مهاجرت سرمایه گذاری در امارات

سرمایه گذاری در امارات

سرمایه گذاری در امارات

سرمایه گذاری در امارات یکی از بهترین و امن ترین طرق است که هر ساله متقاضیان زیادی از جمله سرمایه گذاران به این کشور از آن استفاده می کنند. لازم به ذکر است که در سال های اخیر تعداد مهاجرت سرمایه گذاران به دبی و سایر شهرهای امارات متحده عربی به صورت چشمگیری افزایش یافته است. اما شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در امارات نیاز به داشتن سرمایه کافی و همچنین اطلاعات کافی درباره سرمایه گذاری در این کشور کسب کنند. هموطنان گرامی می توانند برای مطلع شدن از شرایط سرمایه گذاری در این کشور و مهاجرت به این کشور با مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

بیش از 97% مردم این کشور پیرو دین اسلام می باشند. ملیت مردم این کشور نیز عربی می باشد. لازم به ذکر است که مهاجرانی که برای کار، تحصیل یا سرمایه گذاری وارد خاک این کشور می شوند. در اکثر مواقع موفق به دریافت اقامت این کشور نمی شوند. تنها می توانند مدت اعتبار روادید و مجوز خود را تمدید کنند. متخصصان ما با تهیه این نوشتار سعی دارند تا شما را از شرایط سرمایه گذاری در این کشور آگاه سازند.

شرایط سرمایه گذاری در امارات

طبق آمار موسسه های معتبر، این کشور از جمله کشور هایی می باشد. هر ساله متقاضیان زیادی برای سرمایه گذاری به آن مهاجرت می کنند. شایان ذکر است که این کشور آماده جذب سرمایه گذاران می باشد. یکی از رایج ترین سرمایه گذاری هایی که در این کشور انجام می شود، سرمایه گذاری در دبی می باشد.

در سال 2015، در شهر دبی بیش از 13 میلیارد $ (دلار) سرمایه گذاری شده است. لازم به ذکر است که اکثر این سرمایه گذاری را در مواردی چون آب، تولید برق و هیدروکربن بوده است. شهر دبی بهترین شهر برای سرمایه گذاری در امارات می باشد. متقاضیان از سراسر دنیا می توانند برای کارآفرینی به این کشور عربی مهاجرت کنند. متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند باید در نظر داشته باشند که برای سرمایه گذاری در این کشور می توانند یکی از راه های زیر را انتخاب کنند:

  • تاسیس شرکت خارجی
  • تاسیس شرکت مستقل
  • تاسیس شرکت سهامی عام
  • سرمایه گذاری با کسب مجوز های خاص
  • سرمایه گذاری با خرید املاک

شرکت خارجی و مستقل در ثبت سرمایه در امارات

هر ساله شرکت های زیادی در این کشور و دبی تاسیس می شوند. برای مثال در شرکت هایی چون توتال، فدکس، سیتی بانک، بوئینک و کمپانی های بزرگی از این قبیل در این کشور تاسیس می شوند. تاسیس شرکت خارجی در این کشور از طریف سرمایه گذاران تضمین شده می باشد. لازم به ذکر است که اکثر سرمایه گذاری ها در زمینه های منابع نفتی، هیدروکربنی و همچنین تجارت می باشد. به طور کلی از رایج ترین روش های تاسیس کمپانی در این کشور و شهر دبی، تاسیس کمپانی هایی می باشد که دارای مسئولیت محدود و لیمیتد می باشند.

جهت شروع به سرمایه گذاری در این کشور نمودار نرخ بیکاری در این کشور را بررسی بفرمائید:

نرخ بیکاری در امارات

زیرا مدیریت و حفاظت از این کمپانی های بسیار ساده می باشد. لازم به ذکر است که تاسیس این شرکت های بسیار ساده و تضمین شده می باشد. تاسیس شرکت های مستقل نیز دارای موارد مثبت بسیار زیادی می باشد. متقضیانی که قصد دارند به طور مستقل در کشور امارات و بخصوص شهر دبی اقدام به تاسیس کمپانی کنند. این روش از سرمایه گذاری نیز تضمین شده می باشد. جهت اطلاع از شرایط اقامت در امارات مقاله لینک شده را بررسی بفرمائید.

تاسیس شرکت سهامی عام و مجوزهای خاص در امارات

برای تاسیس شرکت های سهامی عام سرمایه گذاران خارجی باید در نظر داشته باشند که میزان سرمایه و سهام کمپانی باید کم تر از 49% باشد. لازم به ذکر است که اعلام میزان سود در این کشور امری ضروری نمی باشد. این روش از سرمایه گذاری در این کشور برای متقاضیانی می باشد که می خواهند در بخش هایی چون بیمه و یا بانک داری سرمایه گذاری کنند. لازم به ذکر است که برای سرمایه گذاری در موارد ذکر شده متقاضیان باید مجوز رسمی و قانونی کسب کنند. برای سرمایه گذاری در زمینه های زیر نیز کسب مجوز الزامی و ضروری می باشد:

  • بهداشت
  • حمل و نقل (دریایی)
  • آموزش و پرورش
  • رسانه و ارتباطات

جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به امارات را بررسی بفرمائید.

خرید املاک در امارات

یکی دیگر از راه هایی که می توانید برای سرمایه گذاری در امارات متحده عربی آن را انتخاب کنید. خرید ملک دراین کشور می باشد. به یاد داشته باشید که سرمایه گذارانی که قصد دارند با خرید ملک در کشور امارات و همچنین شهر دبی سرمایه گذاری کنند. تنها می توانند با کسب مجوز بلند مدت این کار را انجام دهند. هیچ یک از متقاضیان خارجی نمی توانند به صورت دائمی مالک یک ساختمان یا ملک در کشور امارات شوند. شایان ذکر است. برای ساختن ملک و یا خرید ملک حداقل سرمایه مورد نیاز 1 میلیون AED (درهم) می باشد که این مبلغ تقریبا 273000$ (دلار) می باشد. جهت مهاجرت تحصیلی به این کشور مقاله تحصیل در امارات را مطالعه بفرمائید.

علت انتخاب کشور دبی برای ثبت سود سرمایه

شهر دبی از بهترین شهرهای امارات متحده عربی برای سرمایه گذاری می باشد زیرا بیش از 16 پیش نویس قوانین برای رسیدگی به مسائل و مشکلاتی که در زمینه های سرمایه گذاری پیش می آید نوشته شده است. دولت امارات نیز آماده جذب سرمایه گذاران خارجی می باشد. از تمامی سرمایه گذاران حمایت می کند. در این کشور برنامه ای وجود دارد تا متقاضیان و سرمایه گذاران بتوانند با داشتن شرایط مورد نیاز، اقدام به کسب وام برای سرمایه گذاری کنند. دولت امرات قصد دارد تا صادرات کشور خود را ترویج دهد.

هزینه های تاسیس کمپانی در امارات و در شهر دبی از 10000$ (دلار) شروع می شود. متقاضیانی که می خواهند در کشور امارات اقدام به تاسیس کمپاتی کنند حتما باید این مورد را در نظر داشته باشند. گواهی اقامت برای متقاضیان خارجی به مدت 3 سال صادر می شود. متقاضیان می توانند بعد از 3 سال اقامت خود را تمدید کنند. لازم به ذکر است که هیچ کدام از مهاجران خارجی نمی توانند به صورت دائمی مقیم امارات شوند. جهت سرمایه گذاری در سایر کشورها مقاله سرمایه گذاری در اوکراین را بررسی بفرمائید.

یکی از مزایای سرمایه گذاری در دبی، عدم وجود گمرکی بر واردات در مناطق آزاد می باشد. به یاد داشته باشید که متقاضیان و سرمایه گذاران خارجی می توانند بدون شراکت با سرمایه گذاران خارجی، اقدام به تاسیس کمپانی در امارات کنند. در صورتی که شما عزیزان مایل به مهاجرت به امارات و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در کشور امارات هستید. از این رو می توانید انجام امور پرونده خود را به کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسپارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *