مهاجرت تحصیلی مالت

تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا

تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا

تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا طبق شرایطی خاص امکان پذیر می باشد. جزیره مالتا یکی از کشورهای قاره اروپا در جنوب ایتالیا است. این کشور دوره های مختلفی را به زبان انگلیسی در دانشگاه های خود ارائه می کند. شهروندانی که از کشورهای غیر انگلیسی زبان هستند در صورت شرایطی خاص می تواند بدون مدرک زبان مانند آیلتس یا تافل در مالتا پذیرش بگیرند. در ادامه این مقاله همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا را شرح داده اند. چنانچه علاقه مند به تحصیل در اروپا هستید و نمی توانید مدرک زبان بدست بیاورید می توانید از مشاوره اختصاصی این موسسه استفاده کنید و مهاجرت خود را آغاز کنید.

بررسی تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا

آموزش و پرورش در مالتا سال ها فعالیت داشته و امروز دانشگاه ها و کالج ها در مالتا جذابیت بسیاری دارند. امروزه بسیاری از دانشجویان مایل به تحصیل در مالتا هستند. بیش از 15% دانشجویان در دانشگاه ها و کالج های مالتا از کشورهای دیگر برای آموزش آمده اند. این یک مکان برجسته برای مطالعه و تجربه زندگی جدید دانشجویی است. هنگامی که دانشجویان به فکر اقدام برای تحصیلات عالی در کالج ها و دانشگاه های مالتا هستند، یکی از سخت ترین موانع برای پذیرش در یک دانشگاه خوب، نمره آزمون مهارت زبان انگلیسی است. این می تواند هر آزمون انگلیسی دیگری باشد که توانایی دانشجو در خواندن، نوشتن و صحبت کردن به زبان انگلیسی را می سنجد.

آزمون های زبان نه تنها به هزینه های بیشتر افزایش می یابد بلکه باعث اتلاف وقت شما می شود. گفته می شود، اکثر دانشجویان بین المللی که از نژاد غیر انگلیسی زبان هستند و آموزش بسیار کمی در این زبان داشته اند، کسب نمره خوب در این آزمون ها می تواند برای آنها یک چالش باشد. تقریباً هر کالج و دانشگاه حداقل نمره ای را برای آزمون های تافل یا آیلتس خود را دارند و تقریباً هر دوره در این کالج ها و دانشگاه ها برای تحصیل به استانداردی برای صلاحیت دانشجویان بین المللی نیاز دارد.

در نمودار زیر درصد دانشجویان خارجی در هر مقطع در کشور مالتا آورده شده است:

مزایا تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا

مالتا کشور جزیره ای واقع در مرکز دریای مدیترانه است. این کشور از 5 جزیره تشکیل شده است: مالت (بزرگترین)، گوزو، کومینو، و جزایر خالی از سکنه کمونت (کمینوتو) و فیفلا. آب و هوای مالتا به طور معمول مدیترانه ای است، با تابستان های گرم و خشک، پاییز گرم و پراکنده مرطوب و زمستان های کوتاه و خنک با بارندگی کافی. مالتی و انگلیسی زبان های رسمی مالت و همچنین زبان های رسمی اتحادیه اروپا هستند.

مالتا دارای 3 زبان رسمی است. زبان رایج دیگری که می شنوید ایتالیایی است که %66از مردم به آن صحبت می کنند و می فهمند. دوره های تحصیلی در مالتا به 2 زبان مالتی یا انگلیسی ارائه می شود، اما موسساتی مانند دانشگاه مالتا دوره ها را فقط به زبان انگلیسی ارائه می دهند. اگر تصمیم به تحصیل به زبان غیر مادری دارید، ممکن است مجبور شوید مدرکی دال بر مهارت زبان خود ارائه دهید. اگر استانداردهای لازم را نداشته باشید، معمولاً دانشگاه شما دوره های زبان را برای کمک به پیشرفت شما ارائه می دهد. حتی اگر به زبان انگلیسی مطالعه می کنید، باز هم باید تلاش کنید تا حد امکان مالتی یا ایتالیایی را یاد بگیرید.

مزایا تحصیل در مالتا بدون مدرک زبان عبارت است از:

  • بخشی از منطقه شنگن و عضو اتحادیه اروپا
  • فرصت تحصیل با هزینه کم در منطقه شینگن اروپا
  • یکی از مقاصد مورد علاقه توریستی اروپا
  • محیط دوستانه انگلیسی زبان برای استخدام
  • شکاف طولانی و به درستی توجیه شده پس از مطالعات پذیرفته شد
  • بسیاری از کالج ها درخواست های بدون آیلتس را در نظر می گیرند
  • هزینه زندگی نسبتاً پایین است. بدون حساب GIC یا مسدود کردن
  • کشوری از نظر سیاسی باثبات و امن
  • نرخ موفقیت ویزا بالا  مصاحبه ملایم

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا

شرایط تحصیل بدونن مدرک زبان در مالتا کاملا به دانشگاه مورد نظر شما بستگی دارد. برخی از دانشگاه ها مستقیما مدرک زبان آیلتس و تافل را درخواست می کنند. برخی دیگر در صورت داشتن همه شرایط به جز مدرک زبان، پذیرش با پیش شرط شرکت در دوره های زبان را قبول می کنند. همچنین برخی دیگر با دادن نامه Medium of Instruction (MOI) می توانند پذیرش بگیرند. نامه Medium of Instruction سندی است که زبان تدریس در آخرین مدرک تحصیلی یا برنامه تحصیلی شما را تأیید می کند. لذا چنانچه آخرین مدرک تحصیلی خود را به زبان انگلیسی تحصیل کرده باشید با ارائه این نامه نیازی به ارائه مدرک زبان نخواهید داشت.

اگر شما علاقه مند به تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا هستید باید دارای شرایط زیر باشید:

ردیفشرط
1نامه MOI را ارائه کنید.
2در دوره زبان دانشگاه شرکت کنید و با این پیش شرط پذیرش بگیرید.
3با خواندن زبان در مالتا در آکادمی های این کشور شرکت کنید و سپس برای پذیرش اقدام کنید.

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های مالتا

تحصیل در کشور مالتا برای دانشجویان بین المللی که نسبت به زندگی طولانی مدت در محیط های نا آشنا احساس عدم اطمینان می کنند، می تواند چالش برانگیز باشد. مالتا مقصد شگفت انگیزی برای دانشجویان بین المللی است. از سال 1814 تا 1964 مالتا بخشی از امپراتوری انگلیس بود. انگلیسی ها استفاده از انگلیسی را به عنوان زبان رسمی در آن زمان معرفی کرده بودند. و هنوز هم علاوه بر مالتیایی تقریباً 90% مردم انگلیسی صحبت می کنند و از این رو تحصیل در مالتا یک مقصد محبوب برای دانشجویان انگلیسی زبان است. بسیاری از دوره هایی که دانشجویان خارجی را در مالتا جذب می کنند، شامل دیپلم مدیریت و همچنین MBA، دوره های بسیار کوتاه در زمینه هایی مانند انگلیسی تجاری و دوره های کارشناسی ارشد هستند که با همکاری دانشگاه های ایالات متحده ارائه می شود.

در این کشور چندین دانشگاه معتبر وجود دارد که تحصیل به زبان انگلیسی را حتی بدون مدرک زبان با توجه به شرایطی که پیش تر گفته شده ارائه می کنند. این دانشگاه ها عبارتند از:

  • دانشگاه آمریکایی مالتا
  • کالج گلوبال مالتا
  • کالج هنر، علم و فناوری مالتا
  • مدرسه تجاری لندن
  • موسسه لرن کی مالتا

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه آمریکایی مالتا

دانشگاه آمریکایی مالتا در شهر بورملا در مالتا واقع شده است که یکی از شهرهای شاخص مالتا نیز شناخته می شود. این منطقه از نظر فرهنگ، تاریخ متنوع و رستوران ها و کافه ها در کنار ساحل زیبا غنی است. دانشگاه آمریکایی مالتا موسسه ای است که بر اساس سیستم آموزشی آمریکا برنامه درسی ارائه می دهد و برای دانشجویان بین المللی که می خواهند یک برنامه درسی آمریکایی را در مالتا دنبال کنند، مفید است. جدا از دوره های تجاری، AUM دوره های کارشناسی را در زمینه

  • توسعه بازی
  • مهندسی الکترونیک و ارتباطات
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی صنایع و عمران
  • طراحی گرافیک و انیمیشن
  • و کارشناسی ارشد در مدیریت مهندسی ارائه می دهد.

در این دانشگاه دانشجویان می توانند بدون مدرک زبان اقدام کنند اما لازم است برای دوره EAP-English for Academic Purpose که بدون هزینه است شرکت کنند. برنامه EAP در دانشگاه آمریکایی مالتا برای کمک به دانشجویانی طراحی شده است که تمام شرایط لازم برای پذیرش به جز مهارت در زبان را دارند و برای شروع دوره تحصیلات خود نیاز به بهبود مهارت های زبان انگلیسی دارند. این برنامه به دانشجویان کمک می کند مهارت های خود را در گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن ارتقا دهند تا به آنها کمک کند تا پس از شروع دوره خود را دنبال کنند.

دوره زبان EAP در مالتا

دوره EAP زبان مالتا در دانشگاه آمریکایی مالتا برای تقویت زبان دانشجویان ارائه می شود. در طول برنامه، دانشجویان مورد آزمایش قرار می گیرند و در سطح EAP قرار می گیرند که متناسب با سطح فعلی انگلیسی آنها باشد. در حال حاضر 5 سطح EAP در این دوره ها ارائه می شود. برای رسیدن به سطح بعدی برنامه EAP، دانشجویان باید 80% میانگین در تمام مهارت ها (ارزیابی شده از طریق مشارکت، کار در کلاس، تکالیف درسی، آزمون های هفتگی، امتحانات نهایی) به علاوه، باید در 75% کلاس ها شرکت کنند. دانش آموزان در سطح 3 و 4 این فرصت را دارند که در آزمون iTEP شرکت کنند و در صورت کسب نمره لازم، می توانند در دوره تحصیل در مالتا پذیرفته شوند.

برای اینکه دانش آموزان در سطح 3 و 4 واجد شرایط شرکت در آزمون iTEP باشند، باید این سطح را با 80% در تمام مهارت ها به علاوه 75% از کلاس ها را بگذرانند. دانشجویان برای تکمیل برنامه و پذیرش در برنامه مدرک خود باید نمره ای معادل مهارت عالی در سطح متوسط ​​کسب کنند. هر سطح در این برنامه 8 هفته است و 4 ساعت در روز است.

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا

هزینه تحصیل و زندگی در مالتا گران است. شهریه دانشجویان بین المللی در مالتا که در مقطع دکترا تحصیل می کنند بین 10000€ تا 15000€ (یورو) در سال است، در حالی که هزینه شهریه برای برنامه های لیسانس بین 80000€ تا 12000€ (یورو) در سال است. هزینه شهریه برای برنامه کارشناسی ارشد در مالتا بین 12000€ تا 16000€ (یورو) در سال برای دانشجویان بین المللی در مالتا است. به طور کلی، هرکسی که قصد تحصیل در مالتا را دارد باید هر ماه حدود 800€ تا 1000€ (یورو) برای تأمین کلیه هزینه های خود به استثنای شهریه دانشگاه اما شامل محل اقامت دانشجویی، حمل و نقل محلی در مالتا و هزینه سرگرمی هزینه کند. ممکن است بخواهید برای تأمین مشکلات احتمالی بهداشتی که ممکن است هنگام زندگی در مالتا داشته باشید، یک برنامه بیمه درمانی را در نظر بگیرید.

هزینه زندگی دانشجویی در مالتا

زندگی دانشجویان بین المللی در مالتا در سبک جهانی می شود. این تنها بهترین کشور در صنعت مهمان نوازی برای سرمایه گذاری مطمئن است. از بین تمام زیرساخت ها، مالتا به خوبی مدیریت شده است. فرودگاه های بین المللی در شهر وجود دارد و طی 2-3 ساعت پرواز می توانید به چندین کشور اروپایی بروید. این کشور نه تنها یک کشور انگلیسی زبان است (مالتی و انگلیسی زبان رسمی کشور هستند)، بلکه دانشجویان و مهاجران از سراسر جهان در این جزیره زندگی می کنند و آن را بسیار متنوع و مورد استقبال قرار می دهند.

انواع و هزینه های اقامت دانشجویان در مالتا در زیر آمده است:

  • محل اقامت در دانشگاه : 250€ الی 350€ (یورو) در ماه
  • آپارتمان های خصوصی: 500€ الی 700€ (یورو) در ماه
  • اقامتگاه خصوصی: 250€ الی 450€ (یورو) در ماه
  • اقامت مشترک خصوصی: 250€ الی 350€ (یورو) در ماه

تحصیل بدون مدرک زبان در کالج گلوبال مالتا

کالج گلوبال مالتا (GCM) یکی از برترین موسسات آموزش عالی خصوصی است که در مالتا مستقر است و در شهر هوشمند مالتا واقع شده است که یک مرکز تجاری مدرن و نوآورانه با چشم انداز جهانی است. GCM یک موسسه خصوصی آموزش عالی است که در سال 2012 تاسیس شد و دوره های تحصیلی را مطابق با استانداردهای انگلیس در مالتا ارائه می دهد. کالج گلوبال مالتا توسط کمیسیون ملی آموزش عالی تأیید شده است و دوره های مدرک بین المللی شناخته شده مانند:

  • حسابداری و امور مالی
  • مدیریت با مدیریت منابع انسانی
  • روانشناسی
  • مدیریت جهانگردی
  • مدیریت زنجیره تأمین
  • مدیریت

و دوره های کوتاه مدت تخصصی و زبان انگلیسی را با مشارکت متخصصان برجسته صنعت و موسسات دانشگاهی از جمله دانشگاه چستر ارائه می دهد. در این کالج دانشجویان می توانند بدون مدرک زبان پذیرش بگیرند اما برای گرفتن پذیرش نیاز به ارائه نامه (MOI) دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مالتا و اعزام دانشجو به کشور مالتا با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

سوالات متداول در باب تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا می باشیم:

  • شرایط تحصیل بدونن مدرک زبان در مالتا کاملا به دانشگاه مورد نظر شما بستگی دارد. برخی از دانشگاه ها مستقیما مدرک زبان آیلتس و تافل را درخواست می کنند. برخی دیگر در صورت داشتن همه شرایط به جز مدرک زبان، پذیرش با پیش شرط شرکت در دوره های زبان را قبول می کنند. همچنین برخی دیگر با دادن نامه Medium of Instruction (MOI) می توانند پذیرش بگیرند. نامه Medium of Instruction سندی است که زبان تدریس در آخرین مدرک تحصیلی یا برنامه تحصیلی شما را تأیید می کند. شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا چیست؟
  • مزایا تحصیل در مالتا بدون مدرک زبانچیست؟ بخشی از منطقه شنگن و عضو اتحادیه اروپا، فرصت تحصیل با هزینه کم در منطقه شنگن اروپا، یکی از مقاصد مورد علاقه توریستی اروپا، محیط دوستانه انگلیسی زبان برای استخدام، شکاف طولانی و به درستی توجیه شده پس از مطالعات پذیرفته شد، بسیاری از کالج ها درخواست های بدون آیلتس را در نظر می گیرند، هزینه زندگی نسبتاً پایین است. بدون حساب GIC یا مسدود کردن، کشوری از نظر سیاسی باثبات و امن و نرخ موفقیت ویزا بالا  مصاحبه ملایم
5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا

  1. امید گفت:

    اطلاعات خوب و دقیقی در مورد تحصیل بدون مدرک زبان در مالتا ارائه دادید خیلی ممنونم از اینکه برای مخاطب ارزش قائلید و وقت میزارید یکی از مزیت هایی که مالتا داره اینه که اگر اخرین مدرک تحصیلی مون رو به زبان انگلیسی گرفته باشیم دیگه نیازی نیست ازمونی بدیم و من این رو از مقاله ی دقیق شما متوجه شدم خسته نباشید

    1. صادقی گفت:

      سلام ممنون از مطالعه شما در خصوص شرایط تحصیل در مالتا می توانید به لینک مذکور در سایت مراجعه کنید یا با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *