مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل کارشناسی در انگلستان

تحصیل کارشناسی در انگلستان و شرایط اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در انگلستان در این مقاله بررسی می شود. حدود 65000 دوره کارشناسی توسط بیش از 135 موسسه در انگلستان ارائه می شود. ادامه تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های انگلستان دروازه های شغلی بهتر و توسعه مهارت های مناسب را باز می کند.

  • چرا تحصیل کارشناسی در انگلیس محبوب است؟
  • ایا امکان تحصیل رایگان کارشناسی در انگلیس برای دانشجویان بین المللی وجود دارد؟

دوره کارشناسی در انگلستان می تواند راه درستی برای استفاده از مزایای تحصیل در کشوری با شهرت عالی باشد. این با تعداد دانشجویان بین المللی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع لیسانس در انگلستان هستند ثابت شده است. بدین ترتیب می توانید با مشورت با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای کشور انگلستان اطلاعات خود را کامل کنید.

دلایل تحصیل کارشناسی در انگلستان

در میان دلایل مختلفی که باعث می‌شود یک دانشجو برای تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی اقدام کند، رایج ‌ترین آنها در زیر مورد بحث قرار می‌ گیرند. در رتبه ‌بندی دانشگاه ‌های جهانی QS 2023، 89 مؤسسه از بریتانیا با 4 مؤسسه در 10 مؤسسه برتر جهان به‌ عنوان دانشگاه آکسفورد، دانشگاه کمبریج، امپریال کالج لندن و دانشگاه کالج لندن رتبه ‌بندی شده ‌اند. انگلستان چندین فرصت مالی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. موسسات بورسیه های شایستگی و نیاز را ارائه می دهند که بخشی از هزینه های تحصیل شما را پوشش می دهد. شما همچنین مجاز به کار پاره وقت در انگلستان هستید.

شما در یک محیط بین المللی که توسط افرادی از سراسر جهان احاطه شده است، یاد خواهید گرفت. زندگی دانشجویی در انگلستان حول محور فرصت های شبکه و طرز فکر رشد است که می تواند برای آینده شما مفید باشد. مدرک لیسانس در انگلستان برای دانشجویان بین‌المللی، شما را برای مقابله با موقعیت‌های دنیای واقعی از طریق آموزش عملی، سال کار و سایر آماده می‌کند. علاوه بر این، بریتانیا دارای نرخ اشتغال بیش از %75 و اقتصاد رو به رشد به همین دلیل است که می توانید انتظار داشته باشید فرصت های شغلی پیدا کنید. پس از ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی خود در انگلستان، می توانید با ویزای دانشجویی Tier 4 تحصیلات خود را در انگلستان ادامه دهید .

مزایای تحصیل کارشناسی در انگلستان

حال سوالی که مطرح می شود این است که چگونه می توانید یک مدرک کارشناسی مناسب در انگلستان پیدا کنید؟ خب، این یک تصمیم بزرگ است و باید پس از ارزیابی کامل گرفته شود. در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام جستجوی کارشناسی در انگلستان باید به آنها توجه کنید. مهارت ها و مشخصات: مدرک لیسانس اولین مدرک تحصیلی در انگلستان و بدون شک پله ی کار آکادمیک شماست. هنگام انتخاب رشته لیسانس باید مهارت ها و علایق خود را در نظر داشته باشید. همیشه هدف خود را در ذهن داشته باشید و به این فکر کنید که می خواهید وارد کدام حوزه شوید. شما همیشه در چیزی که به آن علاقه دارید عالی خواهید بود.

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید پس از فارغ‌ التحصیلی به دنبال شغل باشید، به دنبال دانشگاه ‌هایی باشید که فرصت ‌های شغلی بهتری را فراهم می‌ کنند و نرخ استخدام خوبی دارند. برخی از موسسات برتر ممکن است استانداردهای پذیرش بالاتری نسبت به سایرین داشته باشند. بنابراین مهم است که معیارهای پذیرش برای انتخاب برنامه خود را قبل از تصمیم گیری برای درخواست بررسی کنید. حتی اگر تصمیم خود را برای تحصیل در مقطع کارشناسی در انگلستان گرفته اید، چندین مکان شهری و حومه ای در بریتانیا وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. ممکن است دانشگاهی را در یکی از شهرهای مورد علاقه دانشجویان مانند لندن یا دانشگاهی که در یک محیط آرام حومه شهر قرار دارد، پیدا کنید.

بهترین رشته ها برای تحصیل کارشناسی در انگلستان

تعداد زیادی از دوره های کارشناسی در انگلستان برای انتخاب وجود دارد. به طور معمول، دوره لیسانس انگلستان بین 3 تا 4 سال است. سپس دوره کارشناسی ارشد در انگلستان آغاز می گردد. نگاهی به بهترین دوره های کارشناسی در انگلستان بیندازید. Bachelor of Arts یکی از پرتقاضاترین رشته های لیسانس در انگلستان است که طیف گسترده ای از تخصص ها را در زمینه های زیر ارائه می شود:

  • لیسانس علوم (BSc)
  • لیسانس آموزش (BEd)
  • لیسانس مهندسی (BEng)
  • لیسانس هنر (BA)

گزینه های مطالعاتی خلاقانه زیادی برای تحصیل وجود دارد. مدرک کارشناسی اانگلستان که از محبوبیت برخودار هستند عبارتند از:

  • اقتصاد، علوم سیاسی، روانشناسی، آموزش، ادبیات، روزنامه نگاری، علوم کامپیوتر، مدیریت بازرگانی
  • به طور سنتی، مدارک کارشناسی علوم برای مطالعه زیست شناسی، فیزیک، شیمی هم وجود دارند.
  • با این حال، امروزه گزینه های ادامه تحصیل در لیسانس در انگلستان شامل چندین رشته دیگر مانند مطالعات محیطی، حسابداری و امور مالی، علوم کامپیوتر، بانکداری، مدیریت، اقتصاد، طراحی محصول و سایر است.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل کارشناسی در انگلستان

بهترین دانشگاه برای تحصیل کارشناسی در انگلستان موضوعی مهم است. انتخاب رشته و دانشگاه در خصوص تحصیل در این کشور می تواند آینده دانشجو را نیز رقم بزند. در این بخش بهترین دانشگاه های کشور انگلستان را بررسی می کنیم:

دانشگاه های برتر کشور انگلستان عبارت است از:

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل کارشناسی در انگلستان

تحصیل کارشناسی در دانشگاه آکسفورد انگلستان

دانشگاه آکسفورد (OXFORD UNIVERSITY) از قدیمی ترین دانشگاه های برتر انگلستان است. امکان تحصیل در 3 مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری در این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. رتبه این دانشگاه از دیرباز تاکنون تک رقمی بوده است. شایان ذکر است که شرایط پذیرش دانشگاه آکسفورد سخت ولی غیر ممکن نخواد نخواهد بود.

تحصیل کارشناسی در دانشگاه کمبریج انگلستان

دانشگاه کمبریج از قدیمی ترین دانشگاه های جهان است. دانشگاه کمبریج دارای 31 دانشکده و 6 مرکز در انگلستان می­ باشد. بیل گیتس در سال 2000 مبلغی حدود 210 میلیون $ (دلار) برای تحصیل دانشجویان خارجی در این دانشگاه به عنوان بورسیه اهدا نمودند.

تحصیل کارشناسی در دانشگاه ادینبورگ انگلستان

دانشگاه ادینبورگ در بین 50 دانشگاه برتر قرار گرفته است. فرهنگ کارآفرینی و بین رشته ای این دانشگاه دانشجویان و کارمندان را از سراسر جهان جذب می کند و تجربه ای بی نظیر برای آن ها ایجاد می کند. University of Edinburgh با دسترسی به امکانات عالی، یک محیط بی نظیر برای یادگیری و تدریس را فراهم می کند. این دانشگاه بهترین دانشجویان و متقاضیان های جهان از برندگان جایزه نوبل گرفته تا کاشفان آینده، پیشگامان و مخترعین آینده را جذب می کند. بیش از 40000 دانشجو از 156 کشور در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشن

هزینه تحصیل کارشناسی در انگلستان

امکان تحصیل رایگان کارشناسی در انگلستان برای دانشجویان بین المللی مقدور نمی باشد. دانشجویان بین المللی بایستی انتظار پرداخت هزینه سالانه به میزان 10000£ تا 26000£ (پوند) در دوره کارشناسی را داشته باشند. تحصیل کارشناسی در انگلیس، ولز و ایرلند شمالی به مدت 3 سال ادامه خواهد داشت. شهریه تحصیل در انگلیس در رشته های مختلف متفاوت است.

انواع مدارک تحصیلی در انگلستان

نوع دیگری از مدرک اول که می توانید در انگلستان دریافت کنید، مدرک پایه نامیده می شود. این معادل دو سال در یک برنامه درجه ممتاز است. اگر تصمیم بگیرید که مدرک پایه را دنبال کنید، در کلاس‌هایی شرکت خواهید کرد که مرتبط با شغل شما هستند، مشابه آنچه که برخی جاها آن را کارآموزی یا کارآموزی می‌نامند. اساسا، این مدارک برای کمک به شما در محل کار در صورتی که تصمیم گرفتید پس از پایان دبیرستان وارد نیروی کار شوید، هستند. شما می توانید یک مدرک پایه را تکمیل کنید، یا می توانید تصمیم بگیرید که سال سوم را برای تکمیل مدرک کارشناسی ممتاز بگذرانید. نوع دیگری از مدرک که دیپلم ملی عالی نامیده می شود.

هزینه های تحصیل در دانشگاه های مختلف انگلستان را در جدول زیر مشاهده می کنید:

نام دانشگاههزینه تحصیل به پوند
دانشگاه شفیلد2500£
دانشگاه برایتون2500£
ادینبورگ2300£
کالج لندن2600£

می توانید از طریق مطالعه راهنمای مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان مدارک تحصیلات عالی با مشاغل خاصی در مددکاری اجتماعی یا پزشکی (مانند پرستاری) مرتبط است. از سوی دیگر، گواهی ‌های آموزش عالی، به منظور کمک به شما در به دست آوردن اعتماد به توانایی خود برای عملکرد در سطح دانشگاه یا کمک به تغییر شغل یا پیشرفت در شغل فعلی ‌شما است. مکان های مختلفی وجود دارد که می توانید برای اطلاع از اینکه آیا دانشگاهی در انگلستان برنامه مورد نظر شما را دارد یا خیر، جستجو کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اعزام دانشجو به انگلستان و اخذ ویزای خدمات تخصصی را به شما ارائه می دهد.

سوالات متداول در باب تحصیل کارشناسی در انگلیس

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب تحصیل کارشناسی در انگلستان می باشیم:

  • بهترین رشته ها برای تحصیل کارشناسی در انگلستان چیست؟ اقتصاد، علوم سیاسی، روانشناسی، آموزش، ادبیات، روزنامه نگاری، علوم کامپیوتر، مدیریت بازرگانی
  • هزینه تحصیل کارشناسی در انگلستان چقدر است؟ دانشجویان بین المللی بایستی انتظار پرداخت هزینه سالانه به میزان 10000£ تا 26000£ (پوند) در دوره کارشناسی را داشته باشند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *