متفرقه, مهاجرت به کشور انگلستان

اخذ مستر کارت انگلستان

اخذ مستر کارت انگلستان

متقاضیان تحصیل و زندگی در انگلستان در سال 2023 با اخذ مستر کارت انگلستان به راحتی می توانند تمامی مشکلات خود را در زمینه انتقال پول حل کنند. مستر کارت در انگلستان بسیار شایع است و تقریبا در همه جا این کارت را می پذیرند. جهت دریافت مستر کارت انگلستان می توان هم از داخل انگلستان و هم از بانک های دارای شعبه در انگلستان در خارج از این کشور اقدام کرد. البته اخذ مستر کارت انگلستان از ایران به دلیل وجود تحریم های بین المللی مشکل است اما با مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به این مهم برسید و برای خود مستر کارت داشته باشید.

شرایط اخذ مستر کارت انگلستان

جهت دریافت مستر کارت انگلستان نیاز به داشتن حساب در این کشور هستید. دریافت حساب بانکی در انگلستان برای یک خارجی ممکن است دشوار باشد. علاوه بر این، حتی هنگام دریافت حساب ممکن است دریافت بلافاصله کارت نقدی یا کارت اعتباری برای شما دشوار باشد و باید چند ماه صبر کنید تا سابقه حساب خود را ایجاد کنید. اگر سابقه اعتباری در انگلیس ندارید، بانک ها اغلب هنگام افتتاح حساب محتاط هستند. اگر شغلی دارید، این کار راحت تر از دانشجو بودن خواهد بود. در هر صورت، شما باید اقامت انگلستان خود را نشان دهید و آدرس خود را ارائه دهید. برای این کار شما به قبوض آب و برق (گاز، تلفن، برق و غیره) یا قرارداد اجاره نیاز خواهید داشت. اگر شغلی دارید، از کارفرمای خود یک توصیه نامه برای بانک بخواهید.

علاوه بر این، اگر بتوانید توصیه نامه ای از بانک فعلی خود (به انگلیسی) دریافت کنید که مدت زمانی را که شما در آن حساب باز کرده اید، مانده فعلی و میانگین مانده ثبت شده باشد بسیار مفید خواهد بود. گزینه دیگری که گاهی اوقات بسیار راحت تر می شود، افتتاح حساب در بانکی در کشور دیگر است که شعبه هایی در انگلیس دارد. در این حالت، روند کار معمولا بسیار آسان تر است، مخصوصاً اگر در این صورت توصیه نامه دریافت می کنید.

به صورت کلی شرایط دریافت مستر کارت انگلستان و افتتاح حساب شامل:

  • داشتن اقامت انگلستان
  • آدرس اقامت
  • یا ایجاد حساب در بانک های دارای شعبه در انگلستان

مزایا و معایب مستر کارت انگلستان

وقتی نوبت به دریافت مستر کارت انگلستان می‌رسد، به خاطر داشته باشید که اگرچه به شما انعطاف ‌پذیری می ‌دهد، اما مسئولیت بزرگی نیز دارد. کارت ‌های اعتباری می‌توانند ابزار مفیدی برای کمک به مدیریت پول خود باشند و استفاده از کارت ‌های اعتباری برای خرج کردن و استقراض در کوتاه ‌مدت می‌تواند مزایایی داشته باشد. با این حال، مهم است که بدانید چگونه از کارت اعتباری استفاده کنید تا در اثر هزینه های بالا زیان نبینید. مزایا و معایب مستر کارت انگلستان را در ادامه بررسی کرده ایم. همچنین در خصوص اخذ اقامت اروپا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

مزایای متعددی وجود دارد که کارت اعتباری می تواند به همراه داشته باشد، به شرطی که فقط آنچه را که در نهایت توانایی پرداخت آن را دارید خرج کنید. این شامل:

  • تقسیم هزینه اقلام در طول زمان
  • ایجاد یک سابقه اعتباری یا بهبود امتیاز اعتباری شما
  • کسب جوایز یا مزایایی مانند بازگشت نقدی یا مایل هوایی
  • در صورت ورشکستگی فروشنده، روی اقلام محافظتی خریداری کنید.

با این حال، چندین معایب برای کارت های اعتباری وجود دارد که باید در نظر داشت:

  • خرج کردن بیشتر از توان مالی شما راحت تر است.
  • پرداخت های از دست رفته به امتیاز اعتباری شما آسیب می رساند.
  • مدیریت چند کارت اعتباری می تواند دشوار شود.
  • استفاده از اعتبار بیش از حد موجود می تواند وام دهندگان را نگران کند.

همچنین جهت دریافت مستر کارت انگلستان به موارد زیر توجه فرمائید:

دریافت مستر کارت انگلستان

کاربرد اخذ مستر کارت انگلستان

بانکداری در انگلستان کاملا ساده است. اکثر بانک ها خدمات با کیفیت مشابه و همه بانک های بزرگ برای سهولت زندگی برای مشتریان، بانکداری آنلاین را به صورت استاندارد ارائه می دهند. بدون داشتن حساب بانکی و کارت های اعتباری مانند مستر کارت به راحتی نمی توانید در انگلیس رفت و آمد کنید. از همه مهمتر، برای دریافت حقوق خود احتمالا به یکی از آنها احتیاج دارید. همچنین برای اجاره یا خرید محل اقامت، پرداخت هزینه بنزین و برق، تهیه خط تلفن و بسیاری از ملزومات دیگر احتمالا باید کارت اعتباری داشته باشید. البته کاربرد مستر کارت به جز نقل و انتقال بسیار بیشتر است. برای مثال مستر کارت ها دارای انواع مختلفی شامل کارت بدهی، کارت پیش پرداخت، مستر کارت جهانی و ویژه هستند.

همچنین می توانید جهت کار در این کشور مقاله ویزای کار انگلستان را مطالعه بفرمائید. این مستر کارت ها دارای امتیاز ویژه ای از جمله:

ویژگی هاشرح
امتیازات مسافرتیدارای تخفیفات فرودگاهی و بلیط پرواز، دارای جایگاه VIP، تخفیفات جهانی برای پروازهای بین کشوری
محافظت از خریدبازگشت مابه التفاوت پول در صورت یافتن کالا با قیمت مناسب تر، دارای ضمانت های چند ساله خرید، دریافت خسارت در صورت سرقت یا خرابی
محافظت در سفربیمه نامه مسافرتی، بیمه پرواز، بیمه جاده ای و بیمه های مسافرتی مختلف
محافظت شخصیدارای آی دی کد ویژه برای محافظت از خطر سرقت، کلاه برداری، هشدارهای سرقت و مواردی از این دست
امتیازات شخصیبرنامه ریزی و رزرو مکان های مختلف، سفارش بلیط و خرید اجناس ویژه و سایر
سایر امتیازاتارائه تخفیفات هتل و رستوران، اجاره ویلا و سایر موارد

مدارک جهت اخذ مستر کارت انگلستان

مدارک جهت اخذ مستر کارت انگلستان

اگر مهاجرت به انگلستان را در دستور کار قرار دادید می روید و به دنبال مکانی مناسب برای درآمد خود هستید، به یک حساب بانکی برای دریافت مستر کارت نیاز خواهید داشت. همچنین به شما امکان می دهد برای چیزهایی مانند محل اقامت و قبض های دیگر پرداخت کنید. برای افتتاح حساب، باید اسنادی برای اثبات هویت خود ارائه دهید. طبق قانون، برای جلوگیری از پولشویی، بانک ها باید شما آنچه را که می گویید تأیید کنند. حتی اگر یک حساب بانکی اصلی باز کنید، به مدارک آدرس و هویتی احتیاج دارید. به عنوان مثال این می تواند به صورت قبض تسهیلات، گواهینامه رانندگی یا نامه رسمی باشد. هنگام ارائه درخواست، باید بررسی کنید که کدام اسناد توسط ارائه دهنده شما قابل قبول است.

برای جلوگیری از هزینه های خودپرداز معاملات و خارج از کشور، اگر در اینجا زندگی می کنید، افتتاح حساب بانکی در انگلیس ارزان تر خواهد بود. اگر به انگلیس می روید (یا در انگلستان زندگی می کنید) می توانید یک حساب بانکی مناسب پیدا کنید.

برای درخواست، شما به سادگی باید بتوانید ثابت کنید که حداقل برای 6 ماه از سال در انگلستان هستید و سن شما بیش از 18 سال است. از جمله مدارک:

  • دارای اقامت انگلستان
  • شماره مالیاتی
  • آدرس محل اقامت
  • گذرنامه و مدارک شناسائی
  • گواهینامه و اجاره نامه

بهترین مستر کارت ها در انگلستان

بزرگترین بانک ها در انگلیس شامل:

  • HSBC
  • Braclays
  • Halifax
  • Abbey
  • LIoyds TSB
  • NatWest

این بانک ها در بیشتر شهرهای سراسر انگلستان شعبه دارند. برای یافتن نزدیکترین شعب محلی و ساعات کار دقیق هر بانک، به سایت این بانک ها مراجعه کنید. اکثر این بانک ها مستر کارت و ویزا کارت انگلستان را ارائه می کنند. ساعات استاندارد بانکی دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 یا 9:30 الی 15:30 تا 16 است (بعضی از آنها تا 17:30 باز هستند). بسیاری از شعب بانک هفته ای یک بار دیرتر (تا ساعت 17:30 یا 18:00) و همچنین شنبه ها تا 12:30 باز هستند. بانک ها در انگلیس و ولز در طول ناهار باز می مانند، اما بسیاری از همتایان آنها در اسکاتلند و ایرلند شمالی برای یک ساعت در هنگام ناهار تعطیل می شوند.

از جمله بهترین مستر کارت ها در انگلستان در نمودار زیر معرفی شده اند:

بهترین مستر کارت های انگلستان و میزان APR

افتتاح حساب در انگلستان

معمول ترین شکل حساب در انگلیس حساب های جاری است (به عنوان مثال، پس انداز حساب ها). بیشتر پرداخت ها را می توان از طریق کارتهای بدهی یا اعتباری انجام داد، اگرچه چک ها خصوصا برای پرداخت های پستی همچنان محبوب هستند. شما باید از خدمات جاری خود انتظار خدمات زیر را داشته باشید:

  • دفترچه چک
  • کارت نقدی
  • کارت ضمانت نامه ای چک

برخلاف بسیاری از کشورها، بانکداری در انگلیس بدون هزینه است. شما باید این خدمات را که قبلا ذکر شده و بدون هیچ گونه هزینه ای دریافت می کنید. برخی از بانک ها بلافاصله ضمانت چک یا کارت اعتباری برای ساکنان خارجی تازه وارد در انگلیس صادر نمی کنند. این به وضعیت، شغل و ارزیابی فردی اعتبار شما بستگی دارد. اگر تصمیم دارید کارت اعتباری مانند مستر کارت انگلستان داشته باشید، ممکن است مجبور شوید ماهانه هزینه کنید. بانک ها همچنین تسهیلات اضافه برداشت را ارائه می دهند، اما به عنوان یک مشتری جدید و بدون سابقه بانکی در انگلیس ممکن است این مورد را دریافت نکنید تا چندین ماه حساب خود را در شرایط سالم نگه دارید. در این بخش می توانید مقاله سرمایه گذاری در انگلستان را مطالعه بفرمائید.

دستگاه های خود پرداز و ATM در انگلیس

به غیر از کوچکترین روستاها، در همه جای انگلستان می توانید ATM (خودپرداز) پیدا کنید. 24 ساعته در دسترس هستند. به طور کلی، برای برداشت می توانید از هر دستگاه پول نقد استفاده کنید و هزینه ای از شما دریافت نمی شود (هنگام باز کردن حسابی که می توانید از کارت خود به صورت رایگان استفاده کنید، حتما با بانک خود مشورت کنید). اگر قبل از اتمام معامله کارمزد اخذ شود، به شما اخطار داده می شود بنابراین این فرصت را خواهید داشت که بدون از دست دادن پول به دستگاه دیگری بروید.

البته چک ها هنوز هم در انگلیس به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آن برای شما هزینه ای ندارد. برخی از مغازه ها قبل از اینکه چک را قبول کنند حداقل مبلغ خرید دارند (معمولا حدود 5£ (پوند)). همچنین برای بسیاری از پرداخت ها از طریق پست از چک استفاده می شود. بسیاری از مغازه های بزرگتر مانند سوپرمارکت ها می توانند چک را برای شما در صندوق چاپ کنند. امروزه با پرداخت بیشتر کارفرمایان از طریق بدهی مستقیم یا انتقال بانکی و افراد از کارت های نقدی یا اعتباری در مغازه ها، میزان استفاده از چک در حال کاهش است. جهت اطلاع از هفت روش مهاجرت به انگلستان و دریافت مستر کارت انگلستان می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *