مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته بینایی سنجی در نیوزلند

رشته بینایی سنجی در نیوزلند

رشته بینایی سنجی در نیوزلند توسط شورای بینایی سنجی تایید شده است. این برنامه شما را قادر می سازد تا مهارت های ارتباطی با افراد را توسعه دهید. این شما را برای ثبت نام به عنوان اپتومتریست آماده می کند و برای تشخیص مشکلات یا اختلالات بینایی، مشاوره در مورد پیشگیری از کاهش بینایی، تجویز و ارائه درمان مجهز خواهید شد. این برنامه هم جنبه های تئوری و هم جنبه های بالینی بینایی سنجی را پوشش می دهد و شما را برای نیروی کار پس از فارغ التحصیلی آماده می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای تحصیلی کشور نیوزلند مشاور شماست.

شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در نیوزلند

ورود به BOptom محدود و رقابتی است. شما بر اساس شایستگی علمی و ویژگی های شخصی که در طول مصاحبه پذیرش MMI به نمایش گذاشته شده اند، انتخاب خواهید شد. هر سال 60 مکان در دسترس است. دو دسته برنامه برای ورود به BOptom وجود دارد: ورود به مقطع کارشناسی: متقاضیان مقطع کارشناسی ممکن است از BSc معمولاً علوم زیست پزشکی) در دانشگاه اوکلند یا HSFY در دانشگاه اوتاگو درخواست دهند. شما می توانید در پایان سال اول و/یا سال دوم تحصیلی خود در مقطع لیسانس به عنوان متقاضی مقطع کارشناسی اقدام کنید.

لطفا توجه داشته باشید معیارهای ورود ممکن است هر سال تغییر کند. هیچ ورودی مستقیمی از دبیرستان وجود ندارد، فارغ التحصیلان مدرسه تشویق می شوند تا در دسته ورودی کارشناسی اقدام کنند. متقاضیانی که در فهرست نهایی قرار می گیرند، تحت یک مصاحبه کوتاه چندگانه MMI قرار خواهند گرفت. طرح های ورودی ویژه برای دانشجویان داخلی در دسترس است.BOptom یک دوره 5 ساله (600 امتیاز) است.

دروس رشته بینایی سنجی در نیوزلند

بخش اول اولین سال لیسانس علوم است، معمولا در علوم زیست پزشکی (یا یک برنامه تحصیلی معادل مانند سال اول در علوم بهداشتی از دانشگاه اوتاگو). در سال دوم و سوم (قسمت های II-III)، شما ترکیبی از دروس اصلی در علوم زیست کاربردی، علوم بینایی و بینایی سنجی، آناتومی و فیزیولوژی بینایی، مکانیسم های بیماری و اپتیک و علوم بصری را می گذرانید. شما عمل عمومی بینایی سنجی و جنبه های بینایی سنجی بالینی را مطالعه خواهید کرد. در سال های چهارم و پنجم (قسمت های IV-V)، لنزهای تماسی، بینایی سنجی کودکان و بینایی دو چشمی را مطالعه خواهید کرد و به یادگیری در مورد بیماری ها و درمان های چشم ادامه می دهید. شما ملزم به گذراندن دوره های اپتومتری بالینی پیشرفته و انجام یک پروژه تحقیقاتی خواهید بود.

شما تجربه عملی در معاینه و درمان بیماران در یکی از کلینیک های عمومی و در حین قرارگیری خارجی کسب خواهید کرد. شما همچنین باید 2 دوره آموزش عمومی را در برنامه خود بگنجانید (مجموع 30 امتیاز). یکی باید قبل از پذیرش در BOptom (در طول سال اول BSc و یکی در سال بعد در قسمت دوم BOptom تکمیل شود. گزینه های شما در برنامه های آموزشی عمومی که برای برنامه BOptom تایید شده اند، فهرست شده اند. فهرستی از دوره های موجود خود را مشاهده کنید. اکثر دانش آموزان نیاز به گذراندن یک یا 2 دوره آموزش عمومی دارند. دانشجویان همچنین باید از الزامات زبان انگلیسی آکادمیک دانشگاه آگاه باشند.

دروس رشته بینایی سنجی در نیوزلند

فرصت شغلی رشته بینایی سنجی در نیوزلند

پس از فارغ التحصیلی، می توانید به عنوان یک اپتومتریست ثبت نام شده، معتبر شوید و قادر به تشخیص و درمان بیماری های چشم در نیوزیلند و استرالیا باشید. اکثر اپتومتریست ها وارد مطب خصوصی می شوند که ساعات منظمی را ارائه می دهد و آزادی انتخاب محل زندگی و کار را ارائه می دهد. اپتومتریست ها همچنین می توانند در بیمارستان ها و کلینیک ها تمرین کنند یا در صنعت یا تحقیقات کار کنند. دانشگاه اوکلند در استخدام فارغ التحصیلان شرکت نمی کند و نمی تواند هیچ تضمینی برای ثبت نام پس از صلاحیت یا استخدام در نیوزلند یا هر کشور دیگری ارائه دهد.

اپتومتریست ‌ها همچنین ممکن است در بیمارستان‌ ها و کلینیک ‌ها تمرین کنند یا در تحقیقات و صنعت به دنبال مشاغل باشند. همچنین فرصت هایی برای کسانی که مایل به انجام تحصیلات تکمیلی، تحقیق و تدریس هستند، نه تنها در نیوزلند بلکه در دانشگاه های خارج از کشور نیز وجود دارد. برای تمرین به عنوان اپتومتریست در نیوزلند، باید در هیئت مدیره ثبت نام کرده باشید و گواهینامه فعلی تمرین را داشته باشید. می توانید همزمان با درخواست ثبت نام، برای گواهینامه تمرین خود اقدام کنید. تا زمانی که ثبت نام نکرده باشید، هیئت مدیره هزینه گواهینامه تمرین شما را پردازش نخواهد کرد.

در نمودار زیر شاهد تعداد فرصت های شغلی خالی برای رشته بینایی سنجی در نیوزلند می باشید:

تعداد فرصت های شغلی خالی برای رشته بینایی سنجی در نیوزلند

تحصیل رشته بینایی سنجی در نیوزلند

بینایی سنجی و علم بینایی مطالعه اپتومتری است که با یک پایه قوی در علم بهداشت همراه است تا نقش رو به گسترش بینایی سنجی را در جامعه بپذیرد. اپتومتریست ها نقش مهمی در مراقبت های اولیه بهداشتی، معاینه چشم های جمعیت و تشخیص مشکلات بینایی از جمله عفونت های جزئی چشم و ارائه درمان دارند. در حالی که مطالعه اپتومتری دارای تمرکز حرفه ای است، دانشگاه های نیوزلند همچنین پایه ای قوی در علوم پایه و بهداشت در اختیار شما قرار می دهد. این مهارت‌ ها شما را قادر می ‌سازد تا با نقش رو به گسترش بینایی ‌سنجی در ارائه سلامت چشم و مراقبت ‌های بینایی مادام ‌العمر به جامعه همگام باشید. نقطه قوت خاص برنامه تأکید آن بر تعامل بین حرفه ای با استفاده از پیوندهای با رشته های بالینی مرتبط مانند داروسازی و چشم پزشکی است.

دانش ‌آموزان در بخش خصوصی، کلینیک‌ های بیمارستانی و از طریق برنامه غربالگری بینایی به رهبری دانش ‌آموزان در مدارس اوکلند بزرگ، یادگیری «یکپارچه با کار» را انجام می ‌دهند. تحصیل در مقطع کارشناسی شما را برای ثبت نام به عنوان اپتومتریست آماده می کند و برای تشخیص مشکلات یا اختلالات بینایی، مشاوره در مورد پیشگیری از کاهش بینایی، تجویز و ارائه درمان مجهز خواهید شد. شما می توانید در رشته چشم پزشکی در نیوزلند به عنوان یک اپتومتریست ثبت شده برای تشخیص و درمان بیماری های چشم در نیوزلند و استرالیا معتبر شوید. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به شما این امکان را می دهد که مهارت های خود را گسترش دهید و علایق خود را در این زمینه با فرصت های ارائه شده برای تحقیقات خودگردان دنبال کنید.

دانشگاه های رشته بینایی سنجی در نیوزلند

دانشکده بینایی سنجی و علوم بینایی فضایی مدرن را در پردیس گرافتون (مشرف به دامنه اوکلند) اشغال می کند، که کلینیک چشم خود، آزمایشگاه های آموزشی (از جمله مجموعه شبیه سازی واقعیت مجازی) و امکانات تحقیقاتی پیشرفته را در خود جای داده است. دانش آموزانی که بینایی سنجی را به عنوان یک شغل در نظر می گیرند باید تمایل واقعی برای کمک به مردم داشته باشند. بینایی سنجی فرصتی را برای پیوستن به حرفه ای ارائه می دهد که هم از نظر شخصی چالش برانگیز و هم از نظر مالی سودآور است. اکثر اپتومتریست ها وارد مطب خصوصی می شوند. تحصیل رشته شنوایی سنجی در نیوزلند هم شرایط خوبی برای کار دارد. این شرایط کاری مطلوب، آزادی انتخاب محل زندگی و تمرین، و فرصت تمرکز بر حوزه‌ های بالینی مورد علاقه را ارائه می ‌دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اعزام دانشجو به نیوزلند مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *