مهاجرت تحصیلی مالت

رشته مهندسی کامپیوتر در مالتا

رشته مهندسی کامپیوتر در مالتا

رشته مهندسی کامپیوتر در مالتا رشته ای است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های مالتا دوره هایی را برای متقاضیان ارائه می دهد. مالتا از کشورهای غرب اروپا در جنوب ایتالیا واقع شده است. این جزیره، یکی از جزایری است که در گذشته مستعمره انگلستان بوده است. لذا مردم این کشور از آن زمان به زبان انگلیسی صحبت می کنند. دوره های ارائه شده در کشور مالتا به زبان انگلیسی ارائه می شود. رشته مهندسی کامپیوتر نیز به زبان انگلیسی ارائه می شود. یکی از نکات قابل توجه درباره تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در مالتا هزینه بالای تحصیل آن است. هزینه تحصیل 8000€ الی 13000€ (یورو) در سال بسته به دانشگاه متغیر است. با راهنمایی تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از تمامی قوانین و شرایط مهاجرتی آگاه شوید.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در مالتا

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در مالتا هم دوره های سخت افزاری و هم دوره های نرم افزاری را شامل می شوند. مهندسی کامپیوتر بیشتر در سطح کارشناسی در مالتا ارائه می شود. متقاضیان باید شرایط ورود عمومی برای پذیرش را تأیید کنند، یعنی گواهینامه فارغ التحصیلی و گواهینامه آموزش متوسطه در درجه 5 یا بهتر در مالتا، زبان انگلیسی و ریاضیات را داشته باشند. متقاضیان همچنین باید شرایط ویژه دوره زیر را برآورده کنند:

  • الف) گذراندن در سطح پیشرفته ریاضی در درجه C یا بهتر در ریاضیات محض و در یکی از موضوعات ریاضیات کاربردی، فیزیک، زیست شناسی، شیمی و محاسبات
  • ب) گذرنامه در سطح متوسطه در رشته فیزیک، به شرطی که در صورت ارائه فیزیک در سطح پیشرفته، یکی از موضوعات ریاضیات کاربردی، زیست شناسی، شیمی، محاسبات، اقتصاد، انگلیسی، فناوری اطلاعات، موسیقی و فلسفه ارائه شود.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های زیر در مالتا امکان پذیر است:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه مالتا
2دانشگاه میدلسکس
3دانشگاه آمریکایی مالتا
4موسسه عالی STC

شرایط اخذ ویزای تحصیلی مالتا در این مقاله قابل بررسی است.

درآمد مهندسین کامپیوتر در مالتا

مهندسین کامپیوتر در مالتا و سراسر اروپا از مشاغل پرتقاضاست. با رشد تکنولوژی و استفاده از علم کامپیوتر در جهان، رشته مهندسی کامپیوتر در بازار کار بسیار مورد توجه قرار می گیرد. میزان حقوق ماهیانه کار در مالتا برای مهندسین کامپیوتر به صورت متوسط 4660€ (یورو) در ماه است که سالانه حدود 56000€ (یورو) می باشد. همچنین حداقل میزان درآمد مهندسین کامپیوتر در مالتا میزان 2840€ (یورو) و حداکثر به میزان 5770€ (یورو) می باشد.

مقایسه حقوق مهندسین کامپیوتر با سایر مشاغل این حوزه در جزیره مالتا آورده شده است:

حقوق مهندسین کامپیوتر با سایر مشاغل این حوزه در جزیره مالتا

کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه مالتا

درجه مهندسی کامپیوتر هر 2 جنبه سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های کامپیوتری را پوشش می دهد. این برنامه مطالعاتی مهارت های مورد نیاز برای طراحی یک سیستم محاسباتی را که اطلاعات را ضبط، انتقال و پردازش می کند. این مدرک برای دانشجویانی که علاقه مند به تمام جنبه های مهندسی کامپیوتر هستند از جمله زیرساخت سیستم های رایانه ای، ارتباطات از راه دور، پردازش سیگنال چند رسانه ای، میکروالکترونیک و برنامه نویسی مناسب است. مهندسان سیستم های کامپیوتری در 2 بخش سخت افزاری و نرم افزاری تخصص دارند.

دانشجویان می توانند سخت افزار کامپیوتر را طراحی کرده و رابط کاربری کنند و نرم افزاری را برای اجرا در این سیستم ها توسعه دهند. بنابراین مهندسان سیستم های کامپیوتری در صنایع جهانی مانند ارتباطات از راه دور، ذخیره سازی داده ها، زیرساخت های ابری، لوازم الکترونیکی مصرفی، میکروالکترونیک و صنایع تولیدی نقش محوری دارند. چشم انداز استخدام مهندس سیستم های کامپیوتری در مالتا و سراسر جهان زیاد است و تقاضا برای این مهندسان همچنان ادامه دارد. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به مالتا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده و مراجعه به سایت مرجع خواهد بود.

برنامه مهندسی کامپیوتر در دانشگاه مالتا

2 سال اول مدرک موضوعات اساسی اجباری را پوشش می دهد. در سال آخر مطالعات، دانشجویان از مجموعه ای از واحدهای انتخابی، شامل مخابرات، زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی سیستم های رایانه ای، پردازش سیگنال چند رسانه ای و میکروالکترونیک، انتخاب می کنند. در زیر برخی از جزئیات بیشتر در مورد مهارت ها و نتایج آمده است.

  • دانش علمی از نظریه، تکنیک ها و روش های زیر بنایی که باید هر مهندس کامپیوتر را تشکیل دهد، به دانشجویان اجازه می دهد تا بینش معتبر لازم را در مورد پدیده های دنیای واقعی بدست آورند.
  • مهارت های طراحی و مهندسی در برنامه ریزی سیستم های کامپیوتری و ارتباطی خرد، کوچک و بزرگ بر اساس روش ها و ابزارهای ثابت و نیمه رسمی یا رسمی شده.
  • تخصص سخت افزار در زمینه میکروالکترونیک و طراحی مدارهای یکپارچه با حسگر میکرو
  • تخصص و کاربرد فناوری، دانش، مطالعه و استفاده از فناوری های موجود در زمینه های خاص تلاش و کسب مهارت های مربوط به کاربرد موثر آنها.
  • ارتباط عملی، درک واضح و ترسیم واقعی دانش نظری برای مزایای مستقیم قابل درک از نظر شرایط و فرایندهای عملی.
  • مهارت های تفکر تحلیلی، انتقادی و محاسباتی، توانایی یادگیری و تجزیه و تحلیل سناریوی موجود و پیشنهاد بهبود و یا راه حل های جایگزین.

این مدرک برای دانشجویان آینده ای است که به دنبال یک دوره مهندسی در پردازش سیگنال چند رسانه ای، سیستم های مخابراتی، سیستم های سخت افزاری جاسازی شده و محاسباتی، میکروالکترونیک و همچنین در صورت تمایل داوطلبان برای دستیابی به نظریه محاسباتی و توسعه سیستم ها و مطالعه هستند.

برنامه مهندسی کامپیوتر در دانشگاه مالتا

برنامه علوم کامپیوتر کالج STC مالتا

هدف این دوره تولید توسعه دهندگان نرم افزاری است که می توانند به طور یکپارچه از دانشگاه به صنعت کامپیوتر بین المللی منتقل شوند. این امر با ارائه مبنایی کامل در اصول اصلی علوم کامپیوتر و ادغام آنها با زبان های رایانه ای، ابزارها، تکنیک ها و روش های مورد استفاده متخصصان کامپیوتر در سراسر جهان به دست می آید. دوره علوم کامپیوتر به شما انعطاف پذیری را برای پیگیری زمینه های مورد علاقه شما مانند وب، پایگاه های داده و شبکه ارائه می دهد. علاوه بر این، شما را با مهارت های کلیدی مورد نیاز برای اطلاع از پیشرفت های آینده آماده می کند. مدرک علوم کامپیوتر یک مدرک معتبر بین المللی است که می تواند شما را به مشاغل زیر هدایت کند:

  • توسعه دهنده نرم افزار
  • برنامه نویس
  • تست کننده نرم افزار
  • مدیر پایگاه داده
  • مهندس نرم افزار

فارغ التحصیلان در حرفه ای در طیف گسترده ای از سازمان ها و موسسات در سراسر کشور و در سطح بین المللی پیشرفت کرده اند. همچنین می توانید تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهند یا مشاغل تحقیقاتی را دنبال کنند. مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در مالتا در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ذکر شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *