مهاجرت تحصیلی سوئد

دانشگاه گوتنبرگ سوئد

دانشگاه گوتنبرگ سوئد

دانشگاه گوتنبرگ سوئد تقریباً 37000 دانشجو و 5900 کارمند دارد. این یکی از دانشگاه های بزرگ در شمال اروپا است. تقریباً 40 دپارتمان مختلف دانشگاه بیشتر رشته‌ های علمی را پوشش می‌ دهند که آن را به طور غیرمعمولی جامع و با تحقیقات پیشرفته در تعدادی از زمینه ‌های پویا تبدیل می‌کند. همکاری با دانشگاه فناوری Chalmers، بیمارستان دانشگاه Sahlgenska، جامعه در کل و تجارت و صنعت به طور مداوم در سال ‌های اخیر تقویت و تشدید شده است، همانطور که تماس‌ های بین ‌المللی و پروژه‌های مشترک با شرکای خارج از کشور نیز تقویت شده است. در این دانشگاه دانشجویان و معلمان از سراسر جهان گرد هم می‌آیند. در محیطی دوستانه و غیررسمی بسیاری از کارهای دانش آموزان در تکالیف واقعی با همکاری جامعه و بخش تجاری انجام خواهد شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیلی در سوئد و اخذ ویزای دانشجویی سوئد مشاور شماست.

درباره دانشگاه گوتنبرگ سوئد

دانشگاه گوتنبرگ با دانش متنوع و تحقیقات تاثیرگذار با چالش های اجتماعی روبرو می شود. در اینجا، معلمان آینده، طراحان، کارشناسان مالی، کارآفرینان و بسیاری دیگر را خواهید یافت. GU خانه یکی از جامع ترین دوره ها و برنامه های ارائه شده در سوئد است. برخی از آنها حتی در سطح جهانی منحصر به فرد هستند. GU به شما این شانس را می دهد که در قلب یکی از دانشجویی ترین شهرهای جهان تحصیل کنید. کل شهر گوتنبرگ پردیس است، با ارتباطات نزدیک با جامعه محلی، شرکت ها و شبکه های این دانشگاه. این دانشگاه پله ای برای دانشجویان مستقل هستند. این دانشگاه سوئدی برنامه هایی را در اکثر زمینه های دانشگاهی ارائه می دهند، از جمله پیشنهادات منحصر به فرد در هنرهای زیبا و نمایشی و علوم اجتماعی.

این دانشگاه به فارغ التحصیلان با استعداد خود بسیار افتخار می کند که همچنان در سراسر جهان به ایجاد تغییر ادامه می دهند. فارغ التحصیلان را می توان در بسیاری از شرکت های معتبر مانند ولوو و IKEA و همچنین در نقش های تحقیقاتی پیشرو یافت. یکی از مشهورترین فارغ التحصیلان این دانشگاه جان الیسون، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد است که سابقه طولانی در ماموریت های میانجیگری و پیشگیری از درگیری دارد. شرکت ‌ها و سازمان ‌ها از ابتدا از طریق سخنرانی ‌های مهمان و برنامه ‌های مربیگری درگیر مطالعات شما هستند. Volv SKF، Stena، AstraZeneca، SCA و بسیاری از شرکت ‌های محلی دیگر دائماً در کنار GU در حال توسعه هستند و همیشه به دنبال استعدادهای بین ‌المللی هستند.

در نمودار زیر شاهد جنسیت پژوهشگران و محققان در دانشگاه گوتنبرگ سوئد می باشید:

 

بررسی دانشگاه گوتنبرگ سوئد

دانشگاه گوتنبرگ یک موسسه دولتی است که در سال 1954 تاسیس شد، اگرچه ریشه یکی از مدارس قبلی آن به سال 1891 باز می گردد. این دانشگاه دارای امکاناتی است که در سراسر گوتنبرگ، سوئد، یکی از بزرگترین شهرهای کشور اسکاندیناوی واقع شده است. دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا و کشورهای غیر اروپایی منطقه اقتصادی شهریه پرداخت می کنند، در حالی که دانشجویان کشورهای اتحادیه اروپا و EEA معاف هستند. در یک سال اخیر، دانشجویان بین المللی این دانشگاه از حدود 70 کشور جهان بودند. این مدرسه فقط مسکن دانشجویی را برای تبادل دانشجو ارائه می دهد، اما سایر دانش آموزان می توانند از طریق سازمان های خارجی مانند SGS Studentbostäder، یک سازمان غیرانتفاعی، برای مسکن درخواست دهند.

این دانشگاه، که از تقویم تحصیلی مبتنی بر ترم پیروی می کند، دارای 8 بخش اصلی علمی است:

  • علوم
  • هنرهای زیبا
  • کاربردی و نمایشی
  • علوم اجتماعی
  • تجارت
  • رشته اقتصاد در سوئد
  • حقوق
  • تحصیلات؛
  • فناوری اطلاعات

مزایا تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

این دانشگاه در همکاری های مختلفی با دانشگاه فناوری چالمرز در نزدیکی آن شرکت دارداز جمله 3 بخش دانشگاهی مشترک و توافقنامه ای که به دانشجویان کارشناسی ارشد در یک مدرسه امکان می دهد در دوره های آموزشی دیگر ثبت نام کنند. زبان اصلی آموزش برای دوره های کارشناسی سوئدی است، اگرچه تعدادی از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شوند. برنامه‌های تحصیلی کاملاً انگلیسی، عمدتاً در سطح کارشناسی ارشد نیز ارائه می ‌شوند. دانشجویان بین المللی می توانند با ثبت نام در دوره های رایگان سوئدی در دانشگاه، طعم زبان محلی را بچشند. برخی از امکانات تحقیقاتی دانشگاه عبارتند از هرباریوم، مرکز Sven Lovén برای زیرساخت های دریایی و مرکز سوئد NMR، که بر روی طیف سنجی رزونانس مغناطیسی هسته ای متمرکز است. می توانید مقاله تحصیل در سوئد یا نروژ را نیز بررسی کنید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دانشگاه گوتنبرگ سوئد هستید:

پارامترشرح
کل دانش آموزان32000
دانشجویان تمام وقت25000
دانشجویان پژوهشگر فعال1800
پژوهشگران فعال زن59%

تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

تحصیل در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

دانشگاه گوتنبرگ تقریباً 38000 دانشجو و 5900 کارمند دارد. این یکی از دانشگاه های بزرگ در شمال اروپا است. این دانشگاه همچنین یکی از محبوب ‌ترین دانشگاه ‌های سوئد می باشد. دانشگاه گوتنبرگ بیشترین متقاضیان را برای بسیاری از برنامه ‌ها و دوره ‌ها دارد. تقریباً 40 دپارتمان مختلف این دانشگاه بیشتر رشته های علمی را پوشش می دهد و آن را به یکی از گسترده ترین موسسات آموزش عالی سوئد تبدیل می کند. از منظر بین المللی نیز، دانشگاه گوتنبرگ به طور غیرمعمولی جامع است، با تحقیقات پیشرفته در تعدادی از حوزه های تحقیقاتی پویا. همکاری با دانشگاه فناوری چالمرز، بیمارستان دانشگاه Sahlgrenska، جامعه در کل و تجارت و صنعت به طور مداوم در سال‌ های اخیر تقویت و تشدید شده است، همانطور که تماس ‌های بین ‌المللی و پروژه‌ های مشترک با شرکای خارج از کشور نیز تقویت شده است.

تحقیقات قوی و برنامه های مطالعاتی جذاب، دانشمندان و دانشجویان را از سراسر جهان جذب می کند. دانشگاه گوتنبرگ دارای گواهینامه زیست محیطی است و فعالانه برای توسعه پایدار کار می کند. با دانش جدید و دیدگاه های جدید، دانشگاه گوتنبرگ به آینده ای بهتر کمک می کند. دانشگاه گوتنبرگ Göteborgs universitet دانشگاهی در دومین شهر بزرگ سوئد، گوتنبرگ است. دانشگاه گوتنبرگ سومین دانشگاه قدیمی سوئد است و با 24900 دانشجوی تمام وقت نیز در میان بزرگترین دانشگاه های کشورهای شمال اروپا قرار دارد. تحقیقات قوی و برنامه های مطالعاتی جذاب، دانشمندان و دانشجویان را از سراسر جهان جذب می کند. دانشگاه گوتنبرگ دارای گواهینامه زیست محیطی است و فعالانه برای توسعه پایدار کار می کند. با دانش جدید و دیدگاه های جدید، دانشگاه به آینده بهتر کمک می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل در سوئد به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *