مهاجرت سرمایه گذاری در سریلانکا

استارت آپ سریلانکا

استارت آپ سریلانکا

هدف از نگارش این مقاله اطلاعاتی در باب مهاجرت از طریق استارت آپ سریلانکا می باشد که متقاضیان باید از آن آگاه باشند. در سریلانکا استارت آپ های مختلفی در حال کار و توسعه هستند که نیازهای متداول مردم را برطرف می کنند. در این کشور بسیاری از گروه های نوپا و خلاق در سال های اخیر خود را در میان استارت های خوب جای داده اند. شما می توانید با رعایت شرایط اقامت خود و داشتن سرمایه در کنار اطلاعات موثق در این کشور استارت آپ مد نظر خود را راه اندازی کنید. در این مسیر ممکن است با موانع متعددی رو به رو شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ایجاد کسب و کار در سریلانکا به شما مشاوره ارائه می دهد.

راه اندازی استارت آپ در سریلانکا

راه اندازی استارت آپ های ایده آل در سریلانکا امر آسانی نیست. اما این کشور زمینه و مکان خوبی برای استارت آپ های نوپا می باشد. شما به عنوان یک شخص یا یک گروه که قصد دارد در این کشور جایی برای خود باز کند باید در ابتدا بودجه خود، دسترسی به بازار، ارتباطات، استعداد، تجربه و دانش و خلاقیت را بررسی کنید. اما همیشه در سریلانکا، بهترین کارآفرینان تازه کار از مکان های نه چندان خوب می آیند. یعنی در ابتدای کار ممکن است در جایگاه خوبی نباشید اما با درک نحوه کار و تاثیرات آن می توانید به مرور در این زمینه رشد کنید و به سود برسید. بدین منظور شاید لازم باشد مکانی را برای انجام کارهای خود در نظر داشته باشید که باید یک مکان تجاری را اجاره کنید. برای به رسمیت شناختن و اعتبار دادن به استارت آپ خود باید آن را ثبت کنید.

استارت آپ های خوب و معروف در سریلانکا مورد توجه کسانی قرار می گیرند که می خواهند در این کشور استارت آپ راه اندازی کنند. در جدول زیر برخی از این استارت آپ ها را مشاهده می کنید:

نام استارت آپرتبه در سریلانکارتبه در جهانزمینه فعالیت
IKMAN.IK1607تبلیغات
ROAR MEDIA21052رسانه های دیجیتال
PAY HERE31348پرداخت
WASI.IK41390خرید کالا
IDEA BEAM51641خدمات دیجیتال

تقویت استارت آپ در سریلانکا

تقویت استارت آپ در سریلانکا

به منظور اطمینان از اینکه استارتاپ سریلانکا و بسیاری از زیرمجموعه های آن با موفقیت از استارتاپ ها پشتیبانی می کند، شما و گروه شما باید یک هدف اضافی برای پرورش یک ایده پایدار داشته باشید که در آن استارتاپ ها می توانند در سطح ملی و بین المللی رشد کنند. در این کشور این کار را با استفاده از نقاط قوت جمعی گروه صورت می پذیرد. سلسله استارت آپ های مرتبط با هم که ایجاد می شوند، یک سری ارتباطلات و سود و فروش لایه ای را تشکیل می دهند که به شکل گیری یک صنعت کاملاً کاربردی و خودکفا کمک می کند. در واقع این یکی از راه های مطمئن برای درگیری استارت آپ و تبلیغات و گسترش کار و همچنین پیشرفت و افزایش تجربه در این زمینه می باشد. در عین اینکه خدمات خود را به مردم ارائه می دهید سعی کنید دانش را به روز کنید.

در این حوزه در سریلانکا موقعیت های خوبی برای پیشرفت وجود دارد. برخی از موقعیت هایی می توانید خود را در آن شرکت دهید را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • سازمان های دولتی
  • موسسات خصوصی دانش بنیان
  • موسسات خصوصی خاص
  • سرمایه گذاران و نهادهای تأمین مالی
  • تسهیل کنندگان
  •  ارائه دهندگان وام
  • متخصصان یادگیری و توسعه
  • سرمایه گذاران مانند بانک ها و سرمایه گذاران فردی
  • مربیان و رهبران صنعت

کمک های ویژه به استارت آپ ها در سریلانکا

در سریلانکا برای استارت آپ های نوپا شرایط خوبی وجود دارد. یکی از این فرصت ها شورای مشاوره می باشد. شورای مشورتی از اعضای انجمن کارآفرینی و نوآوری SLACCOM تشکیل خواهد شد. شورا به صورت فصلی جلسه خواهد گرفت تا در مورد چالش های تحقق بخشیدن به چشم انداز استارت آپ شما بحث کند و راهنمایی های لازم را به یک کمیته کاری اجرایی ارائه دهد که به نوبه خود نتایج قابل اندازه گیری را اجرا و نشان می دهد. در واقع شما زیر نظر متخصان قرار خواهید گرفت و روند پیشرفت خود را تسریع می کنید. شورای مشورتی وظیفه دارد با تمرکز بر افزایش توانایی های شرکت های تولیدی سریلانکا برای تولید و بازاریابی محصولات با جذب بودجه، ایجاد فرصت های شبکه سازی برای استارتاپ های جوان حمایت کنید.

کمیته کار نیز یک راه دیگر برای بهبود شرایط استارت آپ شما در سریلانکا است. کمیته کاری منصوب شده یک تنظیم موقت است که اهداف کوتاه مدت و نتایج خاص را برای شما محقق می کند. این اهداف مداوم نخواهند بود و شکل جدیدی به خود خواهند گرفت. شرکت در کمیته کاردر سریلانکا رسیدگی به نتایج را در یک بازه زمانی کوتاه تر امکان پذیر می کند. این کمیته هنگام هدایت اهداف و مقاطع مانند سازماندهی یک رویداد استارت آپ مفید خواهد بود. راه دیگر گرفتن یک مربی و یا مشاور شغلی در خصوص پرورش و رسیدن به سود و پیشرفت در سریلانکا است. معمولا این اشخاص از پایه به شما آموزش خواهند داد و شما را یک متخصص تربیت خواهند کرد.

تعداد استارت آپ هایی در سریلانکا در حال رشد است آمار جذاب و قابل توجهی است. در نمودار زیر شاهد رشد استارت آپ ها در سریلانکا هستید:

تعداد استارت آپ های مختلف در سریلانکا

برترین کارآفرینی ها در سریلانکا

یکی از استارت آپ های پردرآمد در سریلانکا بیا دنبالم نام دارد. این برنامه استقبال از تاکسی در سریلانکا بسیار کاربردی و محبوب و مورد استفاده همگان قرار می گیرد. این مجموعه یک تاکسی است که به مشتریان امکان رزرو کابین در صورت تقاضا را می دهد. مکان وانت براساس GPRS است. کاربر می تواند تاکسی را برای سفرها و تورها با قیمت بسته رزرو کند. پیشنهادات کرایه ای و پرداختی می توانند از طریق کارت یا پول نقد انجام شوند. این برنامه برای سیستم عاملAndroid ، Windows و iOS در دسترس است. این استارت آپ در سال 2015 تاسیس شد. استارت آپ محبوب دیگر آژانس مسافرتی آنلاین برای پروازها، هتل ها و بسته های تعطیلات ویژه در سریلانکا می باشد.

این شغل و استارت آپ یکی از مشاغل در لیست مشاغل مورد نیاز سریلانکا می باشد. در واقع سالیانه مهاجران و کسانی که می خواهند استارت آپ راه اندازی کنند به این لیست توجه می کنند. براساسFindmyfare.com یک آژانس مسافرتی آنلاین است که به مسافران امکان می دهد پروازها هتل ها و بسته های تعطیلات را در سریلانکا کشف ، مقایسه و رزرو کنند. همچنین کاربران می توانند از خدمات ویزا، بیمه سفر و برنامه های اقساطی در رزروها استفاده کنند. این برنامه همچنین عضویت برای دسترسی به تخفیفات به کاربران ارائه می دهد. این استارت آپ در سال 2010 تاسیس شده و پس از 11 سال هم اکنون جایگاه خوبی در این کشور دارد. اگر درباره سریلانکا سوال دارید می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *