مهاجرت تحصیلی امارات

تحصیل رشته طراحی لباس در امارات

تحصیل رشته طراحی لباس در امارات با توریستی شدن قوت گرفته است. امارات متحده عربی در سال های گذشته تبدیل به قطب گردشگری خاورمیانه شده است. با حضور شرکت ها و افراد خارجی در امارات توجه دو چندانی به صنعت مد و نوع پوشش شده است. از طرفی تجاری بودن این صنعت باعث شده رشته طراحی لباس در دانشگاه های امارات مورد توجه دانشجویان بومی و خارجی قرار گیرد. حضور برندهای مختلف و طراحین برجسته در این کشور و نمایش کارهای این افراد علاقه به رشته طراحی لباس در امارات را به شدت افزایش داده است. با تحصیل این رشته می توانید در شرکت های مختلف طراحی و مد در این صنعت جذاب و پولساز کار کنید. تیم محتوای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه دانشگاه های ارائه کننده این رشته جذاب را معرفی کرده اند.

تحصیل رشته طراحی لباس در امارات متحده عربی

ثبت نام در دوره ها و برنامه های طراحی لباس به این معنی است که شما هنر زیبای طراحی لوازم جانبی مد و لباس های شیک را پوشش خواهید داد. برای موفقیت در صنعت مد، فرد باید خلاق باشد و فردیت خود را به نمایش بگذارد تا رقابت را کنار بگذارد و در اوج بماند و مورد تشویق قرار گیرد. مانند بسیاری از کشورهای مد گرا، امارات نیز خود را در این صنعت قوی کرده است. در اینجا، هم برنامه های مدرک معمولی و هم دوره های کوتاه مدت طراحی مد را برای شروع حرفه خود در این صنعت خواهید یافت.

دبی پایتخت امارات به عنوان یکی از پایتخت های مد جهان فرصتی را برای صنعت مد نوپا در منطقه فراهم می کند. طراحان مد از سرتاسر جهان برای کشف فرصت های شغلی به این بازار چشم دوخته اند. به غیر از یادگیری حرفه ای صنعت مد، بسیاری از افراد علاقه مند به گذراندن دوره های طراحی مد به عنوان یک سرگرمی هستند. بسیاری از مدارس طراحی مد در دبی برای یادگیری انواع دوره های مرتبط با مد مانند تصویرسازی مد، دوره های طراح مد، طراحی داخلی، خیاطی، ساخت جواهرات و غیره وجود دارند. در دانشگاه های امارات نیز دوره های کارشناسی رشته طراحی لباس ارئه می شوند. این دانشگاه عبارتند از:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه آمریکایی امارات
2دانشگاه میدلسکس
3دانشگاه آمیتی
4دانشگاه هریوت وات امارات

علاوه بر دانشگاه ها، آکادمی های تخصصی نیز رشته طراحی لباس را در امارات ارائه می کنند:

آکادمی های تخصصی نیز رشته طراحی لباس را در امارات

شرایط تحصیل رشته طراحی لباس در امارات

معیارهای واجد شرایط شدن برای هر دانشگاه جهت تحصیل در امارات متفاوت است. در اینجا چند نکته مشترک وجود دارد:

  • قبولی 10+2 سال تحصیلی از موسسه معتبر
  • امتیاز 50% در کلاس 12
  • نمره آیلتس حداقل 6 یا 6.5
  • ارائه نمونه کار (اختیاری)
  • برخی از موسسات نیز نیاز به گواهی سطح دیپلم در رشته مربوطه دارند.

بعد از انتخاب دانشگاه سوال بعدی این است که چگونه می توانم در این دانشگاه ها اقدام کنم؟ در اینجا یک فرآیند درخواست مبتنی بر مرحله است.

  • به سایت رسمی موسسه مراجعه کنید.
  • روی برگه پذیرش کلیک کنید.
  • مشخصات مورد نیاز خود را وارد کنید.
  • اطلاعات شخصی – نام، تاریخ تولد، اطلاعات تماس و اطلاعات آموزشی.
  • با پرداخت هزینه درخواست، فرم درخواست را تکمیل کنید.
  • همچنین می توانید نمونه کارها را پیوست کنید و بیانیه شخصی خود را اضافه کنید.
  • منتظر ایمیل مسئولان باشید.
  • برخی از دانشگاه ها ممکن است مصاحبه نیز درخواست کنند.

هزینه تحصیل رشته طراحی لباس در امارات سالیانه 40000AED الی 60000AED (درهم امارات) است.

تحصیل لیسانس طراحی مد در دانشگاه آمریکایی امارات

تحصیل لیسانس طراحی مد در دانشگاه آمریکایی امارات

دانشگاه آمریکایی امارات یک محیط امن و محرک را فراهم می کند، جایی که دانشجویان تکنیک های حرفه ای و همچنین تئوری های مد را یاد می گیرند. این ها با استفاده از آخرین برنامه های کامپیوتری طراحی مد و آزمایشگاه ها برای ایجاد لباس برای دانشجویان برای رقابت در نمایشگاه های مد محلی و بین المللی، با تمرین آماده می شوند. دانشجویان تمام جنبه های صنعت مد، از جمله طراحی، بازاریابی، بازرگانی، تولید، پارچه، پارچه، خرده فروشی و تجارت مد را یاد خواهند گرفت.

این برنامه با استودیوهای طراحی بزرگ، که شامل فرم لباس، ماشین های خیاطی، میزهای برش لباس، و همچنین اتاق های ساخت و ساز پوشاک و آزمایشگاه های نساجی است، محیط ایده آلی را برای خلاقیت به دانشجویان ارائه می دهد. دانشگاه همچنین آزمایشگاه‌ های کامپیوتری پیشرفته ‌ای را با استفاده از آخرین برنامه ‌های کامپیوتری طراحی مد و امکانات چاپ و همچنین کتابخانه ‌ای وسیع با آخرین کتاب ‌ها و منابع مد و پارچه ارائه می کند. همه این امکانات برای دانشجویان در محل موجود است تا یک محیط آموزشی حرفه ای و جذاب ایجاد شود.

کار پس از تحصیل رشته طراحی لباس در امارات

با قرار گرفتن در امارات و دبی، مرکز مد در حال رشد در جهان، فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان دوره طراحی مد بی پایان است. فارغ‌التحصیلان می ‌توانند با خانه ‌های مد چند ملیتی در خرده ‌فروشی، تجارت و بازاریابی، به ‌عنوان استایلیست، خریداران شخصی، مدیریت نمایش مد، روزنامه‌ نگاری مد یا عکاسی، وبلاگ ‌نویسان، لوازم جانبی، کفش، عینک، طراحان جواهرات و خریداران همکاری کنند. فارغ التحصیلان همچنین می توانند روی رگه های کارآفرینی خود کار کنند و برندها، بوتیک ها، مشاغل و شرکت های خود را راه اندازی کنند. میزان حقوق ماهیانه کار در امارات برای یک طراح لباس به صورت متوسط به میزان 16000AED (درهم امارات) در ماه است. همچنین بازه درآمد این افراد در امارات حدود 5280AED الی 35600AED (درهم امارات) می باشد.

میزان حقوق طراحان لباس در بهترین شهرهای امارات در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق طراحان لباس در بهترین شهرهای امارات

تحصیل طراحی لباس در دانشگاه میدلکس امارات

مدرک طراحی مد لباس شما را به مهارت فنی مجهز می کند، از خلاقیت شما پشتیبانی می کند و شما را تشویق می کند تا هویت خود را به عنوان یک طراح توسعه دهید. شما مجموعه گسترده ای از موضوعات مانند تصویرسازی مد، ارائه نمونه کارها، نقشه های فنی، ساخت لباس و برش الگو، کرست و خیاطی را پوشش خواهید داد. در طول این برنامه شما نه تنها دانش و مهارت های عملی ضروری برای یک حرفه موفق در طراحی مد را یاد می گیرید، بلکه اعتماد به نفس، تمایل به چالش کشیدن خود، توانایی کار با دیگران و مهارت های کشف و تعریف خود را نیز توسعه می دهید.

هویت طراحی خود شما روی فردیت تمرکز خواهید کرد و تشویق می ‌شوید که همه چیز را زیر سوال ببرید و در یک محیط چند وجهی بیاموزید که در آن تحقیق، چالش، طراحی و ایجاد کنید. برنامه به شما امکان می دهد طراحی لباس مردانه و زنانه را تجربه کنید و به شما فرصتی می دهد تا نقاط قوت خود را کشف کنید، توسعه دهید و تمرکز کنید. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات لازم برای اقامت امارات و سایر کشورها را بدست آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *