مهاجرت کاری آرژانتین

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین با توجه به مشاغل مختلف است. در این نوشتار، تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به این موضوع می پردازد. کشور آرژانتین یکی از بهترین کشورهای آمریکای لاتین برای کار و تحصیل می باشد و هر ساله مهاجران زیادی وارد خاک این کشور می شوند. در این کشور، فرصت های شغلی بی شماری برای متخصصان و مهندسان و به طور کلی نیروی کار ماهر و با تجربه وجود دارد. مهاجران خارجی برای کار در آرژانتین نیاز به کسب مجوز اقامت و مجوز کار دارند و بدون کسب مجوز، فعالیت آنها غیر قانونی محسوب می شود. اگر قصد دارید در کشور آرژانتین کار کنید، توصیه می شود به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و حتی پرتغالی تسلط داشته باشید. زیرا این سه زبان، زبان های اصلی مردم این کشور می باشند.

بررسی حقوق ماهیانه کار در آرژانتین

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای یک فرد شاغل تقریبا 45200ARS (پزوی آرژانتین) می باشد. در نظر داشته باشید که حداقل حقوق ماهیانه کار در آرژانتین تقریبا 11400ARS (پزوی آرژانتین) و حداکثر آن حدود 203000ARS (پزوی آرژانتین) می باشد. این میانگین (حداقل، متوسط و حداکثر) حقوق شامل موارد مختلفی می شود.

این موارد عبارتند از:

  • مسکن
  • حمل و نقل
  • مواد غذایی
  • مزایا

به یاد داشته باشید که مانند سایر کشورهای دنیا، حقوق بین شغل های مختلف در کشور آرژانتین متفاوت است و افزایش یا کاهش حقوق افراد شاغل در این کشور به مسائل مختلفی بستگی دارد.

در نمودار زیر به متوسط درآمد سالانه جمعیت آرژانتین اشاره شده است:

درآمد سالانه جمعیت آرژانتین

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین در زمینه های مختلف

همانطور که گفته شد، حقوق ماهیانه کار در آرژانتین در زمینه های مختلف متفاوت می باشد. افرادی که به فکر کار در آرژانتین هستند، حتما باید در رشته های کاری مهارت ها و توانایی های خود را ارتقا دهند که دارای حقوق و درآمد بالا باشند. اکثر مشاغل IT و مهندسی در آرژانتین به طور گسترده ای مورد تقاضا هستند و افرادی که در این زمینه ها و یا زمینه های مرتبط مشغول به کار می شوند می توانند از درآمد بالایی بهره مند شوند.

متوسط حقوق زمینه های کاری مختلف در آرژانتین به شرح زیر است:

زمینه های اشتغالمتوسط حقوق ناخالص به ARS (پزوی آرژانتین)
توسعه نرم افزار1066666
مدیریت فناوری اطلاعات893700
مهندسی نرم افزار462055
توسعه جاوا486666
مدیریت کل2399762
مدیریت تجاری1515000
مدیریت پروژه1069000

به یاد داشته باشید که متوسط حقوق در شهرهای مختلف آرژانتین نیز متفاوت است.

متوسط حقوق در شهرهای مختلف آرژانتین به شرح زیر است:

نام شهرمتوسط حقوق ناخالص به ARS (پزوی آرژانتین)
Buenos Aires851917
Cordoba585494
Mendoza1025935
La Plata666260
Corrientes555500
Bahia Blanca545714
Neuquen580390
Salta891777

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین در زمینه های مختلف

تاثیر تحصیلات بر متوسط حقوق در آرژانتین

به طور کلی، آموزش عالی یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که مردم انجام می دهند. در حالی که اکثر دانشگاهیان بر مزایای غیر مالی آموزش عالی تأکید می کنند، اکثر دانشجویانی که این سرمایه گذاری را انجام می دهند به دنبال دستمزد بالاتر و مشاغل خوب هستند. به عنوان مثال، در جدیدترین بررسی موسسه تحقیقات آموزش عالی درباره دانشجویان سال 1 ورودی در کالج ها و دانشگاه های 4 ساله، 88% موافقت کرده اند که مهمترین دلیل تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی آرژانتین، کسب شغل خوب است. مزایای مالی آموزش عالی غالباً مورد بحث قرار می گیرد، به ویژه با افزایش تقاضا برای کارگران ماهر که میزان درآمد بازرگانان را بالا می برند. بنابراین آیا داشتن سطح تحصیلات بالاتر منجر به افزایش متوسط ​​حقوق می شود؟ بله.

در حقیقت، به طور کلی سطح تحصیلات و چشم اندازهای اشتغال در سراسر دنیا با هم ارتباط دارند. یک مطالعه انجام شده توسط سازمان بین المللی کار نشان داد که تحصیلات عالی در کشورهای در حال توسعه منجر به شانس بالاتر برای کار با ثبات و کسب درآمد بیشتر می شود. این مطالعه که شامل شمال و جنوب آفریقا، آسیا، اروپای شرقی، آمریکای لاتین و خاورمیانه می شود، نشان داد که به طور متوسط ​​83% از جوانان دارای تحصیلات در سطح دانشگاهی دارای شغل های امن در 27 کشور مورد بررسی هستند. در آرژانتین یکی از مهمترین موضوعاتی که موجب افزایش درآمد و حقوق می شود، سطح تحصیلات است. توصیه می شود قبل از مهاجرت به آرژانتین و ورود به بازار کار این کشور، مدرک تحصیلی معتبر کسب کنید.

در جدول زیر به طور دقیقتر به تاثیر تحصیلات بر متوسط حقوق در آرژانتین اشاره شده است:

سطح تحصیلاتمتوسط حقوق ناخالص به ARS (پزوی آرژانتین)
زیر دیپلم340555
دیپلم386292
کالج536636
کارشناسی781028
کارشناسی ارشد108542
دکترا850330

شرایط کار در کشور آرژانتین

پیدا کردن شغل در آرژانتین به عنوان یک مهاجر دشوار نیست، زیرا این کشور دارای شرکت های بی شماری دولتی و بین المللی است و فرصت های شغلی را برای مهاجران حرفه ای واجد شرایط از سراسر جهان فراهم می کند. نرخ بیکاری در آرژانتین از سال 2001 به طرز چشمگیری کاهش یافته است و بسیاری از فرصت های شغلی برای مهندسین، مدیران و متخصصان خارجی با مهارت بالا در این کشور وجود دارد. برای اتباع خارجی کم مهارت، فرصت های کمتری برای کار در آرژانتین وجود دارد، اما این بدان معنی نیست که دسترسی به بازار کار آرژانتین غیرممکن است. به طور کلی، مهاجرت کاری به این کشور یکی از راه های قانونی کسب تابعیت و اقامت در آرژانتین می باشد.

هرکسی که به مدت 3 ماه یا بیشتر در آرژانتین مشغول به کار باشد نیاز به ویزای کار موقت دارد که به متقاضیان امکان می دهد فعالیت های حرفه ای را در این کشور انجام دهند. به طور طبیعی، تسلط بر زبان اسپانیایی و زبان انگلیسی به مهاجران کمک می کند تا برای کار در کشور آرژانتین از فرصت های شغلی بیشتری بهره مند شوند و اگر افراد به زبان پرتغالی نیز صحبت کنند شرایط بهتری برای کار در کشور آرژانتین خواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط کاری و متوسط حقوق ماهیانه کار در آرژانتین و سایر کشورهای توسعه یافته در تمام نقاط دنیا می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *