مهاجرت تحصیلی نیوزلند

مدارس ایرانی نیوزلند

مدارس ایرانی نیوزلند

تحصیل در مدارس ایرانی نیوزلند احساسات متفاوتی را ایجاد کند. نیوزلند به خاطر چشم انداز های دیدنی و سبک زندگی مکانی بی نظیر برای زندگی است. شاخص صلح جهانی در سال 2020 میلادی نیوزلند را به عنوان دومین کشور امن در جهان برای زندگی رتبه بندی کرده است. نیوزلند با هزینه کم زندگی و کیفیت زندگی بالا، تعادل کار و زندگی خوبی ارائه می دهد. مدارک تحصیلی نیوزلند در بیش از 50 کشور جهان به رسمیت شناخته می شود. همچنین نیوزلند مکانی عالی برای تشکیل خانواده است، زیرا مردم نیوزلند شدیدا دوستدار خانواده هستند. مهاجرت تحصیلی به نیوزلند می تواند برای افراد علاقه مند به تحصیل در کشوری به دور از تنش های سیاسی گزینه ای عالی باشد. ما در این مقاله با همکاری موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما کمک می کنیم تا انتخاب آگاهانه ای برای آینده تحصیلی خود در مدارس ایرانی نیوزلند داشته باشید.

دلایل تحصیل در مدارس ایرانی نیوزلند

همه ما می دانیم که نیوزلند کشور زیبایی است، اما چیزهای زیادی فراتر از مناظر زیبای آن وجود دارد. نیوزلند به عنوان یکی از اولویت های برتر در میان دانش آموزان ایرانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند ظاهر می شود. مدارس ایرانی نیوزلند با سیستم آموزشی عالی، مدارک معتبر بین المللی و کیفیت زندگی بی نظیر چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در حین تحصیل در مدارس این کشور می توانید از داشتن جامعه ای خوش آمد و دوستانه با سیستم پشتیبانی عالی برای دانشجویان مطمئن باشید. در این بخش به موارد دیگری که تحصیل در مدارس ایرانی نیوزلند را برای شما در اولویت قرار می دهد می پردازیم:

  • کشوری امن و آرام: نیوزلند رتبه دوم را در شاخص صلح جهانی دارد. که از تعامل اجتماعی و ثبات سیاسی در این کشور صحبت می کند. به عنوان یک دانش آموز بین المللی شما از حقوقی مشابه نسبت به همتایان خود برخوردار خواهید بود.
  • نوآوری و تحقیق: مدارس ایرانی نیوزلند فرصت های فراوانی در زمینه تحقیق برای دانش آموزان فراهم می کند. این مدارس دارای اساتید با تجربه، دسترسی به آخرین فناوری، تجهیزات و فرصت هاست.

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی نیوزلند

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی نیوزلند جامعه منحصر به فرد و متنوع ما را منعکس می کند. در این مدارس فرآیند هایی را برای ارائه آموزش مداوم و با کیفیت بالا در تمام سطوح برای دانش آموزان ارائه می شود. سیستم آموزشی این مدارس امکان انعطاف پذیری، انتخاب و پشتیبانی را فراهم می کند. همچنین سیستم آموزشی در مدارس ایرانی نیوزلند توسط تعدادی آژانش پشتیبانی می شود. که هر کدام مسئولیت جنبه های مختلف این سیستم را بر عهده دارند.

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی نیوزلند به 3 دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از:

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی نیوزلند

آموزش پیش دبستانی در مدارس ایرانی نیوزلند

آموزش پیش دبستانی در مدارس ایرانی نیوزلند از سنین 0 تا 5 سال آغاز می شود. آموزش مهد کودک در این سنین اختیاری است و با وجود اختیاری بودن، همه والدین کودکان خود را در این مقطع ثبت نام می کنند. یادگیری زود هنگام به کودکان کمک می کند تا در مورد جهان، اعتماد به نفس و کنجکاوی داشته باشند. این دوره آموزشی به فرزند شما کمک می کند تا زمانی که به مدرسه می رود بهتر عمل کند. همچنین به او کمک می کند تا مهارت های مهمی را برای قوی تر شدن، شاد بودن و موفق شدن در زندگی بعدی به دست آورد. بعد از گذراندن دوره پیش دبستانی کودکان آماده شروع در مقطع ابتدایی می شوند.

آموزش ابتدایی و متوسطه در مدارس ایرانی نیوزلند

آموزش ابتدایی و متوسطه، سطح دوم آموزش در مدارس ایرانی نیوزلند هستند. اگر شهروند نیوزلند یا مقیم دائم باشید تحصیل فرزند شما از سنین 5 تا 19 سال در این مدارس رایگان می باشد. همچنین تحصیلات در این مدارس از سن 6 تا 16 سالگی اجباری است. تحصیلات ابتدایی فرزند شما از سال اول شروع می شود و تا سال هشتم (حدود 5 تا 12 سالگی) ادامه می یابد. بعد از دوره ابتدایی تحصیلات دانش آموزان در مقطع متوسطه آغاز می شود. که از سال نهم تا سیزدهم (حدود 13 تا 17 سالگی) ادامه پیدا می کند. دوره متوسطه در این مدارس دانش آموزان را برای تحصیل در موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها آماده می کند. دروس ارائه شده در مقطع متوسطه نیز به شرح زیر است:

مقطع متوسطه در نیوزلند

کار حین تحصیل در مدارس ایرانی نیوزلند

دانش آموزان در حین تحصیل در مدارس ایرانی نیوزلند می توانند به صورت پاره وقت مشغول به کار شوند. تا هزینه های موجود تحصیل و زندگی در نیوزلند را برآورده کنند. شرایط کار در مشاغل پاره وقت نیز به این صورت است که دانش آموز می تواند 20 ساعت در هفته کار کند. همچنین در طول تحصیل در ماه های تابستان می تواند تمام وقت مشغول به کار شود. همچنین مجوز کار در نیوزلند را می توانید پس از گذراندن دوران مدرسه به صورت قانونی کسب کنید. همچنین شرکای دانش آموز (والدین) نیز می توانند برای مجوز کار که برای مدت دوره معتبر است درخواست دهند. اگر ویزای کار پس از تحصیل دارید می توانید برای ویزای کار پس از تحصیل تا 2 سال درخواست دهید.

هزینه زندگی در نیوزلند

برای خرید مواد غذایی، فعالیت های اجتماعی و موارد اضطراری باید کمی پول کنار بگذارید. زمانی که در یک کشور خارجی به عنوان یک دانشجو زندگی می کنید. بهتر است هزینه های خود را کنترل کنید تا بیش از حد خرج نکنید. با در نظر گرفتن مخارج مختلف، هزینه زندگی در نیوزلند برای دانش آموزان بین 13000NZD تا 16000NZD (دلار نیوزلند) در هر سال تحصیلی می باشد. هنگام ایجاد بودجه خود باید این هزینه های معمول را نیز در نظر بگیرید. اگر می خواهید بیش از یک سال در نیوزلند تحصیل کنید باید نشان دهید که حداقل 15000NZD (دلار نیوزلند) برای تامین هزینه های زندگی خود در سال اول دارید. اما اگر کمتر از یک سال تحصیل می کنید، باید حداقل 1250NZD (دلار نیوزلند) داشته باشید. در این بخش داخل جدول به هزینه های متداول در نیوزلند می پردازیم:

هزینه به دلار نیوزلندموضوعات
136.50NZDغذا و نوشیدنی
202.10NZDمسکن و تاسیسات خانگی
34.90NZDبهداشت و سلامت
79.50NZDحمل و نقل
64.20NZDتفریح و فرهنگ
55.30NZDتحصیلات
71.70NZDکالاها و خدمات متفرقه
16.70NZDکفش و پوشاک
23.80NZDاینترنت

بیمه سلامت در مدارس ایرانی نیوزلند

برای همه دانش آموزانی که در مدارس ایرانی نیوزلند مشغول به تحصیل هستند. قبل از شروع به تحصیل در این مدارس در بیمه سلامت این مجموعه ثبت نام می کنند. این مدارس طرح های بیمه درمانی جامعی برای دانش آموزان بین المللی آغاز کرده است. اما این بیمه تا زمانی که شما در این مدارس به تحصیل می پردازید ادامه دارد پس از پایان دوره تحصیلی متوقف می شود. همچنین خدمات بهداشتی و پشتیبانی گسترده برای همه دانش آموزان و دانشجویان ایرانی در نیوزلند به راحتی در دسترس است. بیمه درمانی برای دانش آموزان بین المللی کاملا مقرون به صرفه است. به عنوان مثال پوشش سالانه بیمه درمانی و مسافرتی برای دانش آموزان 450NZD (دلار نیوزلند) در سال است. که ارزان ترین بیمه دانش آموزی در این کشور محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در نیوزلند و یا مهاجرت به نیوزلند با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *