مهاجرت تحصیلی ایرلند

نوآفرینی در ایرلند

نوآفرینی در ایرلند

نوآفرینی در ایرلند از نظر اقتصادی، مهم است، زیرا همه چیز در مورد ارائه نتایج عملی است مانند نحوه رقابت شرکت های ایرلندی. نوآوری در مورد استفاده از فناوری و تطبیق آن با توانایی منابع انسانی برای ارائه راه حل های خدمات محصولات بهبود یافته برای فروش در بازارهای جهانی است. نوآوری در مورد تبدیل دانش به مزیت رقابتی است.

کشور ایرلند در حال حاضر با اقتصادهای توسعه یافته در جهان مانند ایالات متحده، ژاپن، فرانسه، بریتانیا و غیره رقابت می کند. خریداران بین المللی به دنبال محصولات و خدمات پیچیده در این مکان ها هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار در ایرلند مشاور و راهنمای شما می باشد.

جایگاه نوآفرینی در ایرلند

ایرلند در حال حاضر دهمین کشور مبتکر در جهان است که یک جهش قابل توجه از رتبه بیست و یکم تنها 10 سال پیش دارد. از نظر کیفیت و تاثیرگذاری ظرفیت علمی، این کشور به سرعت در رتبه ‌بندی جهانی به رتبه یازدهم صعود کرده‌است. ایرلند رتبه اول را در جهان برای انتشار دانش و پنجمین را در جهان برای تأثیر دانش دارد. رتبه ‌بندی جهانی این کشور را برای حوزه‌ های موضوعی فردی بیشتر نشان می‌دهد که همچنان به ایفای نقش مهمی در RDI جهانی ادامه می‌دهند. ایرلند هم اکنون در زمینه دام و لبنیات اول، در ایمونولوژی اول، در نانوتکنولوژی و علوم کشاورزی رتبه دوم را دارد. در جدول امتیازات نوآوری اروپا در سال 2018، ایرلند یک «مبتکر قوی» است، نهمین کشور مبتکر اتحادیه اروپا، و در رتبه اول برای SMEهای نوآور، اشتغال در فعالیت ‌های دانش‌ محور و تأثیرات فروش قرار دارد.

در جدول زیر شاهد هزینه های نوآفرینی در ایرلند هستید:

هزینه هامبلغ به یورو
حداقل سرمایه5000€
هزینه اخذ ویزا3600€
هزینه اخذ مجوز کسب و کار2400€
هزینه ثبت ایده1000€
میزان درآمد در سال100000€

مزایا نوآفرینی در ایرلند

از طریق آمارها و گزارشات در ایرلند در سال های اخیر سرمایه گذاری خصوصی تحقیق و توسعه انجام شده در سیستم تحقیقات عمومی دو برابر خواهد شد. افزایش %40 سهم پژوهشگران PhD که از تیم های تحقیقاتی SFI به صنعت منتقل می شوند نیز امر مهمی است. مشارکت ایرلند در سازمان های تحقیقاتی بین المللی گسترش خواهد یافت و این کشور برای عضویت کامل ELIXIR درخواست خواهد داد و گزینه های عضویت ESO و CERN را بررسی خواهند کرد. شبکه مراکز تحقیقاتی بیشتر توسعه خواهد یافت و و نیازهای شرکت های نوآفرین در ایرلند را برطرف خواهد کرد. یک برنامه جدید تامین مالی برای تحقیقات مرزی معرفی خواهد شد که انعطاف پذیری و پاسخگویی را برای رویارویی با چالش ها یا فرصت های جدید در زمان ظهور ارائه می دهد.

ایرلند اکنون میزبان موارد زیر است:

  • 10 شرکت برتر “متولد در اینترنت”.
  • 10 شرکت برتر داروسازی جهانی.
  • 9 شرکت از 10 شرکت برتر نرم افزار جهانی
  • 20 از 25 شرکت برتر خدمات مالی، ایرلند چهارمین صادرکننده بزرگ خدمات مالی در اتحادیه اروپا است.

نمونه هایی از نوآفرینی موفق در ایرلند

نمونه هایی از نوآفرینی موفق در ایرلند

Ireland Together که در طول کووید-19 متولد شده است، دسترسی به کارشناسان با چندین دهه تجربه در طیف کاملی از عملکردهای تجاری، از جمله استخدام و منابع انسانی، تحول دیجیتال، امور مالی، فروش، بازاریابی، مربیگری اجرایی، روابط عمومی و ارتباطات را فراهم می کند. این شرکت توسط کارآفرینان جوآن در کنار هیئت مشاوره ای متشکل در حالی که از خانه های خود کار می کردند و اکثراً بدون ملاقات با یکدیگر کار می کردند، تأسیس شد. همچنین بانک ایرلند سرویس جدیدی را برای کمک به مشتریان مسن در هنگام همه گیری کووید-19 راه اندازی کرد. مشتریانی که در حال حاضر خود انزوا شده اند می توانند شخص دیگری را برای برداشت وجه نقد در شعبه از طرف آنها معرفی کنند. تسهیلات جدید دارای پادمان های داخلی مانند محدودیت در برداشت و نظارت روزانه توسط واحد اختصاصی مشتریان آسیب پذیر بانک ایرلند است.

یک طرح اقدام حمایت از جامعه که توسط اتحادیه کارگران ارتباطاتCWU و An Post رهبری می‌شود، کارکنان تحویل پست در سراسر ایرلند را حداقل 1 بار در هفته با افراد مسن ‌تر و آسیب ‌پذیر در مسیر تحویل خود چک می‌کنند. کار با موسسه خیریه ALONE، پستچی ها و پست زنان در سراسر کشور، مشتریان مسن و آسیب پذیر را در طول مسیر تحویل، به ویژه آنهایی که به تنهایی در مناطق دور افتاده زندگی می کنند، تماس می گیرد. آنها سلامت خود را از طریق مجموعه ای از سؤالات استاندارد بررسی می کنند و هرگونه درخواست برای مواد یا داروها مستقیماً به تیم محلی HSE ارسال می شود. یک پست همچنین از تحویل چنین لوازم ضروری به این مشتریان پشتیبانی می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ رشد نوآفرینی در ایرلند در سال های شیوع کرونا می باشید:

رشد نوآفرینی در ایرلند

مزایا نوآفرینی در ایرلند

حضور شرکت های چندملیتی به صحنه محلی انرژی بخشیده است و کسب و کارهای محلی به طور فزاینده ای به عنوان توسعه دهندگان (و تامین کنندگان فرعی) با بزرگترین شرکت های Medtech در جهان کار می کنند. این به نوبه خود، تخصص محلی را تقویت کرده و فناوری ایرلندی را برای شرکای خارج از کشور جذاب تر کرده است. شرکت‌ های چند ملیتی همیشه توسط جمعیت جوان و بسیار ماهر و محیطی مناسب برای کسب ‌و کار جذب می‌شوند. سپس حضور آن ‌ها منابع و فرصت ‌هایی را برای ایده‌ های بومی، کارآفرینان و استارت ‌آپ‌ ها فراهم می‌کند، در حالی که طیف رو به رشدی از مشارکت بین کسب ‌و کار و نهادهای آموزشی به رویش و رونق استعدادها دامن می‌زند.

اکوسیستم نوآوری ایرلند با نقش Enterprise Ireland آژانس تجارت ملی که به توسعه مشاغل بومی از جمله استارت آپ ها کمک می کند، بیشتر تقویت می شود. اینترپرایز ایرلند که اکنون یکی از پرکارترین سرمایه گذاران اولیه در جهان است، هر سال در حدود 200 شرکت در مراحل اولیه سرمایه گذاری در ایرلند را آغاز می کند. اگر گذشته صرفا امیدوارکننده بود، اکنون تأییدی تماشایی از جایگاه رو به رشد و جهانی ایرلند به عنوان مکانی برای نوآوری است. با رشد سریع اقتصادی، نیروی کار جوان و با تحصیلات عالی، و سیستم حمایتی که برای حمایت از بهترین استعدادها و تخیل طراحی شده است، آینده واقعاً روشن به نظر می رسد.

اخذ ویزای نوآفرینی در ایرلند

به عنوان یک نوآفرین با خانواده خود در ایرلند مستقر شوید. ایرلند به عنوان یکی از بهترین و خوش ‌آمدترین اقتصادهای جهان، مقصد مناسبی برای کارآفرینان و نوآفرینانی است که به دنبال اقامت در خارج از کشور هستند. برنامه کارآفرین استارتاپی ایرلند از کارآفرینان غیر منطقه اقتصادی اروپا دعوت می کند تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند و به طور دائم در ایرلند مستقر شوند. ایرلند با فرصت های پویا و استاندارد زندگی عالی، برای کارآفرینانی که به دنبال تحرک جهانی هستند، مناسب است. Y-Axis می تواند به شما کمک کند تا با پشتیبانی متخصص و اختصاصی مهاجرت ما بهترین استفاده را از این فرصت ببرید. برنامه کارآفرینی استارتاپ ایرلند به کارآفرینان امکان می دهد درخواست دهند و در ایرلند مستقر شوند. با داشتن یکی از کمترین نیازهای مالی، یکی از جذاب ترین گزینه ها برای مهاجران کارآفرین است.

تحت این برنامه می توانید:

  • سرمایه گذاری پایین 50000€ (یورو)
  • به مدت 2 سال با خانواده خود اقامت کنید که برای 3 سال دیگر قابل تمدید خواهد بود
  • پس از 5 سال شما واجد شرایط اقامت طولانی مدت در ایالت خواهید بود.
  • نرخ مالیات شرکتی پایین 12.5%از مشاغل فعال
  • هیچ تجربه مدیریت کسب و کار خاصی مورد نیاز نیست.
  • به مزایای مراقبت های بهداشتی و آموزشی دسترسی پیدا کنید.
  • به استانداردهای بالای زندگی دسترسی پیدا کنید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت از طریق کارآفرینی در ایرلند به سوالات متداول شما پاسخ می دهند و راهنمای راه شما در مسیر مهاجرت به ایرلند هستند.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در ایرلند

در قسمت زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در ایرلند پاسخ داده شده است:

  • شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در ایرلند چیست؟ سرمایه گذاری حداقل 50000€ (یورو) و داشتن یک طرح ابتکاری تجاری
  • فرصت های نوآفرینی در ایرلند چیست؟ بخش سلامت و بهداشت، فناوری دیجیتال، خدمات و فناوری، اطلاعات و ارتباطات
  • بهترین شهرهای ایرلند برای نوآوری کدامند؟ شهرهای دوبلین، گالوی، کورک، لیمریک و واترفورد بهترین شهرهای ایرلند برای نوآوری هستند.
  • جایگاه نوآفرینی در ایرلند کجاست؟ ایرلند جزو کشورهای برتر از نظر کارآفرینی است و پایتخت آن دوبلین جز 10 شهر برتر فناوری است.
2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *