مهاجرت به کشور آرژانتین

برترین هتل های آرژانتین

برترین هتل های آرژانتین

برای اقامت خود در برترین هتل های آرژانتین دنبال شرایط خاص مثلا نزدیکی به شهر و یا داشتن ویوی طبیعت و یا خدمات ویژه هستید. قبل از اینکه بوئنوس آیرس تسلیم خودروی موتوری شود و هر مرد آرژانتینی روحیه خود را از خوان مانوئل فانگیو، اسطوره فرمول یک الگوبرداری کند آونیدا آلوئار یکی از شاهراه‌های اصلی شهر بود، با کالسکه ‌های اسب‌کشی و تراموا در مسیر باغ‌های پالرمو و پارک های سایه دار چیزی از این روحیه بل اپوک هنوز پابرجاست و در هیچ کجا بیشتر از پالاسیو دوهاو که در سال 1934 به عنوان عمارت شهری یک خانواده زمین دار تکمیل شد، باقی مانده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی آرژانتین مشاور و راهنمای شماست.

برترین هتل های شیک آرژانتین

Fierro با فضای شیک خود در رنگ‌های مشکی، گرافیت و قرمز، و مبلمان مدرن ساده اما شیک، هتلی است که در آن احساس راحتی می ‌کنید. در طبقه همکف، پس از رستوران، باغی با درختان سرسبز و کوچک است. میزهایی که صبح ‌های آفتابی در آن ‌ها صبحانه سرو می ‌شود. در یک سوئیت بالکن، که مشرف به باغ پشتی است و ساکت ‌تر از آنهایی است که به خیابان نگاه می‌ کنند، پرهیز کنید. مهم نیست در کدام اتاق قرار می گیرید، تخت خواب بزرگ و پرده های تاریک خواب شب خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. حمام ها کوچک هستند، اما حداقل فشار آب خوب و قوی است.

هتل 4 فصل بوئنوس آیرس یک عمارت بل اپوک و یک برج 12 طبقه این هتل را تشکیل می دهند. در داخل، دکور سنتی را با زیبایی ‌شناسی معاصر ترکیب می‌ کند به اثاثیه و دکورهای چوب ماهون و چرمی فکر کنید و وسایل رفاهی که اشتیاق آرژانتین به اسب، تانگو و شراب را تقویت می‌کند. باغ های محوطه سازی شده خیره کننده هستند و حتی یک استخر آب گرم به سبک رومی نیز وجود دارد. در برج، اتاق ‌ها پر جنب و جوش و رنگارنگ، با تعداد زیادی بالش پرتاب نارنجی و صندلی‌ های طرح ‌دار هستند. زیبایی ‌شناسی در عمارت به مجلل فرانسوی متمایل است، با آینه‌ های طلاکاری ‌شده، لوسترهای شیشه‌ ای، و کاغذ دیواری.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در آرژانتین می باشید:

نرخ گردشگریسال
54%2020
63%2021
74%2022

برترین هتل های شیک آرژانتین

برترین هتل های هنری آرژانتین

اسپلندور بوئنوس آیرس اوا پرون در ساختمانی نئوکلاسیک نزدیک به Galerias Pacifico، دیوارهای سفید اسپلندور، راه پله‌ های شناور و پرتره‌ های عظیم نمادهای آرژانتینی مانند چه گوارا، حال و هوای گالری هنری را به هتل بخشیده است. از آنجایی که این هتل در نزدیکی برج ‌های اداری مناسب برای عابر پیاده و خرید قرار دارد، مجموعه ‌ای از مدیران را در شهر برای تجارت و همچنین زوج‌ هایی از برزیل و دیگر کشورهای آمریکای لاتین در شهر جذب می کند.

هتل مادرو که در انتهای جنوبی Puerto Madero قرار دارد، تماماً فولادی، شیشه‌ ای و غرق در نور طبیعی است. لابی به لطف میز بیلیاردی که صحنه اصلی را بازی می ‌کند، هنر مدرنی که روی دیوارها آویزان است، و ترکیبی از مبلمان مدرن و شیک در رنگ ‌های پر جنب و جوش، مانند یک پاتوق سرد زیر شیروانی احساس می ‌شود. در حالی که Faena در نزدیکی جمعیتی پولدار اما هنری را به خود جذب می کند، Madero برای کسانی که برای تجارت سفر می کنند و شاید خانواده هایی که می خواهند در یک محله عابران پیاده دور از شلوغی شهر باشند مناسب تر است. اتاق‌ ها بزرگ هستند و به فضای معاصری که در لابی نشان داده شده ‌اند، با کف‌ پوش‌ های چوبی تیره و اثاثیه ‌ای آرام در رنگ‌ های کرمی ادامه می ‌دهند.

در نمودار زیر شاهد امتیاز توریست ها به هتل های کشور آرژانتین می باشید:

امتیاز توریست ها به هتل های آرژانتین

برترین هتل های مشهور آرژانتین

Be Jardín Escondido اثر کاپولا این هتل که زمانی خانه فرانسیس فورد کاپولا در حین فیلمبرداری فیلم تترو بود، مانند قطعه کوچکی از بهشت ​​در شلوغ پالرمو سوهو است. در داخل پاسیوهایی با کاشی ‌های سفالی، باغ‌ های سرسبز، آشپزخانه ‌ای در فضای باز با یک پارلیلا، و اتاق ‌های گرم و پر نور وجود دارد که نام هر کدام از اعضای خانواده کاپولا متفاوت است. اینجا فقط 7 اتاق وجود دارد و هر اتاق با مبلمان و آثار هنری تزئین شده است که احتمالاً توسط خود کاپولا در طول سفرهایش به آرژانتین و جاهای دیگر در آمریکای لاتین از جمله ملیله ‌های بومی پرو انتخاب شده است. این سرویس بسیار محتاطانه است.

وقتی مردم می گویند که بوئنوس آیرس پاریس آمریکای جنوبی است، مطمئناً هتلی که به ذهن می رسد Alvear است که جاذبه های گردشگری آرژانتین است. لوکس مدرسه قدیمی از زمان بازسازی و نوسازی که در سال 2016 انجام شد، معنای جدیدی پیدا کرده است. سوئیت های مدرن در 2 طبقه بالا برای هتل جدید هستند، و در پشت بام، یک اسپا سخاوتمندانه، یک استخر و یک بار با فک های خیره کننده وجود دارد. نمایی از محله بوفه صبحانه شاید بهترین در شهر باشد.

مناسب ترین هتل های آرژانتین

لاس کانیتاس مملو از رستوران ‌های کوچک شیک و بارهای محله است. این هتل 11 اتاقه در ساختمانی زیبا با رنگ سفید کرمی واقع شده است. در داخل آن احساس می کنید که خانه خاله مورد علاقه شما با دقت تزئین شده است. سالنی وجود دارد که در آن مبل ‌ها و صندلی ‌هایی با ظاهر عتیقه، شومینه‌ای را احاطه کرده ‌اند. در کنار اتاق کوچک صبحانه درهای شیشه ای قرار دارد که به باغی آرام و پوشیده از درخت انگور منتهی می شود. یک عرشه روی پشت بام دارای جکوزی کوچک و صندلی ‌های استراحت است.

در بخش زیر شاهد انواع هتل و اقامتگاه ها در آرژانتین می باشید:

انواع هتل و اقامتگاه ها در آرژانتینهتل پولیتزر بوئنوس آیرس در Microcentro و نه چندان دور از مرکز فرهنگی بورخس و مرکز نیروی دریایی، با تم دریایی بازی می‌ کند و همه چیز را با رنگ آبی، سفید و برنزه ‌ای ساده نگه می ‌دارد. کف‌ های چوبی، آینه ‌های گرد روی دیوارها، و اثاثیه ‌هایی که به خوبی از جنس چرم و جیر قرار گرفته ‌اند، فضایی دلپذیر به سالن می ‌بخشند. به پشت بام طبقه هشتم بروید تا در استخر شنا کنید یا در یک صندلی راحت استراحت کنید. با توجه به هزینه زندگی در آرژانتین اگر به تنهایی سفر می کنید و به فضای زیادی نیاز ندارید، این یک گزینه مقرون به صرفه و راحت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر نحوه اخذ ویزای توریستی آرژانتین همراه و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *