مهاجرت تحصیلی هلند

رشته پرستاری در هلند

رشته پرستاری در هلند

تحصیل رشته پرستاری در هلند یکی از بهترین رشته ها برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور می باشد. سطح آموزش دراین کشوربسیار بالا است. برای تحصیل رشته پرستاری دراین کشور متقاضیان باید از شرایط تحصیل در دانشگاه های هلند و همچنین بازار کار پرستاری این کشور آشنا باشند. این مقاله توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مطلع سازی و راهنمایی هموطنان عزیز درباره شرایط تحصیل رشته پرستاری در کشور هلند و کار در این کشور به عنوان پرستار تهیه شده است و متقاضیان می توانند با همراهی همکاران ما تا بخش آخر این نوشتار به صورت کامل از موارد ذکر شده آگاه شوند.

شرایط کار در رشته پرستاری در هلند

یک پرستار تحصیل کرده، کیفیت زندگی یک بیمار را به بهترین شکل ممکن تضمین می کند. افرادی که در رشته پرستاری مشغول به تحصیل می شوند، می توانند به راحتی بعد از کسب مدرک مورد نظر خود وارد بازار کار این کشور شوند. زیرا تقاضا برای پرستاران در این کشور بسیار بالا می باشد. فرصت های شغلی زیادی برای پرستاران در این کشور وجود دارد. این کشور از نظر مراقبت های درمانی و پزشکی یکی از بهترین کشورهای دنیا می باشد. اما افرادی که قصد زندگی در این کشور را دارند را دارند باید در نظر داشته باشند که هزینه های مراقبت های درمانی و بهداشتی و امور پزشکی در این کشور بالا می باشد..

بالا بودن میزان حقوق پرستاران در جذابیت تحصیل رشته پرستاری در این کشورمی افزاید. موجب می شود دانشجویان بیشتری برای ادامه تحصیل و سپس کسب مجوز اقامت و کار در این کشور اقدام به مهاجرت به این کشور کنند. با تحصیل پرستاری در دانشگاه های این کشور، مسیر ورود به بازار کار پرستاری در این کشور برای دانشجویان بین المللی هموارتر می شود. متقاضیان از شرایط بهتری برای اشتغال در این کشور به عنوان پرستار خواهند داشت. پرستارانی که دارای مدرک کارشناسی علوم پرستاری و یا بالاتر کسب شده از دانشگاه های هلندی می باشند. از موقعیت خوبی برای به کار دراین کشور برخوردار هستند. نزدیک به 400000 متخصص پزشکی در هلند وجود دارد. کار برای پرستاران در این کشور به آسانی در دسترس است.

شرایط تحصیل رشته پرستاری در هلند

برای تحصیل رشته پرستاری، متقاضیان خارجی و افرادی به طور کلی افرادی که از کشورهای ثالث وارد دانشگاه های این کشور می شوند. باید به زبان هلندی و زبان انگلیسی مسلط باشند. برای ورود به دوره های کارشناسی، دانشجویان باید دوره متوسطه یا دوران دبیرستان را با موفقیت به اتمام رسانده باشند. علاوه بر نمرات بالا، در موضوعات علوم پایه دانش کافی داشته باشند. در کنار پزشکان، پرستاران از مهمترین متخصصان مراقبت های بهداشتی به شمار می روند. امروزه پرستاران علاوه بر نقش پرستاری و مراقبتی، نقش های دیگری را نیز در مراکز درمانی به عهده می گیرند. در مراکز مراقبت های بهداشتی امروزه پرستاران با پیشرفته ترین تجهیزات کار می کنند. درگیر برنامه های درمانی نوآورانه هستند، مراقبت های مستقیم را انجام می دهند. .

در نمودار زیر شاهد رشد دانشجویان بین المللی در این کشور خواهیم بود:

اکثر دانشجویانی که تحصیل پرستاری دانشکده های پرستاری در این کشور را انتخاب می کنند. این حرفه را با تأکید جدی بر جنبه عملی فرا می گیرند. از ابتدا دانشجویان بین المللی در گروه های کوچک روی پروژه های عملی کار می کنند. به عنوان مثال در آزمایشگاه های مهارت های شخصی یا اتاق های بیمارستان های دانشگاهی که در آنجا عمل بالینی تا حد امکان تکرار می شود. این بدان معناست که دانشجویان به پرستاران حرفه ای و مستقل تبدیل می شوند. با تحصیل پرستاری در دانشگاه های این کشور، متقاضیان بین المللی جدیدترین دانش علمی و اجتماعی در این زمینه تحصیلی را کسب می کنند. دانشجویان با تحصیل رشته پرستاری یاد می گیرند که تجزیه و تحلیل انجام دهند. سپس موضعی را اتخاذ کنند که بر اساس آن اقدامات درمانی بعدی انجام شود. از این رو به عنوان تمرین مبتنی بر شواهد شناخته می شود.

شرایط تحصیل رشته پرستاری در هلند

مزایای تحصیل رشته پرستاری در هلند

تحصیل رشته پرستاری در بهترین دانشگاه های این کشور با مزایای بی شماری همراه می باشد. دانشگاه های این کشور برنامه های تحصیلی خود را با بالاترین کیفیت و جدیدترین روش ها آموزش و به دانشجویان ارائه می دهند. دانشجویانی که از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل می شوند می توانند در تمام نقاط جهان مشغول به تحصیل شوند. زیرا مدارک دانشگاه های این کشور در تمامی کشورهای دنیا معتبر شناخته می شوند. از مهمترین مزایای تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه های این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحصیل پرستاری در یک محیط بین المللی و چند فرهنگی صورت می گیرد.
  • هزینه های تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه هستند. کمک هزینه های تحصیلی مختلفی به دانشجویان ارائه می شود.
  • برنامه های پرستاری با روش های نوآورانه و با سطح بالا تدریس می شوند.
  • هزینه های اقامت و زندگی دانشجویی مقرون به صرفه هستند.
  • مدارک دانشگاهی دراین کشور شناخته شده و بین المللی هستند.

با تحصیل پرستاری در این کشور، دانشجویان مهارت هایی مانند تجزیه و تحلیل، حل مسئله عملی، کار در یک تیم و تفکر خلاق و همچنین فعالیت در مراکز درمانی را پرورش می دهند. جهت تحصیل در این کشور پیشنهاد می شود مقاله تحصیل پزشکی در هلند را مطالعه بفرمائید.

بهترین دانشگاه های پرستاری هلند

برای تحصیل پرستاری دراین کشور، دانشجویان باید با دانشگاه های پرستاری این کشور آشنا باشند. در جدول زیر به 2 مرکز تحصیلی معتبر برای تحصیل پرستاری در کشور هلند اشاره شده است:

نام دانشگاهتاریخ تاسیس
دانشگاه علوم کاربردی هانزه1986
دانشگاه علوم کاربردی هان1996

رتبه بندی دانشگاهی جهانی 2023 نشان می دهد که دانشگاه های این کشور جزء بهترین های جهان هستند. دانشگاه هایی مانند دانشگاه وریج آمستردام، دانشگاه آمستردام، دانشگاه اراسموس و دانشگاه فناوری دلفت از جمله دانشگاه های بسیار معتبر در اروپا و جهان هستند. این دانشگاه ها دارای برخی از بهترین اساتید، درخشان دانشجویان و امکانات تحقیقاتی با بودجه و بسیار پیشرفته هستند. دانشگاه های این کشوراز این رو مورد توجه واقع می شوند. همین امر باعث محبوبیت آنها در بین دانشجویان خارجی می شود که قصد ادامه تحصیل در رشته پرستاری را دارند. برای کسب اطلاعات کامل و به روز از شرایط مهاجرت تحصیلی به هلند و شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور و همچنین بررسی انواع ویزاهای مهاجرت به هلند شما عزیزان می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “رشته پرستاری در هلند

  1. Sinaqorbani گفت:

    یه سوال داشتم
    اینم اینکه یه توضیح درباره اینکه در ایران تحصیل کنیم بعد وارد کشور هلند بشیم برای کار و اشتغال به چه صورته؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب.
      اولویت کار در این کشور بر اصل تامین نیروی کار داخلی است. بهترین رویه برای اشتغال در این برای ایرانیان از طریق ویزای تحصیلی است. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *