ویزای مسافرتی آرژانتین

ویزای توریستی آرژانتین

ویزای توریستی آرژانتین

ویزای توریستی آرژانتین از جمله طرق ممکن برای مهاجرت و اخذ اقامت این کشور زیبا می باشد که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که شما هم متمایل به داشتن اطلاعاتی در رابطه با موضوع ویزای توریستی آرژانتین می باشید با مطالعه نمودن مقاله ویزای توریستی آرژانتین می توانید به اطلاعات کاملی در این زمینه دست یابید. این مقاله متعلق به تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

معرفی کشور آرژانتین

این کشور از جمله کشورهای زیبا و پیشرفته در زمینه گردشگری وتوریست می باشد. به ازای هر سال تعداد زیادی از اشخاص وجود دارند که اقدام به مهاجرت نمودن این کشور می کنند. از این رو برای گرفتن روادید و ویزا اقدام می نمایند. این کشور که در قاره آمریکا واقع شده است و دارای جمعیتی بالغ بر 41 میلیون نفر می باشد. از لحاظ وسعت بعد از کشور برزیل در میان آمریکای جنوبی دارای رتبه دوم می باشد. همچنین در تمامی کشورهای دنیا دارای رتبه 8 می باشد. بیشتر جمعیت موجود در میان این کشور دارای اصالت ایتالیایی و یا اسپانیایی می باشند. از این رو اجداد این اشخاص اقدام به مهاجرت به آرژانتین می کنند.

هزینه صدور ویزای توریستی آرژانتین

اشخاص متقاضی ویزای توریستی آرژانتین در ظرف 21 روز می توانند که برای دریافت نمودن این نوع ویزا اقدام نمایند. این اشخاص برای گرفتن این نوع ویزا ملزم به پرداخت نمودن هزینه ای معادل 130$ (دلار) می باشند. با این توضیح که این مبلغ را باید آن را به صورت نقد در محل سفارت پرداخت نمایند. در خصوص مهاجرت به آرژانتین و کسب اطلاعات جامع می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

این اشخاص می توانند ویزای یک بار ورود یا چند بار ورود دریافت نمایند. با موفقیت درزمینه کلیه مراحل قانونی اقدام به دریافت نمودن ویزای این کشور نمایند. پس از گرفتن این نوع ویزا مکررا اقدام به ورود به این کشور نمایند. امکان تمدید نمودن ویزای این کشور برای ویزاهای توریستی وجود نخواهد داشت. البته در صورتی که شخص دارای مشکلات پزشکی باشد در این صورت از این قاعده مستثنی می باشند.

هزینه صدور ویزای توریستی آرژانتین

بیمه مسافرتی ویزای گردشگری آرژانتین

کلیه ی افرادی که قصد سفر به این کشور را چه در قالب تحصیلی و چه در قالب تفریحی و توریسم دارند. ملزم به داشتن بیمه شدن مسافرتی می باشند که نوع آن فرقی نمی کند که به صورت فردی و یا به صورت جمعی باشد. این اشخاص پس از گرفتن ویزا ملزم می باشند که مدرک بیمه خودرا به همراه داشته و به سفارت تقدیم کنند. توجه داشته این نوع بیمه می تواند هر نوع بیمه ای باشد.

اما اصلی ترین شرط این نوع بیمه این می باشد که دربرگیرنده کلیه خسارات و هزینه های احتمالی مانند هزینه لازم برای بازگشت به کشور خود و در صورتی که این اشخاص تحت مراقبت های پزشکی وهزینه های محتمل درمانی و بیمارستانی قرار بگیرند را مورد پوشش قرار می دهد. مدت اعتبار این نوع از بیمه تا زمان پایان یافتن حق اقامت این اشخاص در این کشور می باشد. جهت اخذ اقامت آرژانتین، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

مدارک لازم مشاغل مختلف ویزای توریستی آرژانتین

کلیه اشخاصی که هدف اشتغال در مشاغل دولتی این کشور را دارند ملزم به ارائه حکم ارائه شده می باشند. این حکم از واحد کارگزینی، آخرین فیش حقوقی به انضمام نامه از جانب سازمانی که دارای ارتباط با سازمان ارائه دهنده شغل مورد نظر می باشند. در برگیرنده مدت زمان اشتغال، مقدار دستمزد و میزان مرخصی به انضمام جدید ترین لیست می باشند. کلیه وکلا و حقوقدانانی ملزم به ارائه پروانه دارای اعتبار وکالت می باشند. کلیه پزشکانی که قصد سفر به این کشور را دارند ملزم به داشتن پروانه مطب خود خواهند بود. همچنین ارائه پروانه پزشکی که از نوع دائم باشد، کارت نظام پزشکی و دانشنامه داری اعتبار جزء مدارک اصلی می باشد.

 مدارک لازم دانش آموزان جهت اخذ روادید گردشگری آرژانتین

کلیه دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید دانشگاه و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ ها که قصد گرفتن ویزای توریستی آرژانتین را دارند، ملزم به ارائه مدرک اشتغال به تحصیل و همچنین اشتغال به کار خود می باشند. از کلیه این مدارک باید 2 بار کپی گرفته می شود. اصل و کپی مدارک به سفارتخانه این کشور تحویل داده شود. با توجه به پایان رساندن مقاله ویزای توریستی آرژانتین اگر شما هم برای گرفتن ویزای توریستی این کشور علاقه مند شدید می توانید با مشاوره نمودن با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به در مورد ویزای توریستی این کشور اطلاعات خود را کامل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *