مهاجرت کاری آرژانتین

درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین

درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین

درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین به شرایط، ساعات، زمینه و وظایف کاری بستگی دارد. این کشور مقصد مناسبی برای کار در رشته های پزشکی است. این راهنما توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مطلع سازی هموطنان عزیز از درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین تهیه شده است. کشور آرژانتین تقریبا 45 میلیون نفر جمعیت دارد و 15 میلیون نفر از جمعیت این کشور شاغل هستند. رشد اقتصادی این کشور در 20 سال اخیر موجب تبدیل شدن آرژانتین به یک مقصد مجبوب برای مهاجرت کاری شده است.

پزشکی و مراقبت های بهداشتی در آرژانتین

سیستم مراقبت های بهداشتی آرژانتین از یک سیستم بهداشت جهانی و یک سیستم خصوصی تشکیل شده است. دولت سیستمی از تسهیلات پزشکی عمومی را در اختیار مردم قرار می دهد که به طور جهانی برای همه در کشور قابل دسترسی است، اما کارگران بخش رسمی نیز موظف به شرکت در یکی از حدود 300 طرح بیمه درمانی تحت مدیریت اتحادیه کارگری هستند که سطوح مختلفی از پوشش را ارائه می دهند. امکانات پزشکی خصوصی و بیمه درمانی نیز در کشور وجود دارد. وزارت بهداشت آرژانتین، نظارت بر هر 3 زیر مجموعه سیستم مراقبت های بهداشتی را بر عهده دارد و وظیفه تنظیم مقررات، ارزیابی و جمع آوری آمار را بر عهده دارد.

مراقبت های بهداشتی شامل کارهایی است که در زمینه مراقبت های اولیه، مراقبت های ثانویه و مراقبت های بخش 3 و همچنین در بهداشت عمومی انجام می شود. دسترسی به مراقبت های بهداشتی ممکن است در کشورها، جوامع و افراد متفاوت باشد و این موضوع تحت تأثیر شرایط اجتماعی و اقتصادی و همچنین سیاست های بهداشتی قرار بگیرد. ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی به معنای استفاده به موقع از خدمات بهداشتی و درمانی شخصی برای دستیابی به بهترین نتایج بهداشتی است. عواملی که از نظر دسترسی به مراقبت های بهداشتی باید در نظر گرفته شود که شامل محدودیت های مالی (مانند پوشش بیمه)، موانع جغرافیایی (مانند هزینه های اضافی حمل و نقل، امکان گرفتن مرخصی از کار برای استفاده از چنین خدماتی) و محدودیت های شخصی (عدم توانایی برقراری ارتباط) با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، سواد بهداشتی ضعیف، درآمد کم) می شود.

درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین در سال 2023

درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین در سال 2023 متفاوت می باشد و برای کار در آرژانتین، متخصصان مراقبت های بهداشتی حتما باید از درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین مطلع باشند. پزشکی یا مراقبت های بهداشتی عبارت است از حفظ یا بهبود سلامتی از طریق پیشگیری، تشخیص، درمان، بهبودی یا درمان بیماری، صدمات، آسیب و سایر اختلالات جسمی و روحی در افراد. مراقبت های بهداشتی توسط متخصصان بهداشت در زمینه های بهداشتی متحد ارائه می شود. پزشکان و همکاران پزشکان بخشی از این متخصصان بهداشت هستند. برای کار به عنوان پزشک در این کشور باید از راه اخذ ویزای کار آرژانتین اقدام کنید.

مهمترین رشته های پزشکی یا بخش های مراقبت های بهداشتی عبارتند از:

  • دندانپزشکی
  • داروسازی
  • مامایی
  • پرستاری
  • پزشکی
  • بینایی سنجی
  • شنوایی شناسی
  • روانشناسی
  • کاردرمانی
  • فیزیوتراپی
  • آموزش های ورزشی

درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین به زمینه اشتغال، تجربه کار، سطح تحصیلات و سایر موارد بستگی دارد. در این بخش قصد داریم برخی از پر درآمدترین رشته های پزشکی در آرژانتین را معرفی کنیم. این رشته های پزشکی عبارتند از:

رشته های پزشکیدرآمد به ARS (پزوی آرژانتین)
متخصص بیهوشی152000
متخصص قلب و عروق193000
جراحی130000
متخصص اورولوژی175000

درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین در بخش متخصص بیهوشی

درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین در بخش متخصص بیهوشی

متخصص بیهوشی وظیفه مدیریت عملکردهای حیاتی بیمار از جمله تنفس، ضربان قلب و فشار خون را هنگام بیهوشی بر عهده دارد. در طول فعالیت، متخصص بیهوشی ارزیابی های پزشکی را انجام می دهد و مسئولیت مدیریت وضعیت جسمی بیمار را بر عهده دارد. اگر بیمار در حین عمل مشکل پزشکی داشته باشد، بلافاصله تشخیص داده می شود و درمان می شود. متخصص بیهوشی در اتاق عمل نقش اصلی را دارد و از عملکردهای اساسی حیاتی بیمار در حین جراحی محافظت و تنظیم می کند. همچنین مشکلات پزشکی که ممکن است در طول عمل جراحی و دوره بعد از عمل ایجاد شود را تشخیص و درمان می کند. با مهاجرت به آرژانتین و تحصیل در این زمینه می توانید تبدیل به یک متخصص بیهوشی حرفه ای شوید که درآمد آن به 152000ARS (پزوی آرژانتین) می رسد.

درآمد و شرایط کار متخصصان قلب و عروق در آرژانتین

به طور کلی، درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین در بخش تخصص قلب و عروق به صورت ماهانه به 193000ARS (پزوی آرژانتین) می رسد. اما در این بخش قصد داریم به درآمد سالانه این متخصصان و وظایف آنها اشاره کنیم. قلب و عروق بخشی از پزشکی است که چارچوب مستقر در قلب و سیستم عروقی را در بر می گیرد. هدف اصلی آن بررسی، تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی است. متخصص قلب و عروق یک پزشک متخصص است که با آموزش خاصی به بیماران دارای مشکلات قلبی عروقی چه به عنوان پزشک و چه به عنوان یک تکنسین متخصص در مراحل تشخیصی و درمانی کمک می کند.

در نمودار زیر به درآمد متخصص قلب و عروق در آرژانتین بر اساس تجربه کار اشاره شده است:

درآمد متخصص قلب و عروق در آرژانتین

درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین در بخش جراحی

جراحان بر روی بیماران در بیمارستان کار می کنند. جدا از عمل، آنها وقت خود را صرف صحبت کردن با بیمار می کنند و به او اطمینان می دهند و در مورد لزوم انجام عمل، روند و خطرات ناشی از آن و نتایج احتمالی توضیح می دهند. جراحان همچنین مراقبت های بیمار را بعد از عمل هدایت می کنند. آنها در یک زمینه جراحی، از جمله جراحی عمومی تخصص دارند. جراح با همکاری با پزشکان بیمارستان یا برقراری ارتباط با پزشکان، مشکلات بیمار را تشخیص داده و مناسب ترین روش برای درمان آن را با جراحی تعیین می کند.

آنها باید به روشنی توضیح دهند که چرا آنها بیمار نیاز به عمل دارد، چه اتفاقی در طول عمل خواهد افتاد، خطرات یا عوارض جانبی عمل چیست، شانس موفقیت آنها چقدر است و چه مدت بیمار باید بعد از عمل در بیمارستان بماند. برای جراحان، آرژانتین مقصدی جذاب برای مهاجرت به شمار می رود، زیرا این افراد می توانند به طور متوسط 130000ARS (پزوی آرژانتین) درآمد داشته باشند و از فرصت های شغلی مختلفی بهره مند شوند.

درآمد متخصصان اورولوژی در کشور آرژانتین

ارولوژیست ها متخصصان پزشکی هستند که در معالجه بیماری ها و حفظ سلامتی اندام تولید مثل مردان و مجاری ادراری در مردان و زنان متخصص هستند. علاوه بر این، آنها اغلب از مشکلات و بیماری های مرتبط با کلیه و مثانه مراقبت می کنند. به طور متوسط یک متخصص اورولوژی در کشور آرژانتین می تواند 175000ARS (پزوی آرژانتین) درآمد داشته باشد. برای اشتغال در این زمینه، شما باید توانایی به عهده گرفتن مسئولیت های مختلف را داشته باشید.

برخی از این وظایف و مسئولیت عبارتند از:

  • تشخیص اختلالات بیماران مربوط به اندام های تناسلی و بافت های مرتبط
  • درمان اختلالات بیماران مربوط به اندام های تولید مثل، مجاری ادراری، مثانه و کلیه
  • کنترل سلامت اختلالات بیماران مربوط به اندام های دستگاه تناسلی و بافت های مرتبط
  • ارزیابی وضعیت پزشکی بیماران و معاینه آنها
  • تجویز داروهای مناسب

شما عزیزان می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و از شرایط کار و میزان حقوق در کشورهای مختلف مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *