مهاجرت تحصیلی مالت

رشته حسابداری در مالتا

رشته حسابداری در مالتا

رشته حسابداری در مالتا یکی از رشته های فنی و مهندسی و پر تقاضا در این کشور است. مالتا جزیره ای در جنوب ایتالیا است. این کشور به دلیل مزایای بسیار از جمله از نظر آب و هوا، محیط انگلیسی زبان و کیفیت زندگی محبوب گشته است. البته توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در مالتا ارزان نیست. برای مثال هزینه تحصیل رشته حسابداری در مالتا در بازه 7000€ الی 11000€ (یورو) در سال است. رشته حسابداری در مالتا در گرایش های مختلف در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. در ادامه این نگارش با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در باب رشته حسابداری در مالتا را که توسط تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، بدست آورید.

تحصیل و زندگی در مالتا

این جزیره کوچک اما زیبا که در مدیترانه واقع شده است، توسط هزاران دانشجوی بین المللی پر گشته است. مالتا از بهترین موسسات آموزش عالی در سطح جهانی برخوردار است. سیستم آموزشی مالتا برای دانشجویان بین المللی مطلوب است و دانشجو می تواند پس از اتمام تحصیل در آنجا بماند و کار کند. این جزیره به دلیل فناوری بسیار ابتکاری مانند بلاکچین، هوش مصنوعی و بازی معروف است. دلایل زیادی وجود دارد که دانشجویان بین المللی مالتا را به عنوان مقصد آموزش انتخاب می کنند. به طور کلی، مالتا از آب و هوای معتدل در تمام طول سال برخوردار است. سردترین ماه در مالتا ژانویه است اما بقیه سال دما بین 15 تا 24 درجه سانتی گراد است. در مالت هیچ زمستان و تابستان شدید وجود ندارد.

در حال حاضر، مالتایی ها فرهنگ اروپای لاتین را یدک می کشد. از لحاظ تاریخی، فرهنگ مالتا با فرهنگ سامی پیوند داشته است و امروزه برخی از اشکال آن را می توانید مشاهده کنید. غذاهای مالتا همچنین ترکیبی از غذاهای اروپایی، آمریکایی و غذاهای اصلی مانند ماکارونی و غذاهای دریایی است.

درآمد حسابداران در مالتا

همانطور که گفته شد بازار کار در مالتا در راستای فناوری و تکنولوژی است. این باعث حضور شرکت های فناوری و خارجی شده است. همانطور که می دانید هر شرکتی نیاز به بررسی و آنالیز هزینه ها، مدیریت مالی و حسابداری دارد. بنابراین حسابداران با پشت سر گذاشتن تحصیلات خود می توانند فرصت های شغلی خوبی بدست آورند. میزان درآمد و حقوق به سطح تجربه و محل کار بستگی دارد. به صورت کلی میانگین حقوق مشاغل حسابداری و مالی در کشور مالتا به میزان 4760€ (یورو) در ماه اعلام شده است. این در حالی است که حسابداران در این کشور میانگین 3170€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کنند. کم ترین میزان حقوق برخی از مشاغل حسابداری در مالتا به میزان 1930€ (یورو) اعلام شده است. البته بیشترین میزان آن 9560€ (یورو) در ماه می باشد.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل رشته حسابداری در مالتا را مشاهده کنید:

حقوق مشاغل حسابداری در مالتا

تحصیل رشته حسابداری در مالتا

سیستم آموزشی مالتا مبتنی بر NGO است و دانشگاه های بین المللی را برای استقرار در این جزیره ارتقا می دهد. شخصیت های برجسته مالتا همچنین به طور منظم در نمایشگاه ها و کنفرانس های بین المللی آموزشی شرکت می کنند. در نتیجه، برخی از دانشگاه های مشهور بین المللی در مالتا مستقر شده اند. دولت مالتا نیز دانشجویان بین المللی را به ثبت نام در دوره های مالتا تشویق می کند. انگلیسی زبان رسمی در مالتا است. یکی از مواردی که بیشتر دانشجویان بین المللی را نگران می کند، مانع زبان است. مالتا در سال 1964 از انگلیس استقلال یافت و زبان انگلیسی را به عنوان زبان ملی رسمی اعلام کرد.

 انگلیسی یکی از پرمصرف ترین زبان ها در سطح جهان و زبان رسمی تجارت بین المللی است. دانشجویان بین المللی به راحتی می توانند هماهنگ شوند و حتی ممکن است متوجه نشوند که در یک کشور خارجی هستند. مالتا یک مقصد اصلی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال پیشرفت در مطالعه زبان انگلیسی هستند. با توجه به این موارد تحصیل رشته حسابداری در مالتا نیز به زبان انگلیسی ارائه می شود.

در جدول زیر دانشگاه ها و موسسات معتبر جهت تحصیل رشته حسابداری در مالتا معرفی شده اند:

ردیفنام موسسه
1University of Malta
2American University of Malta
3St Martin’s Institute of Information Technology
4Malta College of arts, Science & Technology (MCAT

تحصیل رشته حسابداری در دانشگاه آمریکایی مالتا

دانشگاه آمریکایی مالتا یک دانشگاه خصوصی به سبک آمریکایی است که به آموزش و تحقیقات عالی برای یک جامعه بین المللی با بالاترین استاندارد اختصاص دارد. برنامه های تحصیلی، فعالیت های پژوهشی و خدمات به جامعه با آموزش شهروندان با اخلاق، ایجاد دانش و به کارگیری دانش در یک شرایط جهانی، زندگی را دگرگون می کند و به جامعه خدمت می کند. دانشگاه آمریکایی مالتا (AUM) از نظر استانداردهای آکادمیک و اعتبار بخشی، بهترین ها را ارائه می کند. همه برنامه ها توسط یک هیئت علمی حرفه ای طراحی شده اند تا با استانداردهای آموزش آمریکایی در سطح عالی مطابقت داشته باشند. هر درجه توسط مرجع آموزش عالی و عالی مالت (MFHEA) اعتبار سنجی دریافت کرده است. این بدان معنی است که تمام مدارک تحصیلی ارائه شده در AUM نیز در سراسر اروپا و فراتر از آن کاملاً شناخته شده اند.

رشته حسابداری در این دانشگاه در مقطع کارشناسی در مالتا ارائه می شود. گرایش های حسابداری در مقطع کارشناسی با اعلامیه های مختلف معتبر در حسابداری مالی و مالیاتی است. دانشجویان قادر به تحقیق با استفاده از پایگاه های داده آنلاین هستند و می توانند مسائل حسابداری را از طریق درک، دانش و کاربرد روش های تحقیق و پایگاه داده حل و فصل کنند.

  • گرایش های حسابداری در مقطع کارشناسی قادر به شناسایی مسائل اخلاقی و در صورت لزوم، حل این مسائل خواهند بود.
  • رشته های حسابداری در مقطع کارشناسی به طور موثری به عملکرد یک تیم متنوع و چندفرهنگی کمک می کنند.
  • گرایش های حسابداری در مقطع کارشناسی قادر به استفاده از دانش حسابداری در شرایط جدید و ناآشنا از طریق درک مفهومی از سیاست ها و تئوری حسابداری برای تصمیم گیری آگاهانه خواهند بود.

لیسانس رشته حسابداری در دانشگاه آمریکایی مالتا

لیسانس علوم در حسابداری برای دانشجویانی در نظر گرفته شده است که می خواهند بنیادی محکم برای دنیای تجارت ایجاد کنند که فرصت ها را در مسیرهای شغلی کارآفرینی، دولتی یا شرکتی گسترش دهد. حسابداری ابزاری رو به رشد و ضروری در دنیای تجارت است که با پیشرفتهای جدید فناوری تغییر می کند. AUM تمام دوره های لازم را برای آماده سازی شما برای امتحانات CPA یکنواخت که توسط موسسه آمریکایی CPA برگزار می شود، ارائه می دهد. در دو سال اول، دانشجویان بر روی تکمیل برنامه آموزش عمومی دانشگاه (42 واحد آمریکایی یا 84 ECTS) تمرکز خواهند کرد، که 5 حوزه موضوعی را معرفی می کند:

  • ارتباطات
  • داده ها و ادبیات کمی
  • تحقیقات علمی
  • هنرها و علوم انسانی
  • و علوم اجتماعی

در سال سوم و چهارم، دانشجویان در موضوعات مربوط به رشته خود تمرکز می کنند. هدف کلی دانش این برنامه کسب نظریه، اصول و رویه های نظم و انضباط و حسابداری حرفه ای است. همراه با آشنایی با بسیاری از زمینه های عملکردی یک کسب و کار و روابط متقابل بین مناطق عملکردی در یک کسب و کار است. گرایش های حسابداری در مقطع کارشناسی قادر به اعمال و توضیح کاربرد استانداردها و مقررات حسابداری و در صورت لزوم استانداردهای بین المللی حسابداری خواهند بود.

رشته حسابداری در دانشگاه MCAT مالتا

رشته حسابداری در دانشگاه MCAT مالتا

کالج هنر، علم و فناوری مالتا (MCAT) از بهترین دانشگاه های مالتا است. 6 دانشکده در مالتا و پردیس گوزو، 180 دوره حرفه ای تمام وقت و بیش از 300 دوره نیمه وقت را از گواهینامه ها تا مقاطع کارشناسی ارشد (MQF سطح 1 تا سطح 7) ارائه می دهد. لیسانس حسابداری در این دانشگاه به صورت 3 ساله است. این مدرک لیسانس 3 ساله قصد دارد تا پایه ای قوی از فرایندهای خرید و جنبه های پشتیبانی را به دانشجویان ارائه دهد. با استفاده از تئوری هم در رویه های خرید عمومی و هم در مراحل خصوصی در بخش خصوصی، این درجه دانشجویان را در معرض جنبه های مختلف مدیریت تدارکات قرار می دهد. این امر با درک دقیق عملکرد مالی همراه است، که به خودی خود توانایی انجام کار موثرتر را برای دانشجویان فراهم می کند.

مطالعات رشته مدیریت در مالتا نیز در برنامه مطالعات گنجانیده شده است، به گونه ای که دانشجویان می توانند یک سکوی پرتاب را فراهم کنند. این برنامه به زبان انگلیسی ارائه می شود. شرط ورود دیپلم پیشرفته MCAST در مدیریت بازرگانی یا دیپلم پیشرفته MCAST در حسابداری یا 2 قبولی در سطح A بازاریابی یا اقتصاد است.

کارشناسی ارشد رشته حسابداری در دانشگاه مالتا

دانشگاه مالتا یکی از بهترین و برجسته ترین دانشگاه های این کشور است که رشته حسابداری را در گرایشات مختلف ارائه می کند. برنامه مطالعات کارشناسی ارشد حسابداری در این دانشگاه در طی 2 سال مطالعه تمام وقت گسترش می یابد. سخنرانی ها در طول روز برگزار می شود و در طول 5 روز در هفته پخش می شود. این دوره برای متقاضیانی که دارای مدرک کارشناسی حسابداری یا بازرگانی از این دانشگاه هستند. دانشجویانی که با موفقیت دوره کارشناسی ارشد حسابداری را به پایان می رسانند باید بتوانند:

  • تجزیه و تحلیل انتقادی، ارزیابی و نتیجه گیری در مورد تضمین های مربوط به تضمین و سایر موارد اطمینان در زمینه بهترین روش و تحولات فعلی.
  • شناخت و اندازه گیری فنی و دارایی ها و بدهی های پیچیده و تفسیر تحولات حسابداری بین المللی و موضوعات گزارشگری مالی.
  • مجموعه ای از صورت های مالی تلفیقی را تهیه کنید و اجرای طرح بازسازی را حساب کنید.
  • رسیدگی مالیاتی معاملات خاص را در نظر بگیرید و اهمیت بخشنامه های اتحادیه اروپا درباره سیستم مالیات شرکت های بزرگ مالتی را بررسی و بحث کنید.
  • در مورد تصمیمات عمده مدیریت مالی که باید توسط نهادهای مختلف شرکتی گرفته شود به مدیریت و یا مشتریان مشاوره دهید.
  • تفاوت بین روش های مختلف ارزیابی و نشان دادن ارتباط بین برنامه ریزی استراتژیک و ایجاد ارزش، در تجزیه و تحلیل کاربردهای عملی.
  • برای انجام محاسبات دقیق و تولید اطلاعات مربوط به تصمیم گیری، از تکنیک های پیشرفته حسابداری مدیریت استفاده کنید.

جهت اخذ ویزای تحصیلی مالتا در به مقاله تنظیم شده در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رجوع کنید و برای مشاوره ارتباط برقرار کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *