مهاجرت کاری هلند

درآمد رشته های پزشکی در هلند

درآمد رشته های پزشکی در هلند

در مقاله درآمد رشته های پزشکی در هلند که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، به بررسی این موضوع می پردازیم. درآمد رشته های پزشکی در هلند در بخش های مختلف متفاوت است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نوشتار را تهیه کرده اند تا شما عزیزان را با درآمد رشته های پزشکی در این کشور در 4 بخش اصلی این رشته یعنی پزشکی، داروسازی، پرستاری و جراحی آشنا سازند. به طور کلی، فرصت های مخلتف زیادی برای اشتغال در زمینه های مختلف مراقبت های بهداشتی در این کشور وجود دارد. افرادی که قصد دارند این زمینه ها کار کنند، حتما باید از شرایط کار و درآمد رشته های پزشکی در هلند اطلاعات کافی داشته باشند.

توضیحات شغلی و درآمد پزشکان در کشور هلند

وظیفه اصلی پزشکان همیشه کمک به بیمار بوده است. اما روش های آنها با کسب دانش بیشتر در مورد بدن انسان و پیشرفت داروهای دارویی تغییر کرده است. برخی پزشکان از سایر افراد متخصص تر هستند. مسئولیت های آنها در مناطق خاص بدن متمرکز شده است. پزشکان مسئول معاینه بیماران، بررسی و تشخیص علائم آنها هستند. پزشکان مراقبت های اولیه ممکن است برای تشخیص مناسب به پرتونگاری یا آزمایشگاه نیاز داشته باشند. در پایان یک بررسی، آنها یا توصیه هایی را برای بیمار انجام می دهند. برای او نسخه می نویسند یا او را به یک متخصص ارجاع می دهند. پزشکان بخشی از روز خود را برای مراجعه به بیماران بیمار یا کسانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند در بیمارستان می گذرانند. آنها همچنین بخشی از وقت خود را صرف مشاوره بیماران در زمینه مراقبت های بهداشتی و معامله با شرکت های بیمه می کنند.

از وظایف اصلی پزشکان دراین کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع مختلفی از بیماری ها و صدمات را در عمل عمومی تشخیص و معالجه می کند.
  • انجام بررسی ها و معاینات بدنی
  • ارزیابی بیمار، انجام معاینات با استفاده از ابزار و تجهیزات پزشکی
  • آزمایشات، تجزیه و تحلیل شرایط بیمار
  • تشخیص وضعیت
  • ها تجویز داروها

میانگین درآمد پزشکان دراین  کشور 141924€ (یورو) است . این افراد می توانند به طور متوسط 68€ (یورو) در ساعت کار کنند. علاوه بر این، 5847€ (یورو) پاداش سالانه به پزشکان در این کشور تعلق می گیرد. پیش بینی می شود که درآمد پزشکان در این کشور در 5 سال همانطور که در نمودار زیر ذکر شده است رشد کند:

درآمد داروسازی در لیست درآمد رشته های پزشکی در هلند

شغل داروسازی یکی از مشاغل اصلی پزشکی می باشد که در لیست درآمد رشته های پزشکی در این کشور قرار گرفته است. ساخت داروهای مختلف برای تجویز به بیماران و توزیع به آنها وظیفه های اصلی داروسازان در این کشور می باشد. داروسازان بخش مهمی از سیستم مراقبت های بهداشتی هستند. این افراد به طور کلی با در نظر گرفتن مشکلات درمانی، داروهای مختلفی را تولید می کنند. داروسازان می توانند دارو توزیع، بسته بندی، ترکیب کنند. همچنین برچسب زدن داروها، ارائه مشاوره در مورد آنها و نظارت بر روشهای دارویی را نیز به عهده بگیرند. داروسازان برای اشتغال در این زمینه باید مهارت های ارتباطی عالی، مهارت های مدیریتی، دانش کافی داشته باشند. داروسازان با توجه به شرایط خود می توانند در یک داروخانه، بیمارستان، آزمایشگاه ها و یا سایر بخش ها کار کنند. جهت کار در این کشور ابتدا مقاله ویزای کاری هلند را مطالعه بفرمائید.

در جدول زیر به وظایف داروسازان در 3 بخش اصلی اشاره شده است:

وظایف داروسازان در بیمارستانوظایف داروسازان در داروخانهوظایف داروسازان در شرکت داروسازی
مشاوره های داروییارائه مشاوره بهداشتی به مشتریانتولید یا ساخت دارو
ارائه آخرین اطلاعات به همکارانتهیه داروهای تجویزیتضمین کیفیت دارو
خرید دارو و تست کیفیت دارویتجاری سازی محصولاتبسته بندی دارو
نظارت و توزیع دارو در بیمارستانمعرفی پزشکان (در شرایط خاص)بازاریابی

درآمد رشته های پزشکی در بخش داروسازی می تواند از 93738€ الی 120610€ (یورو) در سال متغیر باشد و این موضوع به تجربه کاری و تحصیلات بستگی دارد. البته باید در نظر داشته باشید که حداقل حقوق داروسازان در هلند 64522€ (یورو) است که با کسب تجربه کاری، افزایش می یابد.

درآمد داروسازی در لیست درآمد رشته های پزشکی در هلند

شرایط کار پرستاران در هلند

در این کشور، یک پرستار در تیم های مراقبت های اولیه و یا سایر بخش های پزشکی با پزشک و سایر متخصصین مراقبت های بهداشتی به طور هم زمان همکاری می کند. پرستاران برای ارتقاء سلامت، تشخیص زودهنگام، مدیریت بیماری های مزمن و معالجه بیماران، تزریق دارو و یا ارائه مشاوره در بیمارستان ها و مراکز درمانی کار می کنند. پرستاران با انواع مختلفی از بیماران، از مریض و مجروح گرفته تا افراد سالم و امیدوار به ماندن در این راه كار می كنند. بسیاری از پرستاران فقط با انواع خاصی از بیماران، مانند نوزادان تازه متولد شده یا بیماران با شرایط پزشکی خاص مانند سرطان، متخصص و کار می کنند. وظیفه پرستاران این است که مراقبت های پزشکی را انجام دهند، به سؤالات بیمار پاسخ دهند. در صورت وجود هرگونه نگرانی، به سرپرست خود اطلاع دهند.

بسته به تخصص و محیط کار پرستاران، مسئولیت های خاص مربوط به نقش پرستاران می تواند متفاوت باشد. اما ممکن است موارد زیر را شامل شود:

  • مشاهده و ثبت رفتار بیمار
  • انجام معاینات بدنی و تست های تشخیصی
  • جمع آوری تاریخچه های سلامت بیمار
  • مشاوره بیماران و خانواده های آنها
  • آموزش بیماران در مورد برنامه های درمانی
  • مدیریت داروها، مراقبت از زخم و سایر گزینه های درمانی

در این کشور، یک پرستار به داشتن 1 تا 3 سال تجربه به طور متوسط 43262€ (یورو) درآمد کسب می کند. از طرف دیگر، یک پرستار با داشتن بیش از 8 سال سابقه می تواند به طور متوسط ​ 75539€ (یورو) درآمد داشته باشد. همچنین جهت اطلاع از رشته پرستاری در این کشور مقاله رشته پرستاری در هلند را مطالعه بفرمائید.

در نمودار زیر به رشد درآمد رشته های پزشکی دراین کشور در بخش پرستاران تا سال 2025 میلادی اشاره شده است:

درآمد رشته های پزشکی در هلند در بخش جراحی

جراحان متخصصان بخشی جدایی ناپذیر از تیم پزشکان هستند که جراحی های مختلف را برای بیماران انجام می دهند. جراحان متخصصان پزشکی هستند که وظیفه اصلی آنها اجرای عملیات داخلی و تهاجمی به داخل بدن بیمار است که مشکلات مختلفی را که ناشی از بیماری یا آسیب است، برطرف می کند. آنها ممکن است بر روی قلب بیمار عمل کنند. تومور مغزی را خارج کنند یا استخوان های شکسته شده را ترمیم کنند. برای انجام این اقدامات ظریف، آنها به اطلاعات تشخیصی بسیار فنی و همچنین ابزارهای دقیق و پیشرفته نیاز دارند. جراحان معاینات جسمی معمول یا سایر وظایفی را که عموماً برای پزشکان عمومی انجام می شود انجام نمی دهند. با این حال آنها با بیماران کار می کنند و وظایف خاصی به عهده دارند.

در جدول زیر به صلاحیت ها و وظایف جراحان (به غیر از جراحی) دراین کشور اشاره شده است:

وظایف اصلی جراحان در هلندصلاحیت های جراحان در هلند
تشخیص بیماران و تدوین برنامه های درمانیکسب مدرک معتبر تحصیلی (ترجیحا دکترا)
سفارش آزمایشات تشخیصی قبل از جراحیداشتن سابقه کاری کافی
معاینه و انجام معایناتمهارت در تشخیص و تحلیل شرایط بیماران
مشورت با بیمارانمهارت برقراری ارتباط با پزشکان و همکاران

کار در هلند به عنوان یک جراح می توان به طور میانگین با €229562 (یورو) درآمد همراه باشد. اما لازم به ذکر است که با افزایش تجربه کاری، درآمد رشته های پزشکی در بخش جراحی به 316728€ (یورو) می رسد. هموطنان عزیزی که قصد دارند اقامت هلند را از طریق کار یا برای تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و سایر امور اقدام به مهاجرت به این کشور کنند. بدین ترتیب می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت کسب اطلاعات درباره شرایط و هزینه های امور مربوطه تماس بگیرند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *