مهاجرت به کشور آنتیگوا و باربودا

ویزای همراه آنتیگوا و باربودا

ویزای همراه آنتیگوا و باربودا

ویزای همراه آنتیگوا و باربودا بیشتر برای خانواده و همسر و فرزند صادر می شود و برای دیگر اعضای خانواده نمی توان راه رایجی باشد. در آنتیگوا و باربودا برخی از محبوب ترین مکان ها برای اقامت عبارتند از شهرهای کوچک مانند سنت جان و سنت فیلیپ. اگر به دنبال چیزی کوچکتر و آرام تر هستید، شهر بندرگاه انگلیسی ممکن است مکان مناسبی برای شما باشد. زندگی در آنتیگوا و باربودا بسیار آرام است.

فعالیت های زیادی در فضای باز وجود دارد که شما را مشغول می کند و خرید، کلوپ های شبانه و رستوران های عالی برای امتحان غذاهای خوشمزه محلی وجود دارد. حتی کافه هایی با وای فای رایگان پیدا خواهید کرد که می توانید لپ تاپ خود را راه اندازی کنید و چند ساعت کار کنید. جهت مهاجرت به آنتیگوا و باربودا می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزای همراه آنتیگوا و باربودا نیز کمک بخواهید.

مراحل گرفتن ویزای همراه آنتیگوا و باربودا

با توجه به اولویت بالا برای استخدام نامزدهای محلی در آنتیگوا و باربودا، ممکن است توصیه شود که روی استخدام در داخل کشور تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از تصمیم گیری برای آوردن یک غیر ملی، تحقیقات دقیقی در مورد الزامات فعلی در کشور انجام داده اید. بسته به الزامات و محدودیت های قانونی خود، ممکن است بخواهید مسیر شهروندی کشور را از طریق سرمایه گذاری در نظر بگیرید. اگر قصد اقامت طولانی مدت در کشور را دارید، اقامت و شهروندی ممکن است مزایای ارزشمندی را برای عملیات شما ارائه دهد. اگر این گزینه را برای خود انتخاب کنید، کارمندان غیر ملی همچنان به مجوز کار نیاز دارند.

زمانی که متقاضی به دنبال سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا قابل توجهی است که برای اخذ تابعیت دوم لازم است، آن فرد انتظار دارد که مزایای آن سرمایه گذاری ارزشمند باشد. برنامه شهروندی آنتیگوا و باربودا با مزایای سفر، مزایای پولی و حتی مزایای شخصی، گزینه ای عالی برای سرمایه گذاران از سراسر جهان است. این می تواند فرصت هایی را برای متقاضیان و خانواده های آنها فراهم کند که در غیر این صورت به آنها دسترسی نداشتند.

ویزای همراه کاری آنتیگوا و باربودا

گرفتن ویزای کاری آنتیگوا و باربودا برای کارگران بین المللی در آنتیگوا و باربودا می تواند چالش برانگیز باشد و مهم است که بدانید قبل از شروع فرآیند چه انتظاری دارید. شما احتمالاً بسیاری از نامزدهای محلی را برای پر کردن موقعیت ‌های شغلی در شرکت خود استخدام خواهید کرد، اما ممکن است برای انجام برخی مسئولیت‌ها نیاز به جذب افراد غیر ملی نیز داشته باشید. الزامات کارمندان شما برای مجوز کار یا ویزا بسته به کشور شهروندی آنها متفاوت است. اتباع برخی از کشورها از شرایط ویزا برای ورود به آنتیگوا و باربودا معاف هستند و می توانند تا 6 ماه برای انجام امور تجاری بمانند. به شهروندان برخی از کشورها نیز ممکن است برای کار در آنتیگوا و باربودا در بدو ورود ویزا داده شود.

در اکتبر 2020، دولت به طور موقت صدور مجوز کار برای متقاضیان غیر ملی را به حالت تعلیق درآورد. هدف از این اقدام ایجاد مشاغل بیشتر برای شهروندانی بود که با فشارهای اقتصادی مرتبط با همه‌گیری کووید-19 مواجه هستند. اطمینان حاصل کنید که در مورد نیازهای محلی تحقیق کرده اید و برای اطلاعات فعلی در مورد وضعیت با سفارت خود تماس بگیرید. پس از بررسی الزامات فعلی و دریافت اطلاعات به روز در مورد مجوزهای کار برای شهروندان کشور خود، می توانید با برنامه پیش بروید. اگر ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا را داشته باشید هم می توانید ویزای همراه را اخذ کنید.

در نمودار زیر شاهد بیکاری در آنتیگوا و باربودا می باشید:

نرخ بیکاری در آنتیگوا و باربودا

مدارک لازم برای ویزای همراه آنتیگوا و باربودا

هنگامی که همه این اسناد را جمع آوری کردید، باید آنها را دیجیتالی کنید تا در برنامه خود قرار دهید. پس از اتمام درخواست، باید هزینه درخواست غیر قابل استرداد را پرداخت کنید. این مبلغ به صورت آنلاین با کارت اعتباری قابل پرداخت است. اطمینان حاصل کنید که رسید پرداخت خود را ذخیره کنید زیرا این برای دریافت ویزای شما مهم است و باید آن را به آنتیگوا و باربودا بیاورید تا هنگام ورود نشان داده شود. مطلع شدن از هزینه های زندگی در آنتیگوا و باربودا هم از مسائل مهم است.

اگر با افراد وابسته درخواست می دهید، هر یک از آنها باید موارد زیر را ارسال کنند:

  • کپی پاسپورت
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت (2×2 اینچ/51×52 میلی‌متر)
  • شناسنامه
  • گواهی بیمه سلامت
  • سند ازدواج (در صورت وجود)
  • گواهی محضری از رابطه (در صورت عدم ازدواج)
  • گواهی سرپرستی (در صورت وجود)
  • بررسی سوابق کیفری گواهی شده (برای همه افراد بالای 18 سال)

هزینه های اخذ ویزای همراه آنتیگوا و باربودا به شرح زیر است:

مبلغ به دلارهزینه ها
1500$هزینه درخواست فردی
2000$هزینه درخواست زوج
3000$هزینه درخواست زوج

مدارک لازم برای ویزای همراه آنتیگوا و باربودا

مزایای پاسپورت آنتیگوا و باربودا

پس از معافیت‌ های جدید روادید، پاسپورت آنتیگوا و باربودا اکنون قوی ‌ترین پاسپورت در سازمان کشورهای شرق کارائیب ( OECS است و لذا مهاجرت و تحصیل در آنتیگوا و باربودا یکی از انتخاب های مهاجران است. در میان حوزه های قضایی شامل 124 کشور مستقل، 13 قلمرو برون مرزی بریتانیا، 10 بخش و مجموعه برون مرزی فرانسه، 6 قلمرو هلندی و 3 قلمرو سایر کشورهای اروپایی است. چت گرین، وزیر امور خارجه اتحادیه اروپا، گفت: این پیشرفت از هدف دولت برای جلب احترام به یکپارچگی پاسپورت آنتیگوا و باربودا پیروی می ‌کند و به همه شهروندان اجازه می ‌دهد تا آنجا که ممکن است بدون ویزا به کشورهای بیشتری سفر کنند.

دیپلمات ‌های این کشور در 5 سال گذشته به ‌طور پیوسته درگیر این رزمایش بوده ‌اند و در ماه ‌های آینده این مذاکرات را تشدید خواهند کرد. آنتیگوا و باربودا بر درآمد شخصی، دستمزد، ارث یا سود سرمایه مالیات نمی ‌دهد. ساکنان همچنین از پرداخت مالیات بر سود سهام، بهره یا حق امتیاز از سراسر جهان آزاد هستند. این یک مزیت بزرگ برای هر کسی است که پاسپورت آنتیگوا و باربودا دارد، زیرا این مزایا حتی اگر فردی در حال حاضر در آنتیگوا و باربودا زندگی نکند، قابل درک است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات مهاجرت تخصصی همراه و یاور شما در مسیراخذ ویزای همراه و اعزام دانشجو به آنتیگوا و باربودا می باشد.

پرتکرارترین سوالات ویزای همراه آنتیگوا و باربودا

سوالات مختلف متقاضیان اخذ ویزای همراه در آنتیگوا و باربودا عبارت است از:

  • آیا افراد مقیم آنتیگوا برای بازدید از بریتانیا به ویزا نیاز دارند؟ بریتانیا به عنوان کشوری پیشرو است که دارندگان پاسپورت آنتیگوا و باربودا اکنون می توانند از آن بازدید کنند. سایر مقاصد اخیراً اضافه شده عبارتند از روسیه، کوزوو، هند، بولیوی و کشورهای اتحادیه اروپا
  • هزینه ویزای همراه آنتیگوا و باربودا چقدر است؟ هزینه ها حدود $1500 تا $3000 (دلار) می باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *