مهاجرت تحصیلی امارات

اقامت پس از تحصیل در امارات

اقامت پس از تحصیل در امارات

کشورهای جنوبی ایران با صرف هزینه های سنگین در زمینه های مختلف و استفاده از الگوهای مناسب، در مسیر پیشرفت و ترقی گام بر می دارند. بررسی هزینه های اقامت پس از تحصیل در امارات برای دانشجویان بین المللی، اروپایی و علاقه مندان به تحصیل در این کشور حائز اهمیت است. بسیاری از افراد برای بدست آوردن اقامت کشور امارات سعی در استفاده از این امکان بزرگ دارند. از آنجا که هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره تشریح بهترین شرایط مهاجرتی است. در این بخش به تشریح شرایط اقامت پس از تحصیل در امارات خواهیم پرداخت.

تحصیل در امارات

دولت امارات در تلاش است تا شرایط تحصیل در این کشور را به یکی از برترین های جهان بدل کند. در همین راستا می توان اشاره کرد که بیش از 50 دانشگاه خصوصی در این کشور ایجاد شده است. سازمان ارزش گذاری 8 دانشگاه معتبر در کشور امارات دارای رتبه علمی هستند. 3 دانشگاه آن نیز در جمع 500 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته اند. پس از تحصیل در امارات شما می توانید یک مدرک معتبر آموزشی در دست داشته باشید. در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز دارای اعتبار بسیار زیادی است.

ویزای تحصیلی امارات

دریافت ویزای تحصیلی امارات یکی از مهم ترین گام هایی است که باید در هنگام تصمیم برای تحصیل در این کشور برداشته شود. در حقیقت ویزای تحصیلی، مجوز حضور شما در خاک امارات متحد عربی خواهد بود. بدون دریافت این ویزا شما اجازه ثبت نام در هیچ دانشگاهی را نخواهید داشت. دانشگاه نیز از ثبت نام شما سر باز خواهد زد. گام نخست شما برای دریافت ویزای تحصیلی امارات، اخذ پذیرش یکی از دانشگاه های این کشور است.

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای دانشجویی در امارات

برای اینکه بتوانید ویزای تحصیلی این را بدست آورید، باید مدارک مورد نیاز سفارت این کشور را در اختیار آن ها قرار دهید. مهم ترین مدارک مورد نیاز شما برای دریافت ویزای تحصیلی عبارتند از:

  • فرم تکمیل شده درخواست صدور ویزا
  • 4 سری کپی از گذرنامه ای که حداقل 6 ماه اعتبار قانونی دارد و 2 صفحه آن سفید باشد.
  • 12 قطعه عکس
  • گواهی اخذ پذیرش از دانشگاهی در کشور امارات
  • گواهی تمکن مالی از یک بانک معتبر
  • کپی پرداخت هزینه ویزا (720یورو)
  • کپی پرداخت شهریه دانشگاه
  • گواهی اقامت در کشور امارات
  • گواهی رسمی آخرین دوره تحصیلی
  • گواهی تست سلامتی مرتبط با خواسته های سفارت امارات

جهت تحصیل در امارات و اطلاع از میانگین تعداد دانشجویان در این کشور به نمودار زیر توجه بفرمائید:

میانگین تعداد دانشجویان بین المللی در امارات

برای دریافت ویزا تحصیلی این کشور به 5 هفته زمان پس از ثبت درخواست خود نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که در صورتی که 6 ماه پیوسته از کشور امارات خارج شوید. بدین ترتیب ویزای شما باطل خواهد شد.

شرایط اقامت در امارات

کشور امارات یکی از کشور های جنوبی قاره آسیاست. با توجه به درآمدهای بالای این کشور، گام های بلندی در جهت توسعه برداشته است. در تلاش است تا در رده برترین کشورهای جهان قرار بگیرد. از همین رو بسیاری از افراد علاقمندند که اقامت کشور امارات را بدست آورند. کشور امارات نیز در تلاش است تا با جذب نخبگان، مسیر خود را ادامه دهند. از آنجا که موضوع اصلی این مقاله، اقامت پس از تحصیل در امارات است. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی روش های دریافت اقامت امارات خواهیم پرداخت.

روش های کلی جهت دریافت اقامت امارات بدین صورت می باشد:

  • اقامت از طریق تحصیل
  • اقامت از طریق کار در امارات
  • اقامت از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت از طریق ثبت شرکت
  • اقامت از طریق پناهندگی

کسب مجوز زندگی از طریق کار در امارات

یافتن شغل مناسب در کشور امارات یکی دیگر از روش هایی است که به کمک آن می توانید به اقامت پس از تحصیل در امارات دست پیدا کنید. یافتن شغل در کشور امارات بهرمندی از شرایط یک زندگی حداقل در سطح متوسط را برای شما تضمین خواهد کرد. شما می توانید از بسیاری از مزایای دیگر نیز نظیر بیمه بهرمند شوید. ما در مقاله اقامت از طریق کار در امارات به تشریح شرایط اقامتی در کشور امارات از طریق کار پرداخته است. شرایط کار در این کشور را نیز به صورت مختصر بیان کرده ایم.

بررسی اقامت پس از تحصیل در امارات

در صورتی که در کشور امارات تحصیل کرده اید و دوره تحصیلی شما به پایان رسیده است. از این رو اقامت پس از تحصیل در امارات از طریق ادامه تحصیل برای شما ممکن خواهد بود. شما می توانید از شانس بیش تری نیز در همین زمینه برخوردار شوید. چرا که پیش تر در این کشور تحصیل کرده اید. مقاله ویزای تحصیلی امارات به گونه ای تنظیم شده است که مطالعه آن می تواند اطلاعات بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

بررسی اقامت پس از تحصیل در امارات

اقامت از طریق سرمایه گذاری در امارات

سرمایه گذاری در کشورهای مختلف جهان همواره یکی از ایمن ترین و قدرتمندانه ترین راه هایی است که شما می توانید از طریق آن، اقامت یک کشور را بدست آورید. یکی از روش هایی که اقامت پس از تحصیل در امارات از طریق سرمایه گذاری را فراهم می کند. بدین ترتيب خرید ملک در این کشور است. شما باید یک ملک به ارزش 1 میلیون AED (درهم) خریداری کنید که در این صورت شما می توانید اقامت 2 ساله کشور امارات را بدست آورید. توجه داشته باشید. در این صورت شما اجازه کار در این کشور را نخواهید داشت. سرمایه گذاری در امارات را از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمائید.

اقامت از طریق ثبت شرکت در امارات

ثبت شرکت یکی دیگر از مهم ترین روش های اقامت پس از تحصیل در امارات است. در صورتی که شما ایده خلاقانه ای دارید می توانید به کمک این ایده و استفاده از اسپانسرهای مالی قدرتمندی که در کشور امارات وجود دارد‌. از این رو می توانید به ثبت شرکت در این کشور اقدام کنید. توجه داشته باشید که همه سهام داران شرکت ثبت شده شما، می توانند اقامت کشور امارات را بدست آورند. شما همچنین می توانید اسپانسرهای مالی خود را از کشور های دیگر نیز جذب کنید.

ثبت شرکت و خرید املاک در این کشور با توجه به نیازهای مالی آن برای دانشجویان کمی دور از دسترس است. با این وجود دانشجویان می توانند از طریق کاریابی در کشور امارات و همچنین ادامه تحصیل در این کشور، اقامت پس از تحصیل در امارات را داشته باشند. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بهرمندی از تجربیات خود در به موفقیت رساندن پرونده های حقوقی مهاجرتی آماده یاری شما در مسیر مهاجرت هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *