مهاجرت سرمایه گذاری در دومینیکا

ویزای بازنشستگی دومینیکا

ویزای بازنشستگی دومینیکا

شرایط اخذ ویزای بازنشستگی دومینیکا به صورت کلی شرایط معقولی است و البته شرایط سختی هم نیست که در این نگارش بررسی می شود. طی چند سال، جمهوری دومنیکن به دلایل مختلف ثابت کرده است که یک مقصد ایده آل برای مهاجران در سراسر جهان است. این ها شامل آب و هوای گرم و دلپذیر، تنوع چشم انداز، سواحل خارق العاده و مردم محلی دوستانه است. علاوه بر این، ثبات سیاسی و اقتصادی هزینه معقول زندگی و مراقبت های بهداشتی مناسب در شهرهای بزرگ را ارائه می دهد. مسائل مهاجرت طی چند سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است و در حال حاضر، برای بازنشستگی در DR ، باید اقامت کشور را داشته باشید. برای دستیابی به اقامت، روند کار در کشور خود در کنسولگری جمهوری دومنیکن آغاز می شود، جایی که شما مجبورید برای دریافت ویزای اقامت طیف وسیعی از مدارک را ارائه دهید.

اقامت در دومینیکا برای بازنشستگی با شرایط مختلفی امکان پذیر است. در صورت تصمیم به عدم اقامت، می توانید به سادگی با کارت گردشگری 10$ (دلار) آمریکا که 30 روز اعتبار دارد وارد کشور شوید. اگر بعد از این مدت بمانید باید جریمه بیش از حد پرداخت کنید. با این حال، بدون اقامت ممکن است دریافت قرارداد برق، تلفن های همراه، اینترنت، حساب بانکی برای شما دشوار باشد و گواهینامه رانندگی خارجی شما فقط 3 ماه معتبر خواهد بود. بدون شناسنامه دومنیکن، به نام cedula که همراه با کارت اقامت خود دریافت می کنید، نمی توانید گواهینامه رانندگی دومنیکن را دریافت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای بازنشستگی و مهاجرت به کشور دومینیکا به شما مشاوره می دهد.

زندگی بازنشستگی در دومینیکا

هزینه زندگی در جمهوری دومنیکن در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی بسیار کم است، به ویژه اگر از محصولات محلی استفاده می کنید تا کالاهای وارداتی. علاوه بر این، این کشور به لطف هفت فرودگاه بین المللی خود در سراسر جهان بسیار قابل دسترسی است. در تمام طول سال، حتی در فصل بارانی که به ندرت باران می بارد، آب و هوا بسیار دلپذیر است. علاوه بر این، مراقبت های بهداشتی در شهرهای بزرگ بسیار عالی است و به طور قابل توجهی ارزان تر از کشورهایی است که خدمات بهداشتی رایگان ندارند. بیمه درمانی فقط در حدود 100$ (دلار) آمریكا در هر 3 ماه بصورت محلی قابل تهیه است هرچند تهیه اولیه برای افراد بالای 65 سال ممكن است دشوارتر باشد.

زبان کشور جمهوری دومنیکن اسپانیایی است. همه چیز به زبان اسپانیایی از جمله کلیه قراردادها و وب سایت های دولتی انجام می شود. تعداد بسیار کمی از افراد انگلیسی صحبت می کنند، اگرچه در مناطق توریستی ممکن است دومینیکن محلی را پیدا کنید که درگیر گردشگری است و می تواند به شما کمک کند. اگر می توانید، قبل از آمدن به جزیره دومینیکا، مقداری اسپانیایی یاد بگیرید و سپس وقتی اینجا هستید می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. این کشور برای یک جزیره کارائیب بسیار بزرگ است و رسیدن به یک مکان به مکان دیگر مدتی طول می کشد. بیشتر کسانی که برای کار به اینجا می آیند، در پایتخت سانتو دومینگو یا سانتیاگو، دومین شهر بزرگ مستقر می شوند.

مزایای زندگی با ویزای بازنشستگی دومینیکا

مزایای زندگی با ویزای بازنشستگی دومینیکا

مناطق اصلی مهاجران در شمال (پورتو پلاتا ، سوسلا و کاباره) هستند و در شمال شرقی Las Terrenas، Samaná وLas Galeras ؛ و در شرق پونتا كنا و باوارو. محاصره کوچکتر مهاجران دیگر در خوان دلیو در جنوب و جاراباکوآ در کوههای مرکزی وجود دارد. پس از تصمیم به نقل مکان، بهتر است قبل از خرید ملک ابتدا اجاره کنید. این امر به دلایل بسیار متنوعی وجود دارد: بررسی اینکه آیا واقعاً می خواهید در این کشور زندگی کنید یا خیر و همچنین اطمینان حاصل کنید که منطقه مناسبی را برای زندگی انتخاب کرده اید. همچنین به شما فرصتی می دهد تا کمی در اطراف سفر کرده و به مناطق. علاوه بر این، قبل از تصمیم به خرید، وقت کافی برای بررسی مشخصات مختلف خواهید داشت. توجه داشته باشید که هنگام اجاره، غالباً باید 3 ماه ودیعه بپردازید.

جمهوری دومنیکن به دلیل همه چیزهایی که ارائه می دهد، یک بهشت ​​محسوب می شود و به دلایل زیاد، یک گزینه بسیار مناسب برای انتخاب به عنوان مقصد بازنشستگی است. برخی از دلایل عبارتند از:

  1. هوای آن
  2. سواحل زیبای آن
  3. قدرت اقتصادی آن
  4. امنیتی

هزینه های اخذ روادید بازنشستگی Dominica

جمهوری دومنیکن یکی از انعطاف پذیرترین موارد برای آمریکای شمالی است ، اگر درآمد شما بیش از 1500$ دلار یا بیشتر از ایالات متحده است، ویزای ویژه بازنشستگی را ارائه می دهد. بیشتر بازنشستگان ابتدا چندین ماه و حداکثر 1 سال در آنجا می مانند، سپس برای گرفتن اقامت دائم اقدام می کنند. اقامت بیش از حد ویزا 50$ (دلار) (3 ماه) و برای 1 سال حدود 100$ دلار هزینه دارد. به عنوان یک بازنشسته، برای واجد شرایط شدن برای ویزای اقامت و کارت اقامت بعدی که بیش از 60 روز پس از صدور ویزا در اداره مهاجرت در سانتو دومینگو قابل دریافت نیست، یک بازنشسته باید یک مستمری ماهانه دریافت کند حداقل 1500$ (دلار) آمریکا یا درآمد اجاره سرمایه گذاری 2000$ (دلار) در ماه باشد.

در نمودار زیر شاهد هزینه های مهاجرت به دومینیکا و اخذ ویزای بازنشستگی دومینیکا می باشید:

اخذ ویزای بازنشستگی دومینیکا

الزامات روادید بازنشستگی Dominica

دومنیکا ویزای ویژه ای برای کسانی که به دنبال بازنشستگی خارج از کشور در این جزیره هستند ندارد. به عنوان یک مهاجر بازنشسته، شما می توانید برای اقامت استاندارد درخواست کنید، که باید سالانه تمدید شود، یا می توانید با سرمایه گذاری در کشور به تابعیت برسید. اگر بتوانید ثابت کنید که از دولت خارجی ، موسسه رسمی، شرکت خصوصی یا موسسه مالی با حداقل 1500 دلار آمریکا بازنشستگی بازنشستگی دریافت می کنید، می توانید اقامت دائم خود را دریافت کنید. بانک محلی حداقل سن لازم برای شرکت در این برنامه وجود ندارد. برای هر فرد وابسته، مبلغ اضافی 250$ (دلار) مورد نیاز است. برای تمدید اجازه اقامت دائم و یا درخواست تابعیت، باید ثابت کنید که حداقل 1500$ (دلار) حقوق بازنشستگی ماهانه به یک بانک محلی منتقل شده است.

الزامات خاصی برای اخذ ویزای بازنشستگی و یا ویزای توریستی دومینیکا کشور دومینیکا وجود دارد که در لیست زیر مشاهده می کنید:

    • از بیماری مسری یا بیماری روانی که رفتار شما را تغییر می دهد رنج نبرید.
    • سوابق کیفری پاک
    • نامه ای که توسط یک دومنیکن یا یک فرد بیگانه مقیم دائم در جمهوری دومنیکن نزد دفاتر اسناد رسمی امضا شده است و این تضمین می کند که شما هیچ وقت برای دولت دومنیکن هزینه ای دریافت نمی کنید.
    • شواهدی از بیمه نامه.این ضمانت باید شامل افراد وابسته نیز باشد.
    • نامه بانکی مبنی بر اینکه شما در یک بانک دومنیکن حساب بانکی دارید.
    • دریافت درآمد ارزی خارجی به کشور و گواهینامه اصلی بانک پذیرنده در جمهوری دومنیکن.
    • گواهی دولت دولتی، موسسه رسمی، شرکت خصوصی یا موسسه مالی که حداقل 1500$ (دلار) مستمری مادام العمر دریافت می کنید.

اسناد روادید بازنشستگی Dominica

قرار گرفتن در گروه بازنشستگان یا بازنشستگان یک امتیاز محسوب می شود، زیرا این امر شما را واجد شرایط برای درخواست اقامت در جمهوری دومنیکن بدون مشکلات مهم می کند. تابعیت دومینیکا با برنامه سرمایه گذاری اجازه می دهد تا اقامت از طریق سرمایه گذاری در حدود 100000$ (دلار) در قالب یک صندوق دولتی یا خرید املاک و مستغلات بدست آید. دومینیکا تابعیت مضاعف را ارائه می دهد و گذرنامه دوم اجازه ورود بدون ویزا به 118 کشور را می دهد. اگر مسیر اقامت را بدون سرمایه گذاری برای تابعیت انتخاب کنید، باید بدانید که نمی توانید در دومنیکا زمین بخرید. این حق فقط برای شهروندان محفوظ است. شما می توانید املاک و مستغلات، مشاغل و غیره را خریداری کنید. شما به راحتی نمی توانید زمین خریداری کنید.

در لیست زیر شاهد مدارک اصلی برای اخذ ویزای بازنشستگی کشور دومینیکا و یا پاسپورت جمهوری دومینیکا می باشید:

  • کپی تصدیق شده گذرنامه
  • نسخه اصلی یا کپی شده از گواهی تولد (در صورت وجود)
  • کپی اصلی یا مجاز گواهی ازدواج (در صورت وجود)
  • اصل گواهی ترخیص پلیس
  • مدارک بیمه درمانی
  • گواهی پزشکی
  • نه عکس به اندازه گذرنامه
  • صورت حساب بانک
  • اصل مرجع نامه بانکی (بالاتر از 6 ماه)
  • اثبات بازنشستگی
  • اسناد حمایت از وابستگان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت دومینیکا به شما مشاوره می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *