مهاجرت تحصیلی سوئد

رشته کامپیوتر در سوئد

رشته کامپیوتر در سوئد

تحصیل و مطالعه در رشته کامپیوتر در سوئد برای هر دانشجویی یک فرصت بسیار خوب است که منجر به دسترسی به مشاغل خوب و با درآمد بالا می شود. در سوئد شرایط برای تحصیلات تکمیلی و تحقیقات نیز فراهم است. لذا بسیاری از دانشجویان که به دنبال اخذ مدارک عالیه هستند سوئد را در نظر می گیرند. در نتیجه شما می توانید در کشور سوئد در مقاطع مختلف تحصیلی در رشته کامپیوتر به زبان انگلیسی و سوئدی تحصیل کنید. اگر به رشته کامپیوتر علاقه دارید باید دانش خوبی نیز در حوزه ریاضیات و زبان انگلیسی داشته باشید و دقت کنید که نمرات این دروس نیز باید در سوابق تحصیلی شما بالا باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هر آنچه را که نیاز به دانستن در این خصوص دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

تحصیل رشته کامپیوتر در در سوئد

تخصص در برنامه نویسی همزمان و موازی به شما فرصتی منحصر به فرد و ارزشمند می دهد تا در طراحی و اجرای نرم افزارهای همزمان و موازی متخصص شوید. این نرم افزار از قابلیت های سخت افزار مدرن، از تلفن های هوشمند گرفته تا ابرها و ابررایانه ها استفاده می کند. دوره های ما همیشه به روز است و توسط محققان و متخصصان درجه یک در برنامه نویسی همزمان و موازی تدریس می شود. این برنامه توسعه نرم افزار برای همزمانی و موازی سازی را پوشش می دهد. مدل سازی، آزمایش و تأیید سیستم های همزمان؛ محاسبات کم مصرف و معماری رایانه ای پیشرفته حدود یک سوم برنامه درسی شما را تشکیل می دهد. همچنین می توانید دروس انتخابی متفاوتی را نیز در ترم های خود بگنجانید.

انتخاب دروس انتخابی در گفتگو با مشاوران و معلمان دانش آموز صورت می گیرد تا اطمینان حاصل شود که شما دوره هایی را انتخاب می کنید که با سوابق شما مطابق با علایق شخصی و حرفه ای شما مطابقت دارد. در طول تحصیل خود در این رشته تئوری را با تمرینات عملی ادغام کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید. این دروس توسط محققان و متخصصان شناخته شده جهان در برنامه نویسی همزمان و موازی تدریس می شود یک سوم برنامه از دوره های انتخابی تشکیل شده است تا بتوانید مشخصات آموزشی خود را ایجاد کنید. انتخاب دوره ها در گفتگو با مشاوران و مربیان دانش آموز انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که شما تحصیلات متناسب با شرایط، دانش و علایق خود را خواهید داشت.

مزایا تحصیل رشته کامپیوتر در سوئد

اکثر دوره ها نظریه را با تمرینات عملی ادغام می کنند و توسط مربیانی که در تحقیقات پیشرو بین المللی انجام شده در بخش فناوری اطلاعات کار می کنند آموزش داده می شود. این تحقیق در برنامه نویسی رایانه های موازی امروز و فردا پیشتاز است. شما دارای مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر یا مدرک معادل آن هستید. شما مایل و قادر به تسلط بر فناوری های جدید هستید. به عنوان دانشجوی این رشته باید علاقه مند به یادگیری مبانی نظری علوم کامپیوتر و همچنین کسب تخصص در طراحی و اجرای نرم افزارهای همزمان و موازی باشید که می تواند از قابلیت های سخت افزار مدرن، از تلفن های هوشمند گرفته تا ابرها و ابررایانه ها استفاده کند. شما به دنبال یک تجربه آموزشی هستید که مزایای بلندمدت را برای شما به ارمغان بیاورد و مجموعه ای از مهارت ها را حفظ کند.

مزایا تحصیل رشته کامپیوتر در سوئد

تحصیل در رشته کامپیوتر در مقطع ارشد در سوئد

برنامه کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر به هر دانش آموز یک برنامه مطالعه شخصی ارائه می دهد که فرصت های یادگیری عالی را ایجاد می کند. با این حال، این امر مستلزم این است که شما مایل باشید سخت کار کنید و توانایی مسئولیت شخصی برای تحصیل و یادگیری خود را داشته باشید. دپارتمان فناوری اطلاعات در تحقیقات علوم رایانه پیشرو در جهان است. دوره ها توسط متخصصان در زمینه های خود تدریس می شود و شما در یک محیط بین المللی که شبکه جهانی تماس های حرفه ای از جمله محققان، معلمان و دانشجویان دیگر را در اختیار شما قرار می دهد، تحصیل خواهید کرد. اشکال آموزش و امتحان متفاوت است و با شخصیت موضوعات مختلف سازگار است. این بدان معناست که کارهای آزمایشگاهی و پروژه های کوچک در اکثر دوره ها یافت می شود، در حالی که دوره های خاصی دارای پروژه های بزرگ هستند.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته کامپیوتر در کشور سوئد هستید:

تحصیل در رشته کامپیوتر در سوئد

دروس رشته کامپیوتر در سوئد

این برنامه منجر به کارشناسی ارشد علوم (120 واحد) با علوم کامپیوتر به عنوان زمینه اصلی مطالعه می شود. دوره های اصلی به خلاصه زبان برای زبان های موازی و همزمان، معماری پیشرفته کامپیوتر و برنامه نویسی موازی به روش های مختلف می پردازد. در طول تحصیل خود در مقطع ارشد و در رشته کامپیوتر در سوئد شما قادر به تجزیه و تحلیل انتقادی مشکلات و به اندازه کافی خلاق و نوآور هستید تا ایده های خود را ارائه دهید. شما از حل مسئله لذت می برید و کنجکاوی طبیعی شما را به دنبال درک عمیق تری از مسائل می کند و فقط حقایق را یاد نمی گیرد. حدود یک سوم برنامه درسی شامل دروس انتخابی است که دانش شما را تقویت می کند. کار در سوئد برای دانشجویان بین المللی در این رشته شامل موقعیت های مختلفی می شود.

 شما می توانید دروس انتخابی خود را از زیر زمینه های زیر انتخاب کنید:

  • زبان های برنامه نویسی
  • مهندسی نرم افزار
  • برنامه نویسی موازی
  • ارتباطات داده
  • پایگاه های داده
  • داده کاوی
  • الگوریتم ها
  • سیستم های زمان واقعی
  • معماری کامپیوتر
  • هوش مصنوعی
  • تعامل انسان و کامپیوتر

دانشگاه رشته کامپیوتر در سوئد

با داشتن مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر با تخصص برنامه نویسی همزمان و موازی از دانشگاه اوپسالا، شما آمادگی لازم را برای رهبری در صنعت رایانه ای دارید. اما فاقد صلاحیت و ابزار لازم برای تحقق این پیشرفت است. شما این فرصت را دارید که در انواع فعالیت ها و رویدادهای شغلی شرکت کنید و همچنین مشاوره شغلی فردی دریافت کنید. این سرویس برای همه دانشجویان دانشگاه اوپسالا رایگان است. دانشگاه اوپسالا یک دانشگاه جامع به تمام معنا است. پژوهش و آموزش ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و صرف نظر از آنچه که مطالعه می کنید، به عنوان یک دانش آموز با گروه های تحقیقاتی ارتباط نزدیک خواهید داشت و ارتباطات مهم دانشگاهی برقرار خواهید کرد. شما قادر خواهید بود در سمینارهای تحقیقاتی و سایر فعالیت ها در بخش خود شرکت کنید و تجربه عملی و عملی انجام کارهای میدانی و آزمایشگاهی را کسب کنید.

در جدول زیر شاهد برخی از مشخصات تحصیل کارشناسی در سوئد در رشته کامپیوتر در دانشگاه اوپسالا هستید:

تعداد واحد هازبان آموزشنوع تحصیلدانشگاهمهلت درخواست
120انگلیسیپاره وقت-تمام وقتاوپسالاژانویه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت تحصیلی و یا اخذ ویزای کشور سوئد برای تحصیل مشاور و راهنمای شماست لذا می توانید با تماس با مشاوران این موسسه اطلاعات کافی در زمینه اعزام دانشجو به سوئد در اختیار شما قرار می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *