مهاجرت به کشور پاراگوئه

کشورهای لغو روادید با پاسپورت پاراگوئه

کشورهای لغو روادید با پاسپورت پاراگوئه

در حال حاضر حدود 144 کشور از کشورهای جهان می باشند که جزء کشورهای لغو روادید با پاسپورت پاراگوئه می باشند. دارندگان این پاسپورت بدون داشتن ویزا می توانند به این کشورها سفر کنند. در حال حاضر، بیش از 160 کشور وجود دارد که برای دارندگان گذرنامه این کشور نیاز به ویزا یا مجوز سفر، بدون توجه به مدت اقامت در نظر گرفته شده و یا هدف از سفر، وجود دارد. بسته به مقصد و انگیزه سفر، این ممکن است یا ویزای الکترونیکی یا معافیت ویزای الکترونیکی، ویزای هنگام ورود باشد.

معافیت از ویزای آنلاین و eVisas برای شهروندان این کشور از طریق برنامه های ساده مجوز الکترونیکی ویزای سفر در دسترس است. به دست آوردن آن ها منحصرا به صورت آنلاین انجام می شود و نیازی به جمع آوری سند ویزای کاغذی از سفارت یا تحمل انتظارات طولانی برای درخواست ویزا هنگام ورود به ایست های بازرسی مهاجرت نیست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را در باب کشورهای لغو روادید با پاسپورت این کشور آماده کرده است.

بررسی کشورهای لغو روادید با پاسپورت پاراگوئه

پاسپورت این کشور در حال حاضر براساس شاخص رتبه بندی گذرنامه راهنما در مکان 32 قرار دارد. به علاوه، 144 کشور وجود دارد که جزء کشورهای لغو روادید با پاسپورت پاراگوئه می باشند. یعنی با داشتن پاسپورت این کشور، امکان دسترسی بدون ویزا به 144 کشور را فراهم می کند. دارندگان گذرنامه این کشور هنگام ورود به کشورهایی مانند فیلیپین، سنگاپور، روسیه، ترکیه و کل اتحادیه اروپا بدون ویزا و ویزا دارند. با این وجود شهروندان این کشور برای ورود به حدود 85 مقصد در جهان نیاز به ویزا دارند. برخی از کشورهایی که ویزا مورد نیاز است چین، هند و ایالات متحده آمریکا می باشند. نمره تحرک گذرنامه خوب ارزیابی می شود. مجوزهای ویزای الکترونیکی سفر برای مردم این کشور ممکن است برای یک بار ورود یا چندین بار صادر شود.

آن ها به دارنده اجازه اقامت کوتاه مدت در مقصد را می دهند، معمولا برای اهداف زیر می باشد:

  • گردشگری
  • تجاری
  • حمل و نقل به مقصد بعدی

برای بازدید از همین کشورها برای اقامت طولانی مدت، درخواست ویزای سفارت از دفتر دولت دیپلماتیک مقصد در این کشور ضروری است. علاوه بر این، ویزای شهروندان این کشور اخذ شده از سفارت برای بازدید از بیش از 100 قلمرو در سراسر جهان برای هر مدت اقامت یا هدف سفر مورد نیاز است.

مجوز ویزای الکترونیکی برای کشورهای لغو روادید با پاسپورت پاراگوئه

مجوز ویزای الکترونیکی برای کشورهای لغو روادید با پاسپورت پاراگوئه

برخی از کشورهای لغو روادید با پاسپورت پاراگوئه، با صدور مجوز ویزای الکترونی به شهروندان این کشور، اجازه سفر می دهند. در سیاست های ویزا در بیش از 35 کشور ذکر شده است که یک درخواست مجوز ویزای سفر الکترونیکی برای دارندگان پاسپورت پاراگوئه برای اقامت کوتاه مدت در سرزمین های آن ها در دسترس است. این پروتکل های آنلاین ساده به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا بدون تحمل انتظار طولانی در صف های مهاجرت یا سفر حضوری به مأموریت دیپلماتیک، ویزا یا معافیت ویزا را دریافت کنند. معافیت ویزای الکترونیکی و eVisa برای مردم این کشور به دارنده اجازه می دهد تا بسته به کشور محل اقامت بین 30 روز تا 3 ماه لذت ببرد.

ممکن است برای مقاصدی مانند گردشگری یا ملاقات با خانواده و دوستان، تجارت یا حمل و نقل و یا برای یک بار ورود یا ورودهای متعدد صادر شود. برای درخواست مجوز ویزای الکترونیکی سفر از این کشور، مسافر کافی است یک فرم آنلاین ساده با اطلاعات اولیه شخصی، گذرنامه و سفر را پر کند. پس از تأیید، معمولا در طی چند روز کاری، eVisa یا معافیت ویزای آنلاین برای شهروندان این کشور اغلب به صورت الکترونیکی با گذرنامه این کشور فرد در ارتباط است. متناوبا، ممکن است از طریق ایمیل برای مسافر ارسال شود. سپس آن ها می توانند یک نسخه را چاپ کنند تا هنگام ورود به مقصد، آن ها را در کنار گذرنامه خود ارائه دهند.

پاسپورت پاراگوئه

رتبه گذرنامه این کشور نسبت به سایر گذرنامه های جهانی با جمع کردن تعداد کشورهایی که به دارندگان گذرنامه این کشور اجازه می دهد بدون ویزا وارد شوند و کشورهایی که برای دارندگان گذرنامه این کشور هنگام ورود ویزا، یا مجوز سفر الکترونیکی صادر می کنند، محاسبه می شود. در حال حاضر در مجموع 107 کشور بدون ویزا پاسپورت این کشور، 36 کشور ویزا هنگام ورود این کشور و 1 مقصد eTA وجود دارد.

در کل، همان طور که قبلا اشاره شد، 144 از کشورهای جهان جزء کشورهای لغو روادید با پاسپورت پاراگوئه می باشند. در نتیجه، گذرنامه این کشور در جهان 33 درجه دارد. جدا از این کشورهای بدون ویزا این کشور و کشورهای ویزا هنگام ورود، 85 مقصد اضافی وجود دارد که دارندگان گذرنامه این کشور برای ورود به آن یا ویزای فیزیکی یا ویزای الکترونیکی به عنوان مثال کشورهای مورد نیاز ویزا، نیاز به ویزای فیزیکی دارند.

در نمودار زیر رتبه گذرنامه این کشور را بین سال های 2018 تا 2021 مشاهده می کنید:

رتبه گذرنامه پاراگوئه

در جدول زیر می توانید اطلاعات بیشتری درباره این گذرنامه کسب نمایید:

پارامترشرح
امتیاز تحرک84
بدون ویزا40
ویزا هنگام ورود41
ETA3
نیاز به ویزا114

درباره پاراگوئه

این کشور از 17 بخش تشکیل شده است. این در آمریکای جنوبی مرکزی واقع شده است. کشورهای همسایه ملت آرژانتین، بولیوی و برزیل هستند. مهم ترین بخش ها عبارتند از:

  • مرکزی
  • آلتو پارانا
  • منطقه پایتخت

مساحت این کشور 406757 کیلومتر مربع است. آنچه درباره پاراگوئه باید بدانید این است که، هشتمین کشور بزرگ آمریکای جنوبی است. این کشور در سرتاسر جغرافیای خود از دشت ها تا باتلاق ها و جنگل ها گستره وسیعی از اراضی دارد. آب و هوای آن نیز از نیمه گرمسیر تا معتدل متفاوت است. جمعیت کلی بیش از 7.2 میلیون نفر است. پایتخت کشور آسونسیون است. همچنین این شهر پرجمعیت ترین شهر با 521559 نفر سکنه است. از دیگر شهرهای مهم می توان به سیوداد دل استه، سان لورنزو و لوکه اشاره کرد. بزرگترین فرودگاه بین المللی سیلویو پتیروسی (ASU) با 1.2 میلیون مسافر سالانه می باشد. این نام از هوانورد پاراگوئه ای سیلویو پتیروسی گرفته شده است.

این فرودگاه ارتباطات پروازی با مقصد آمریکای لاتین و آمریکای شمالی و پرواز مستقیم به مادرید را فراهم می کند. همچنین میزبان شرکت هواپیمایی ملی LATAM پاراگوئه است. فرهنگ این کشور در درجه اول تحت تأثیر میراث اروپا و گوارانی است. کاتولیک رومی دین اصلی است. زبان های رسمی در این کشور اسپانیایی و گوارانی است. نظام حقوقی مبتنی بر قانون مدنی است. نوع دولت این کشور ریاست جمهوری است. رئیس دولت و رئیس دولت رئیس جمهور ماریو عبدو بنیتس است. انتخابات هر 5 سال یکبار در حال انجام است. این مقاله درباره کشورهای لغو روادید با پاسپورت پاراگوئه بود که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید درباره دریافت اقامت در پاراگوئه و تابعیت این کشور اطلاعات لازم را کسب کرده باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *