مهاجرت به کشور پاراگوئه

اقامت در پاراگوئه

اقامت در پاراگوئه

دریافت اقامت در پاراگوئه مزایای بسیاری دارد و دریافت آن آسان می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به راهنمایی شما می باشد. کشور پاراگوئه سواحل و خطوط ساحلی را که سایر کشورهای آمریکای لاتین دارند را ارائه نمی دهد. اما با این حال، این کشور با یک سبک زندگی ثابت، آرام، افراد عالی و آب و هوای زیبا آن را جبران می کند. به علاوه، در دنیای تجارت تحصیلات و آزادی مالی چیزی برای مطلوب باقی نمی گذارد. مبلغی که اقتصاد در ده سال گذشته به رشد خود ادامه داده است، اقامت در پاراگوئه را به گزینه ای جذاب برای هر کسی که به دنبال شروع جدیدی در نوع جدیدی از بهشت است تبدیل کرده است. به همین دلیل است که بیشتر مردم جهان علاقه به دریافت اقامت پاراگوئه را دارند.

مالیات و هزینه زندگی در پاراگوئه

یکی از مزیت هایی که پاراگوئه دارد، این است که هزینه زندگی در پاراگوئه پایین می شود. البته همه چیز نسبی است. اما با مقایسه متوسط ​​هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر آسونسیون ($24655 (دلار آمریکا)) با متوسط ​​هزینه اجاره یک خوابه در مرکز شهر واشنگتن دی سی (1759.08$ (دلار آمریکا)) متوجه پایین بودن هزینه زندگی خواهید شد. هزینه زندگی در اجاره متوقف نمی شود. قیمت ها در سراسر جهان بسیار پایین تر از قیمت ها در بیشتر آمریکای شمالی و بسیاری از مناطق اروپا است. به عنوان مثال، در یک سفر عادی به بازار مواد غذایی، خواهید دید که بیشتر همه چیز زیر 3$ (دلار) است، فقط شیر و پنیر به این تعداد رسیده است. علاقه مندان به اقامت در آمریکای جنوبی می توانند مقاله هزینه اقامت اکوادور را مطالعه نمایند.

با داشتن اعدادی مانند این ها، تصور کنید که کیفیت بالاتر زندگی می تواند با اقامت دائم در این کشور در مقابل اقامت در آمریکای شمالی تجربه کند. این هزینه های کم برای دانشگاه ها نیز اعمال می شود. به همین دلیل است که دانشجویان بین المللی برای تحصیل در پاراگوئه جمع می شوند. همچنین سیستم مالیات بخشی از سود مالی است که بسیاری در اینجا جذاب می دانند. در این کشور فقط مالیات بر درآمد و سود شخصی است که به دست می آید و این میزان با نرخ ثابت 10% است. مالیات بر ارث یا املاک، مالیات بر ارزش خالص و مالیات عوارض سرمایه، حق تمبر یا مالیات تصرفات سرمایه وجود ندارد. علاقه مندان به اقامت می توانند مقاله هزینه اقامت استونی را نیز مطالعه نمایید.

مدارک لازم جهت اخذ اقامت در پاراگوئه

مدارک لازم جهت اخذ اقامت در پاراگوئه

اقامت در پاراگوئه یکی از آسان ترین اقامت ها برای دریافت است. از آنجا که این کشور مهاجرت را تشویق و استقبال می کند، سیاست های آن ساده و ساده است. شما می توانید برای اقامت دائم درخواست کنید به شرط اینکه سابقه کیفری تمیز داشته باشید. هیچ محدودیتی در کشور وجود نداشته باشد. این کشور در تلاش است تا با تشویق مهاجران و سرمایه گذاران ماهر برای جابجایی در مرزهای خود، به تقویت اقتصاد خود ادامه دهد. این بخشی از دلیل سیاست های این کشور باعث مهاجرت سریع و بدون درد است.

هزینه ها برای اقامت در این کشور، در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
اجازه اقامت دائم برای یک نفر$348
هزینه های جانبی (مالیات، مبایعه نامه و هزینه های پزشکی)$400
پول در حساب بانکی واقع در پاراگوئه$5000
هزینه برای هر نفر از اعضای خانواده$1700

متقاضی پس از اتمام مراحل مهاجرت می تواند پول خود در حساب بانکی را مورد استفاده قرار گیرد. هزینه های اضافی برای اعضای دیگر خانواده حدود 1700$ (دلار) است. برای درخواست این اقامت در پاراگوئه، حتما این مدارک را آماده کنید:

  • گذرنامه
  • پلیس ثبت تاریخ پاک را ثبت می کند.
  • شناسنامه
  • گواهی ازدواج (یا طلاق)
  • گواهی پزشکی که توسط پاراگوئه صادر شده است.
  • گواهی زندگی و اجازه اقامت، همچنین توسط پاراگوئه ارائه شده است.
  • مبایعه نامه، صادر شده توسط پاراگوئه
  • سندی که توسط پلیس ملی، بخش شناسایی پاراگوئه صادر شده است.
  • اسناد و مدارک شما باید رسماً به اسپانیایی ترجمه شود، کپی، محضری و ضمیمه الزامی می شود.

روند کلی اخذ اقامت دائم در پاراگوئه باید حداکثر 90 روز طول بکشد. متقاضی پس از آن تا شش ماه فرصت دارد تا برای کارت شناسایی پاراگوئه اقدام کند. به این معنی که اقامت دائم را در کمتر از 3 ماه می توان دریافت کرد.

بررسی اقامت دائم در پاراگوئه

همانطور که در بالا گفتم، پاراگوئه با آغوش باز و لبخندهای گرم از مهاجران استقبال می کند. هیچ چیزی بهتر از سیاست های مهاجرتی آن ها این را نشان نمی دهد. فقط در مدت 3 ماه می توانید اقامت دائم پاراگوئه را بدست آورید و در کمتر از 3 سال تابعیت دریافت کنید. مردم از هر ملیت در این کشور صلح آمیز، جایی که هیچ تنش نژادی وجود ندارد، استقبال می کنند. می توانید با سپرده گذاری بانکی 5000$ (دلار)، بدون نیاز به حداقل درآمد، با روند اخذ اقامت شروع کنید. گزینه دیگر خرید ملک محلی است. در هر دو مسیر به اقامت دائم منتهی می شود. بعد از 3 سال به عنوان اقامت دائم، متقاضی و خانواده می تواند با هم تقاضای تابعیت کند. اگر تابعیت نمی خواهید، تا زمانی که بخواهید می توانید اقامت دائم داشته باشید.

اقامت در پاراگوئه حق زندگی و کار در آنجا را برای تمام زندگی فراهم می کند. این کشور آزادی های شخصی گسترده ای است. جایی که گفته می شود شما می توانید زندگی دلخواه خود را داشته باشید. پاراگوئه گزینه ای برای تابعیت مضاعف را ارائه می دهد و حتی نیازی به این ندارد که واقعاً در این کشور زندگی کنید. بنابراین، مجبور نیستید از تابعیت فعلی خود چشم پوشی کنید. همچنین لازم به ذکر است که زبان ملی اسپانیایی است. اما آلمانی و پرتغالی نیز به طور گسترده ای صحبت می شوند. اگر قصد دارید در این کشور زندگی کنید، باید حداقل یکی از این ها را بدانید. که ترجیح زبان اسپانیایی می باشد. در زیر توزیع زبان را در کشور پاراگوئه مشاهده می کنید:

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، بیشتر مردم این کشور به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. بنابراین، بهتر است که به زبان اسپانیایی مسلط باشید:

توزیع زبان در کشور پاراگوئه

مزایای اجازه اقامت دائم در پاراگوئه

در زیر خلاصه ای از مزایای اقامت پاراگوئه آمده است:

  • حق زندگی و کار در پاراگوئه
  • وضعیت اقامت دائم پاراگوئه را می توان بدون زندگی یا حضور فیزیکی در پاراگوئه حفظ کرد.
  • درآمد منابع خارجی به دلیل سیستم مالیاتی سرزمینی و پایین معاف از مالیات است.
  • پاراگوئه کشوری با ثبات در آمریکای جنوبی و یکی از اعضای MERCOSUR با یکی از بالاترین افزایش تولید ناخالص داخلی در جهان است.
  • زندگی در پاراگوئه ارزان است.
  • اسپانیایی زبان اصلی در پاراگوئه است.

برای اطلاعات بیشتر جهت دریافت اقامت در پاراگوئه، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “اقامت در پاراگوئه

  1. احمد گفت:

    سلام من از تهران به عنوان یک افغان دارای کیس خطر میتوانم اقدام به اجرای پروسه اقامت پاراگویه نمایم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام در موسسه ما خدماتی در باب پناهندگی ارائه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *