مهاجرت به کشور مالتا

کشورهای لغو روادید با پاسپورت مالتا

کشورهای لغو روادید با پاسپورت مالتا

کشورهای لغو روادید با پاسپورت مالتا کشورهایی از سراسر دنیا هستند که در چند دسته معین قرار دارند و براساس قوانین در خصوص عبور و مرور هستند.  برای سفر به مالت نیاز به ویزای شینگن است. کلیه درخواست های ویزای شینگن باید در نمایندگی دیپلماتیک کشور مقصد اصلی بازدید انجام شود. در مواردی که متقاضی قصد سفر به چندین کشور شینگن را دارد، درخواست آن باید در نمایندگی دیپلماتیک کشور اولین ورودی به شینگن ثبت شود. بنابراین، متقاضیانی که مایل به دیدار از مالت به عنوان مقصد اصلی یا کشور اولین ورود به منطقه شینگن هستند، باید درخواست های خود را در نمایندگی های دیپلماتیک مالتا ثبت کنند.

کلیه درخواست های ویزای شینگن باید کتباً همراه با فرم درخواست به طور کامل پر شده و توسط متقاضی امضا شود . همراه با فرم ، متقاضی ملزم به ارائه موارد زیر است

  • یک عکس به اندازه گذرنامه، رنگی و گرفته شده در پس زمینه سفید، با صورت کاملاً واضح.
  • اعتبار سند مسافرتی (گذرنامه) معتبر که نباید کمتر از سه (3) ماه باشد.
  • هزینه پردازش ویزا
  • بیمه مسافرتی معتبر که شامل تمام مسافران می شود.
  • بلیط پرواز برگشتی تأیید شده (در برخی موارد لازم نیست).

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ ویزا و پاسپورت کشور مالتا به شما مشاوره می دهد.

درباره مالتا و کشورهای لغو روادید با پاسپورت مالتا

جزیره جمهوری مالت از 5 منطقه تشکیل شده و بخشی از اتحادیه اروپا است. این کشور در جنوب اروپا، در دریای مدیترانه واقع شده است و نزدیک ترین کشور ایتالیا به شمال است. مهمترین مناطق مرکزی، شمالی و جنوبی هستند. مساحت مالت 316 کیلومتر مربع است و بنابراین یکی از کوچکترین کشورهای اتحادیه اروپا است. آب و هوای آن مدیترانه ای با زمستان های معتدل بارانی و تابستان های گرم و گرم است. جغرافیای آن را زمینهای کم ارتفاع با صخره های ساحلی تعریف می کنند. جمعیت کلی حدود 514.564 نفر است. پایتخت کشور والتا است. با این وجود پرجمعیت ترین شهر بیرکیرکارا با بیش از 22000 نفر ساکن است. از دیگر شهرهای مهم Zabbar و Zebbug است. بزرگترین فرودگاه فرودگاه بین المللی مالت (MLA) با 7.3 میلیون مسافر سالانه است. فرودگاه MLA با اکثر مقاصد اروپا ارتباط برقرار می کند. این امر به موفقیت بزرگ گردشگری کشور کمک می کند.

در نمودار زیر شاهد 3 دسته کشورهای لغو روادید با پاسپورت مالتا هستید:

3 دسته کشورهای لغو روادید با پاسپورت مالتا

مشخصات پاسپورت مالتا

اگر شما یک شهروند مالتی هستید نیاز است به بازدید از اداره گذرنامه در طول ساعات کار بروید. انتخاب کنید تا از فرم یا اسناد مربوطه مطلع شوید. متناوباً می توانید تمام مدارک لازم را به صورت آنلاین بارگیری کنید، یا می توانید آنها را از ایستگاه های پلیس، دفاتر شورای محلی و آژانس های مسافرتی عمده بردارید. از سال 2008، اداره گذرنامه طبق استاندارد و بخشنامه های بین المللی پاسپورت بیومتریک را در مالت صادر کرده است. این اسناد شامل تصاویر صورت ، امضا و بیومتریک اثر انگشت است که به روشی ایمن نگهداری می شوند. در تراشه ای که در گذرنامه تعبیه شده است. اگر متقاضی گذرنامه جدید یا به روزرسانی گذرنامه قدیمی هستید، اکنون نسخه بیومتریک برای شما صادر می شود.

اگر شما بیش از 18 سال سن دارید، باید با پر کردن دقیق اطلاعات A ، با توجه ویژه به تاریخ تولد درخواستی ، مراحل درخواست خود را شروع کنید. سپس لازم است قسمت مربوط به فرم را پر كنید و توسط یك توصیه كننده (معمولاً یک شخص حرفه ای یا یک كشیش) كه حداقل 2 سال شما را می شناسد، امضا كنید. تأیید مشاور فقط در مورد متقاضیان بار اول لازم است. برای تکمیل درخواست خود، فرم را به اداره گذرنامه تحویل دهید، جایی که تصویر بیومتریک صورت، امضا و اثر انگشت گرفته می شود. هزینه مربوطه نیز باید از طریق چک، پول نقد یا کارت پرداخت شود. به شرط آنکه درخواست خود را به درستی پر کرده باشید، گذرنامه شما پس از 4 روز کاری آماده می شود. داشتن کارت شناسایی خود در هنگام درخواست و جمع آوری گذرنامه جدید خود، مهم است.

شرایط و ضوابط دریافت پاسپورت مالتا

اگر کمتر از 18 سال دارید (یا از طرف یک خردسال برای گذرنامه درخواست می کنید)، باید پر کنید برای رم A ، توجه ویژه ای به تاریخ های تولد درخواست شده دارید. افراد زیر سن 16 تا 17 سال دارای گذرنامه معتبر 10 ساله افراد بین 10 تا 15 سال یک اعتبار پنج ساله و افراد زیر 10 سال نیز 2 سال اعتبار دارند. فرم باید با دقت پر شود و هر دو والدین باید با امضای فرم درخواست در حضور مشاور رضایت خود را اعلام کنند. اگر کودک 6 ساله است باید یک عکس به اندازه پاسپورت (40 میلی متر 30 میلی متر) و اگر کودک شما زیر 6 سال است 2 عکس به اندازه گذرنامه ارائه دهید. برای کودکان زیر 6 سال، اداره گذرنامه از عکس های ارسال شده با برنامه استفاده می کند و بنابراین کودکان خردسال نیازی به تماس با دفاتر ندارند.

برای تکمیل درخواست خود، فرم را به همراه کارت شناسایی والدین، ​​در اداره گذرنامه، عکس های یکسان و رنگی اخیر از خردسال (در صورت لزوم) در پس زمینه سفید (که یکی از آنها باید توسط مشاور امضا شود را تحویل دهید. اگر کودک شما بیش از 14 سال دارد و کارت شناسایی معتبری دارد ، نیازی به تهیه عکس امضا شده ندارید. یک تصویر بیومتریک از صورت در اداره گذرنامه گرفته می شود. اما متقاضیان بالای 14 سال باید هنگام ارائه درخواست، شناسنامه خود را ارائه دهند. اگر کودک شما 12 سال و بیشتر باشد، اثر انگشت وی نیز پس از درخواست برداشته می شود. به شرط آنکه درخواست خود را به درستی پر کرده باشید، گذرنامه پس از 4 روز کاری آماده می شود. برای جمع آوری گذرنامه کودک، یکی از والدین باید شخصاً (با کارت شناسایی خود) بیاید.

کشورهای لغو کامل روادید با پاسپورت مالتا

کشورهای لغو کامل روادید با پاسپورت مالتا

در این بخش تمامی کشورهایی که لغو روادید کامل خود را با مالتا دارند را مشاهده می کنید. دسترسی رایگان به ویزاهای کشورهایی که در ادامه می گوییم امکان پذیر است. برای اطلاع از مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

کشورهای که به طور رایگان و بدون پاسپورت با داشتن پاسپورت مالتا می توانید به ان ها سفر کنید عبارتند از:

 آلبانی، آندورا، آنگویلا، آنتیگوا و باربودا، آرژانتین، ارمنستان، اروپا، اتریش، باهاما، باربادوس، بلاروس، بلژیک، بلیز، برمودا، بونیر، سنت اوستاتیوس و صبا، بوسنی و هرزگوین، بوتسوانا، برزیل، جزایر ویرجین انگلیس، برونئی، بلغارستان، کیپ ورد، جزایر کیمن، شیلی، کلمبیا، جزایر کوک، کاستاریکا، کرواسی، کوراکائو، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، دومینیکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، استونی، اسواتینی، جزایر فالکلند، جزایر فارو، فیجی، فنلاند، فرانسه، گویان فرانسه، پلینزی فرانسه، هند غربی فرانسه، گامبیا، گرجستان، آلمان، جبل الطارق، یونان، گرینلند، گرنادا، گواتمالا، هائیتی، هندوراس، هنگ کنگ، مجارستان، ایسلند، اندونزی، ایرلند، اسرائيل، ایتالیا، جامائیکا، قزاقستان، کیریباتی، کوزوو، قرقیزستان، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماکائو، جزایر مارشال، موریس، مکزیک، میکرونزی، مولداوی، موناکو، مونته نگرو، مونتسرات، مراکش، هلند، کالدونیای جدید، نیکاراگوئه، نیوئه، مقدونیه شمالی، نروژ، پالائو، سرزمین های فلسطینی، پاناما، پاراگوئه، پرو، فیلیپین، لهستان، پرتغال، قطر، تجدید دیدار، رومانی، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، ساموآ، سان مارینو، سائوتومه و پرینسیپ، سنگال، صربستان، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، جزایر سلیمان، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا، سنت هلنا، سنت مارتن، سنت پیر و میکلون، سنت وینسنت و گرنادین ها، سوئد، سوئیس، تایوان، تانزانیا، تیمور لسته، تونگا، ترینیداد و توباگو، تونس، ترکیه، جزایر ترک و کایکوس، اوگاندا، اوکراین، امارات متحده عربی، انگلستان، اروگوئه، ازبکستان، وانواتو، شهر واتیکان، ونزوئلا، والیس و فوتونا، زامبیا، زیمبابوه.

کشورهای دسته دوم و سوم لغو روادید با پاسپورت مالتا

در این بخش نیز دسته دوم و سوم کشورهای لغو روادید را در جدول زیر مشاهده می کنید و در خصوص کاربرد پاسپورت مالتا بیشتر آگاه می شوید:

پارامترشرح
ویزا هنگام ورودبحرین، بنگلادش، بولیوی، بورکینافاسو، کامبوج

اردن، کنیا، کویت، لائوس، لبنان، ماداگاسکار

کومور، مصر، گابن، گینه بیسائو، ایران، عراق

مالاوی، مالدیو، موریتانی، مغولستان، موزامبیک

نپال، عمان، رواندا، عربستان سعودی، سیشل

سیرا لئون، سومالی، تاجیکستان، تایلند

ETAساموآ آمریکایی، استرالیا، کانادا، گوام، نیوزلند، جزیره نورفولک، جزایر ماریانای شمالی، پورتوریکو، سری لانکا، ایالات متحده آمریکا، جزایر ویرجین

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص بررسی راه های مهاجرت به مالتا به شما توضیحات کاملی ارائه می دهد

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *