ویزای مسافرتی عمان

برترین هتل های عمان

برترین هتل های عمان

برترین هتل های عمان دارای یکی از جدیدترین هتل‌ ها است که می تواند فضای تخصصی برای تجارت و قراردادهای کاری و بازدید از مسقط و دیگر اماکن است. برای توریست ها و جهانگرد ها نیز هتل های مخصوصی برای بازدید و اقامت وجود دارد. در عمان می توانید برای تفریح و گردش در اقامتگاه های مختلف جستجو کنید. همچنین امکان اخذ مشاوره از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای متقاضیان نیز وجود دارد. در این مقاله در برترین هتل های کشور عمان که مناسب برای اقامت شما می باشد را بیان کرده ایم.

برترین هتل های معروف عمان

در مسقط، هتل ‌های فوق ‌العاده دبلیو قرار دارد که سال گذشته با هتل شیک دبلیو مسقط در ساحل شاتی القروم در عمان شروع به کار کردند. پایگاهی بازیگوش که از آنجا می ‌توانید زیبایی ‌های طبیعی و فرهنگ غنی عمان را کشف کنید، می ‌توانید روزها را از غواصی در آب‌ های نیلگون، قدم زدن در بازار سنتی Muttrah Souq یا فقط غوطه ‌ور شدن در کنار استخر خورشید در استخر شنای 1800 متر مربعی لذت ببرید. برای تامین سوخت، مهمانان می ‌توانند مجموعه ‌ای چشمگیر از 5 رستوران و بار را انتخاب کنند، از جمله CHAR در سطح تقسیم ‌بندی، یک رستوران سرپوشیده خارجی که مجموعه ‌ای از غذاهای بین ‌المللی را با تمرکز اصلی روی استیک ارائه می‌ دهد.

ارتفاع این استراحتگاه که روی صخره ای کوچک رو به خلیجی زیبا قرار گرفته است، آن را از همسایگانش متمایز می کند. با نمای صورتی ملایم، طراحی هتل از معماری مورها و قلعه‌ های عمانی الهام گرفته شده است، از جمله حیاط مرکزی باز با بدنه آبی و درختان نخل. همه 180 اتاق و سوئیت در رنگ های چوبی تیره و خاکی ساخته شده اند، همه با منظره دریا و بالکن. حمام‌ های مرمری با امکانات رفاهی L’Occitane و صفحه‌ های چوبی کشویی مناظری از وان حمام دارند. این تفرجگاه به‌عنوان یک امتیاز اضافی برای اهل غذا، دارای 15 رستوران و بار است که غذاهای بین ‌المللی از ایتالیایی اصیل در کاپری کورت تا طعم‌ های تلفیقی خاورمیانه ‌ای در Al Tanoor ارائه می ‌دهند.

برترین هتل های مجلل عمان

مسقط چدی در 21 هکتار باغ در امتداد ساحل در لبه شمالی آرام شهر، برداشتی مدرن از سبک عمانی در ساختمان‌ های کم‌ مرتبه سفید و مینیمالیستی است. بسیاری از آب ‌نماها، محوطه ‌سازی واضح و لابی شیک به سبک چادر. 158 اتاق مهمان و سوئیت جادار با لهجه‌ های چوبی غنی، پنجره‌ های بزرگ و سقف ‌های بلند برای احساسی مطبوع هستند. امکانات عبارتند از سیستم موسیقی Bose، دستگاه نسپرسو، و لوازم بهداشتی Acqua di Parma 6شعبه یک تور جهانی آشپزی از مدیترانه تا آسیای جنوب شرقی ارائه می دهند. برای جوانسازی لذت بخش، آبگرم 1500 متر مربعی شامل درمان هایی از بالی، هند و عمان است. از اینجا، می ‌توانید در یک کشتی سنتی به جزیره ‌بازی بروید و فرصتی برای تعامل با دلفین ‌ها، غواصی در خلیج فیروزه ‌ای عمان و تماشای غروب فوق ‌العاده خورشید در سراسر افق داشته باشید.

کاخ البوستان با 250 اتاق که در باغ ‌های سرسبز و در میان کوه ‌های الحجر و دریای عمان قرار گرفته است، فرهنگ و مهمان‌ نوازی اصیل عمانی را نشان می ‌دهد. ساحل خصوصی 1 کیلومتری این هتل طولانی ترین و 5 استخر روباز شامل یک استخر بی نهایت به طول 50 متر است. برنامه Ritz Kids با نقاشی چهره، صنایع دستی با مضمون ساحل و نقاشی با رنگ کراوات آموزش می دهد و سرگرم می کند. سرگرمی در اتاق ‌های مهمان ادامه می ‌یابد، جایی که کوچولوها می ‌توانند چادری با مضمون دزدان دریایی یا پرنسس خود داشته باشند، که همراه با کتاب ‌های فعالیت شخصی، تزئینات، اسباب ‌بازی ‌ها و بادکنک ‌ها ارائه می ‌شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در عمان می باشید:

نرخ گردشگری در عمان

برترین هتل های خیره کننده عمان

طراحی خیره ‌کننده هتل کمپینسکی مسقط، که در جامعه مدرن الموج در فاصله 10 دقیقه از فرودگاه یافت می ‌شود، با نمایی برگرفته از مناظر قدیمی مسقط، لابی از ستون ‌های سفید و سر به فلک کشیده مانند زنبق و سالن رقصی که به زبان عربی الهام می ‌گیرد، خودنمایی می ‌کند. فانوس ها سبک عربی معاصر-معاصر به 310 اتاق و سوئیت مهمان ادامه می ‌یابد که همگی در پالتی از رنگ‌ های گرم تکمیل شده ‌اند که جلوه ‌ای دنج و آرامش ‌بخش می‌ دهد. 10 مکان قابل توجه از جمله یک مرکز بولینگ با منوی سرگرم کننده و کرایه سبک وعده انتخاب زیادی را می دهد. غذاهای مدرن هند شمالی را در بخارا و غذاهای خیابانی تایلندی را در Soi Soi پیدا کنید. رشته هتلداری در عمان بر حوزه هتلداری و بهبوبد آن تاثیر دارد.

در جدول زیر شاهد نرخ قیمت اتاق ها در هتل کمپینسکی عمان می باشید:

سالمیانگین قیمت به دلار
2020250$
2021255$
2022340$

برترین هتل های خیره کننده عمان

برترین هتل های حومه شهر عمان

استراحتگاه آرام مسقط هیلز در خلیج آرام آل جیسه، درست خارج از شهر، اما همچنان نزدیک به جاذبه‌ های محبوبی مانند Muttrah Souq است که بهترین هتل در عمان برای سم ‌زدایی دیجیتال و خاموشی جدی است. سبک طبیعی آن بیشتر شبیه یک روستای ساحلی است تا یک قصر عربی. با تعداد زیادی شاخه درخت خرما، دیوارهای سنگی و رنگ های خاکی. سبک کاهش یافته و در فضای باز شامل تخت هایی با پشه بند و دوش در هوای آزاد است رستورانی در کنار ساحل غذاهای مدیترانه ‌ای و خاورمیانه ‌ای که از مواد تازه و محلی تهیه شده است سرو می‌ کند، در حالی که مهمانان می ‌توانند از غروب آفتاب در کلوپ ساحلی شیک لذت ببرند.

کمی بیش از یک ساعت رانندگی از فرودگاه مسقط، بر فراز یکی از بلندترین تپه ‌های شنی وادی الابیاد، Dunes by Al Nahda است که تجربه اقامتگاه بیابانی معتبری را ارائه می‌ دهد. در چادرهای ماسه ‌ای رنگ ‌ها و منسوجات غنی وجود دارد. آن را با تمام امکانات رفاهی موجود، از جمله تهویه مطبوع، حمام کامل، کمد چوبی، مبل و تلویزیون صفحه تخت پر می کند. در میان تپه‌ های شنی در الفرسکو فلور، که غذاهای بین ‌المللی را با مواد محلی سرو می ‌کند، غذا بخورید و در بار دونبار غروب آفتاب را بنوشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند همراه و یاور شما در زمینه ویزای مسافرتی عمان باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *