مهاجرت تحصیلی رومانی

رشته بیهوشی در رومانی

رشته بیهوشی در رومانی

رشته بیهوشی در رومانی در برترین دانشگاه های پزشکی ارائه شده و دانشجویان بومی و خارجی می توانند برای تحصیل در این دانشگاه ها اقدام نمایند. این کشور، کشوری در جنوب شرقی اروپا است. این کشور بین بالکان و اروپای شرقی قرار دارد بنابراین، با اوکراین، مولداوی، بلغارستان، صربستان و مجارستان و دریای سیاه همسایه است. طبق استانداردهای اروپایی، این کشور کشور بزرگی است. این بدان معناست که چیزهای زیادی برای کاوش، دیدن و انجام دادن وجود دارد.

برخلاف بسیاری از کشورها، دانشجویان می ‌توانند خود را در جای دیگری نیز بیابند. تیمیشوآرا، کلوژ-ناپوکا و ایاسی همگی شهرهایی هستند که تعداد زیادی دانشجو دارند. و زندگی شبانه و تجربیات تحصیلی همسان هستند. در واقع، تیمیشوآرا حتی در سال 2023 پایتخت فرهنگی اروپا خواهد بود.

در سال ‌های اخیر، آموزش عالی این کشور بسیار قوی شده است. مدارس این کشور به طور فزآینده ای در رتبه بندی جهانی بالا می روند. امروزه، آن ها در میان برخی از بهترین ها در اروپای شرقی هستند. حتی امکان اخذ مدارک به زبان رومانیایی نیز وجود دارد. اگر رومانیایی صحبت نمی کنید، نگران نباشید. امکان گذراندن دوره مقدماتی 1 ساله در برخی مدارس وجود دارد. این نوشتار درباره رشته بیهوشی در رومانی است که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

تحصیل رشته بیهوشی در رومانی

این کشور بخشی از اتحادیه اروپا است. این بدان معنی است که آن نیز بخشی از فرآیند بولونیا است. فرآیند بولونیا به این معنی است که شما می توانید از آموزش در سطح جهانی، در هر کجا که تحصیل می کنید، مطمئن باشید. این همچنین به این معنی است که آموزش عالی این کشور به سه سطح به نام دوره تقسیم می شود. در اینجا نحوه عملکرد چرخه ها آمده است:

دورهتوضیحات
چرخه اولاین مقطع کارشناسی است. یک مدرک کارشناسی معمولا 3 یا 4 سال طول می کشد. اگر 1 سال در خارج از کشور بگذرانید، یک دوره کارآموزی داشته باشید یا در رشته ای مانند مهندسی مطالعه کنید، 1 سال اضافی معمولا به دست می آید.
چرخه دوماین مقطع کارشناسی ارشد است. دوره کارشناسی ارشد 1 یا 2 سال طول می کشد تا تکمیل شود. اگر یک دوره کارآموزی یا پاره وقت تحصیل کنید، سال اضافی حاصل می شود. برخی از دوره ها نیز به صورت استاندارد دو سال طول می کشد.

بازار کار رشته بیهوشی در رومانی

بازار کار رشته بیهوشی در رومانی

رشته بیهوشی در رومانی، تخصص پزشکی است که به مراقبت کلی بیماران قبل، حین و بعد از جراحی مربوط می شود. این شامل بیهوشی، پزشکی مراقبت های ویژه، اورژانس حیاتی، و داروی درد است. پزشک متخصص در بیهوشی، بسته به کشور، متخصص بیهوشی یا بیهوشی نامیده می شود. در برخی از کشورها، این اصطلاحات عملا مترادف هستند، اما در کشورهای دیگر به موقعیت های متفاوتی اشاره می کنند و اصطلاح “بیهوش کننده” فقط برای افراد غیر پزشک مانند پرستار بیهوش کننده استفاده می شود.

عنصر اصلی این تخصص، مطالعه و استفاده از بیهوشی برای حمایت ایمن از عملکردهای حیاتی بیمار در طول دوره بعد از عمل است. از قرن نوزدهم، بیهوشی از یک منطقه آزمایشی با پزشکان غیرمتخصص با استفاده از داروها و تکنیک ‌های جدید، آزمایش‌ نشده و جدید به حوزه‌ ای تبدیل شده است که اکنون به یک رشته پزشکی بسیار تصفیه شده، ایمن و مؤثر تبدیل شده است. در برخی از کشورها متخصصان بیهوشی بزرگترین گروه پزشکان در بیمارستان ها را تشکیل می دهند، و نقش آن ها می تواند بسیار فراتر از نقش سنتی مراقبت از بیهوشی در اتاق عمل باشد.

از جمله زمینه هایی مانند:

  • ارائه اورژانس پیش بیمارستانی
  • دویدن
  • بخش‌ های مراقبت‌ های ویژه
  • انتقال بیماران بدحال بین مراکز
  • برنامه‌ های پیش‌توانبخشی برای بهینه ‌سازی بیماران برای جراحی

حقوق ماهیانه کار در رومانی برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در رومانی برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در رومانی

هزینه تحصیل در رومانی بستگی به این دارد که شما در چه رشته ای تحصیل می کنید و اهل کجا هستید. اگر اهل این کشور، اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید، این میزان کمتر از زمانی است که اهل خارج باشید. همان طور که گفته شد، تفاوت زیادی وجود ندارد.

هزینه تحصیل در این کشور در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل در کشور رومانیبرنامه هایی مانند پزشکی و مهندسی معمولا در سطح بالاتری از این محدوده قرار می گیرند. قبل از ورود به این کشور، اکثر مدارس از شما می‌خواهند حداقل هزینه ‌های یک ترم را واریز کنید. این می تواند از مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت باشد. در مورد وام های دانشجویی، این وام ها واقعا در این کشور وجود ندارند. دانشجویان در این کشور به پول از قبل متکی بوده یا وام های بانکی دریافت می کنند. اگرچه، این کشور طرح وام دانشجویی ندارد، اما این کشور تعداد زیادی بورسیه تحصیلی در اختیار دارد.

ویزای تحصیلی رومانی

برای دریافت ویزای تحصیلی رومانی به موارد زیر نیاز دارید:

  • پاسپورت و 2 عکس به اندازه پاسپورت
  • نامه پذیرش از مدرسه با امضای وزارت آموزش و پرورش
  • مدرک مالی، این باید حداقل 2400$ (دلار) باشد.
  • اثبات محل زندگی، مدرسه شما می تواند برای شما نامه ای صادر کند مبنی بر اینکه شما مکانی برای زندگی در خوابگاه دارید.
  • بیمه درمانی، اگر زیر 26 سال دارید، مدرسه شما این را پوشش می دهد. اگر بیش از 26 سال دارید، باید حداقل 12$ هزینه ماهانه بپردازید.

وقتی به مرز رسیدید، باید بتوانید نامه پذیرش و حداقل 2400$ (دلار) پول نقد یا چک های مسافرتی را ارائه دهید. شما باید برای ویزای خود در کشوری که پاسپورت شما را صادر کرده است درخواست دهید. اگر در آنجا زندگی نمی ‌کنید، می‌ توانید برنامه را از طریق پست مدیریت کنید. شما فقط باید مدارک اقامت خود را وارد کنید. چنانچه با مطالعه این نگارش ابهامی برای شما وجود داشت می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *