مهاجرت سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا

ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

برای ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا مزایای بسیاری وجود دارد که در کنار رعایت الزامات و برآورده کردن شرایط ثبت شرکت حائز اهمیت است. ثبت نام شرکت با ثبت اسناد مناسب آغاز می شود، Law&Trust به تهیه و تنظیم اسناد لازم کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که الزامات تعیین شده توسط اداره ثبت شرکت ها در مورد تایید نام شرکت را برآورده می کند. جزیره زیبای آنتیگوا به دلیل لمس انحصاری طبیعت و زیبایی برای جابجایی شخصی بسیار محبوب است، اما شرکت ها چطور؟ خوب، راه اندازی یک تجارت در آنتیگوا نیز مزایای خود را دارد که می توانید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قدم به قدم نحوه ثبت کسب و کار و سرمایه گذاری در آنتیگو و باربودا را توضیح خواهیم داد.

معرفی کشور آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا جزیره ای است که در بین دریای کارائیب و اقیانوس اطلس واقع شده است، این کشور از دو جزیره بزرگ (آنتیگوا و باربودا) با تعدادی جزیره کوچکتر همسایه تشکیل شده است. این جزیره با سنت کیتس و نویس، مونتسرات و گوادلوپ، با سواحل آنتیگوا (غرب) و اقیانوس اطلس (شرق) هم مرز است. پایتخت آنتیگوا و باربودا سنت جان است که جمعیت این کشور بیش از 89000 نفر است. حاکمیت حکومت یک سلطنت دموکراتیک نماینده پارلمانی واحد است، پادشاه چارلز رئیس فعلی ایالت آنتیگوا با فرماندار کل به عنوان نماینده نایب سلطنتی کشور عضو مشترک المنافع است. بخش اصلی اقتصاد این کشور گردشگری است که بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد.

زبان رسمی آنتیگوا و باربودا انگلیسی است و این موضوع برای تحصیل در آنتیگوا و باربودا یک امتیاز است، سیستم قضایی آن بر اساس سیستم حقوقی انگلیسی، قانون عرفی انگلیسی (چارچوب حقوقی این حوزه قضایی) و قانون IBC شرکت تجاری بین المللی) 1982 (اصلاح شده 2018) و LLC شرکت با مسئولیت محدود قانون 2000 خدمات مربوط به ثبت و تشکیل شرکت را راهنمایی می کند. واحد پول رسمی، دلار کارائیب شرقی XCD است. مرجع مسئول تنظیم IBC در این حوزه قضایی، سازمان بین المللی بخش مالی IFSA است.

برخی از دانشجویان با ویزای تحصیلی در آنتیگوا و باربودا و اتمام تحصیل به ثبت شرکت اقدام می کنند. مشخصات مورد نیاز برای ثبت اشخاص و شرکت ها در آنتیگوا و باربودا به شرح زیر است:

مشخصات مورد نیاز برای ثبت اشخاص و شرکت ها در آنتیگوا و باربودا

نحوه ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

مرحله 1. قانون و اعتماد با مشتری همکاری می کند تا نام شرکت و تأیید فعالیت را از ثبت شرکت ها دریافت کند. مرحله 2. قانون و اعتماد با مشتری برای تضمین تفاهم نامه انجمن اجرا شود. مرحله 3. قانون و تراست اسناد لازم را از طرف مشتری جمع آوری، تهیه و برای تایید به مقامات مربوطه ارسال می کند. مرحله 4. قانون و اعتماد با مشتری برای باز کردن یک حساب بانکی شرکتی در آنتیگوا همکاری می کند. مرحله 5. قانون و تراست گواهی شرکت را شخصاً به مشتری یا از طریق خدمات پیک تحویل می دهد.

مزایای ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا عبارت است از:

  • صلاحیت قضایی با ثبات سیاسی و اقتصادی
  • بخش مالی فراساحلی مدرن
  • فرآیند ادغام شرکت آسان تر
  • عدم کنترل مبادلات ارزی (اقتصاد آزاد شده)
  • سیستم بانکی مجهز با قوانین سختگیرانه رازداری بانکی
  • محرمانه بودن مالکان و سهامداران ذی نفع (در دسترس عموم نیست)
  • رژیم مالیاتی مطلوب
  • معاهده مالیات مضاعف با 12 کشور و معاهدات TIE با 20 کشور؛
  • بدون نیاز به حداقل سرمایه
  • بدون نیاز به ارائه گزارش های سالانه حسابرسی شده یا مالی
  • آدرس قانونی ثبت شده و نماینده ثبت شده
  • وجود مناطق آزاد تجاری (و مناطق فرآوری)

نحوه ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

الزامات ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

برای فعالیت قانونی و کار در آنتیگوا، شرکت باید مجوزی داشته باشد که تنها پس از یافتن و ثبت نام کسب و کار می توان آن را دریافت کرد. نام تعاونی باید دارای کلمات شرکت، تشکیل شده و محدود یا مخفف corp. ، inc. ، ltd باشد. یا «کلمه یا اختصاری که در کشوری دیگر به کار می رود تا نشان دهد که مسئولیت سهامداران یک شرکت بزرگ محدود است». مشاغل بیمه، تراست و بانکی نیاز به مجوز جداگانه دارند. مراحل ثبت نام به طور متوسط ​​2 روز طول می کشد تا تکمیل شود. برای ثبت کسب و کار خود در IPCO، هزینه 15000$ (دلار) اروپا است. برای انجام این کار از طریق یک وکیل که تمام اسناد و سایر جنبه ها را بر عهده دارد، هزینه متوسط ​​حدود $3000 (دلار) است.

در نمودار زیر شاهد انواع صنایع پر سود برای ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا می باشید:

انواع صنایع پر سود برای ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

هزینه ثبت IBC 300 است (همانطور که هزینه های سالانه است) اما بسته به نوع کسب و کاری که قصد دارید فعالیت کنید، هزینه های مجوز اضافی می تواند بسیار زیاد باشد. به عنوان مثال، هزینه مجوز بین المللی تراست عمومی کلاس 1 10000 (دلار) و مجوز بانک بین المللی کلاس 1 $40000 (دلار) است. ارقام ذکر شده در اینجا ممکن است توسط دولت تغییر کند. بنابراین، ما تضمین نمی کنیم که آنها همیشه جاری باشند. گواهی نام تجاری برای اثبات اینکه کسب و کار در آنتیگوا است باید به طور قانونی ثبت شده است.

 

گواهی نام تجاری برای سایر شرایط از جمله موارد زیر استفاده می شود:

  • مطالبات مالیاتی و بیمه ای
  • بازرسی ها
  • جهت تمدید پروانه کسب
  • برای اهداف گمرکی و مهاجرتی

برای کسب اطلاعات تخصصی در خصوص مهاجرت و اخذ اقامت در آنتیگوا و باربودا می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمایید.

پرتکرارترین سوالات ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

سوالات متداول تشکیل شرکت آنتیگوا و باربودا را برای شما ذکر کرده ایم:

  • هزینه ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا چقدر است؟ هزینه ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا $2215 (دلار) است. کل هزینه شامل تهیه اسناد قانونی، ثبت شرکت، پرداخت کلیه مالیات و عوارض در زمان ثبت و آدرس قانونی شرکت (1 سال) می باشد.
  • ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا چقدر طول می کشد؟ تکمیل فرآیند ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا 2 روز طول می کشد.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *