مهاجرت سرمایه گذاری در عمان

سرمایه گذاری در عمان

سرمایه گذاری در عمان

روش های گوناگونی بابت دریافت ویزای این کشور وجود دارد که سرمایه گذاری در عمان یکی از بهترین روش های اقامت می باشد. کشور عمان به عنوان یک کشور مهاجرتی در خاورمیانه می باشد. یکی از کشورهای تامین کننده نفت و گاز در دنیا می باشد و شرایط زندگی در این کشور برای سرمایه گذاران دارای جذابیت می باشد. این کشور بسیار تمیز می باشد. امکانات جدید در دنیا را فراهم کرده که بیشتر باعث جذب شده است.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت عمان، اقامت از طریق کار در عمان، سرمایه گذاری در عمان، اقامت از طریق تحصیل در عمان، اقامت از طریق تولد در عمان، اقامت از طریق ازدواج در عمان، اقامت از طریق ثبت شرکت در عمان و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما سروران عالی قدر مشاوره تخصصی و حرفه ای ارائه می دهند.

مزایای سرمایه گذاری در عمان

این کشور با اقتصادی قوی و پایدار، زیر ساخت های قوی و منابع انسانی شرایط لازم برای سرمایه گذاری را فراهم کرده است. مدارک مورد نیاز بابت سرمایه گذاری خارجی با اشتیاق تر موارد لازم است:

  • رقابت در هزینه های خدماتی وجود دارد.
  • به مدت 5 سال از مالیات پرداخت کردن معاف هستند.
  • افراد که مالیات بر درآمد نمی دهند.
  • امکان انتقال سرمایه و سود و تبادلات ارز خارجی با نرخ ارز ثابت
  • امکان دریافت حق و حقوق کامل مالکیت خارجی
  • خدمات های بی وقفه، این به سرمایه گذاران کمک می کنند که تمامی معاملات و استعلامات مورد نیاز را به زودی انجام دهند.
  • امکان داشتن بخش های مالی و بانکی کار آمد وجود دارد.
  • امکان رشد اقتصادی به صورت سریع امکان پذیر است.

معایب ثبت سرمایه در کشور عمان

این کشور دارای جمعیت کم می باشد. بازار فروش با کیفیتی در آن امکان پذیر نیست. این وضعیت با رقابت های جهانی در این کشور زیاد شده است. بقیه کشور ها در GCC سهام صنعتی بالایی دارد. تقسیم بخش دولتی و خصوصی در این کشور به درستی تقسیم بندی نشده است. منجر به ایجاد مشکل شده است. تصمیم گیری دولت نیز مبهم می باشد. شرکت های موفق شرکت هایی بودند که تجربه های خود را در دفتر شخصی ارائه داده اند. یکی از نگرانی های قابل توجه در بسیاری از شرکت های بین المللی در این کشور مدیریت شده است که در آن دولت برای بخش استخدام و کار سهمیه مشخص می کند.

در نمودار زیر به بررسی نرخ بیکاری در این کشور خواهیم پرداخت:

نرخ بیکاری در عمان

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه بین المللی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت عمان، اقامت از طریق کار در عمان، سرمایه گذاری در عمان، اقامت از طریق تحصیل در عمان، اقامت از طریق تولد در عمان، اقامت از طریق ازدواج در عمان، اقامت از طریق ثبت شرکت و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما عزیزان به صورت تخصصی و حرفه ای مشاوره ارائه می دهند و از ابتدا تا انتها در کنار شما هستند.

شرایط گسترش سودآوری در عمان

بعضی از نهاد های سرمایه گذاری شامل : شرکت های سهامی عام، شرکت های مشارکت محدود، مشارکت های عمومی دولتی، شرکت های سهام و اوراق قرضه می باشد. شرایط شرکت های وزارت صنعت و تجارت معانی به شرح زیر می باشد:

  • شرکت هایی که کمتر از 5 کارگر و فروش سالانه آن ها کمتر از 260000$ (دلار) می باشد. به شرکت های خرد معروف هستند.
  • شرکت هایی که با تعداد 5 تا 25 کارگر و فروش سالیانه آن ها بین 260000$ الی $1300000 (دلار) می باشد که به شرکت های کوچک معروف هستند.
  • شرکت هایی که از 26 الی 99 کارگر دارند که فروش سالیانه آن ها بین $1300000 الی $7800000 (دلار) می باشد که به شرکت های متوسط معروف هستند.

جهت اطلاع از شرایط کار و ویزای کار عمان مقاله لینک شده را بررسی بفرمائید.

مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز در عمان

تابعیت های بین المللی بر اساس فعالیت های تجاری و کسب و کار در این کشور بدون مجوز امکان پذیر نمی باشد. مجوز کسب و کار در این کشور به کسانی که سرمایه آن ها از 150000OMR (ریال عمان) می باشد. بیشتر از 49% مشارکت ندارند این مجوز صادر می شود. یک شرکت با مسئولیت محدود باید حداقل 2 سهامدار وجود داشته باشد. یکی از این سهامدار باید تابعیت این کشور را با مالکیت حداقل %30 الی 35% سهام شرکت را داشته باشند. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در عمان را بررسی بفرمائید.

مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز در عمان

ثبت پروژه در عمان

کسانی که تمایل سرمایه گذاری در این کشور را دارند باید بابت دریافت این ویزا اقدام کنند. شرایط و مدارک مورد نیاز بابت سرمایه در عمان عبارتست از:

  • سرمایه گذار که بتواند تاییدیه برای سرمایه گذاری در این کشور دریافت کنند.
  • ارائه 2 قطعه عکس 6 در 4
  • ارائه کپی گذرنامه که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • ارائه اصل مدرک تایید شده از سمت وزارت تجارت و صنعت و کپی از آن
  • ارائه مجوز کار صادر شده توسط وزارت نیرو که توسط شخص سرمایه گذار تایید شده باشد.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت عمان، اقامت از طریق کار در عمان، اقامت از طریق تحصیل در عمان، اقامت از طریق ثبت شرکت در عمان، سرمایه گذاری در عمان، اقامت از طریق تولد در عمان، اقامت از طریق ازدواج در عمان و غیره به شما سروران عالی قدر به صورت تلفنی و حضوری مشاوره تخصصی و حرفه ای ارائه می دهند و در کنار شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *