مهاجرت تحصیلی مالت

رشته هتلداری در مالتا

رشته هتلداری در مالتا

رشته هتلداری در مالتا یکی از رشته های جذاب ارائه شده در این کشور است. برجسته ترین دانشگاه این کشور که نام آن دانشگاه مالتا می باشد. دوره های تخصصی در رشته هتلداری در مالتا را ارائه می کند. همچنین موسسات و آکادمی های دیگری در این کشور دوره های هتلداری را در مالتا ارائه می کنند. فراموش نکنید که هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویان غیر عضو اتحادیه اروپا گران است و در حدود 7000€ (یورو) در سال است. هتلداری در مجموع رشته ای بسیار جذاب است که با ارتباط با مسافرین و گردشگران و ارائه بهترین خدمات سر و کار دارد. با توسعه صنعت گردشگری در جهان و مالتا این رشته آینده ای روشن دارد و هم اکنون نیز درآمد خوبی دارد. چنانچه قصد مهاجرت دارید می توانید با راهنمایی های کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

تحصیل رشته هتلداری در مالتا

هدف از تحصیل رشته هتلداری در مالتا، ایجاد امکان توسعه فراگیران به عنوان مدیران در صنعت گردشگری و مهمان‌ نوازی، با جهت‌گیری یادگیری مادام‌العمر است. این دانشجویان را قادر می سازد تا دانش و نظریه های معاصر را به طور انتقادی در مدیریت مسائل پیچیده به کار گیرند. تکمیل موفقیت آمیز این مدرک زبان آموزان را با مهارت های تخصصی و اصطلاحات فنی تجهیز می کند تا مهارت های مدیریتی خود را توسعه دهند و به تحصیل یا اشتغال بیشتر پیشرفت کنند. دوره های هتلداری در مالتا در موسسات و همچنین در دانشگاه مالتا به صورت تخصصی ارائه می شود.

برای تحصیل رشته هتلداری در مالتا می توانید گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه مالتا
2کاج MCAST
3موسسه مطالعات گردشگری ITS
4موسسه گردشگری و زبان EEC-ITIS
5آکادمی Domain

گواهی رشته مدیریت هتلداری در کالج MCAST مالتا

گواهی رشته مدیریت هتلداری در کالج MCAST مالتا دانش و مهارت های مورد نیاز برای درک جنبه های مختلف صنعت را برای دانشجویانی که قصد کار در زمینه هتلداری را دارند فراهم می کند. این برنامه دانشجویان را با گردشگری و مهمان نوازی به منظور درک زمینه، تأثیر و ویژگی های کلیدی این رشته آشنا می کند. با توجه به ماهیت مردم داری مهمان نوازی، دانشجویان در رابطه با مهارت های نرم مورد نیاز برای موفقیت در کار در این صنعت نیز آماده خواهند شد. تفکر انتقادی یک مهارت حیاتی است که در تمام جنبه های زندگی حرفه ای و دانشگاهی مورد تقاضا است. در واقع این یکی از مهارت های مورد نیاز در محل کار است. این مهارت کلیدی بدون شک دانشجویان را در عرصه اشتغال رقابتی تر خواهد کرد.

این برنامه همچنین فرصت درک عواملی را می دهد که بر رفتار گردشگران به عنوان مصرف کننده همراه با جنبه های کلیدی در بازاریابی گردشگری تأثیر می گذارد. یک مدیر آینده نگر در صنعت هتلداری نیاز به درک خوبی از امور مالی دارد. از این رو این برنامه همچنین دانشجویان را در معرض جنبه های مالی قرار می دهد. مدیریت عملیات نیز پوشش داده شده است، با این حال با تمرکز بر مهمان نوازی و عملیات خدمات است.

لیست واحدهای مطالعه تحت پوشش در طول دوره گواهی رشته مدیریت هتلداری در کالج MCAST مالتا:

  • تجارت گردشگری و هتلداری
  • مهارت های نرم در مهمان نوازی
  • مبانی رفتار مصرف کننده و بازاریابی در گردشگری
  • امور مالی برای مدیر غیرمالی
  • مدیریت عملیات برای مهمان نوازی
  • اصول رهبری و مدیریت برای مهمان نوازی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مقدمه ای بر عملیات کروز
  • مسائل معاصر در مدیریت هتلداری

گواهی رشته مدیریت هتلداری در کالج MCAST مالتا

کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری و گردشگری دانشگاه مالتا

روند فعلی گردشگری و هتلداری طراحی و ارائه تجربیات منحصر به فرد و به یاد ماندنی گردشگری است. برنامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری و گردشگری دانشگاه مالتا به گونه‌ ای طراحی شده است که تمایل شما به ایجاد یک حرفه موفق در سطوح مدیریتی و ارشد را برآورده کند. تمرکز ویژه این برنامه ارائه درک سیستماتیک از مفاهیم و ویژگی های گردشگری بین المللی و مهمان نوازی به عنوان حوزه ای از مطالعات آکادمیک و کاربردی، همراه با بررسی عمیق ماهیت و ویژگی های گردشگری بین المللی و عملیات هتلداری است. همچنین توانایی ارزیابی محصولات، خدمات و مسائل عملیاتی در صنعت گردشگری و مهمان ‌نوازی بین ‌المللی و محیط ‌های گردشگری و مهمان ‌نوازی را برای شما فراهم می‌کند و مطالعه و تحقیق مستقل جامع را تقویت می‌کند.

در پایان برنامه تحصیلات تکمیلی، شما قادر خواهید بود:

  • نشان دادن درک سیستماتیک از مفاهیم و ویژگی های گردشگری بین المللی و مهمان نوازی به عنوان حوزه ای از مطالعات آکادمیک و کاربردی.
  • تجزیه و تحلیل و ارزیابی محصولات، خدمات، تجربیات و مسائل عملیاتی در صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی بین‌المللی.
  • طراحی و انجام تحقیقات بازار خاص برای تقاضاهای پویا یک تجربه گردشگری با کیفیت بالا.
  • انجام تحقیقات تحقیقی.
  • تفسیر و تجزیه و تحلیل داده ها.
  • اهمیت اخلاق، مسئولیت اجتماعی شرکتی و حساسیت محیطی را بشناسید.

کار در رشته هتلداری در مالتا

برای کار در مالتا در رشته هتلداری فرصت های شغلی مختلفی وجود دارد. صنعت گردشگری و مهمان ‌نوازی با سرعتی بسیار سریع در سطح جهانی و محلی در حال رشد و تکامل است. به‌عنوان فارغ ‌التحصیل این رشته، می‌توانید در صنایع فرهنگی و گردشگری مانند هتل ‌های زنجیره ‌ای، خطوط هوایی، بنادر هوایی و دریایی، آژانس ‌های فرهنگی، ورزشی و رویدادها و همچنین در سازمان ‌های بازاریابی گرا یا مدیریت مقصد، چشم ‌انداز خود را ارتقا دهید.

میزان درآمد کار در رشته هتلداری در این کشور در نمودار زیر آمده است:

رآمد کار در رشته هتلداری در مالتاشرایط پناهندگی در اسپانیا در سال 2023 اینجا کلیک کنید.

کارشناسی ارشد اجرایی مدیریت بازرگانی در هتلداری دانشگاه مالتا

کارشناسی ارشد اجرایی مدیریت بازرگانی در هتلداری دانشگاه مالتا در پردیس گوزو ارائه می شود. مدرک کارشناسی ارشد اجرایی مدیریت بازرگانی پس از 24 ماه تحصیل پاره وقت در دانشگاه در سطح تئوری و عملی مدیریت بازرگانی اعطا می شود. بر برنامه ریزی، سازماندهی، اجرا و کنترل یک سازمان تاکید دارد. این به دنبال توسعه دانش شما در مورد عملکردهای تجاری پیشرفته، مهارت های تصمیم گیری و درک عوامل داخلی و خارجی موثر بر مدیریت سازمان ها است.

  • مسیر مدیریت مهمان ‌نوازی و رویدادها با هدف توسعه شما به عنوان یک حرفه‌ای آینده‌نگر با مهارت‌های مدیریتی قوی برای سازمان‌های مهمان‌نوازی، گردشگری، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها و رویدادها در بخش خصوصی و دولتی صنعت است.
  • این مسیر MBA به دنبال ارائه یک فرصت منحصر به فرد اما به شدت مورد نیاز است، اگر می خواهید شغلی را شروع کنید یا در حال حاضر در این صنعت هستید، و می خواهید حرفه خود را با یک پس زمینه علمی سالم ارتقا دهید.

فرآیند اعزام دانشجو به کشور مالتا را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *