مهاجرت سرمایه گذاری در هلند

کار علوم آزمایشگاهی در هلند

کار علوم آزمایشگاهی در هلند

در صورتی که می خواهید درباره کار علوم آزمایشگاهی در هلند بیشتر بدانید باید به شما بگوییم که این شغل در کشور هلند جایگاه خوبی دارد. البته کار علوم آزمایشگاهی از مشاغل لازم و ضروری در این کشور محسوب می شود و در واقع سختی هایی را نیز دارد. در این کار باید چشم و دست ماهری داشته باشید و همچنین باید در خصوص این علم از قبل دانش و تخصص داشته باشید تا بتوانید در این حوزه کار کنید. ممکن است شما در حوزه های مختلفی کار کنید و با موارد متفاوتی سروکار داشته باشید. بسیاری از امور و شرکت ها به یک آزمایشگاه نیاز دارند. مثلا صنایع غذایی و یا صنایع آرایشی. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به کشور هلند و اخذ ویزا و نحوه زندگی در این کشور به شما اطلاعات مناسبی ارائه می دهد.

از دیگر فرصت های شغلی می توان به مراکز تحقیقاتی دارو نیز اشاره کرد. البته که اولین شغلی که به ذهن شما خطور می کند کار در آزمایشگاه هایی است که خون و ادرار و مدفوع و بزاق و بافت بدن را مورد آزمایش قرار می دهند تا موارد مختلف پزشکی سنجیده و بیماری تشخیص داده شود. رشته زیست شناسی و تحقیقات آزمایشگاهی پزشکی برنامه ای است که دانشجویان را برای کار به عنوان کادر تحقیقاتی در آزمایشگاه آموزش می دهد. در این شغل عنصر اصلی زیست شناسی است که در اصطلاح علوم زندگی به آن اشاره شده است و یک دوره گسترده در زیست شناسی مولکولی با تمرکز بر تحقیقات در مورد باکتری ها، گیاهان، حیوانات و انسان ها محسوب می شود.

تحصیل در هلند

این دوره در هلند به عنوان 2 برنامه آغاز شد و این بخش هنوز در زمینه های اصلی حرفه ای مشهود است، از یک سو تحقیق و توسعه بیولوژیکی و از طرف دیگر تشخیص آزمایشگاهی پزشکی. دانشمندان آزمایشگاه بالینی در شناسایی بیماری های انسان با استفاده از آزمایش های پیچیده پزشکی تخصص دارند. آنها نتایج آزمایشات را تجزیه و تحلیل کرده و در جهت تکمیل این آزمایشات برای تشخیص زودتر و دقیق بیماری کار می کنند. این رشته برای افرادی که به رشته پزشکی علاقه مند هستند اما کمتر به مراقبت مستقیم از بیمار علاقه مند هستند، بسیار مناسب است. دانشمندان آزمایشگاه بالینی به طور زیادی تقاضا می شوند و کسب مدرک تحصیلات تکمیلی در علوم آزمایشگاه بالینی می تواند فرصت های شغلی شما را گسترش دهد و مهارت ها و آموزش های مورد نیاز در زمینه های علمی امروز را افزایش دهد.

در نمودار زیر نرخ بیکاری هلند را می بینید که در سال های اخیر نرخ کمی نسبت به دیگر کشورها را دارد:

نرخ بیکاری هلند

زمینه های علوم آزمایشگاهی در هلند

مهم است که بدانید بسیاری از برنامه های تحصیلات تکمیلی علوم آزمایشگاهی بالینی برای یک مدرک لیسانس در علوم پزشکی، فناوری پزشکی یا علوم آزمایشگاه بالینی ارزش زیادی دارند. حداقل، آنها معمولاً متقاضیانی را با دوره های کارشناسی گسترده در رشته های زیست شناسی، شیمی و بیوشیمی جستجو می کنند. هرگونه کمبود در دوره های آموزشی برای تعیین اینکه آیا کلاس های اضافی قبل از شروع برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مورد نیاز است، ارزیابی می شود. طبق گفته های اداره آمار کار هلند، انتظار می رود فرصت های شغلی علوم پزشکی 13٪ تا سال 2023 افزایش یابد. گفته می شود که رشد فرصت های شغلی بالقوه برای دانشمندان آزمایشگاه های پزشکی و بالینی توسط جوامع پزشکی متمرکز بر انجام تحقیقات برای یافتن درمان است.

در حالی که برنامه درسی بسته به برنامه متفاوت است، دوره های آموزشی اغلب شامل موارد زیر است:

  • هماتولوژی
  • ایمونولوژی
  • شیمی بالینی
  • انگلی و قارچ شناسی پزشکی
  • سلامت عمومی
  • تغذیه پیشرفته
  • تشخیص ژنتیکی
  • آسیب شناسی مولکولی
  • بیماری عفونی
  • موضوعات فعلی در علوم آزمایشگاه بالینی

فرصت های کار علوم آزمایشگاهی در هلند

کسانی که در زمینه علوم پزشکی کار می کنند اغلب در شرکت های تحقیقاتی، بیمارستان ها و شرکت های دارویی و آزمایشگاه ها کار پیدا می کنند. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده فارغ التحصیلان برنامه تحصیلات تکمیلی علوم آزمایشگاهی بالینی خود به عنوان سرپرست آزمایشگاه بالینی، مدیران مراقبت های بهداشتی، دانشمندان تحقیقات زیست پزشکی یا بیوتکنولوژی و هماهنگ کننده های آزمایش بالینی نیز در مراکز پذیرفته شده اند. برخی دیگر به عنوان دانشمندان داروسازی، پزشکی قانونی و در صنعت دستگاه های پزشکی پزشکی کار می کنند. خواه در تحقیقات آکادمیک یا توسعه شرکت تخصص داشته باشید، یکی از نقاط قوت مهم بخش علوم زندگی در آمستردام ادغام فیزیکی شرکت ها و آزمایشگاه های تحقیقاتی تحت مدیریت دانشگاه است که به متخصصان اجازه می دهد تا در کنار یکدیگر رشد کنند.

این کار جز 10 شغل پر درآمد در هلند است. برخی از مواردی که در آزمایشگاه های کشور هلند توسط تکنسین ها بررسی می شود شامل اطلاعات زیر است:

  • شیمی بالینی
  • خون شناسی
  • شیمی ایمنی
  • آزمایش ادرار
  • تست انعقاد
  • جریان سنجی
  • نشانگرهای زیستی
  • هورمون ها
  • نشانگرهای سلولی
  • پروفایل سیتوکین
  • سرولوژی بیماری عفونی
  • آزمایش ژنومی معمول
  • جداسازی DNA /RNA و ذخیره طولانی مدت

فرصت های کار علوم آزمایشگاهی در هلند

فضای اشتغال علوم آزمایشگاهی هلند

2 مثال عالی، پارک علمی آمستردام و پارک تجارت پزشکی است که فضاهای کاری پیشرفته را فراهم می کند و همسایگان همسو و همفکر را در اختیار شما قرار می دهد. یکی دیگر از امتیازات خارق العاده داشتن پارک های اختصاصی مانند این ها، امکان دسترسی به فضای سبز در حاشیه شهر است که تجارت و اوقات فراغت را با هم مخلوط می کند و هر دو در کنار لینک های اصلی حمل و نقل هستند. کارمندان در منطقه آمستردام فقط به سازمانه ای فوق الذکر اعتماد نمی کنند. بسیاری از ذهن های درخشان منطقه را برای راه اندازی شرکت های خود یا انشعاب از کارفرمایان موجود انتخاب کرده اند. علاوه بر امکانات فوق العاده موجود، مزایای مالی بی شماری نیز وجود دارد. این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز هلند است.

به عنوان مثال، بسیاری از مهاجران با مهارت بالا می توانند از مزایای 30% مالیات برخوردار شوند. عواملی از این قبیل تضمین می کنند که هلند در جدول سالانه اتحادیه نوآوری به شدت به عملکرد خود ادامه می دهد. بخش علوم زندگی به طور مختصر با صنایع همسایه مانند IT و تدارکات همکاری می کند. شرکت های زیست پزشکی از نزدیک با توسعه دهندگان نرم افزار، شرکت های فناوری اطلاعات و راه حل های ذخیره داده همکاری می کنند. در حالی که عملکرد لجستیکی فوق العاده قوی منطقه با ارائه راه حل های دقیق مهندسی شده برای دارو ارتباط دارد. این شرایط کلی خوب خیلی کم پیش می آید که در یک کشور جمع شده باشد و هلند یکی از فرصت های خوب برای کار است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت هلند از طریق کار به شما مشاوره می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *