک ایرلند، مورگان استنلی. هستند که به این معنی است که اگر توانایی کافی دارید، فرصتی عالی برای عضویت در شرکت های شناخته شده در ایرلند دارید.

در جدول زیر مشاغل و حقوق های مرتبط با مدیریت را در ایرلند مشاهده می کنید:

شغلحقوق به یورو
مدیریت حوزه فناوری اطلاعات59000€
مدیریت حوزه بهداشت و درمان63000€
مدیریت پروژه ها67000€
مدیریت امور مالی71000€
مدیر بخش حقوقی71000€
مدیر اجرایی83000€

در مقاله حقوق ماهیانه کار در ایرلند می توانید به اطلاعات جامع تری در این خصوص دست یابید.

دانشگاه های ایرلند

مدیریت عبارت است از اداره یک سازمان، چه یک کسب و کار باشد، چه یک سازمان غیرانتفاعی یا یک دولت. رشته مدیریت در ایرلند شامل فعالیت های تنظیم استراتژی یک سازمان و هماهنگی تلاش های کارکنان خود برای دستیابی به اهداف خود از طریق برنامه کاربردی است. دانشجویان در ایرلند در رشته مدیریت می آموزند منابع موجود مانند منابع مالی، طبیعی، فن آوری و منابع انسانی را باهم به سوی هدف مشترک هماهنگ و پیش ببرد. در مجموع 14 موسسه برای کارشناسی و ارشد مدیریت در ایرلند وجود دارد، که متشکل از 10 دانشگاه و 4 موسسه فناوری مدیریت هستند. کالج های خصوصی دارای برنامه های شغلی، مدرک تحصیلی و گواهینامه در مناطق مختلف مانند توسعه روستایی، و تجارت هستند. با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین مشاوران را دارد که می توانند به شما در خصوص تحصیل مدیریت در ایرلند یاری رساند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *