مهاجرت تحصیلی لیتوانی

رشته مدیریت در لیتوانی

رشته مدیریت در لیتوانی

در رشته مدیریت در لیتوانی در خصوص مهارت های مهم رهبری و نظارت مانند هدایت تیم و برنامه ریزی و مهارت های تجاری مانند تبلیغات می آموزد. جمهوری لیتوانی در قسمت شمالی اروپا است. لیتوانی از علم و فناوری در سیستم آموزشی خود بسیار قدردانی می کند. لیتوانی کشور پیشرو در زمینه ارائه دوره های هنر، علوم پایه، مهندسی و همچنین دوره های فن آوری است. بسیاری از دروس مدیریت در لیتوانی بر اخلاق و تفاوت های فرهنگی در محل کار تاکید دارند. دروسی از این قبیل اغلب به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا پس از تحصیل خود را برای اشتغال در لیتوانی آماده کنند. در لیتوانی رشته مدیریت چندین گرایش پرطرفدار دارد. این گرایش های در کشورهای دیگر نیز مورد نیاز هستند. همچنین در لیتوانی می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید.

رشته مدیریت در لیتوانی به دانشجویان می آموزد که چگونه دیگران را با موفقیت و کارآیی مدیریت و نظارت کنند. موضوعات مهم مانند ارتباطات و مدیریت تیم و مدیریت منابع انسانی و امور مالی بسیار مهم است. رهبری یک مجموعه اعم از تجاری و ورزشی و فرهنگی اصلا آسان نیست و نیاز به تخصص و تجربه دارد. تحصیلات و سواد عالی آکادمیک در این کشور جایگاه ویژه ای دارد. می توانید با داشتن شرایط مناسب در این کشور در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. همچنین فرصت اخذ اقامت در این کشور و فرصت های شغلی برای مدیریت در لیتوانی مناسب می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به لیتوانی بسیار حرفه ای هستند و شما را در این مسیر یاری می نمایند.

تحصیل در لیتوانی

اگر در لیتوانی در یک دوره تحصیلی شرکت می کنید، باید ثابت کنید که مهارت های زبان شما برای شرکت در کلاس ها و درک سخنرانی ها به اندازه کافی خوب است. برای اثبات شما باید مدرک زبان انگلیسی خود را اعم از تافل و آیلتس با نمره مورد قبول را کسب کرده باشید. لیتوانی نزدیک به50 موسسه آموزش عالی را در خود جای داده است. لیتوانی با وجود نوسازی سریع و رشد اقتصادی، فرصتی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند تا در یکی از بهترین کشورهای اروپایی مشغول به کار شوند. لیتوانی با داشتن آب و هوای راحت و تعادل کامل بین شهرها و مناظر متحرک، گنجینه ای در میان کشورهای اروپای شرقی است. به عنوان بخشی از اتحادیه اروپا، دانشگاه های لیتوانی از سیستم بولونیا پیروی می کنند.

در کشور لیتوانی برنامه های یکپارچه ای وجود دارد که ترکیبی از سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد برای ایجاد یک درجه است. در لیتوانی دو نوع موسسه آموزش عالی وجود دارد. کالج ها تمایل به ارائه برنامه هایی در آموزش عملی، آماده سازی برای مشاغل خاص دارند. دانشگاه ها تمایل دارند برنامه های بیشتر متمرکز بر تحقیق را ارائه دهند.4 دانشگاه لیتوانی در رتبه بندی 2023 و 2024 وجود دارند. بالاترین رتبه دانشگاه ویلنیوس است که در رتبه 458 قرار دارد. بالاترین رتبه بعدی دانشگاه فنی ویلنیوس گدیمیناس است که در گروه 591 الی 600 قرار دارد. همچنین دانشگاه صنعتی کاوناس و دانشگاه ویتاوتاس مگنوس در این رتبه بندی حضور دارند. بیش از 90% لیتوانیایی ها حداقل به یک زبان خارجی صحبت می کنند.

نیمی از مردم به دو زبان خارجی، عمدتا روسی و انگلیسی صحبت می کنند. در نمودار زیر زبان های رایج در لیتوانی را مشاهده می کنید:

زبان های رایج در لیتوانی

کلیات تحصیل رشته مدیریت در لیتوانی

در لیتوانی مطالعات مدیریتی شامل 7 الی 8 ترم متوالی تحصیلی آکادمیک در دانشگاه های تخصصی است. این رشته دانش لازم در برنامه ریزی، حسابداری و سازماندهی و نظارت بر منابع یک مجموعه است. مدیر یک شرکت در حالی که از منابع انسانی استفاده می کند، بر حفظ رقابت تجاری و دستیابی به اهداف تعیین شده توسط برنامه استراتژی که از قبل با تیم تخصصی تهیه کرده است تمرکز دارد. در لیتوانی فارغ التحصیل رشته مدیریت می تواند بخشی از کارکنان فروش یا یک دستیار حسابدار، یا حتی یک مدیر فروش منطقه باشد. در صورتی که او مهارت های بیشتری داشته باشد و تجربه بهتری داشته باشد مانند مدیر فروش و بازاریابی مدیر عملیات و پروژه. پس از آن و در صورتی که فرد تحصیلات ارشد و یا دکترا را کسب کرده باشد. سرانجام، متخصصان پیشرفته عضو هیئت مدیره مدیران کل یا مدیر عامل می شوند.

دانشگاه ها و کالج های تجاری تعدادی تخصص در این زمینه ارائه می دهند از جمله:

  • مدیریت عمومی
  • مدیریت تجارت
  • مدیریت بین المللی
  • مدیریت کسب و کارهای نوپا
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت عملیات
  • مدیریت پروژه
  • مدیریت بازرگانی

کارآموزی حین تحصیل رشته مدیریت در لیتوانی

تحصیل در لیتوانی و کالج ‌های لیتوانی با اقتصاد مدرن و طرز فکر بین ‌المللی خود برنامه ‌هایی را طراحی کرده ‌اند که به دانشجویان کمک می ‌کند تا به دنیای کار انتقال یابند. دانشگاه‌ های بزرگ در شهرهای برتر لیتوانی با شرکت‌ ها و سازمان ‌های منطقه همکاری می ‌کنند تا برنامه ‌های کارآموزی ایجاد کنند که در آن دانشجویان می‌ توانند تجربه دنیای واقعی را در زمینه‌ های انتخابی خود کسب کنند. دانشجویان اتحادیه اروپا می توانند در لیتوانی در حالی که در دوره های کالج ثبت نام می کنند، کار کنند. دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا نیز می توانند تا 20 ساعت در هفته با مجوز کار کار کنند. دانشجویان می توانند برای مجوز کار در بورس کار لیتوانی درخواست دهند.

کار به عنوان راننده در لیتوانی یکی از مشاغل پرطرفدار است. اگر تجربه رانندگی، سلامت و سن شما اجازه می دهد، می توانید درآمد خوبی کسب کنید، از 1000€ (یورو) در ماه و بالاتر. متخصصان خارجی در حرفه های ساختمانی نیز ارزشمند هستند. هزینه زندگی در ویلنیوس در مقایسه با سایر پایتخت های اروپایی نسبتاً مقرون به صرفه است. میانگین هزینه های ماهانه برای یک فرد مجرد حدود 600€-800€ (یورو) است، در حالی که یک خانواده 4 نفره می تواند انتظار داشته باشد حدود 2000€-2500€ (یورو) در ماه هزینه کند.

در این بخش شاهد هزینه و درآمد در حوزه مدیریت در لیتوانی هستید:

هزینه و درآمد در حوزه مدیریت در لیتوانی

تحصیل رشته مدیریت در مقطع ارشد در لیتوانی

مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت در لیتوانی، سازمان و رهبری به دانشجویان بین المللی می آموزد. همچنین در این مقطع نحوه مدیریت عملیات بین المللی با رویکرد تبلیغات و هماهنگی افراد برای رسیدن به اهداف تعیین شده بین المللی را آموزش می دهد. کلاس های مقطع ارشد در لیتوانی به فارغ التحصیلان آینده همه آنچه را که باید درباره راه اندازی کسب و کار جدید و نوپا بدانند را آموزش می دهد و آن ها را برای پست های اداری بین المللی با رویکرد تجاری و مدیریتی آماده می کند. بیشتر دانشگاه های کشور لیتوانی دوره های ارشد مدیریت را در خصوص مدیریت سازمان های دولتی ارائه می دهند. فارغ التحصیلی رشته مدیریت در لیتوانی معمولاً 1 یا 2 سال طول می کشد. همچنین پایان نامه در این مقطع باید رویکرد بین المللی داشته باشد.

در جدول زیر هزینه های تحصیل در مقطع ارشد در لیتوانی را برای شما ذکر کرده ایم:

نوع دانشگاههزینه به یورو
دانشگاه دولتی10000€ الی 15000€
دانشگاه خصوصی12000€ الی 20000€
کالج های تخصصی10000€ الی 20000€

هزینه تحصیل رشته مدیریت در لیتوانی

هزینه تحصیل رشته مدیریت در لیتوانی

دانشگاه ویلنیوس و دانشگاه فنی ویلنیوس گدیمیناس و دانشگاه صنعتی کائوناس و دانشگاه ویتاوتاس مگنوس از بهترین دانشگاه های کشور لیتوانی محسوب می شوند که دوره و رشته هایی را با شرایط خاص برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. هزینه های زندگی به محل انتخاب شما بستگی دارد. شهرهای بزرگتر از شهرهای کوچکتر گران تر می شوند. به طور متوسط ​​باید ماهانه بین 400€ تا1000€ (یورو) بودجه در نظر بگیرید. این میزان محل اقامت، مواد غذایی و سایر مایحتاج شما را شامل می شود. هزینه دیگری که دانشجویان باید در نظر بگیرند پس انداز است برای روزها و مواقعی که مشکلات مالی پیش بیاید. تحصیل به زبان انگلیسی در لیتوانی یک مزیت بزرگ محسوب می شود. اگر در خصوص اخذ ویزای دانشجویی لیتوانی سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات مکرر در خصوص رشته مدیریت در لیتوانی

در این بخش از به سوالات مکرر در خصوص رشته مدیریت در لیتوانی پاسخ داده ایم:

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت در لیتوانی چیست؟ در لیتوانی مطالعات مدیریتی شامل 7 الی 8 ترم متوالی تحصیلی آکادمیک در دانشگاه های تخصصی است. این رشته دانش لازم در برنامه ریزی، حسابداری و سازماندهی و نظارت بر منابع یک مجموعه است.
  • هزینه تحصیل رشته مدیریت در لیتوانی چقدر است؟ هزینه تحصیل رشته مدیریت 10000€ الی 15000€ (یورو) است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *