مهاجرت تحصیلی نیوزلند

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی نیوزلند

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی نیوزلند

پس از برآورده شدن تمام شرایط و مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی نیوزلند، به طور کتبی به شما اطلاع داده می شود که درخواست شما تایید شده است. پس از تایید، به شما 1 ماه فرصت داده می شود تا موارد زیر را ارسال کنید: فقط رسیدهای شهریه (معمولا برای 1 سال) که توسط موسسه آموزشی نیوزلند صادر می شود پذیرفته می شود. این رسید هزینه باید به ایمیل inzmumbai@dol.govt.nz ارسال شود هر شرط دیگری که باید در آن مرحله برای صدور ویزا انجام شود. سفارت نیوزلند 5 روز کاری پس از دریافت تمام مدارک نهایی برای صدور ویزای شما نیاز دارد.

ویزا زودتر از 3 هفته قبل از شروع دوره صادر نمی شود. توجه: تمامی گذرنامه ها از طریق پست سفارشی یا پیک بازگردانده می شوند، مگر اینکه ترتیب دیگری از سوی متقاضی انجام شود. لطفا توجه داشته باشید که اگر طول دوره در تحصیل در نیوزلند بیش از 1 سال باشد، ویزای دانشجویی فقط برای سال اول تحصیل صادر می شود. شما باید برای ویزای دانشجویی بیشتر در نیوزلند درخواست دهید و شرایط لازم را داشته باشید. اما اگر طول دوره کمتر از 1 سال باشد، ویزای دانشجویی برای مدت دوره صادر می شود. جهت آگاهی دقیق تر از جزئیات مرتبط با اخذی ویزای تحصیلی، می توانید مراحل انجام کار خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید.

بررسی مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی نیوزلند

اگر برای هر دانشگاهی در نیوزلند درخواست می دهید، باید شرایط خاصی را داشته باشید. هر دانشگاه شرایط خاص خود را در نیوزلند دارد. بنابراین برای اثبات داشتن تمام شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه ‌های نیوزلند، باید مجموعه ‌ای از مدارک را هنگام درخواست برای هر دانشگاهی در نیوزلند ارسال کنید که به عنوان چک لیست برای نیوزلند نامیده می ‌شود. سپس دانشگاه نمایه شما را بررسی می کند و در صورتی که شما تمام شرایط لازم را برای ادامه تحصیل در موسسه خود داشته باشید، نامه پیشنهاد را اعطا می کند. اگر هیچ شرایطی را نداشته باشید، درخواست شما رد خواهد شد. بنابراین، باید مراقب مدارکی که باید به دانشگاه ارسال کنید، باشید. به طور کلی، برای درخواست برای هر دانشگاه در نیوزلند، باید مدارک پشتیبانی شده را به دفتر پذیرش فارغ التحصیلان دانشگاه ارسال کنید. اما شرایط از دانشگاهی به دانشگاه دیگر تغییر می کند.

در لیست زیر چک لیست کاملی را برای نیوزلند ارائه کرده ایم تا هنگام درخواست برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در هر دانشگاهی در نیوزلند ارسال شود:

  • فرم درخواست به طور کامل پر شده
  • نمره آزمون GRE/GMAT/TOEFL/IELTS/PTE
  • عکس کپی صفحات اول و آخر پاسپورت شما
  • گواهینامه های علمی (SSC، Inter، Bachelor’s، و سایر)
  • گواهی های تحصیلی
  • عکس های سایز پاسپورت
  • گواهی های تجربه شغلی

نمرات و گواهی لازم برای پذیرش تحصیلی نیوزلند

برای پذیرش در دانشگاه های نیوزلند، باید در برخی از آزمون های ورودی مانند GRE/TOEFL/GMAT/IELTS/SAT شرکت کنید. بسته به دوره ای که درخواست می کنید، باید در آزمون مربوطه شرکت کنید و باید نسخه زیراکس نمرات را برای پشتیبانی از آزمون ورودی مورد نیاز ارسال کنید. برای هر دوره کارشناسی در نیوزلند، داوطلبان باید SAT را بگذرانند و برای دوره کارشناسی ارشد، باید در آزمون GRE شرکت کنند. اما برای پیگیری هر برنامه تجاری در دانشگاه های نیوزلند، داوطلبان باید در آزمون GMAT شرکت کنند. برای هر یک از این دوره ها همراه با آزمون های استاندارد، داوطلبان باید زبان انگلیسی را نیز در آزمون هایی شرکت کنند تا کارایی خود را در زبان انگلیسی ثابت کنند. برای هر گونه پذیرش در دانشگاه های نیوزلند، باید در آزمون های زبان انگلیسی به همراه آزمون های استاندارد برای اثبات کارایی خود در زبان انگلیسی شرکت کنید.

اگر به تازگی تحصیلات متوسطه خود را به پایان رسانده اید و برای تحصیل در مقطع کارشناسی اقدام می کنید، باید مدرک SSC و مدرک متوسطه بالاتر را به دانشگاه ارسال کنید. و اگر مدرک لیسانس یا فوق لیسانس خود را به پایان رسانده اید، باید گواهی مدرک و برگه های نمره خود را ارسال کنید. گواهینامه های تحصیلی شامل ریز نمرات و گواهینامه پایه دهم، ریز نمرات و گواهینامه پایه دوازدهم، ریز نمرات و مدرک کارشناسی (فقط برای برنامه های کارشناسی ارشد، ریز نمرات و مدرک کارشناسی ارشد (در صورت وجود)، ریز نمرات و گواهینامه دیپلم (در صورت موجود بودن).

مراحل لازم اخذ ویزا برای پذیرش تحصیلی نیوزلند

شما برای اینکه بتوانید به کشور نیوزیلند جهت تحصیل وارد شوید، علاوه بر مدارک تحصیلی به ویزای دانشجویی نیز نیاز دارید که مراحل درخواست ویزای تحصیلی نیوزلند عبارت است از:

توضیحاتمراحل
مدارک پشتیبان خود را جمع آوری کنید.1
دانشگاه و رشته ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با مدارک شما مطابقت دارد. شما باید قبل از مهلت مقرر برای دوره در دانشگاه مورد نظر خود درخواست دهید.2
برای ثبت درخواست خود با یک مشاور مهاجرت مشورت کنید. می توانید با کارشناسان ما در کانزاس صحبت کنید تا گزینه ها و خدمات بیشتری را برای دریافت سریعتر و بدون دردسر ویزای خود به شما ارائه دهند.3
نامه پذیرش از دانشگاه NZ دریافت کنید. برای ثبت درخواست ویزای خود باید به طور اجباری یک نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود در NZ داشته باشید.4
تمام اسناد خود را قبل از ارسال پست به انگلیسی ترجمه کنید.5
گواهی پزشکی و گواهی ترخیص پلیس خود را از قبل دریافت کنید.6

مدارک لازم زبان برای پذیرش تحصیلی نیوزلند

مدارک لازم زبان برای پذیرش تحصیلی نیوزلند

شواهدی مبنی بر توانایی زبان انگلیسی می تواند نشانگر بسیار خوبی از نحوه مدیریت الزامات یک دوره آموزشی نیوزیلندی که به زبان انگلیسی تدریس می شود باشد. بنابراین، سفارت نیوزلند، تسلط به زبان انگلیسی را به عنوان یک شاخص مثبت در ارزیابی درخواست ویزای دانشجویی می داند. آنها به شدت توصیه می کنند که مدرک آیلتس همراه با درخواست ویزای دانشجویی ارائه شود. ارائه دهندگان آموزش نیوزلند بسته به دوره ای که در آن ثبت نام می کنید، الزامات زبان انگلیسی خود را برای پیشنهاد مکان خواهند داشت.

با وجود این، اگر نتیجه آیلتس در دسترس باشد، به عنوان مدرکی قطعی از توانایی زبان انگلیسی دانش آموز در نظر گرفته می شود و در مقابل شرایط ورود به دوره در نظر گرفته می شود. آنها نتایج تافل را به صورت مجزا به عنوان شواهدی قاطع از توانایی زبان انگلیسی در نظر نمی گیرند، زیرا به راحتی قابل تأیید نیستند. آنها قویاً توصیه می کنند که اگر دانشجویی قرار است در آزمونی شرکت کند، باید آزمون آیلتس را انجام دهد تا سطح زبان انگلیسی آنها به وضوح با شرایط دوره سنجیده شود.

الزامات افسر مهاجرتی برای اخذ پذیرش از نیوزلند

علاوه بر رعایت تمام الزامات اجباری برای ارائه درخواست خود برای ویزای ورود موقت، شما باید نشان دهید که “خوبی” هستید و قصد دارید یک اقامت موقت واقعی در نیوزلند برای اهداف قانونی داشته باشید. شواهدی که می‌ توانید برای نشان دادن قصد واقعی و هدف قانونی خود ارائه دهید ممکن است شامل موارد فوق باشد، اما محدود به آنها نیست: هر گونه اطلاعات یا ارسالی که نشان دهد شما نیاز قانونی به گذراندن وقت در نیوزلند برای یک دوره خاص دارید. و هر گونه مدارک یا ارسالی که نشان می دهد شما الزامات دستورالعمل های مهاجرت مربوط به نوع ویزای کلاس ورود موقت یا مجوز ورود درخواست شده را دارید. هنگام ارزیابی درخواست شما، افسر مهاجرت تعیین می کند که آیا شما تمام شرایط مندرج در دستورالعمل های مهاجرتی مربوطه را برآورده کرده اید یا خیر.

بخش خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا بسترهای لازم جهت اقامت نیوزلند را برای شما فراهم نماید.

سوالات متداول در باب مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی نیوزلند

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی نیوزلند می باشیم:

  • مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی نیوزلند در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد چیست؟ فرم درخواست به طور کامل پر شده، نمره آزمون GRE/GMAT/TOEFL/IELTS/PTE، عکس کپی صفحات اول و آخر پاسپورت شما، گواهینامه های علمی (SSC، Inter، Bachelor’s، و سایر)، گواهی های تحصیلی، عکس های سایز پاسپورت، گواهی های تجربه شغلی
  • مدارک لازم زبان برای پذیرش تحصیلی نیوزلند چیست؟ شواهدی مبنی بر توانایی زبان انگلیسی می تواند نشانگر بسیار خوبی از نحوه مدیریت الزامات یک دوره آموزشی نیوزیلندی که به زبان انگلیسی تدریس می شود باشد. بنابراین، سفارت نیوزلند، تسلط به زبان انگلیسی را به عنوان یک شاخص مثبت در ارزیابی درخواست ویزای دانشجویی می داند. آنها به شدت توصیه می کنند که مدرک آیلتس همراه با درخواست ویزای دانشجویی ارائه شود. ارائه دهندگان آموزش نیوزلند بسته به دوره ای که در آن ثبت نام می کنید، الزامات زبان انگلیسی خود را برای پیشنهاد مکان خواهند داشت.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *