ویزای مسافرتی آرژانتین

جاذبه های گردشگری آرژانتین

جاذبه های گردشگری آرژانتین

جاذبه های گردشگری آرژانتین عامل اصلی جذب توریست می باشد. در این کشور جاذبه های گردشگری و توریستی فوق العاده زیبا و حیرت آور وجود دارد. به همین دلیل، هر ساله به تعداد توریست ها و گردشگران در این کشور افزوده می شود. جاذبه های گردشگری در آرژانتین در مناطق مختلف این کشور واقع شده اند و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این راهنما را برای آشنایی شما عزیزان با بهترین جاذبه های گردشگری آرژانتین تهیه کرده اند.

وضعیت توریسم و جاذبه های گردشگری آرژانتین

آرژانتین سرزمین عجایب طبیعی و انسانی است. از یخچال های طبیعی و قله های خراشیده آسمان آند گرفته تا تاکستان های مندوزا و شلوغی بوئنوس آیرس، در این کشور پویا و غیرقابل مقایسه بی نظیر چیزهای زیادی وجود دارد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا آرژانتین مقصد برتر گردشگران است. این کشور دارای بزرگترین آبشارها، بلندترین قله قاره آمریکا و برخی از خارق العاده ترین مناظر است که موجب جذب توریست ها و گردشگران زیادی می شوند. همچنین تنوع شدید جاذبه های توریستی در آرژانتین نیز یکی دیگر از عوامل جذب بازدید کنندگان خارجی است. هر ساله مسافران بیشتری وارد خاک آرژانتین می شوند تا به بازدید از جاذبه های گردشگری آرژانتین بپردازند.

در نمودار زیر به رشد تعداد ورودی گردشگران در آرژانتین اشاره شده است:

رشد تعداد ورودی گردشگران در آرژانتین

این کشور همه چیز را از شهرهای هیجان انگیز با زندگی شبانه پررونق گرفته تا دهکده های جذاب شهر، حیوانات وحشی فراوان و زمین های متنوع دیدنی، از جمله قله های کوهستانی در حال رشد و سواحل خیره کننده ارائه می دهد. آرژانتین کشوری وسیع است که گردشگران می توانند در آن از فعالیت های مختلف بهره مند شوند و بهترین برنامه ریزی را برای سفر به یک کشور خارجی داشته باشند. آرژانتین با افزایش سرمایه گذاری در توریسم بین المللی، حضور خود در سراسر جهان را به عنوان یک مقصد گردشگری در حال ارتقاء اعلام کرده است. طبق اعلام سازمان جهانی جهانگردی، آرژانتین اولین کشور پر بازدید در آمریکای جنوبی و دومین کشور پر بازدید در تمام آمریکای لاتین (پس از مکزیک) می باشد.

کشورهای مبدا اکثر گردشگرانی که به آرژانتین سفر می کنند عبارتند از:

  • برزیل
  • شیلی
  • اروگوئه
  • پاراگوئه
  • بولیوی
  • پرو
  • آمریکا
  • کانادا
  • چین
  • استرالیا
  • آلمان
  • انگلستان
  • هلند
  • روسیه

بوئنوس آیرس یکی از جاذبه های گردشگری آرژانتین

طبق گزارش شورای سفر و جهانگردی، گردشگری از سال 2002 در پایتخت آرژانتین رو به افزایش بوده است. این شهر که یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری آرژانتین می باشد. در یک نظرسنجی توسط نشریه سفر و جهانگردی Travel + Leisure Magazine در سال 2008، بازدید کنندگان به بوئنوس آیرس پس از فلورانس یتالیا به عنوان دومین شهر مطلوب برای بازدید رأی دادند. در سال 2008، حدود 2.5 میلیون بازدید کننده از این شهر بازدید کردند. بازدید کنندگان گزینه های بسیاری از قبیل مراجعه به نمایشگاه تانگو، یک فستیوال در استان بوئنوس آیرس یا لذت بردن از اسادو سنتی دارند. قبل از سال 2011، به دلیل نرخ ارز مطلوب، مراکز خرید آن از جمله Alto Palermo، Paseo Alcorta،Patio Bullrich ، Abasto de Buenos Aires و Galerías Pacífico اغلب مورد بازدید گردشگران قرار می گرفت. امروزه نرخ ارز به ویژه گردشگری و خرید را مختل کرده است.

این شهر همچنین میزبان جشنواره های موسیقی است که برخی از بزرگترین آنهاQuilmes Rock ،Creamfields BA ، Ultra Music Festival و جشنواره جاز بوئنوس آیرس است. بوئنوس آیرس بیش از 250 پارک و فضای سبز دارد که بیشتر آنها در ضلع شرقی این شهر در محله های پورتو مادرو، Recoleta، پالرمو و بلگرانو قرار دارد.

برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

نام پارکتاریخ تاسیس
Parque Tres de Febrero1875
Botanical Gardens1898
Buenos Aires Japanese Gardens1967

توصیه می شود قبل از سفر به شهرهای مختلف آرژانتین، به راهنمای ویزا و سفارت آرژانتین مراجعه کنید تا از شرایط و هزینه های کسب ویزای توریستی این کشور مطلع شوید.

بوئنوس آیرس یکی از جاذبه های گردشگری آرژانتین

آشنایی با آبشار Iguazú در آرژانتین

آبشار Iguazú، واقع در شمال شرقی آرژانتین (منطقه جنگلی نیمه گرمسیری) در مرز با برزیل قرار گرفته است و یکی از شگفتی های طبیعی جهان است. این منطقه دارای زیرساخت های خوب گردشگری با مسیرهای پیاده روی بسیار متفاوت است. رودخانه Iguazú با جنگل های انبوه پوشیده شده است و در 275 آبشار جریان دارد. با رسیدن این حجم عظیم آب به پایین آبشار، آب بالا می رود و رنگین کمان ها در آسمان شکل می گیرند. انواع جانوران و گیاهان اصلی در این منطقه وجود دارند. این پارک که در 18 کیلومتری پورتو Iguazú واقع شده است، توسط یونسکو به عنوان میراث طبیعی بشریت اعلام شده است.

آبشارهای معروف در داخل این پارک قرار دارند و مملو از پوشش گیاهی نیمه گرمسیری عجیب و غریب است که آبشارها را احاطه کرده و دارای 2.000 گونه گیاهی، درختان بزرگ، سرخس، لیانا، ارکیده، 400 گونه پرنده، طوطی، تاکانس و غیره است. شایان ذکر است که چشمگیرترین آبشار آن Garganta del Diablo نام دارد. آرژانتین مقصد جذاب برای مهاجرت می باشد اما به دلیل وجود پارک ها و مناطق دیدنی مانند این پارک، این کشور به یک مقصد جذاب برای سپری کردن اوقات فراغت نیز تبدیل شده است.

سالتا یکی دیگر جاذبه های گردشگری در آرژانتین

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آرژانتین، سالتا می باشد. اگر ویزای توریستی آرژانتین را بدست آوردید، حتما سالتا را در برنامه سفر خود قرار دهید تا به آن مراجعه کنید. سالتا شهری با معماری عالی است که دارای جاذبه های گردشگری مختلف می باشد.

برخی از جاذبه های گردشگری سالتا عبارتند از:

  • Quebrada de San Lorenzo
  • دره های کالچاکی
  • مخزن Cabra Corral
  • سالیناس گراندز
  • لا کالدرا
  • پارک ملی لس کاردونز
  • پارک ملی ال ری یا Baritú National Pand hrk
  • چشمه های آب گرم Rosario de la Frontera

همچنین Tren a las Nubes یک قطار سواری در منطقه پونا است. پونا، سرزمینی پر از رشته کوه، مسیرهای کوهستانی شیب دار و دره ها می باشد. روستاهای این منطقه در دامنه های اطراف در دره های کوچک با تپه های رنگارنگ پوشیده شده از کاکتوس های بزرگ ساخته شده اند. مناظر این منطقه پر از کنتراست هستند، از قله های مرتفع گرفته تا گودال های نمک و جنگل های بارانی نیمه گرمسیری، جایی که فرهنگ آمریکای لاتین واقع در استان های شمالی ریشه دوانده است. هموطنان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کامل تری درباره جاذبه های گردشگری آرژانتین و سایر کشورهای دنیا کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *