ویزای مسافرتی ایرلند

ویزای توریستی ایرلند

ویزای توریستی ایرلند

ایرلند جزیره ای در شمال غرب قاره­ی اروپا می باشد که این کشور توسط مرز باریکی به دو بخش ایرلند شمالی و ایرلند جنوبی تقسیم گردیده است. ایرلند سومین جزیره بزرگ در کشور اروپا است. ویزای توریستی ایرلند این امکان را می ­دهد تا افراد بتوانند به این کشور جزیره ای سفر نمایند. پایتخت کشور ایرلند شهر زیبای دوبلین می ­باشد که یکی از بزرگترین شهرهای این کشور است. این کشور دارای آب و هوایی معتدل است که در اکثر فصول سال مردم این کشور بارندگی را تجربه می­ نمایند. مردم این کشور به زبان های ایرلندی و انگلیسی صحبت می ­نمایند. واحد پول کشور ایرلند یورو است. هزینه های زندگی در این کشور نسبتا بالا و تقریبا 15% از هزینه های زندگی در کشور انگلستان بیشتر تخمین زده شده است.

از آنجاییکه ایرلند کشوری جذاب برای سفر در میان کشورهای اروپایی شناخته شده است. سالانه گردشگران و افراد زیادی با اخذ ویزای توریستی کشور ایرلند به این کشور سفر می­ نمایند. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاقمندان سفر به ایرلند را راهنمایی می نمایند.

صنعت گردشگری و ویزای توریستی ایرلند

ایرلند کشوری کهن و از جمله کشورهایی است که از قدمتی چند هزارساله برخوردار می­ باشد. این کشور دارای جاذبه هایی همچون مناظر و بناهای تاریخی و طبیعتی زیبا و بکر می­ باشد که هر انسانی را مجذوب طبیعتش می­ نماید. علاوه بر موارد فوق قلعه های بسیاری در این کشور وجود دارد که نشان دهنده آداب و رسوم افرادی است که در قرن های گذشته در این کشور می ­زیسته اند. ایرلند در 8 هزار سال قبل از میلاد مسیح پدید آمده است. نخستین کسانی که در این کشور به زندگی پرداختند، شکارچیانی بودند که از دیگر کشورهای اروپایی به این کشور جزیره ای وارد شده بودند. ویزای توریستی ایرلند به علاقمندان سفر این امکان را می­ دهد تا به این کشور کهن و زیبا سفر نمایند.

جاذبه های گردشگری ایرلند

ایرلند همواره مقصد بسیاری از گردشگران و توریستان خارجی بوده است. مدت زمان اعتبار ویزای توریستی ایرلند 90 روز است. شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا و عضو معاهده شنگن به علاوه کشور سوئیس می ­توانند بدون اخذ ویزای توریستی ایرلند به این کشور سفر نمایند. امکان تمدید ویزای توریستی این کشور وجود دارد. بدین منظور می ­توانند به اداره مهاجرت به ایرلند مراجعه نمایند. نیوگرانج، مزارع سید کانتی مایو، تپه تارا و کانتی اوفالی از معروف ترین جاذبه های گردشگری ایرلند هستند.

صومعه ای در ایرلند است که در سال 545 تاسیس شده است. این صومعه از مهمترین صومعه های کشور ایرلند است که علاوه بر شخصیت های سیاسی، دانشمندان ایرلند نیز ارادت خاصی به این صومعه دارند. اکثر گردشگران خارجی بهنگام سفر به ایرلند از این صومعه بازدید می ­نمایند.

جاذبه های توریستی ایرلند

مزارع سید کانتی مایو، نیوگرانج و تپه تارا ایرلند

این مزارع نیز در ایرلند دارای قدمتی چند هزار ساله هستند. بطوریکه اکثر اتباع ایرلندی معتقدند این مزارع 5000 سال قبل از میلاد در ایرلند ایجاد شده اند. در این مزارع تپه های سرصاف زیادی وجود دارد که در سالهای اخیر اشیاء قیمتی بسیاری که دارای قدمتی طولانی هستند، کشف شده است. نیوگرانج نیز دارای قدمتی 3200 ساله است. در زیر این مرکز راهرویی تعبیه شده است. از این رو می ­توان به قبور مردگان دسترسی داشت. از مهمترین جذابیت های این مرکز اینست که در 21 دسامبر هر سال خورشید به صورت مستقیم به این راهرو می تابد.

این تپه مکانی تاریخی است که از بناها و بخش های متعددی ساخته شده است. در این تپه شاه بزرگ ایرلند دفن گردیده است. علاوه بر این تپه های دیگری نیز در این مکان وجود دارد که به تپه های گروگان معروف است. این تپه ها دارای 500 فوت ارتفاع هستند که باعث بوجود آمدن مناظری زیبا شده اند. از دیگر جاذبه های گردشگری ایرلند صخره کاشل، سنگ بلارنی و صومعه جرپوینت را می  توان نام برد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی ایرلند

برخی از افراد که قصد سفر به کشور ایرلند و مهاجرت به این کشور را دارند، ابتدا با اخذ این ویزا به این کشور سفر نموده و پس از آگاهی از شرایط و هزینه تحصیل و زندگی در ایرلند تصمیم به مهاجرت خواهند گرفت. جهت اخذ ویزای توریستی ایرلند مدارک زیر را ارائه نمایند:

  • پاسپورت معتبر با حداقل 3 ماه اعتبار
  • تکمیل درخواست ویزای ایرلند
  • مدارک شناسایی ( کارت ملی و شناسنامه)
  • 2 قطعه عکس
  • ارائه مدارک لازم جهت اثبات تمکن مالی
  • بیمه نامه مسافرتی
  • ارائه رزرو هتل و بلیط هواپیمای رفت و برگشت به ایرلند

تمدید ویزای توریستی ایرلند

در واقع افراد امکان تمدید ویزای توریستی ایرلند را ندارند. اما در برخی موارد که افراد دارای دلایلی همچون بیماری و حادثه ای غیرقابل پیش بینی اتفاق افتاده باشد، می ­توانند با ارائه مدارک لازم این ویزا را تمدید نمایند. بدین منظور ارائه مدارک زیر جهت تمدید این ویزا الزامی است:

  • ارائه پاسپورت فرد متقاضی که نشان دهنده ورود شخص به ایرلند است.
  • ارائه دلایل و مدارکی که نشان دهنده مشکل و یا حادثه غیر قابل پیش بینی است.
  • مشخص نمودن مدت زمان لازم برای تمدید ویزا
  • ارائه آدرس محل اقامت فرد مورد نظر

ناگفته نماند اداره مهاجرت تمامی مدرک فوق را بررسی نموده و در صورت تایید بایستی €300 (یورو) بابت تمدید این ویزا پرداخت گردد. همکاران و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی در راهنمایی و پاسخگویی به سوالات تمامی عزیزان دارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *