شرایط سوئد, مهاجرت به کشور سوئد

ساعت استکهلم سوئد

ساعت استکهلم سوئد

احتمالا در سفر به سوئد، ساعت استکهلم سوئد و اختلاف زمانی این شهر با ایران یکی از موضوعات پیش از سفر شما باشد. در این مقاله ضمن پرداختن به این موضوع ما سایر مسائل مربوط به گردشگری در سوئد را شرح می دهیم. استکهلم پایتخت و بزرگترین شهر سوئد است که در محل اتصال دریاچه مالار و خلیج نمک، بازوی دریای بالتیک، روبروی خلیج فنلاند واقع شده است. این شهر بر روی جزایر متعدد و همچنین سرزمین اصلی Uppland و Södermanland ساخته شده است. استکهلم به دلیل موقعیت مکانی خود به عنوان یکی از زیباترین پایتخت های جهان شناخته می شود. استکهلم برای اولین بار در سال 1252 به عنوان یک شهر ذکر شد و تا حد زیادی توسط حاکم سوئدی بیرگر جارل ساخته شد. در نتیجه توافق تجاری منعقد شده با شهر لوبک آلمان، به سرعت رشد کرد.

این قرارداد، تجار لوبک را از پرداخت هزینه های گمرکی برای تجارت خود در سوئد و همچنین حق اقامت در آنجا تضمین می کرد. این شهر در سال 1436 به طور رسمی به عنوان پایتخت سوئد در نظر گرفته شد. پس از سال ها درگیری بین دانمارکی ها و سوئدی ها، استکهلم توسط گوستاو اول واسا در سال 1523 از سلطه دانمارک آزاد شد. استکهلم در اواسط قرن هفدهم به سرعت توسعه یافت زیرا سوئد به طور موقت به یک قدرت بزرگ تبدیل شد. سپس ادارات دولت مرکزی در آنجا مستقر شدند و شهر به یک واحد اداری مستقل تبدیل شد. دیوارهای شهر قدیمی فرو ریختند و مناطق جدید رشد کردند. امروزه این شهر یکی از پاتوق های فرهنگی و گردشگری اروپا شناخته می شود که شما در گفتگوی تلفنی با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

معرفی ساعت استکهلم سوئد از نظر اقتصاد

از سال 2006، استکهلم به عنوان “یکی از موفق ترین مناطق شهری در OECD” اعلام شد. نقاط قوت استکهلم که در این گزارش مورد توجه قرار گرفت عبارتند از تحقیق و توسعه، تمرکز کسب و کار پیشرفته، خدمات لجستیکی و مالی، و تخصص در بخش های با رشد بالا و فناوری بالا، به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات. جمعیت شهر استکهلم سالانه حدود 17000 نفر و شهرستان استکهلم سالانه بین 30000 تا 40000 نفر در حال افزایش است. این فشار زیادی بر بازار مسکن وارد می‌کند و ساخت مسکن‌های جدید همگام با این تقاضا نیست، که منجر به کمبود شدید مسکن در کل منطقه استکهلم شده است. با این حال استکهلم یک صف مسکن سازمان یافته برای آپارتمان های اجاره ای دارد، اما تعداد سال هایی که فرد باید قبل از تخصیص آپارتمان در صف ثبت شود، دائما در حال افزایش است.

جوانان و افرادی که به تازگی مهاجرت کرده اند به ویژه در بازار مسکن آسیب پذیر هستند. خواسته های صاحبخانه، مانند مراجع و سطح معینی از درآمد، کار را برای کسانی که برای اولین بار وارد بازار مسکن می شوند، دشوار می کند. در سال های اخیر، مشکل کمبود مسکن به شدت در رسانه های جمعی، در سطح سیاست های محلی و سازمان ها/شبکه ​​های شهروندان مورد بحث قرار گرفته است. آنها خواستار اجاره بیشتر واحدها و اعتراض به تحول و فروش مسکن شهرداری شدند. در میان سیاستمداران محلی، اتفاق نظر وجود دارد که نیاز فوری به سرعت بخشیدن به ساخت مسکن جدید وجود دارد، اما دیدگاه‌های متفاوتی در دولت محلی بین اکثریت و مخالفان در مورد چگونگی دستیابی به این امر وجود دارد. به طور کلی، نرخ اشتغال در استکهلم بالاتر از میانگین در سوئد است، اما تفاوت های قابل توجهی بین گروه ها در جمعیت وجود دارد.

معرفی ساعت استکهلم سوئد از نظر اقتصاد

وضعیت شغل و مسائل قومی در شهر استکهلم سوئد

نرخ بیکاری برای جوانان به طور قابل توجهی بیشتر از گروه های مسن تر است. سریعترین رشد اشتغال موقت در گروه جوانان است. یکی از موانع آشکار برای ورود جوانان به بازار کار، سطح پایین تحصیلات است. تفاوت قابل توجه دیگر در ارقام بیکاری بین افرادی است که در سوئد، کشورهای شمال اروپا، اتحادیه اروپا/EFTA و خارج از این مناطق متولد شده اند. نرخ بیکاری برای دو دسته اول در طول سال 2000 تا حدودی کاهش یافته است، در حالی که برای دو گروه اخیر افزایش محدودی داشته است. با این حال، برای افرادی که خارج از اتحادیه اروپا/EFTA متولد شده اند، نرخ بیکاری به طور قابل توجهی بالاتر از سایر گروه ها است. افراد جوان و افرادی که اخیراً مهاجرت کرده اند نیز بیشتر از سایر کارمندان در بازار کار به اصطلاح “خاکستری” شغل موقت پیدا می کنند.

در استکهلم جداسازی قومی آشکار و همچنین تقسیم بندی وجود دارد. این امر به‌ ویژه در بین مناطق شهری، بلکه بین محله‌ های داخل همان ناحیه، که از مناطق مسکونی مرفه و مناطق «برنامه میلیون خانه» تشکیل شده است، مشهود است. برخی از حومه ها در مناطق شهری استکهلم با جمعیت مهاجر زیاد مناطقی هستند که می توان آنها را به عنوان منابع ضعیف تعریف کرد. این مناطق عمدتاً شامل شهرک ‌های مسکونی بزرگی است که در طی «برنامه میلیون خانه» ساخته شدند، زمانی که یک میلیون خانه در طی یک دوره 10 ساله از اواسط دهه 1960 تا اواسط دهه 1970 ساخته شد. این شهرک های مسکونی بزرگ امروزه با جدایی و مشکلات اجتماعی همراه هستند. پناهندگان و مهاجران، عمدتاً از خارج از منطقه OECD، به سمت این زیرمجموعه های به اصطلاح “کم امتیاز” هدایت شده اند.

شکل زیر بیانگر جذابیت های شهر استکهلم است:

جذابیت های شهر استکهلم

وضعیت فصلی هوا در استکهلم سوئد

در استکهلم، تابستان ‌ها راحت و نیمه ابری و زمستان‌ ها طولانی، یخبندان، برفی و عمدتاً ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 22 درجه فارنهایت تا 72 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 6 درجه فارنهایت یا بالاتر از 81 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای سفر به استکهلم برای فعالیت در هوای گرم، از اواخر ژوئن تا اواسط آگوست است فصل گرم به مدت 3 ماه، از 4 ژوئن تا 4 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 64 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در استکهلم جولای است که میانگین دمای آن 71 درجه فارنهایت و کمینه آن 55 درجه فارنهایت است. فصل سرد به مدت 4 ماه، از 19 نوامبر تا 19 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 40 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در استکهلم فوریه است.

در استکهلم، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی قابل توجهی را تجربه می کند. بخش روشن تر سال در استکهلم از 18 آوریل شروع می شود و به مدت 5.7 ماه ادامه دارد و در حدود 7 اکتبر به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در استکهلم جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​آسمان در 56٪ مواقع صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از حدود 7 اکتبر شروع می شود و در حدود 18 آوریل به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در استکهلم نوامبر است که در طی آن آسمان به طور متوسط ​​در 74 درصد مواقع ابری یا ابری است یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی مایع یا معادل مایع داشته باشد. شانس روزهای مرطوب در استکهلم در طول سال متفاوت است.

در نمودار زیر سایر اطلاعات آب و هوایی استکهلم اشاره شده است:

میانگین بیشترین دما دراستکهلم بر حسب ماه

اختلاف ساعت ایران با ساعت استکهلم سوئد

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می‌ توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (تهران، ایران) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8:00 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در استکهلم، سوئد خواهد بود. اگر از می خواهید با یکی از دوستانتان در استکهلم سوئد تماس بگیرید، می توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا استکهلم، سوئد 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. اگر در هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار با فردی در استکهلم، سوئد تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 11:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. در انتهای این مقاله خاطرنشان می سازیم اگر دچار مشکل سفر به شهر استکهلم هستید، برای رفع ریجکتی سوئد می توانید از دانش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید و مشکلات خود را حل کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *