مهاجرت تحصیلی عمان

رشته هتلداری در عمان

رشته هتلداری  در عمان

رشته هتلداری در عمان به صورت تخصصی در موسسات و آکادمی های گردشگری ارائه میشود. با تحصیل هتلداری میتوانید دانش کافی برای بازار کار بدست آورید. عمان یکی از کشورهای در حال پیشرفت سریع از نظر آموزش است. با ارائه رشته هتلداری در عمان دانشجویان فارغ التحصیل در این رشته مطالب مربوط به رشته هتلداری را می آموزند. عمان نیز همانند سایر کشورهای منطقه خواهان افزایش گردشگر و توسعه صنعت توریسم است. برای بررسی بیشتر رشته هتلداری در عمان به مطلب ارائه شده توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید.

تحصیل رشته هتلداری در عمان

موسسات پیشرو در عمان و متخصص در گردشگری و مهمان ‌نوازی با ارائه تحصیل رشته هتلداری در عمان، دانشجویان را با مهارت ‌های مورد نیاز برای مقابله با چالش ‌های بخش گردشگری پویا و در حال رشد امروزی مجهز می‌کند. این کالج ها طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را از طریق مدارک کارشناسی خود در مدیریت گردشگری و مهمان نوازی، مدیریت رویدادها و بازاریابی گردشگری همراه با طیف وسیعی از دوره های توسعه حرفه ای و حرفه ای باز می کند. برنامه های سفارشی نیز برای رفع نیازهای خاص مشتریان توسط کارکنان متخصص طراحی و ارائه می شود.

ویژگی بارز تمام آموزش های ارائه شده و تحصیل رشته هتلداری در عمان، تجربه عملی و تمرین فردی است که به هر دانشجو ارائه می دهد – چه از طریق انواع آزمایشگاه های شبیه سازی و آشپزخانه های آموزشی یا از طریق رستوران و دوره های کارآموزی حرفه ای.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در عمان معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه سلطان قابوس
2آکادمی هتلداری مسقط
3کالج دانشگاهی صور
4موسسه ملی هتلداری
5کالج گردشگری عمان

موسسه ملی رشته هتلداری عمان

موسسه ملی رشته هتلداری هتلداری ارائه دهنده پیشرو آموزش حرفه ای با کیفیت برای صنایع هتلداری، پذیرایی و سفر در منطقه خلیج فارس است. nhi واقع در مسقط، عمان، با هدف روشن ارائه جامع ترین و حرفه ای ترین آموزش ممکن عمل می کند. این موسسه آموزش های تخصصی را با تمرکز بر دوره های حرفه ای معتبر بین المللی ارائه می دهد. مربیان متخصصان سابق صنعت با سال ها تجربه در هتلداری هستند و دانش دست اول و مبتنی بر کار را به کارآموزان خود ارائه می دهند. موسسه به طور مداوم در تلاش است تا مجموعه دوره های آموزشی خود را برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد جامعه ایجاد کند.

موسسه تضمین می‌کند که دانشجویان همه امکاناتی را که می ‌تواند برای فرآیند یادگیری مفید باشد، در دسترس آنها باشد. این موسسه یک محیط آموزشی بزرگ، روشن و مطبوع با مناطق مطالعه ساکت، یک آزمایشگاه کامپیوتر و یک اتاق منبع با امکانات Wifi فراهم می کند. موسسه همچنین یک رستوران آموزشی زنده، کافه تریا، آشپزخانه، میز پذیرش و اتاق های مهمان با خدمات کامل دارد. این امکانات نه تنها نیازهای پذیرایی را برای کارکنان، دانشجویان و مهمانان خارجی فراهم می کند، بلکه به عنوان یک زمین آموزشی واقعی برای دانشجویان عمل می کند. این موسسه همچنین دارای امکانات اقامتی برای حداکثر 54 دانشجو از خارج از مسقط است.

موسسه ملی رشته هتلداری عمان

رشته هتلداری در آکادمی هتلداری مسقط

رشته هتلداری در آکادمی هتلداری مسقط با مشارکت گروه EHL، رهبر شناخته شده جهانی آموزش مهمان ‌نوازی، سطح برتری را بالا می‌برد و به شما فرصتی هیجان ‌انگیز برای ایجاد حرفه خود در صنعت مهمان‌ نوازی در عمان و خارج از کشور ارائه می کند. برنامه های دیپلم حرفه ای به طور کامل توسط گروه EHL طراحی شده و توسط متخصصان صنعت مورد تایید EHL توسط VET ارائه می شود. شما از استانداردهای کلاس جهانی شناخته شده در سطح جهانی برای شروع حرفه خود مطمئن خواهید بود!

برنامه ‌ها توسط گروه آموزشی EHL برای اجرای برنامه‌های آموزشی آماده ‌سازی مهمان ‌نوازی سوئیسی برای مراکز و موسسات آموزشی توسعه داده شد. هدف این برنامه پرداختن به 2 مورد از بزرگترین چالش هایی است که کشورهای در حال توسعه گردشگری امروز با آن روبرو هستند:

  • آموزش کارکنان واجد شرایط
  • کمک به رشد اشتغال دراز مدت در صنایع خدماتی
  • برنامه های VET توسط EHL شامل 3 سطح (پایه، متوسط، پیشرفته) برای دریافت مدرک سوئیس VET توسط EHL Professional Diploma (18 ماه) است.
  • هر سطح شامل 6 ماه مدت زمان (3 ماه یادگیری دانشگاهی، 3 ماه کارآموزی) است. دانشجویان قادر خواهند بود آنچه را که آموخته اند بلافاصله در موقعیت های زندگی واقعی به کار گیرند.

در بخش های مختلف یک کسب و کار مهمان نوازی کاملاً عملیاتی باشید. اگر روحیه کارآفرینی دارید، دانش مناسبی را به دست آورید تا بتوانید در هنگام راه اندازی کسب و کار خود، تیم های متقابل را مدیریت کنید. آنچه را که خواهید آموخت:

  • تکنیک های خدمات غذا و نوشیدنی
  • نظریه مباشر
  • مقدمه ای بر هنر آشپزی
  • گیاه شناسی
  • تاریخچه و شیوه معاصر قهوه و چای
  • اصول مدیریت مواد غذایی و آشامیدنی
  • آموزش و توسعه افراد
  • مبانی فناوری اطلاعات
  • گرایش ها و نوآوری های گوارشی
  • سازمان رویدادها
  • انگلیسی تجاری
  • ریاضیات کاربردی

کار در رشته هتلداری در عمان

از مهمترین جنبه های کار در رشته هتلداری در عمان تجربه عینی و همچنین آموزش است. با آموزش در این رشته کار در این رشته به صورت حرفه ای امکان پذیر می شود. میزان درآمد کار در رشته هتلداری در عمان در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته هتلداری در عمان

موسسات معتبر کاریابی در عمان را در این بخش بشناسید.

تحصیل هتلداری در کنفدراسیون هتلداری در عمان

در طول 30 سال گذشته، کنفدراسیون هتلداری در عمان بر توسعه و افزودن ارزش به مشاغل در سطح جهانی در صنایع مهمان ‌نوازی، آشپزی و گردشگری تمرکز کرده است. ماموریت آنها که در سال 1982 به عنوان یک نهاد متخصص اعطای جوایز حرفه ای تأسیس شد، تمرکز بر نیازهای آموزشی تازه واردان و متخصصان فعلی صنعت است. این کنفدراسیون اکنون شبکه ای متشکل از 200 مرکز آموزشی تایید شده در سرتاسر جهان دارد که هر سال مدرک CTH مربوط به صنعت را به هزاران دانشجو جدید ارائه می کنند. تحصیل هتلداری در کنفدراسیون هتلداری در عمان نیز در دسترس است.

به عنوان یک دانشجوی برنامه تحصیل هتلداری در کنفدراسیون هتلداری در عمان، طیف وسیعی از مدارک تحصیلی در تمام سطوح ارائه می شود. CTH برای کسانی است که می خواهند مهارت های مرتبط با صنعت را به دست آورند و برای کسانی که به دنبال توسعه مهارت هایی هستند که قبلاً داشته اند. با بررسی مدارک لازم جهت پذیرش در عمان که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت معرفی شده می توانید برای تحصیل در این کشور اقدام کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *