مهاجرت به کشور مالتا

بررسی راه های مهاجرت به مالتا

بررسی راه های مهاجرت به مالتا

بررسی راه های مهاجرت به مالتا براساس قوانین 2023 برای آنانکه مایل به مهاجرت به جزیره ای در حوزه شنگن هستند می تواند جذاب باشد. متقاضیانی مهاجرت به کشور مالتا، باید در نظر داشته باشند که داشتن اطلاعات کافی درباره راه های مهاجرت به مالتا و بررسی راه های مهاجرت به مالتا امری ضروری است.

کشور مالتا به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبا و جاذبه های گردشگری بسیار به عنوان بهشت اروپایی شناخته می شود. هر ساله افراد زیادی برای سپری کردن اوقات فراغت خود به کشور مالتا سفر میکنند.

اینفوگرافی مهاجرت به مالتا

زندگی در مالتا

مالتا کشوری اروپایی و تشکیل شده از چند جزیره در 80 کیلومتری جزیره سیسیل ایتالیا قرار دارد و جمعیتی در حدود کم تر از نیم میلیون نفر دارد. جزیره های مهم این کشور شامل مالتا، گزو، کومینو و مانوئل است و پایتخت ان شهر والتا می باشد. مالتا در گذشته مستعمره انگلیس بود و در سال 1964 به استقلال دست یافت و امروز به عنوان یک کشور مستقل و دموکراتیک و جمهوری شناخته می شود. مردم این کشور به دلیل ارتباطات گسترده با همسایه خود ایتالیا علاوه بر زبان های رسمی انگلیسی و مالتی نیز به زبان ایتالیایی مسلط هستند. آب و هوای کشور مالتا به طور معمول مدیترانه ای است و میزان بارش در آن بین مارس و اکتبر (March – October) کم است و هوای گرم آن برای افرادی که از مکان های سردسیر می آیند جذاب است. انگلیسی زبان بودن مردم این کشور فرصت خوبی را برای زندگی مهاجرین در مالتا فراهم آورده است.

مالیات در مالتا

هر شخصی که به طور معمول در مالتا مقیم است اما در مالتا اقامت دائم ندارد، فقط مشمول مالیات بر درآمد حاصل از مالتا و هر درآمد خارجی بازگردانده شده به مالتا یعنی درآمد و سود قابل پرداخت ناشی از مالتا و درآمد خارج از مالتا است که در مالتا دریافت می‌شود. با این حال، افرادی که با فردی که به طور معمول ساکن و مقیم مالت هستند ازدواج کرده اند، مشمول مالیات جهانی (و نه بر اساس منبع و حواله) هستند.

یک فرد غیر مقیم فقط بر درآمد و درآمدهای قابل شارژ ناشی از مالتا مشمول مالیات می شود. افراد مشمول مالیات بر درآمد ناشی از 1 سال تقویمی (یعنی سال پایه) هستند که در سال بعد از سالی که در آن ایجاد می شود (یعنی سال ارزیابی) به مالیات محاسبه می شود. درآمد مشمول مالیات با نرخ های تدریجی است که از 0٪ تا 35٪ متغیر است. بازه مالیاتی %35 با درآمد قابل شارژ سالانه بیش از €60000 (یورو) می رسد.

نرخ مالیات در مالتا به شرح زیر است:

نرخ مالیاتدرآمد
00-12700€
1512701€-21200€
1521201€-28700€
2528701€-60000€
3560001€+

مزایای مهاجرت به مالتا

کشور مالتا در صنعت توریسم پیشرفت زیادی کرده است. سالانه گردشگران زیادی به کشور مالتا سفر می کنند. هدف این این ست که از مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری و همچنین سواحل زیبای این کشور لذت ببرند. علاوه بر گردشگران، افراد زیادی برای کسب اقامت مالتا با اهداف مختلف به این کشور مهاجرت می کنند. لازم به ذکر است که مهاجرت به کشور مالتا و کسب تابعیت و اقامت این کشور با موارد مثبت بسیاری همراه می باشد.

این موارد به چند بخش تقسیم می شوند:

  • امکان سفر به کشور های حوزه شنگن بدون نیاز به مجوز
  • کم بودن هزینه های تحصیل و زندگی و اقامت
  • وجود شرایط جغرافیایی و آب و هوایی بسیار عالی
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دوره های مختلف
  • دریافت تابعیت و گذرنامه کشور مالتا با سپری کردن دوره مشخص در این کشور

هر کدام از روش های مهاجرت به کشور مالتا مزایای مختص به خود را دارا می باشد. لذا بایستی بررسی های لازم صورت پذیرد تا متقاضیان بتوانند انتخابی بر صلاح خود کنند. مهاجرت به کشور مالتا از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد. متقاضیان برای مهاجرت به کشور مالتا می توانند یکی از راه های زیر را انتخاب کنند.

شرح و بررسی راه های مهاجرت به مالتا

در حال حاضر طرق مختلفی برای اخذ اقامت مالتا و مهاجرت به این کشور وجود دارد و تعداد مهاجرت به مالتا هر سال رو به افزایش است و این اتفاق کشور مالتا را بیش از پیش تبدیل به یک کشور چند فرهنگی می کند. در اینجا از جمله راه های مختلف مهاجرت و اخذ اقامت مالتا را مشاهده می کنید.

  • مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به مالتا از طریق اخذ ویزای کاری مالتا
  • مهاجرت به مالتا از طریق اخذ تابعیت مستقیم با سرمایه گذاری
  • مهاجرت به مالتا از طریق ازدواج با شهروند مالتی
  • مهاجرت به مالتا از راه پناهندگی

اهمیت بررسی روش های مهاجرت به مالتا در هدف متقاضیان می باشد. چرا که هر یک از طرق مهاجرت به این کشور، دارای امتیازات و مزایای مختص به خود می باشند. به عنوان مثال با ویثزای کاری این کشور نمی توان در مالتا به تحصیل پرداخت. شایان ذکر است که قوانین مختص به هر کدام از طرق می تواند متفاوت باشد.

بررسی راه های مهاجرت به مالتا برای کار

برای کسب روادید کاری کشور مالتا، مانند اکثر کشور های اروپایی، متقاضیان باید از یک کمپانی معتبر و یا کارفرمای کمپانی معتبر پیشنهاد کاری داشته باشند. برای تایید پیشنهاد کاری، کارفرمای متقاضی باید شغل مورد نظر را در کشور مالتا و اروپای آگهی کند. در صورتی که نیروی کار داخلی پیدا نشد، کارفرما می تواند با متقاضی خارجی قرارداد رسمی عقد کند.

متقاضی برای کسب روادید کاری کشور مالتا باید ثابت کند که توان مالی مورد نیاز برای سکونت در کشور مالتا (6 ماه نخست) را دارد. وی می تواند تمام هزینه های مربوطه را پیشاپیش پرداخت کند. روادید کاری کشور مالتا اعتبار محدودی دارند. متقاضیان بعد از اتمام اعتبار مجوز کاری خود می توانند با پرداخت هزینه های مربوطه و همچنین ارائه مدارک مورد نیاز، مجوز خود را تمدید کنند. سپس بعد از چند سال زندگی در کشور مالتا، با اخذ اقامت مالتا ساکن این کشور شوند.

متقاضیان همچنین می توانند با استفاده از ویزای همراه، همسر و فرزند مجرد خود را به مالتا ببرند و به صورت خانوادگی به این کشور مهاجرت کنند. نرخ بیکاری در مالتا بدین قرار است:

درصد نرخ بیکاری در مالتا

بررسی راه های مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل

در سال های اخیر، دولت کشور مالتا در زمینه های آموزشی و دانشگاهی سرمایه گذاری های مفیدی انجام داده است و این امر باعث شده است تا شرایط تحصیل در دانشگاه های کشور مالتا و به طور کلی سطح دانشگاه های این کشور به طور چشمگیری بالا رود. از این رو تحصیل در این کشور ارزشمندتر می شود. ارزش مدارک تحصیلی اخذ شده در این کشور در سطح مطلوبی قرار دارد. مهم ترین دانشگاه های این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه ملی مالتا
  • دانشگاه توریسم
  • دانشگاه علوم و فنون و تکنولوژی

دانشگاه مالتا با رتبه زیر هزار جهانی بهترین دانشگاه مالتا محسوب می شود. در این دانشگاه رشته های تحصیلی بسیاری ارائه می گردد. چندی از این رشته ها ازاین قرارند:

  • مدیریت حیوان ها و دامپزشکی
  • مهندسی پزشکی
  • کارشناسی بهداشت
  • مدیریت و مراقبت های بهداشتی و اجتماعی
  • مهندسی الکترونیک
  • مهندسی کنترل
  • مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید
  • مهندسی مکانیک گرایش کارخانه
  • مهندسی ساختمان
  • تکنولوژی شیمیایی
  • سیستم و شبکه کامپیوتر
  • مهندسی ساخت و ساز
  • مهندسی عمران
  • مهندسی ارتباطات
  • مهندسی محیط زیست
  • مهندسی دریایی
  • عکاسی
  • طراحی تولیدات

هر ساله دانشجویان زیادی برای تحصیل در مالتا به این کشور زیبا مهاجرت می کنند. متقاضیان می توانند برای تحصیل در دانشگاه های کشور مالتا در 3 دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اقدام کنند. لازم به ذکر است که دانشجویان زیادی برای تحصیل در دوره های پزشکی و دندانپزشکی نیز به کشور مالتا مهاجرت می کنند.برای ورود به دانشگاه های کشور مالتا، متقاضیان باید مدارک تحصیلی اخذ شده خود را ارائه دهند.

مزایای تحصیل در مالتا

تحصیل در کشور مالتا می تواند مزایای زیادی دارا باشد. مزایای تحصیلی در این کشور محرک اصلی متقاضیان برای تحصیل در آن می باشد. متقاضیان تحصیل در مالتا می توانند مدرک تحصیلی معتبری را در این کشور اخذ نمایند. همچنین از مهمترین مزایای تحصیل در این کشور، وجود زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی می باشد. برخی از مزایای دیگر تحصیل در مالتا عبارتند از:

  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • کار پس از تحصیل
  • مدرک تحصیلی معتبر
  • وجود دوره های آمادگی زبان

مدرک زبان انگلیسی برای تحصیل در مالتا

علاوه بر مدارک تحصیلی، متقاضیان باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشند. دانشجویانی که مدرک زبان انگلیسی ندارند، می توانند قبل از ورود به دانشگاه مورد نظر، در دوره های مربوطه شرکت کنند. به یاد داشته باشید که هزینه ی این دوره ها از 3000€ الی 4000€ (یورو) می باشد. در کشور مالتا کاج ها و موسسات آموزش زبان بسیاری وجود دارند. هریک از این موسسات شرایط خاص خود را برای پذیرش زبان آموز دارند. گفتنی ست مهاجرت از طریق دوره زبان از پرطرفدارترین شیوه ها برای مهاجرت به مالتا می باشد.

مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به هموطنان عزیز توصیه می کنند تا برای ورود به دانشگاه های مالتا، مدرک زبان خود را در کشور خود کسب کنند. زیرا این امر باعث آسان تر شدن پروسه دریافت ویزای تحصیلی در مالتا و پذیرش در دانشگاه مورد نظر می شود. هزینه تحصیل در دانشگاه های مالتا به طور میانگین از 4000€ الی 6000€ (یورو) در سال می باشد.

بررسی راه های مهاجرت به مالتا برای ازدواج

یکی از راه هایی که متقاضیان خارجی برای مهاجرت به کشور مالتا و همچنین کسب اقامت و تابعیت و پاسپورت این کشور انتخاب می کنند، ازدواج با یک فرد اهل مالتا می باشد. متقاضیان خارجی می توانند با ازدواج با افرادی که اهل مالتا هستند، تابع و مقیم این کشور اروپایی شوند. اما لازم به ذکر است که کسب تابعیت و اقامت به صورت مستقیم انجام نمی شود. متقاضیان باید حداقل 5 سال زندگی مشترک با همسر خود داشته باشند. اینگونه می توانند موفق به کسب پاسپورت و گواهی اقامت در کشور مالتا شوند.

جهت به دنیا آوردن فرزند در کشور مالتا و اخذ اقامت و تابعیت این کشور از این طریق، متقاضیان باید در نظر داشته باشند که این امر بر اساس معیار خون انجام می شود. یعنی در صورتی متقاضیان می توانند از طریق تولد فرزند تابعیت و اقامت کشور مالتا را کسب کنند که حداقل یکی از والدین (پدر و یا مادر) اهل کشور مالتا باشد.

بررسی راه های مهاجرت به مالتا برای سرمایه گذاری

یکی از روش هایی که مقامات مالتا برای اخذ سریع شهروندی مالتا و دریافت تابعیت مالتا برای خارجیان فراهم کرده اند طبق برنامه ای به نام MIIP می باشد. در این برنامه متقاضی با سرمایه گذاری بلند مدت به مدت 5 سال می تواند در زمان کوتاهی تابعیت و اقامت دائم مالتا را به دست آورد و همچنین اعضای خانواده خود را به مالتا بیاورد. استفاده از این روش دریافت تابعیت مالتا و همچنین پاسپورت مالتی را امکان پذیر می کند و با اخذ آن به عنوان یک شهروند مالتی قلمداد می شوید و می توانید از مزایای پاسپورت مالتی استفاده کنید. توجه داشته باشید که این نوع روش به دقت مورد بررسی قرار گرفته می شود و در صورت رعایت تمامی شرایط و همچنین عدم سوء سابقه فرد به وی اعطاء می شود.

شرایط استفاده از روش سرمایه گذاری MIIP در مالتا به صورت زیر است:

شرایطمیزان سرمایه به یورو
کمک به صندوق توسعه ملی و صندوق اجتماعی برای متقاضی اصلی€650000
کمک به صندوق توسعه ملی و صندوق اجتماعی برای همسر و فرزندان خردسال هر کدام€25000
کمک هزینه برای کودکان وابسته 18 تا 26 سال یا والدین وابسته بالای 55 سال€55000
هزینه درخواست برای متقاضی€7500
هزینه درخواست برای همسر و فرزند و یا والدین€5000
هزینه درخواست برای کودکان بین 13 تا 17 سال€3000

علاوه بر این متقاضی باید متعهد شود كه حداقل 5 سال اقامت خود را در مالت حفظ كند و از طریق خرید ملك حداقل ارزش آن باید بیش از 350000€ (یورو) باشد و یا از طریق اجاره ملک که حداقل اجاره سالانه باید از 16000€ (یورو) بیشتر باشد. علاوه بر این، سرمایه گذاری 150000€ (یورو) در ابزارهای مالی مصوب دولت، که باید برای حداقل مدت 5 سال حفظ شود، لازم است.

بررسی راه های مهاجرت به مالتا از طریق اقامت MRVP

یکی دیگر از راه های اخذ اقامت مالتا و دریافت بلوکارت اتحادیه اروپا در کشور مالتا استفاده از برنامه اقامتی MVRP در مالتا می باشد و برنامه اقامت و ویزا در مالتا (MRVP) امکان دسترسی به کارت اقامت اتحادیه اروپا را فراهم می کند که مسافرت بدون ویزا را در منطقه شنگن اروپا ارائه می دهد. از مزایای دریافت این نوع اقامت می توان به حق اقامت نامحدود در مالتا، اقامت دائم 5 ساله، سرمایه گذاری مورد نیاز فقط برای 5 سال اول و بدون نیاز به اقامت فیزیکی و همچنین امکان مهاجرت اعضای خانواده اشاره کرد. الزامات و مراحل برنامه MRVP کاملا واضح و شفاف است و آژانس دولتی مالت مسئول برنامه است و با سپرده غیر قابل استرداد مبلغ 5500€ (یورو) درخواست ارسال می شود. پس از بررسی دقیق از متقاضیان خواسته می شود تا سرمایه گذاری های لازم را انجام دهند و به آنها اجازه اقامت داده می شود.

شرایط این برنامه بدین قرار است:

شرایطمیزان سرمایه به یورو
یک سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی که برای حداقل مدت 5 سال حفظ شود.€250000
سهم غیر قابل استرداد دولت€30000
خرید ملک در مالتا به ارزش€320000
خرید ملک در مالتای جنوبی و گوزو (Gozo) به ارزش€270000
اجاره ملک در مالتا سالانه به ارزش€12000
اجاره ملک در مالتای جنوبی یا جزیره گوزو (Gozo) به ارزش€10.0

بررسی راه های مهاجرت به مالتا از طریق اقامت MRVP

مدارک لازم برای اخذ ویزای مالتا

شهروندان غیر عضو اتحادیه اروپا برای مهاجرت به مالتا و اقامت در این کشور نیازمند دریافت ویزای مالتا می باشند و به صورت کلی با توجه به روش های مهاجرتی ویزاهای مختلفی برای متقاضیان صادر می گردد. ویزاهای صادر شده در این کشور به دو صورت کلی بلند مدت و کوتاه مدت می باشند. ویزاهای کوتاه مدت برای اقامت موقت در مالتا کم تر از 90 روز است و ویزاهای بلند مدت بیش از این تعداد روز می باشد.

از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای مالتا به شرح زیر است:

  • ارائه گذرنامه حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه فرم مربوطه برای درخواست ویزای مالتا
  • ارائه رسید و پرداخت مبلغ درخواست ویزا
  • ارائه قطعه عکس رنگی متناسب با سایز پاسپورت
  • اثبات تمکن مالی برای رفع هزینه زندگی در مالتا
  • مدارک شناسایی و هویتی همراه با کپی
  • ارائه بیمه نامه
  • ارائه گواهی سلامت و گواهی عدم سابقه کیفری
  • گردش مالی حساب بانکی
  • و مدارک دیگر بر حسب نوع ویزا شامل مدارک تحصیلی، پیشنهاد کارفرما و سایر

مهاجرت به مالتا با ویزای طلائی در سال 2023

یکی دیگر از برنامه های سرمایه گذاری در مالتا استفاده از ویزای طلائی مالتا و برنامه اقامت جهانی مالتا GRP می باشد که در این برنامه هر سال مجوز اقامت فرد در مالتا تمدید می شود. در این برنامه متقاضی بایستی مالیات خود را که حداقل به ارزش 15000€ (یورو) در سال است پرداخت کند. همچنین متقاضی دریافت ویزای طلائی بایستی ملک را به ارزش حداقل 220000 (یورو) خریداری کند و یا ملکی را سالیانه به ارزش حداقل 8750€ (یورو) اجاره نماید. همچنین متقاضی نباید بیش از 183 روز را در کشوری دیگر اقامت یابد و در مالتا بایستی بماند. توجه داشته باشید که میزان مالیات نیز به درآمد های خارج از کشور فرد نیز اعمال می شود. این برنامه برای بدست آوردن موقت اجازه اقامت در اتحادیه اروپا و مالتا مناسب می باشد.

بررسی راه های مهاجرت به مالتا و مزایای اقامت

اقامت در مالتا و مزایای آن بر اساس روش مهاجرت متفاوت است. متقاضیان می توانند بر اساس نیاز خود روش مهاجرت را انتخاب کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. به طور کلی برخی از مزایای را می توان بین روش ها مشترک دانست. اقامت در مالتا برای متقاضیان ایرانی گزینه نسبتا مطلوبی است. برخی از مزایای اقامت در مالتا بدین شرح است.

مزایای اقامت در مالتا

فرآیند درخواست ویزا جهت مهاجرت به مالتا

تمامی افرادی که قصد مهاجرت به مالتا را دارند، باید قبل از اعزام به این کشور فرآیند درخواست ویزای مالتا را بررسی کنند. بر خلاف تصورات برخی از اتباع خارجی، فرآیند درخواست ویزا جهت مهاجرت به مالتا بسیار ساده است. فرآیند درخواست ویزای مالتا به شرح زیر می باشد:

  • تماس با نزدیک ترین نمایندگی دیپلماتیک مالتا جهت دریافت اطلاعات در این خصوص
  • رزرو یک قرار ملاقات: متقاضیان مهاجرت به مالتا، پس از تماس با سفارت، باید برای ارسال درخواست ویزای خود وقت ملاقات رزرو کنند.
  • تکمیل فرم درخواست ویزای مالتا: به این مورد توجه فرمایید که، فرم درخواست ویزای مالتا باید به طور کامل و با اطلاعات صحیح تکمیل شود، و در نهایت آن را امضا کنید. زیرا در صورتی که اطلاعات داخل فرم درخواست شما صحیح و کامل نباشد، ویزای مالتای شما رد خواهد شد.
  • جمع آوری مدارک مورد نیاز: متقتاضیان باید تمام اسناد و مدارک مربوز به درخواست را جمع آوری کنند.

در نهایت اینکه متقاضیان درخواست ویزا جهت مهاجرت به مالتا، باید هزینه درخواست ویزا را به مبلغ 250€ (یورو) را پرداخت کنند. البته لازم به ذکر است که، در روزی که در خواست ویزای خود را ارسال می کنید باید هزینه درخواست ویزا را پرداخت نمایید. علاوه بر این، متقاضیان باید منتظر بمانند که ویزای آنها جهت مهاجرت به مالتا پردازش شود. رسیدگی به ویزای مالتا 1 تا 3 هفته به طول می انجامد. با این حال، بسته به زمان درخواست متقاضیان یا مورد خاص آنها زمان پردازش می تواند تمدید شود.

در نمودار زیر می توانید هزینه درخواست ویزای کشورهای مختلف جهان را با یکدیگر مقایسه فرمایید:

هزینه درخواست ویزای کشورهای مختلف جهان را با یکدیگر

چالش های اساسی در مهاجرت به مالتا

در کنار مزایای بی شماری که مهاجرت به مالتا برای مهاجران به همراه دارد، این کشور دارای چالش های محدودی نیز در این زمینه است. از مهمترین چالش های مهاجرت به مالتا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چالش های مهاجرت به مالتاتوضیحات
پیدا کردن کار در مالتابه دلیل وسعت کوچک مالتا، مشاغل پردرآمد در شرکت های محلی کمیاب هستند. همچنین اغلب متقاضیان محلی به افراد خارجی ترجیح داده می شوند.
زبانحتی اگر 80% از جمعیت مالتا انگلیسی صحبت می کنند، زبان مالتی نیز به طور گسترده در این کشور صحبت می شود.
سیستم مراقبت بهداشتیصف زیاد در بیمارستان های دولتی مالتا می تواند برای هر مهاجری مضحک باشد. اغلب می توانید انتظار داشته باشید که چندین ماه در صف باشید.
بانکداریاتباع خارجی در مالتا اغلب توسط بانک های محلی مورد تبعیض قرار می گیرند.

بررسی راه های مهاجرت به مالتا برای خرید ملک

بازار املاک و مستغلات در مالتا در سال های اخیر یک داستان موفقیت آمیز در اروپا بوده است به طوری که 5 سال رشد متوالی را هم در تعداد املاک خریداری شده و هم در حجم کلی تجربه کرده است. مالتی ها دوست دارند سرمایه گذاری در املاک را انجام دهند که همراه با ورود بسیاری از اتباع بیگانه به ویژه در بخش های خدماتی و گردشگری تقاضای زیاد املاک را برای افراد محلی و سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است. برای سرمایه گذاری در اروپا و خرید ملک در هر صورت می توانید با استفاده از مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کافی را دریافت نموده و از آخرین قوانین و شرایط لازم آگاهی یابید و به بهترین نحو به کشورهای اتحادیه اروپا مهاجرت کنید. برای مهاجرت به کشورهای دیگر مانند مهاجرت به کشور مجارستان همچنین می توانید از کمک این مجموعه با تجربه بهره مند شوید.

سوالات متداول در خصوص مهاجرت به مالتا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب مهاجرت به مالتا می باشیم:

  • مزایای مهاجرت به کشور مالتا چیست؟ ورود به حوزه شنگن و تجربه زندگی آرام و اروپایی/ وجود این کشور در جغرافیایی با اقلیم خوش آب و هوا/ امکان گرفتن پذیرش تحصیلی و تحصیل به زبان انگلیسی/ کم بودن هزینه های تحصیل و زندگی
  • رایج ترین راه ها برای مهاجرت به مالتا کدام است؟ یکی ازین طریق تحصیل است که یکی از راحت ترین موارد برای مهاجرت است./ مهاجرت به مالتا از طریق اخذ ویزای کاری که یکی از بهترین برنامه های مهاجرتی است./ اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری
  • ویزای کار کشور مالتا را چطور می توان اخذ کرد؟ برای داشتن این مدل ویزا باید همانند اغلب کشورهای اروپایی متقاضی بتواند یک پیشنهاد کاری معتبر از یک شرکت قوی در این کشور داشته باشد. طبق قوانین کار اروپا کارفرما باید این آگهی کار را چند ماه در این کشور و اروپا آگهی کند و در صورتی که نیروی کاری داخلی پیدا نشد می توان با متقاضی خارجی عقد قرارداد کرد.
  • دانشگاه های برتر کشور مالتا کدام اند؟ دانشگاه ملی مالتا/ دانشگاه توریسم/ دانشگاه علوم و فنون و تکنولوژی
4.5/5 - (2 امتیاز)

10 دیدگاه برای “بررسی راه های مهاجرت به مالتا

  1. شیدا گفت:

    سلام خیلی خسته نباشید و خیلی ممنون. من با خوندن مقاله شما تصمیم قطعیم رو برای تحصیل در مالتا گرفتم. 18 ساله هستم و میخواستم تو این کشور تحصیل کنم. به نظر من که شرایط خیلی خوبی داره هم دانشگاه های خوبی داره هم زبانش انگلیسیه هم آب و هواس مناسبه هزینه هاشم میشه یه جوری حل کرد. فقط اینکه مهاجرت تحصیلی به مالتا الان انجام میشه؟ یعنی دانشگاه های این کشور از ایران دانشجو قبول می کنن؟

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما بله امکان تحصیل در مالتا برای شما وجود داره. در خصوص مشاوره می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. کوروش گفت:

    سلام وقت بخیر باشه من 49 ساله و میخوام برای مهاجرت به مالتا برای سرمایه گذاری اقدام کنم، خواستم بدونم که برای مهاجرت به مالتا شرایط سنی مهمه اصلا یا خیر؟

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما در خصوص مشاوره برای مهاجرت به کشور مالتا با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. میثم گفت:

    با سلام آیا قوانین مالتا در سال 2022 تغییری برای ایرانی ها داشته ؟ آیا ایرانی ها در سال 2022 میتونن برای شهروندی مالتا اقدام کنند؟

    1. مهسا آذرپور گفت:

      با سلام، خیر تغییر خاصی نداشته. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس حاصل فرمایید.

  4. میثم گفت:

    با سلام
    آیا ما ایرانی ها هم اکنون در سال 2021 هم میتونیم اقامت و پاسپورت مالتا را بگیریم ؟ چون چند جا خوندم نوشته بودن انگار گرفتن تابعیت مالتا برای ایرانیان غیر ممکنه

    1. صادقی گفت:

      با سلام. مطابق با آخرین قوانین 2021 بلهف واجد شرایط اخذ اقامت دائم نمی باشند.

  5. حامد گفت:

    سلام وقت بخیر
    این ویزا طلایی گفتین برای کشور مالتا میشه از طریق اجاره ملک در سال 8750 یورو باشه به چه صورت میش اقدام کرد

    1. صادقی گفت:

      با سلام . در خصوص کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *