ویزای مسافرتی مالتا

برترین هتل های مالتا

برترین هتل های مالتا

برترین هتل های مالتا در سال ‌های اخیر در اطراف والتا پایتخت مالتا ظاهر شده‌ اند و کاخ ‌های ویران شده را به شکوه باروک خود باز می‌ گردانند. اگر به دنبال نقاط مستقل و طراحی شده برای استراحت دادن به سر خود هستید، مکان های زیادی برای انتخاب وجود دارد. این بدان معناست که گاهی اوقات سفرها از نظر هزینه گران تر اشتباه می شوند، اما اگر محدود به بودجه هستید، می توانید Asti Malta را برای اقامت های میان رده و Gozo نیز کشف کنید.

برای عظمت مدرسه قدیمی، مدینا، پایتخت سابق را که اکنون به دلیل آرامش شبانه ‌اش به عنوان «شهر ساکت» شناخته می ‌شود، ببینید. برعکس، شهر ساحلی سنت جولیان با سرگرمی ‌های محلی پر زرق و برق خود مهار نشده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی در حوزه اخذ ویزا توریستی به شماست.

برترین هتل های مجلل مالتا

Casa Ellul این بوتیک هتل جذاب در خیابانی آرام در والتا، روبروی کلیسای کارملیت واقع شده است. یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها برای اقامت در مالتا، Casa Ellul دارای 9 اتاق لوکس است که با رنگ ‌های خنثی طراحی شده و با کاشی ‌های کف طرح ‌دار و آثار هنری قاب‌ بندی شده در امتداد دیوارها تزئین شده ‌اند. همه دارای حمام ‌های مرمری بزرگ هستند، در حالی که برخی دارای بالکن ‌های چوبی سنتی (گالریجی) هستند و 3 نفر دارای تراس ‌های خصوصی با نمای نزدیک از گنبد کلیسا هستند. نکته اصلی این است که تمام معایب ماد اضافی و یک رستوران مجلل در محل با غذاهای مدرن اروپایی سرو می شود.

The Xara Palace Relais & Chateaux اینکه این هتل مجلل ترین مدینا است، ممکن است وقتی متوجه شوید که گزینه های انگشت شماری برای انتخاب وجود دارد، معنای زیادی ندارد. با این وجود، این خلوتگاه 5 ستاره از پیچیدگی ‌های ظریفی بیرون می ‌آید که سر و شانه ‌های آن را بالاتر از بقیه قرار می ‌دهد. در یک کاخ بازسازی شده قرن هفدهمی ساخته شده برای خانواده اصیل Moscati Parisio مناظر پانورامایی را از موقعیت بالای تپه خود در کنار سنگر شهر مستحکم ارائه می دهد. همه 17 اتاق The Xara Palace Relais & Chateaux با مبلمان عتیقه، آثار هنری، پارچه های ظریف و حمام های مرمر تزئین شده اند. در رستوران د موندیون هتل می توانید از غذاهای عالی لذت ببرید.

در بخش زیر ویژگی های هتل The Xara Palace Relais & Chateaux در مالتا می باشید:

ویژگی های هتل The Xara Palace Relais & Chateaux

برترین هتل های هنری مالتا

کولریج که از بهار 2017 باز است، یک بوتیک خوش ذوق است که در خانه شهری والتا قرن هفدهمی با دقت بازسازی شده قرار دارد. 5 سوئیت مهمان از نظر اندازه (و قیمت بسیار متفاوت) متفاوت هستند، از Erskine شروع می شود و به Fayette، پنت هاوس ختم می شود که دارای تراس پشت بام خود است. همه آنها به صورت جداگانه با رنگ ‌های کم ‌رنگ زیبا مبله شده ‌اند، با دکوری که می‌ تواند به‌ طور یکپارچه با معاصر (حمام‌ های پیشرفته)، باروک (نقاشی ‌های با قاب طلایی)، محلی (کاشی‌ های کف مالتی) و بین ‌المللی (بسیاری از مبلمان) ترکیب شود. دو اتاق دارای بالکن مشرف به خیابان نانوایی قدیمی است. فقط صبحانه در اینجا، در یک اتاق زیرزمین سرو می شود، اما موقعیت مکانی هتل در مرکز والتا به این معنی است که ده ها رستوران در آستانه شما وجود دارد.

در هتل  ThirtySeven Gozo اگرچه ده اتاق مهمان با موضوع در این مجموعه خانه ‌های مزرعه تغییر یافته 400 ساله، همگی بسیار متفاوت هستند، اما همه آنها با دکوراسیون طراحی ‌شده‌ متحد شده‌ اند. این حس واقعی وجود دارد که خلق هر یک از آنها برای صاحبان پتی و گیزپه، که قبل از افتتاح هتل 3 ستاره خود در مد کار می کردند، کار عشقی بود. اتاق نخل دارای پوشش های دیواری با طرح نخل است. پنت هاوس توکیو دارای یک طرح رنگ ظریف دو رنگ است. در حالی که اتاق Loft دارای کتاب های پاپ آرت و طراحی است. 2 استخر کوچک احاطه شده توسط درختان نخل، حیاط‌ های سرسبز، تراس ‌هایی با تخت‌ خواب و رستورانی متمرکز بر محصولات محلی، ThirtySeven را به مخفی ‌گاهی عالی تبدیل کرده است.

برترین هتل های هنری مالتا

برترین هتل های لوکس مالتا

The Phenicia Malta که زرق و برق قدیمی دهه 1920 را تداعی می کند، با ورودی هنر دکو، موسیقی زنده پیانو در لابی و فضای داخلی تازه مدیترانه ای از شما استقبال می کند. اتاق ‌های مهمان به رنگ آبی و سفید دارای خطوط صورتی هستند که بهار را در این منطقه تداعی می ‌کند، با باغ شکوفا هفت جریب که به حس آرامش بخشی می ‌افزاید. فینیکیا درست خارج از دیوارهای شهر باستانی قرار دارد و دارای یک استخر بی نهایت روباز مشرف به بندر است. رستوران موجود در هتل ارزش توقف دارد، زیرا ترکیبی از غذاهای مرتفع مالتی و مدیترانه ای را سرو می کند.

Cugo Gran Macina Grand Harbor یک هتل طراحی نسبتاً جدید است که در قلعه ‌ای متعلق به قرن شانزدهمی در سنگلا، در ضلع جنوب شرقی مالت پیدا شده است. دکوراسیون داخلی از شرکت مالتی-ایتالیایی Daaa Haus تهیه شده است که رنگ های زمینی آرام بخش، مواد طبیعی، منسوجات اسکاندیناوی و مبلمان سفارشی ایتالیایی را برای ایجاد حسی مجلل ترکیب می کند. خود ساختمان به همان اندازه چشمگیر است، زیرا شکوه و سقف های طاقدار بلند ساختمان اصلی در سراسر آن مورد توجه قرار گرفته است. چشم‌راندازهای مارینا و گرند هاربر را می‌توان از هر یک از 21 سوئیت بزرگ ارائه کرد.

در جدول زیر شاهد امتیازات هتل Cugo Gran Macina Grand Harbor در مالتا می باشید:

معیارهاامتیازات هتل
خدمات83
امکانات88
معماری90

برترین هتل های جدید مالتا

Merchant Suites که از بهار 2018 افتتاح شده است، سطح پیشنهادات بوتیک شهر را افزایش داده است. 19 اتاق و سوئیت آن در یک کاخ بازسازی ‌شده قرن هجدهم قرار دارد و طراحی اواسط قرن را با شکوفایی معاصر ترکیب می‌کند. علاوه بر این، همه حمام ها وان آب گرم دارند. چیزی که گاهی اوقات از نظر نور کمبود دارد (بعضی اتاق ‌ها بدون پنجره هستند) با احساس آرامش آرام و موقعیت مرکزی، در فاصله چند قدمی تالار بازار بازسازی ‌شده دوست‌ داشتنی، ایس سوق تل ‌بلت، جبران می ‌کند. این دومی شرط خوبی برای خوراکی ‌ها و محصولات محلی است، اگرچه هتل صبحانه و تنقلات را در کافه حیاط داخلی خود، 191 The Bistro، ارائه می‌ کند. رشته هتلداری در مالتا که از رشته های جدید در این کشور است بر این حوزه تاثیر گذار است.

در نمودار زیر شاهد اقامت در ماه های مختلف سال در مالتا می باشید:

اقامت در ماه های مختلف سال در مالتا

هتل St Julian’s پر زرق و برق مکان برجسته ای برای هتل های زنجیره ای است، بنابراین جولیانی با خدمات خانوادگی خود متمایز است. دکور 47 اتاق خیلی بدیع نیست، اما راحت و مدیترانه ‌ای است، با برق ‌های فیروزه ‌ای و آبی تیره که به قایق‌ های ماهیگیری سنتی که در خلیج اسپینولا در پایین غواصی می ‌کنند اشاره می ‌کند. منظره یکی از USP های این هتل 5 ستاره است، بنابراین هنگام رزرو حتماً درخواست اتاق در جلو را بدهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای بررسی راه های مهاجرت به مالتا آماده خدمت رسانی به شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *